PavelX Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2009 10/10 και το Imdb να πάει στο διάολο. Έτσι. Δεν ήταν ταινία. ΤΑΙΝΙΑΡΑ ΗΤΑΝ.
tzinos Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 σορυ που θα χαλασο το παρτι αλλα δεν συμφωνο με τις καλλες κριτικες που του δινουν ορισμενοι χρηστες εδω και ανα το ιντερνετ. Ετσι και αλλοιως οι αποψεις για την ταινια ειναι σαν τον κοσμο του ινκ, ειτε φως ειτε σκοταδι λολ. Ας τα βαλο σε σποιλερ, δυστχηως βγηκε πολυ μακρυναρι η αναλυση μου, σορυ Για μενα η ταινια ειναι γεματη απο ανεβοκαταβεσματα οσον αφορα την ποιοτητα, τις ιδεες, την εκτελεση, αν και το μονο σταθερο ειναι οι ερμηνειες που ειναι ξυλινες, ακραιες, φανερα ερασιτεχνικες εως αστειες πολλες φορες. Οβερακτινγκ, βρισιες και εκνευρισμος για να δημιουργησουν καποια ενταση, η γελια απο το πουθενα και μετα ξεσπασμα σε φωνες.....ασυναρτησιες και εκτος τοπου κινησεις που δεν δενουν με τις σπασμοδικες κινησεις της καμερας. Το παιδακι παιζει καλα, ο μαυρουκος απο τους σωτηρες δεν το παρακανε, αλλα ολλοι οι υπολοιποι ηταν απαραδεκτοι. Τελικα οι καλυτερες ερμηνειες ειναι απο μια γκομενα στο επιχειρηματικο μητινγκ που λεει 5 γραμες, και απο αλλη μια γκομενα που κουτουλαει τον τυπο οταν βγενει απο το μητινγκ και του ριχνει τα χαρτια, αυτη λεει καπου 2 ατακες. Θα περασω στο εντιτιγκ και την κινηματογραφια, τα οποια ειναι αρκετα χαλια και αυτα. Καταρχας σχεδον καθε σκηνη αισθανομαι οτι την εχω ξαναδει καπου καλυτερα εκτελεσμενη και ο σκηνοθετης εχει κανει ενα τοπ 20 των ταινιων του και διαλεξε σκηνες απο αυτες για να της βαλει στην δικια του ταινια. Πχ ειναι φανερα επηρεασμενος απο αρονοφσκυ, ισως φον τριερ, εχει μεσα ιδεες, απο ντονι νταρκο, μεμεντο, ρεκουιεμ, Fountain, Pi, dark city, eternal sunshine, sin city ....... μονο που και αυτος, οπως και οι ηθοποιοι, κανει υπερβολικη χρηση στυλιστικου, αρτσυ σινεμα. Καταλαβενω οτι ειναι ιντυ ανεξαρτητο φιλμ με περιορισμενο μπατζετ και μαγκια τους που το γυρισαν, αλλα δεν φτανει να παταω το κουμπακι που κανει την καμερα να γυρναει γυρω γυρω, πανω κατω ΟΛΗ την γαμημενη την ωρα. Επισης με ενοχλουν οι σκηνες μονομαχιες που σε καθε επαφη αλλαζουν οπτικη γωνια και ταρακουνουν την καμερα, διοτι δεν εχουν χωρογραφια και ουτε μαχητικες ικανοτητες, οποτε για να φανει εντυπωσιακο καταφευγουν σε τετοια τεχνασματα. Περα απο αυτα το εντιτινγκ ειναι χαλια καθως οι σκηνες εναλλασονται πολυ γρηγορα, ζουμαρισματα, ξεζουμαρισματα, δεξια , αριστερα σε εμετικο ζαλιστικο ρυθμο που θελει να φανει arty αλλα το μονο που καταφερνει ειναι να σε αποσυντονιζει. Το εχουν παρακανει και με τον φωτισμο, αλλα ομολογουμενος οι καλυτερες σκηνες οφειλονται σε αυτον. Εχει και καποιες πολυ καλες σκηνες οπως ο διαδρομος με τις πολλες οθονες που παει ο