Προς το περιεχόμενο

intel SSD ρυθμίσεις

alcemist

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα τον intel postville G2 αλλά έχω χαοθεί με τις ρυθμίσεις (win 7 64-bit).

Απ' ότι κατάλαβα στο BIOS θα πρέπει να τον ρυθμίσω σε AHCI (αλήθεια και τους άλλους hhd θα πρέπει να τους έχω κι αυτούς σε AHCI; ). H mb μου είναι ASUS P5Q.

Στα windows 7 64-bit απ' ότι κατάλαβα έχω τις επιλογές:

- να αφήσω τους drivers της MS

- να βάλω τους Intel® Matrix Storage Manager μαζί με το Intel® SSD Toolbox (για να έχω το TRIM)

καλά τα λέω ή λέω μπούρδες; (είμαι άσχετος λέμε....)

Τι είναι προτιμότερο;

Υπάρχει κάτι άλλο που προσέχουμε;

(άνοιξα νέο θέμα για να είναι ο απαντήσεις μαζεμένες)

Δημοσ.

κι εγώ περιμένω τις απαντήσεις γιατί το σκέφτομαι...

για πες όμως τι αίσθηση δίνει? τι είχες πριν για το λειτουργικό?

Δημοσ.
Αγόρασα τον intel postville G2 αλλά έχω χαοθεί με τις ρυθμίσεις (win 7 64-bit).

Απ' ότι κατάλαβα στο BIOS θα πρέπει να τον ρυθμίσω σε AHCI (αλήθεια και τους άλλους hhd θα πρέπει να τους έχω κι αυτούς σε AHCI; ). H mb μου είναι ASUS P5Q.

Στα windows 7 64-bit απ' ότι κατάλαβα έχω τις επιλογές:

- να αφήσω τους drivers της MS

- να βάλω τους Intel® Matrix Storage Manager μαζί με το Intel® SSD Toolbox (για να έχω το TRIM)

καλά τα λέω ή λέω μπούρδες; (είμαι άσχετος λέμε....)

Τι είναι προτιμότερο;

Υπάρχει κάτι άλλο που προσέχουμε;

(άνοιξα νέο θέμα για να είναι ο απαντήσεις μαζεμένες)

Πολλοί λένε πως η επιλογή ide είναι ταχύτερη σε HDD καθώς το NCQ περισσότερο καθυστερεί παρά βοηθάει στη λειτουργία τους.

Εγω το εχω αφήσει ide.

Στους ssd δεν υπάρχει καμία διαφορά.

Αν δε σε ενδιαφέρουν οι υπόλοιπες λειτουργίες του AHCI μείνε οπως είσαι.

Τώρα για το trim θα πρέπει να περάσει αρκετός καιρός ώστε o ssd σου να το χρειάζεται, αν το χρειάζεται κιόλας.

Αν γίνεται ομως μόνο με το Intel® Matrix Storage Manager καλό θα ταν να κάνεις με αυτό την εγκατάσταση ωστε να εχεις την επιλογή να τον trimάρης μελλοντικά που ίσως το χρειάζεται αν κάποια στιγμή χάση τη φόρμα του.:P