Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο και Κατανάλωση


Waldo_Vrs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μολις το αποκτησεις το γρηγορο τοτε θα καταλαβεις οτι αυτα ειναι μαλακιες... Οταν εχεις κατι γρηγοροτερο πας και λιγο πιο γρηγορα...

 

Καλά αυτό είναι δεδομένο!!! Θεωρητικά μιλάω.

 

ΠΧ το αμάξι μου δεν έχει πολλά άλογα 115 τώρα που λείπω και το έχει η μάνα μου βγάζει 20€ την βδομάδα και πηγαινοέρχεται στην δουλειά της αλλα πάει με 70-80 max Μόλις το πέρνω εγώ θέλω 20€ σε 2 μέρες, όχι επειδή τρέχω, αλλα επειδή πίνω το αίμα στην 1η-2α....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

@_BASSstarlet_ : Γνώριζα οτι σε ορισμένα με καρμυρατέρ θα γινόταν απλά θεωρώ οτι αυτά δεν θα ήταν και τόσα πολλά καθώς θα απαιτούσε καρμυρατέρ ελεγχόμενα ηλεκτρονικά κτλ κτλ που θα ήταν τζάμπα κόπος, έξοδα αλλά και γενικά δύσκολο για την εποχή να ασχοληθεί κανείς με αυτή την πατέντα.Τώρα βέβαια κάποια μοντέλα ίσως το είχαν υιοθετήσει αλλά πιστεύω οτι θα ήταν σχετικά λίγα.

 

Για το βιντεάκι τώρα δεν το βλέπω και πολύ δύσκολο να συμβαίνει όπως το περιγράφουν..Δηλαδή το Prius να σκίζεται μπροστά και απο πίσω η μπέμπα απλά να το ακολουθεί..Γενικά το Toyotάκι είναι πολύ οικονομικό αμάξι εάν οδηγείται οικονομικά.Αν το πηγαίνεις στα όρια όλη την ώρα η μπαταρία παραδίδει πνεύμα αρκετά γρήγορα και μένει να κινείται με το βενζινοκινητήρα που δεν έχει διαφορά με τα άλλα αμάξια.Επίσης αν υπολογίσουμε και το γεγονός οτι η M3 εκει που το Prius λυσσάει, αυτή είναι σαν να κινείται στο ρελαντί λογικό είναι να μην καίει τόσο πολύ.Ουσιαστικά συγκρίνουν 2 αμάξια που το ένα κινείται στα όρια και το άλλο απλά.....κινείται!Παρόλα αυτά η BMW έκαψε λίγο παραπάνω, πράγμα λογικό για τα κυβικά και τα άλογά της!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

..που όμως είναι πιο διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα, από κάτι <<σοβαρές>> εκπομπές τύπου Traction, όπου προβάλονται τα video των εταιριών, και απλά μπαίνει η φωνή από πάνω...

Off topic, αλλά δεν άντεξα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι αν οδηγάς συγκρατιμένα ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού σχετικά είναι οικονομικότερο απο ένα μικρότερου...απλά έχεις ένα πολύ μικρό μείον μέσα στη πόλη αλλά αν βγείς έξω νομίζω ισοβαθμίζετε και με το παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Η αλήθεια είναι ότι αν οδηγάς συγκρατιμένα ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού σχετικά είναι οικονομικότερο απο ένα μικρότερου...απλά έχεις ένα πολύ μικρό μείον μέσα στη πόλη αλλά αν βγείς έξω νομίζω ισοβαθμίζετε και με το παραπάνω.

 

 

Οχι ακριβως.

 

Στην πολη, το αυτοκινητο μεγαλου κυβισμου (οχι μονο 1800-2000... αλλα και 2,4 και 2,6) καταναλωνει ετσι κι αλλιως αρκετα περισσοτερο απο ενα "χιλιαρακι" ή "χιλιοτρακοσαρι".

 

Σε μικτες διαδρομες, και εφοσον οδηγουμε στο οριο του νομου (εως το πολυ 130km/h), ουτε τα σημερινα χιλιαρια πολυζοριζονται, ιδιως ομως οχι τα 1300ρια. Αρα γιατι να καψουν περισσοτερο απο τα μεγαλυτερα? Απλα θα πρεπει ο καθεις να εχει την υπομονη να πιασουν μεγαλυτερες ταχυτητες, συγκρατωντας το ποδι του απο το... πατωμα.

 

Προφανως και αν οδηγεις ενα 1300ρι με 170 και ενα διλιτρο με την ιδια ταχυτητα θα καψουν διαφορετικα... Αλλα ειπαμε εντος καποιων οριων η οδηγηση.

 

Με λιγα λογια, εκτος πολης απλα τα μεγαλυτερου κυβισμου οδηγουνται πιο "ευκολα" και προσφερουν ισως μεγαλυτερη (αισθηση) ασφαλεια(ς). Στην πολη δεν υπαρχει συγκριση. Αρκει να οδηγαει κανεις ομαλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως το εννοεί από άποψη συχνών αλλαγών ταχυτήτων και περισσότερη ώρα με νεκρά ή πατημένο συμπλέκτη, γιατί στο 1000άρι ή 1300άρι βάζεις 1η για 2-3δευτερα, βάζεις δευτέρα και αναλόγως μέχρι να πάει 2000 ή και λίγο πιο κάτω στροφές και αλλάζεις και βάζεις τρίτη (εδώ με 1600 στην πόλη βάζω και 4η πολλές φορές...) με λίγα λόγια πολλές αλλαγές

ενώ με το 2.0 ή το 2.4 όπως λες βάζεις 1η για 2-3 δεύτερα (ίσα να κυλήσουν οι ρόδες :P) μετά βάζεις δευτέρα και ίσως να μην χρειαστεί καν τρίτη (για 4η δεν το συζητάμε) οπότε λιγότερες αλλαγές....

Αυτό όμως είναι καθαρά θεωρητικό που λέω και σαφώς διαφέρει πολύ από το πως είναι και η κατασκευη του κινητήρα...

 

Εδώ όμως έχουμε αισθητές διαφορές σε ένα παράδειγμα:

συγνώμη αλλά δεν μπορώ να το βρώ...

θυμάμαι ήταν στο hyundai i20 μάλλον έβγαζε για το 1.2 λίγο παραπάνω κατανάλωση από το 1.4 (γιατί και μέσα στην πόλη μερικά αμάξια δεν είναι ότι πάνε τελίως χαλαρά όπως νομίζουμε αλλά ζορίζονται λιγάκι...δλδ κάινει)

ένα που βρήκα είναι ότι το ford fiesta 1.25 και το 1.4 καίνει ακριβώς τα ίδια...ο λόγος έιναι οτι το πρώτο θα έκαιγε λιγότερα αν πήγαινε λίγο πιο αργά μέσα στην πόλη αλλά δεν γίνεται...απλά ζορίστηκε παραπάνω...

γενικά από 1.2 σε 1.4 είναι περίπου σαν το βίντεο με το prius και την m3 σε πολύ πιο μικρή κλίμακα...

 

εν κατακλείδη :P δεν νομίζω ένα 2.0 να κάψει λιγότερο από ένα 1.2 ή 1.4 μέσα σε πόλη πάντως. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 χωρια οτι χαλαει το λ με αυτην την "μεθοδο" και κανεις κακο και στον εαυτο σου και περισσοτερο δε στους αλλους γιατι δεν σταματαει κιολας αν "αρπαξει" καλα χωρις ταχυτητα.

 

Τα αυτόματα που πετάνε overdrive πώς σταματάνε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...