nikolas8141 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Πριν 11 μερες πηρα μια οθονη απο e-shοp!!(samsung) και παρατηρησα μολις τωρα οτι εχει ενα κολλημενο pixel(μπλε),δεν μ'ενοχλει αλλα ετσι για το γαμοτο επειδη την εχω ξαναπατησει απο το e-shop με θεμα οθονης(μαλλον γκαντεμης) θελω να την γυρισω πισω!!!! Γινεται??? Διαβασα στο site τους οτι μεσα σε 14 μερες μπορεις να κανεις επιστροφη αρκει η συσκευασια να ειναι σε εργοστασιακη κατασταση δλδ τωρα που εχω σκησει το σακουλακι του DVI-D ειναι λογος να μην την δεχτουν????
alexis333 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Δεν ειναι θεμα αν σε ενοχλει ή οχι.Μη το σκεφτεσαι ετσι. Αφου την πηρες και εχει προβλημα οπως λες απλα τη γυρνα πισω απο κει που την πηρες.Ειναι πολυ απλο. Αφου εχει προβλημα δεν υπαρχει θεμα να σου πουν κατι.
nikolas8141 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Το να την γυρισω ειναι ευκολο, το θεμα ειναι να μου την αλλαξουν και οχι να την στειλουν Αθηνα κα να περιμενω 10 μερες χωρις οθονη!!!! Θελω να ξερω πια ειναι τα δικαιωματα μου και αν σ'αυτα που ζηταω εχω δικιο δλδ την αμεση αλλαγη!! Τελος η samsung δεν εχει εγγυηση για 0 pixel καμμενα!!!!
balakan Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Δεν νομιζω οτι θα σου την παρουν πισω . Θα μπορουσαν ισως να την παρουν πισω αν την εστελνες μεσα στις 7 πρωτες ημερες απο την αγορα . Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival) Το e-shop.gr θωρακίζει τις αγορές σας: Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Οι Samsung δεν εχουν εγγυηση zero pixel .
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Οντως, τις 14 μερες πού τις ειδες?
alexis333 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Θα πεις πως ειχε το προβλημα απο την πρωτη βδομαδα αλλα δεν ειχες χρονο να τη φερεις. Θα πεταξεις εκει και καμια απειλη για ΙΝΚΑ και δε νομιζω να σου αρνηθουν. Καινουρια ειναι.Δε μπορει να ειναι προβληματικια και να εχουν και λογο κι απο πανω.
balakan Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Θα πεις πως ειχε το προβλημα απο την πρωτη βδομαδα αλλα δεν ειχες χρονο να τη φερεις.Θα πεταξεις εκει και καμια απειλη για ΙΝΚΑ και δε νομιζω να σου αρνηθουν. Καινουρια ειναι.Δε μπορει να ειναι προβληματικια και να εχουν και λογο κι απο πανω. Δεν το νομιζω να δεχτουν . Αλλα τι ΙΝΚΑ ? Δεν ειναι καμια απατη για να " τρομαξουν " . DOA 7 ημερες ( το λεεει καθαρα ) Δεν εχει εγγυηση zero pixel η Samsung ( το λει καθαρα ) . Ειναι να μην σου " κατσει " αυτο το ατιμο το pixel . Οπως και να εχει ο φιλος εχει δικιο . Μπορει να μην ειναι κατι σοβαρο ( σε αλλους ειναι και παρα πολυ ) αλλα ειναι το γ@μωτο .... Εδω την ευθυνη την εχει η Samsung που δεν δινει εγγυηση zero pixel και οχι το καταστημα που τις πουλα .
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Την ευθυνη την εχει αυτος που αγοραζει προϊον με "λειψη" εγγυηση αν θες την αποψη μου. Εφοσον κατι τετοιο αναγραφεται καθαρα πριν την αγορα της...
Aias Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 δεν εχεις παρα να ρωτησεις,αν και το eshop ειναι αθλιο στο after market
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 δεν είναι ανάγκη να την πάει πίσω ως DoA, απλά μπορεί να κάνει υπαναχώρηση με την δικαιολογία ότι δεν του άρεσε η οθόνη και να μην αναφέρει καθόλου το καμένο pixel, για αυτό έχει 10 εργάσιμες νομίζω...
nikolas8141 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Λοιπον παιδια, http://www.e-shop.gr/how_return.phtml εδω ειναι το σημειο που λεει για τις επιστροφες προιοντων, σημερα θα παρω τηλ. και ελπιζω να γινει κατι!!!
moldovan20 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Eπισης λεει και αυτο 2 χρόνια εγγύηση άμεσης αντικατάστασης laptop Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης: * Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) από 01.07.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους. * Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή. * Η προσφορά ισχύει για τα εξής brands φορητών υπολογιστών: ACER, FUJITSU, HP, INNOVATOR, LENOVO, TOSHIBA, SONY * Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδωθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ) Ελα ομως που οταν πηγα το laptop acer μιας φιλης μου μου ειπανε θα το στειλουμε στην acer να το τσεκαρει αλλα μπορει να το κρατησουν και κανενα μηνα.
nikolas8141 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Αυτο που μ'ενοχλει περισσοτερο ειναι οτι πριν 1,5 χρονο που ξαναπηρα οθονη απο e-shop παλι samsung και αυτη ειχε ενα κολλημενο pixel, θα κανω οτι μπορω για να την γυρισω πισω στο κατω κατω ειμαι τοσα χρονια πελατης και εχω αφησει τοσα χρηματα αν και δεν νομιζω να το λαμβανουν καθολου υποψη τους!!!! Τεσπα σε μια ωρα θα ξερω αν και δεν εχω πολλες ελπιδες!!!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 γιατί δεν πήρες LG για να είχες ήσυχο το κεφάλι σου από την στιγμή που σε πειράζει τόσο το ένα καμένο pixel?
Physics_Rulez Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 γιατί δεν πήρες LG μπας για να είχε ήσυχο το κεφάλι σου από την στιγμή που σε πειράζει τόσο το ένα καμένο pixel? Α γειά σου. LG φίλε μου και παράδοση-παραλαβή στο χώρο σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.