ινκ το κοριτσακι. Επισης ο τροπος που εμφανιζωνται οι σωτηρες η εξαφανιζονται οι κακοι, για low budget ταινια ηταν καλος. Τα τυμπανακια που ανοιγαν πυλες ηταν λιγο μαλακια! Το μαυρο σελοτειπ στον ιχνηλατη ηταν καραμαλακια και σε μερικες σκηνες κακα κολημενο, εβλεπες το μισο ματι, ελεος! Η ερμηνεια του τραγικη, το 1, 2, 3, 4 χωρις νοημα, η σκηνη με το τρακαρισμα χαζη, αν και θυμισε american beauty, με την σακουλιτσα που χορευε στον αερα. Φαση εχουν και οι μουρες με την οθονη μπροστα τους, αν και αυτο μου θυμιζει αλλη ταινια. Και σε αντιθεση ο ινκ εχει ενα χοντροκομενο σαν πεος παλαμαρι για μυτη, wtf! αχρειαστο. Επισης αισθανθηκα περιεργα με την αντιμετωπιση του μικρου κοριτσιου, λιγο την πετουσαν περα δωθε, και την εχουν μεσα σε ενα κοσμο παρανοιας με πουτσομυτες, που οσω και να ειναι ταινια και κουραφεξαλα, με ενοχλησε ενω το εβλεπα. Δεν ειναι ολα χαλια ομως, εχει καποιες καλες ιδεες, το κεντρικο στορυ εχει αλληγορειες, εχει ενδιαφερον, αλλα η εκτελεση το αδικει. Το τελευταιο ημιωρο ειναι καλυτερο, οι μαχες φτιαχνουν λιγο (αν και παλι θυμιζει old boy), η καμερα δεν κουναει ολη την ωρα, γινετε λιγο ποιο δραματικο και απλα σωζει την ταινια. Δειχνει τουλαχιστον οτι αμα βρει ο σκηνοθετης προσωπικο στυλ, περιορισει τα λαθη, την υπερβολικη χρηση καποιων στοιχειων και καλυτερο καστ, μπορει να φτιαξει κατι σημαντικο. Μεςρικοι θα μου πειτε μα δεν επιασες τις αλληγορειες, το ολο νοημα, .....φσυικα και τα πιασα, διοτι ειναι ξεκαθαρα και παρολο την υπερπροσπαθεια για σοβαροτητα, μυστηριο, δραμα, φαντασια, μυστικισμο.....τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα και δεν χρειαζομαι μια κακογυρισμενη φτηνη ταινια για να μου πει να δωσο σημασια στα σημαντικα πραγματα, την οικογενεια, να μην γινεσαι σκλαβος της δουλειας σου, οτι οι κακοι τυποι ηταν οι χρηματιστες, οι δικηγοροι, ολοι αυτοι που μας πινουν το μεδουλι, οτι ο κοσμος παει κατα διαολου.....μπλα μπλα. Να πω τελος και εγω οτι απο τα λιγα πραγματα που δενουν στην ταινια ειναι η μουσικη και γενικα τα ηχιτικα εφε. Πολυ καλη χρηση, αλλα και παλι δεν ειναι τιποτα συνταρακτικο, καλα πρωτη φορα ακουσατε στην ζωη σας λιγο αμπιεντ, κανα πιανακι, λιγο σπαστο μπιτ??/ Γενικως να πω οτι ο σκηνοθτετης μοιαζει επηρεασμενος και απο aphex twin, οποιος εχει ακουσει και εχει δει βιντεο κλιπ του, ξερει
seishirosakura Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 @ tzinos Βρίσκω μάλλον υπερβολικό το σχόλιο περί ηθοποιίας - κανείς τους δεν με ξένισε. Μερικούς μάλιστα τους βρήκα μάλλον απολαυστικούς (Jacob, μαύρος) αλλά κάτι τέτοιο είναι σχεδόν πάντα καθαρά υποκειμενικό και συνεπώς δεν έχω καμία όρεξη να αρχίσω debate για το αν η storyteller έπαιξε καλά ή όχι το ρόλο της. Όσον αφορά τις σκηνές μάχης τώρα.. Ήταν