haHa Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Βρε τεραστιε ο νομος δεν μιλαει για εγγυηση αλλα για τα δικαιωματα του καταναλωτη περιπτωση πραγματικων ελαττώματων Και για πες μας φιλε meredoth, ποιο ειναι το πραγματικο ελλατωμα στην περιπτωση του φιλου? Ξερεις τι ειναι το πραγματικο ελλατωμα? Να σου πω πριν απαντησεις οτι το πραγματικο ελλατωμα δεν ειναι μια τυχαια βλαβη/ελλατωμα. Υ.Γ.: Και ο νομος μιλαει για εγγυηση μια χαρα πιο κατω και γραφει χαρακτηριστικα(και δεν λεει πουθενα οτι πρεπει να ειναι 2 χρονια): Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.
Meredoth Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Ο νομος παρουσιαζει την εγγυηση σαν πραγματικο ελλατωμα
haHa Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Ο νομος παρουσιαζει την εγγυηση σαν πραγματικο ελλατωμα Καπου εχεις μπερδευτει. Αλλο πραγματικο ελλατωμα, αλλο δικαιωματα του αγοραστη λογω πραγματικου ελλατωματος, αλλο τυχαια βλαβη και αλλο εγγυηση για τυχαιες βλαβες/αστοχια. Και επαναλαμβανω: πες μας φιλε meredoth, ποιο ειναι το πραγματικο ελλατωμα στην περιπτωση του φιλου?
Meredoth Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 οκ, εχετε δικιο, ειστε σωστοι και κοπανιεμαι τζαμπα, δεν υπαρχει λυπον ουτε ενας χρονος εγγυησης αλλα 6 μηνες. Μπραβο σας
disqualified Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 οκ, εχετε δικιο, ειστε σωστοι και κοπανιεμαι τζαμπα, δεν υπαρχει λυπον ουτε ενας χρονος εγγυησης αλλα 6 μηνες. Μπραβο σας Γιατι στραβωνεις, δεν καταλαβαινεις οτι αυτα δεν τα λεμε τυχαια; Εχεις επιβεβαιωσει με καποιον τροπο οτι ισχυουν αυτα που λες; Γιατι εσυ μπορει να θες να το πιστευεις ή να βγαζεις το συμπερασμα που θελεις ομως δεν εισαι εσυ αυτος που θα δωσει την εγγυηση σε καποιον απο μας. Απο μενα μακαρι και να ισχυουν αυτα τα 2 χρονια. Τα οποια στην οδηγια ειναι πιο σαφη με μια ματια που της ειχα ριξει. Στο νομο αυτον δυστυχως δεν ειδα κατι τετοιο Αυτο που θελω να πω ειναι να μη λετε τα δικα σας συμπερασματα ως πραγματα που ισχυουν γιατι δεν ειναι και τοσο ευχαριστο να παει καποιος φιλος με μεγαλη χαρα με ενα νομο στο χερι στο καταστημα με τη λογικη θα τους τον τριψω στη μουρη να μαθουν και στο τελος να φυγει σα βρεγμενη γατα
Physics_Rulez Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Βρήκα αυτό το ενδιαφέρον άρθρο. Με μια γρήγορη ματιά, η οδηγία L-171 της ΕΕ αναφέρει: "ότι είναι σκόπιμο να περιορισθεί η περίοδος κατά την οποία ευθύνεται ο πωλητής για οποιαδήποτε έλλειψη συμμόρφωσης κατά την παράδοση των αγαθών· ότι τα κράτη μέλη μπορούν επίσης να προβλέπουν περιορισμό της περιόδου μέσα στην οποία οι καταναλωτές μπορούν να ασκήσουν τα δικαιώματά τους, εφόσον αυτή η περίοδος δεν λήγει μέσα σε δύο έτη από τη στιγμή της παράδοσης· ότι όταν, σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία, η έναρξη της παραγραφής δεν συμπίπτει με την στιγμή της παράδοσης των αγαθών, ο συνολικός χρόνος της παραγραφής που προβλέπει το εθνικό δίκαιο δεν μπορεί να είναι συντομότερος των δύο ετών από τη στιγμή της παράδοσης·" και προσέξτε, μιλάει και για τη διαφήμιση: "εγγύηση: κάθε ανάληψη υποχρέωσης εκ μέρους του πωλητή ή του παραγωγού προς τον καταναλωτή, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση, για επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος, ή για αντικατάσταση, επισκευή ή φροντίδα καθ' οιονδήποτε τρόπο του καταναλωτικού αγαθού σε περίπτωση που το καταναλωτικό αγαθό δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στη δήλωση της εγγύησης ή στη σχετική διαφήμιση·" Επιτέλους απορώ γιατί δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα το τοπίο.