μια προσέγγιση που πρώτη φορά είδα με τέτοιο τρόπο σε ταινία. Πιθανώς να έγινε έτσι λόγω budget. Είτε έτσι είτε αλλιώς ταίριαζε γάντι με το όλο στυλ της ταινίας. Δεν κούρασαν γιατί δεν πρόλαβαν να κουράσουν. Χρησιμοποιήθηκαν για πέντε λεπτά και τέλος. Όσον αφορά τις επιρροές σε βρίσκω άκρως υπερβολικό. Αν είναι δυνατόν να σου θύμισε η μπουνιά στο τάδε λεπτό το Oldboy. Ούτε τη συσχέτιση με το Memento τη θεωρώ πετυχημένη - η ιδέα της κυκλικής πορείας ("τελευταία" σκηνή στην αρχή) είναι παλιότερη του Memento. Η καινοτομία του Memento ήταν η παράλληλη εξέλιξη της ιστορίας από αρχή και τέλος και συνένωση στη μέση, κάτι που δεν υπήρχε εδώ. Εκτός και αν αναφέρεσαι στη χρήση της Σέπιας οπότε συμφωνώ (αν και δεν το κατακρίνω) Τώρα αν κάθε υποψία Θα συμφωνήσω σε αυτές που ανέφερες, προσθέτοντας και τα Nochnoy dozor (Night Watch) και Dnevnoy dozor (Day Watch). Ωστόσο θα ήθελα να τονίσω ότι πρόκειται για επιρροές και σε καμία περίπτωση για αντιγραφή. Το συνολικό κομμάτι δεν είναι απλώς ένα μωσαϊκό όλων αιτών που ανέφερες. Για μένα ο σκηνοθέτης (ειδικά με τη χρήση του φωτισμού και της μουσικής) πέτυχε ένα καινούργιο arty όπως λες και εσύ στυλ. To Requiem είχε τόση σχέση με την ταινία όση είχε και ο Παλαιστής. Την συσχέτιση με το Dark City την καταλαβαίνω. Με το Sin City δυσκολεύομαι λίγο. Όσον αφορά τον Jacob, το 1234 είναι ο ρυθμός του κόσμου και όλες οι κινήσεις που γίνονται χώνονται σε κάποιο από τα τέταρτα αυτά. Εγώ θα ήθελα να'ναι 42 αλλά τι να κάνεις.. Η ιδέα των καλυμμένων ματιών μου άρεσε - σε κάποιες φάσεις όμως η ταινία ήταν όντως προχειροβαλμένη. Από ερμηνεία όπως προανέφερα μου άρεσε. Πολύ. Τα τυμπανάκια και τα portals εμένα μου φέρανε στο μυαλό τα The Longest Journey / Τριλογία του κόσμου (με την βέλτιστη έννοια). Τα προσωπεία των κακών; Άπαικτα σαν ιδέα και υλοποίηση. Πολύ ατμοσφαιρική σέκτα. Σαφώς ανώτερα σχεδιασμένη από τις κβαντοχλαπάτσες του Dark City. Η μύτη του Ινκ τώρα, εκτός από το να σε αποσυντονίσει από τη σκέψη ότι θα μπορούσε να είναι και κάποιος που ξέρεις, θεωρώ πως έχει και κάποιο συμβολισμό ακόμα αλλά ούτε εγώ ενθουσιάστηκα με την επιλογή. Οι παραλληλισμοί είναι σαφώς περισσότεροι -άλλοι φανεροί και άλλοι πιο κρυφοί) από αυτούς που ανέφερες και υποθέτω το ξέρεις, απλώς δεν είχες την όρεξη να τους γράψεις. Τέλος, η μουσική και συγκεκριμένα ο ρυθμός παίζουν σημαντικό ρόλο στην ταινία (ambient, C ρυθμός, τύμπανα κ.λπ) με τις σκηνές των chain effects (ευτυχώς δεν σου θύμισε τα Final Destination ) και του διαδρόμου ναι είναι το αποκορύφωμα. Συμφωνώ στο σχόλιο περί Aphex Twin με μια μικρή επιφύλαξη για το βαθμό της επιρροής. Άντε καληνύχτα ^^
tzinos Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 φυσικα ο καθενας αντιλαμβανεται καποια πραγματα με τον δικο του τροπο, αρα σκοπος δεν ειναι να σου επιβαλο την γνωμη μου και το αναποδο. Οποτε περι ηθοποιοιας δεν αλλαζω αποψη, οι περισοτεροι ηταν αθλιοι, ειδικα ο πρωταγονιστης ο μπαμπας και ο ιχνηλάτης. Περι επιροων που ανεφερο, δεν ειναι τοσο οτι αντιγραφουν εις βαθος καποια σημειεα αυτων ταινιων η της πλοκης, αλλα οτι καπου βλεπεις το ινκ και λες, μα την ιδια σκηνη παρομοια γυρισμενη θυμαμαι σαν να την εχω ξαναδει! Για το ρεκουεμ μα ειναι ολοφανερο οτι ειναι η ποιο σημαντικη επιροη του, δεν θυμασαι την σκηνη που ζεστενει στο κουταλακι ηρωινη μετα σουταρει, ανοιγουν τα ματια του, ολο αυτα σε φαστ φοργουοντ σπινταριστες σκηνες?? ε η μιση ταινια ειναι γυρισμενη σε αυτο το στιλ, αλλες σκηνες μου θυμιζουν εκει που η γρια ειχε παρανοια και νομιζε οτι θα την φαει το ψυγειο. Νομιζω η στο ρεκουεμ η τραισνποτιγκ, καπου εκει, ξαναειδα πρωτη φορα το στυλ στοπ μοσιον, καμερα απο χαμηλα να δειχνει πρως το προσοπο ο τυπος σαν σταματημενος και ομως ολα να κινουνται. Ειναι καποιες τεχνικες δηλαδη, που κανει ο σκηνοθετης καρακαταχρηση και με ερασιτεχνικο τροπο που για μενα στο τελος ειναι εις βαρος της ταινιας. Δεν ειναι τιποτα οριτζιναλ η προτοτυπο σε αυτη την ταινια. Αυτο ειναι το θεμα λες οτι ο σκηνοθετης εφτιαξε ενα καινουριο αρτυ ειδος, αντιθετως ο σκηνοθετης πηρε 5-6 τεχνικεςγνωστες και τις εκανε καταχρηση. Μιλαμε οτι απο την κινηση της καμερας στο πρωτο μισο της ταινιας μεχρι και στο μπλερ γουιτς φερνει λοοολ. Οσω για τις σκηνες ξυλου, οι πρωτες με τους ονειρολαγνους και μετα μεταξυ ινκ και της κοπελας ειναι το στυλ που λεω, αποτομες αλλαγες και ζουμαρισματα ωστε να μην δειχνουμε ουσιαστικα την μαχη, αλλα να φαινετε οτι γινετε κατι εντυποσιακο. Αυτο μου θυμισε catwoman, δες καμια μαχη απο αυτη την επικη ταινια λολ. Η σκηνη στο διαδρομο στο τελος δεν θυμιζει λιγο ολντ μποι??? Σιν σιτυ θυμιζει λιγο στυλιστικα και θυμισου τον χαρακτηρα του ελαιζα γουντ που πεζει για κανα 5λεπτο και επιτιθεται στον μικυ ρουρκ, για δες τα ματια του! Περι ιχνηλατη, ενταξει ο τυπος το παιζει μουσικαντης, ολα κινουνται σε 4 τεταρτα, οπως τα bar οταν φτιαχνεις καποιο ηλεκτρονικο κοματι, αλλα δεν νομιζω οτι εστεκε και πολυ σαν ιδεα η εκτελεση στην ταινια. χαζο ητανε] Αλλα για να μην τα κατηγορω ολλα μου αρεσε ο τροπος στην πρωτη μαχη που οτι εσπαγε ξανακολουσε υποδηλωνοντας οτι η μαχη αυτη γινεται σε ενα αλλο κοσμο, σε ενα ονειρο, η κατι τετοιο. Αν και απο καπου θα το χει κλεψει και αυτο. Γενικως και η ιδεα συγκρουσης των ονειροτυπων, ο παραλληλισμος τους με την ιστορια του μπαμπα, η πορεια μετανοιας του τυπου και επαναφορας στην οικογενοια του, ολο σαν στορυ ειναι ωραιο, γι αυτο και η ταινια δεν ειναι του πεταμου ετσι, απλα με ενοχλησαν πολλα πραγματα, τα οποια και αναλυσα.