Physics_Rulez Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 http://www.log.gr/read.cfm?id=3452 OMG Σχετικά με το θέμα της εγγύησης, σε περίπτωση αντικατάστασης κάποιου ανταλλακτικού ή του ίδιου του προϊόντος στα πλαίσια ισχύος της, ο Ν. 2251/1994 για την προστασία του καταναλωτή, στο άρθρο 5 §§ 4 και 5 προβλέπει ότι: "4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προίόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προίόν ή ανταλλακτικό. 5. Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαπώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Εκ των προτέρων παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές είναι άκυρη." Ο νόμος λοιπόν είναι σαφής: Η εγγύηση ανανεώνεται εξ ολοκλήρου για το νέο ανταλλακτικό που τοποθετήθηκε. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 11:51 ---------- Οπότε μήπως να μην ξεκινάμε πάντα από την αρχή το θέμα με τη διετή εγγύηση;
Kosma Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2009 Μετά από μακρά απουσία για υπηρεσιακούς λόγους και για λόγους υγείας, επιστρέφω με τα νεότερα. Ήμουνα Κρήτη, όταν επικοινώνησαν από Toshiba Service [19/11] και μου είπαν ότι έχει χαλάσει το πάνελ, η βλάβη δεν συμφέρει να επισκευαστεί [λόγω κόστους], είμαι εκτός εγγύησης και η TV είναι για πέταμα. Μου πρότειναν να πάρω καινούργια (μοντέλο 42XV635DG) με έκπτωση 50% και ...δέχτηκα. Παράλληλα έψαχνα τον κατάλογο του Πλαίσιου για τη διετή εγγύηση και προχτές νάτος μπροστά μου ο κατάλογος του Οκτωβρίου 2007. ...Toshiba 40XF355DG 2 χρόνια εγγύηση... 24 μήνες εγγύηση... Επικοινωνώ με Πλαίσιο. Πάλι ψέμματα και δικαιολογίες... Ότι ηTV είχε ένα χρόνο εγγύηση, γιατί είχε δώρο το HD-DVD E1, ότι τώρα πέρασαν τα δύο χρόνια της ...ανύπαρκτης εγγύησης, ότι δεν έπρεπε να την έχω αντικαταστήσει κ.λ.π. Μεγάλη κοροιδία...
PCharon Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2009 Κανονικά όταν αγοράζεις ένα προϊόν, η εγγύηση πρέπει να το συνοδεύει ΓΡΑΠΤΩΣ! Πρέπει να ζητάμε χαρτί εγγύησης και με σφραγίδα/υπογραφή καταστήματος πάνω. Διαφορετικά δε σε σώζει τίποτα, ο κατάλογος μπορεί να θεωρηθεί πως είχε και τυπογραφικό λάθος, δεν αποδεικνύει κάτι. Πρέπει όλοι μαζί να αρχίσουμε να ζητάμε γραπτές εγγυήσεις, έστω και πάνω στην απόδειξη, ειδικά τα αντικείμενα μεγάλης αξίας, μην τα δέχεστε έτσι χύμα. Επίσης να ελέγχετε με προσοχή τα χαρτιά που βρίσκετε ΜΕΣΑ στη συσκευασία, διότι συνήθως αναφέρουν το χρόνο της εγγύησης και είναι το μόνο που θα ισχύσει αν καταλήξετε σε επίσημο service. Αν το κατάστημα λέει 100 χρόνια εγγύηση και τα χαρτιά μέσα άλλα, αν πάτε στην αντιπροσωπεία θα ισχύσουν τα "άλλα". Αν βέβαια έχετε γραπτή εγγύηση από το κατάστημα τότε πάτε στο κατάστημα και ισχύει το γραπτό και δεν μπορούν να κάνουν πίσω (γι αυτό πρέπει να το δίνουν, αλλιώς να μη λένε τίποτα). .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.