Harkon Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 Έτσι. Δεν ήταν ταινία. ΤΑΙΝΙΑΡΑ ΗΤΑΝ. +10000000 την λάτρεψα
fearwhatnow Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 Οπως εγραψα και στο αρχικο post που ανοιξα για την ταινια πρεπει οποιος τη δει να ξεπερασει τις ερμηνειες.Ειναι ερασιτεχνες και η ταινια ειναι σκηνοθετημενη απο μαθητη.Εστω και αν αντιγραφει αλλες ταινιες δεν παυει το αποτελεσμα να ειναι κατα την γνωμη μου εντυπωσιακο για τα δεδομενα που ανεφερα.
seishirosakura Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2009 φυσικα ο καθενας αντιλαμβανεται καποια πραγματα με τον δικο του τροπο, αρα σκοπος δεν ειναι να σου επιβαλο την γνωμη μου και το αναποδο. Οποτε περι ηθοποιοιας δεν αλλαζω αποψη, οι περισοτεροι ηταν αθλιοι, ειδικα ο πρωταγονιστης ο μπαμπας και ο ιχνηλάτης. Περι επιροων που ανεφερο, δεν ειναι τοσο οτι αντιγραφουν εις βαθος καποια σημειεα αυτων ταινιων η της πλοκης, αλλα οτι καπου βλεπεις το ινκ και λες, μα την ιδια σκηνη παρομοια γυρισμενη θυμαμαι σαν να την εχω ξαναδει! Τεκμηριωμένη απάντηση γίνεται πάντα σεβαστή Ένας γενικότατος μεν, εξυπηρετικός δε παραλληλισμός που μου ήρθε είναι ο Παπακαλιάτης. Μπορεί να δανείζεται πολλά (διάβασε τα καλύτερα) στοιχεία από ξένες σειρές, αλλά στην τελική όταν το αποτέλεσμα δεν είναι πλήρης αντιγραφή και σκαμπάζεις και δυο-τρία πράγματα (π.χ ωραίες μουσικές επιλογές) μπορείς να κάνεις κάτι πολύ ωραίο. Το θέμα είναι αν θα αποδεχθείς το αποτέλεσμα ή αν θα κατακρίνεις τις επιρροές. Σε επίπεδο ταινίας, εμένα δεν με ενοχλούν οι επιρροές ούτε στο ελάχιστο -αποτελούν απλώς τροφή για συζήτηση όπως τώρα (αρκεί να μην κάνουν καραμπαμ και να προστεθούν ΚΑΙ ορίτζιναλ στοιχεία). Τώρα για το Oldboy εξακολουθώ να διαφωνώ αλλά anyway.
Members gsarig Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Members Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Tην είδα κι εγώ αν και μετά τα αρνητικά σχόλια του tzinos είχα μια επιφύλαξη, μιας και γενικά συμφωνώ με όσα γράφει κατά καιρούς, ειδικά όταν πρόκειται για σειρές. Γενικά τη βρήκα καλή ταινία. Δε με ενθουσίασε φυσικά, αλλά ήταν πολύ συμπαθητική. Ειδικά αν ισχύει αυτό που αναφέρθηκε, ότι ήταν πολύ χαμηλού προϋπολογισμού, τότε η χρήση της φωτογραφίας και των ειδικών εφέ νομίζω πως είναι πολύ αποτελεσματική. Εντάξει, θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη (κυρίως ίσως με περισσότερη συνοχή), αλλά προτιμώ να βλέπω τέτοιου είδους προσπάθειες που κάτι πάνε να πούνε, από ότι πολυδιαφημισμένες παραγωγές που δεν λένε τίποτα η σπόντα πάει για το inglorious basterds που είδα πριν 1-2 μέρες και δεν μου άρεσε ιδιαίτερα . Όσο για τους τύπους με τις οθόνες στη μούρη, εμένα μου θύμισαν τους 12 πίθηκους ή το Brasil - σε κάποια από αυτές τις 2 ταινίες νομίζω πως εμφανίζονται αντίστοιχες φάτσες
seishirosakura Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Προσωπικά είναι η 2009 favourite. (Σιγά τον ανταγωνισμό θα μου πεις...)
fearwhatnow Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Προσωπικά είναι η 2009 favourite. (Σιγά τον ανταγωνισμό θα μου πεις...) Eιχε παρα πολλες καλες ταινιες φετος: - The Cove - Five Minutes of Heaven - Awaydays - Damned United - Frequently Asked Questions About Time Travel - Kisses - Lymelife - Nordwand - Le Donk & Scor-zay-zee - Greta - Mary And Max - Thirst - Zift - Anonyma - Limits Of Control Δεν ειναι και λιγες!Μπορει να ξεχναω και αλλες!Ειχε καλο πραμα φετος.(Για οσους δεν βλεπουν mainstream)
seishirosakura Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Eιχε παρα πολλες καλες ταινιες φετος: - The Cove - Five Minutes of Heaven - Awaydays - Damned United - Frequently Asked Questions About Time Travel - Kisses - Lymelife - Nordwand - Le Donk & Scor-zay-zee - Greta - Mary And Max - Thirst - Zift - Anonyma - Limits Of Control Δεν ειναι και λιγες!Μπορει να ξεχναω και αλλες!Ειχε καλο πραμα φετος.(Για οσους δεν βλεπουν mainstream) Έχω δει περίπου τα μισά αλλά επιμένω.
million_voices Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 τι ειναι λεει το limits of control? μαθετε να ξεχωριζετε τις ποζεριες και τα δηθεν απο τις πραγματικα καλες ταινιες που βγαζουν αυτο που θελουν να πουν (if any ) δυνατα και αβιαστα και χωρις να το γαρνιρουν με τεχνικα κολπακια τωρα για το Ink ταινιαρα δεν ειναι,καλουτσικο story,ενδιαφερουσα σκηνοθεσια,αλληγορια,εξοχως αντικομφορμιστικη αλλα σιγουρα δηθεν δεν ειναι κατι που αξιζει να θυμασαι περαν της τεχνητης της αντισυμβατικοτητας ανευ ουσιας και ενος ναιβ story good vs evil and the awakening my ass
fearwhatnow Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 τι ειναι λεει το limits of control? μαθετε να ξεχωριζετε τις ποζεριες και τα δηθεν απο τις πραγματικα καλες ταινιες που βγαζουν αυτο που θελουν να πουν (if any ) δυνατα και αβιαστα τωρα για το Ink ταινιαρα δεν ειναι,καλουτσικο story,καλη σκηνοθεσια,αλληγορια,εξοχως αντικομφορμιστικη αλλα σιγουρα δηθεν δεν ειναι κατι που αξιζει να θυμασαι περαν της τεχνητης της αντισυμβατικοτητας ανευ ουσιας και ενος story good vs evil and the awakening my ass Θα μπορουσες να εξηγησεις τι ειναι για εσενα 'δηθεν'?Το οτι κατι ειναι διαφορετικο ή παρουσιαζει καταστασεις με διαφορετικο τροπο δεν σημαινει αυτοματως οτι ειναι δηθεν.Αν θες μπορεις να μιλησεις και με σκηνοθετικους ορους συγκεκριμενα.Για παραδειγμα εγω υποστηριζω οτι 'δηθεν' υπηρξε το πρωτο Matrix και το Requiem for A Dream και αν θελεις μπορω να το εξηγησω γιατι.
million_voices Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 δηθεν ειναι γιατι για να πει κατι απλο (η ζωη σιγα σιγα σε αλλαζει και σε κανει να ξεχνας ολα οσα εχουν πραγματικα σημασια) εφτιαξε μια εξωπραγματικη ιστορια η οποια αναλωνεται σε στυλιστικα,σκηνοθετικα και αλλα ευρηματα για να διαφοροποιηθει τεχνητως δεν περναει το μηνυμα της δυνατα (εκτος λιγο προς το τελος) γιατι αναλωνεται σε κολπακια,εντυπωσιακα ναι μεν αλλα που δεν συνεισφερουν σε αυτο που θελει να πει (αν θελει) συμφωνω για το Matrix και γενικα για τους Wachowski οι οποιοι εχουν αρκετα ενδιαφεροντα πραγματα να πουν αλλα που τα γαμανε στην ποζερια και την φανφαρα διαφωνω για το Requiem Ταρκοφσκι,αν καταφερεις να δεις τοτε βλεπεις πραγματικα μυθοπλασια σε God επιπεδα,τα παντα υπαρχουν για να προαγουν την ιστορια και εκτος απο ατμοσφαιρα βγαζουν αυτα που θελει να πει τα οποια ειναι και δυσκολα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.