Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο και Κατανάλωση


Waldo_Vrs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Εγω με Scirocco και με ταχυτητες οπως ειπα 120 - 140 με 16 - 17 λιτρα (τοσο παει ενα 20αρικο ευρω) 100αρα που βαζω βγαζω στο περιπου 250 χιλιομετρα.

 

Υ.Γ Scirocco 160 Ps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο οικονομικό είναι να έχεις 5η. Έχοντας ταχύτητα στο κιβώτιο την κίνηση του κινητήρα τη συντηρεί η βαρύτητα, ενώ αν έχεις νεκρά ο κινητήρας καίει καύσιμο για να μη σβήσει.

 

Οπότε η απάντηση δεν είναι νεκρά, για το 2ο σκέλος δες πάνω.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση που το αυτοκίνητο τσουλάει μόνο του, χωρίς γκάζι, βάζεις ταχύτητα, για να μηδενίσεις την κατανάλωση. Το ποιά σχέση θα διαλέξεις το βλέπεις ανάλογα με τις στροφές που θα έχει ο κινητήρας μόλις τη βάλεις. Μην είναι 1000 αλλά ούτε και 3500+ και σου πάρει τ' αυτιά...:-D

 

 

ναι μπερδεύτικα το αντίθετο ήθελα να πω πως με νεκρά καίει παραπάνω.....

 

και άλλο ένα....σε έναν σχετικά κατηφορικό δρόμο που πας με 40-60km/h και έχεις μια 3η και πηγαίνει με 2μισι χιλιάδες στοφές και ίσα που ακουμπάς το γκάζι, και με το να είχες νεκρά πιο είναι το πιό οικονομικό?

γιατί αν ισχύει το ότι όσες περισσότερες στροφές τόση περισσότερη βενζίνι τότε η βενζίνη που πέρνει για να πηγαίνει λίγο πιο πολύ από 2μιση χιλιάδες θα είναι περισσότερη από αυτή που τρώει στην νεκρά για να μην σβίσει?

 

ή μήπως δεν έχουν σχέση η στροφές αλλά το πόσο "βαθιά" πατάμε το γκάζι?

 

και μια ερώτηση κρίσεως (χαχαχαχα:mrgreen:) πόσο καίει πιο πολύ?

με μια ταχύτητα και 5 χιλιάδες στροφές (σε ευθεία με γκάζι) ή με νεκρά σταματημένος πατώντας το γκάζι μέχρι 5 χιλιάδες στροφές?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι μπερδεύτικα το αντίθετο ήθελα να πω πως με νεκρά καίει παραπάνω.....

 

και άλλο ένα....σε έναν σχετικά κατηφορικό δρόμο που πας με 40-60km/h και έχεις μια 3η και πηγαίνει με 2μισι χιλιάδες στοφές και ίσα που ακουμπάς το γκάζι, και με το να είχες νεκρά πιο είναι το πιό οικονομικό?

γιατί αν ισχύει το ότι όσες περισσότερες στροφές τόση περισσότερη βενζίνι τότε η βενζίνη που πέρνει για να πηγαίνει λίγο πιο πολύ από 2μιση χιλιάδες θα είναι περισσότερη από αυτή που τρώει στην νεκρά για να μην σβίσει?

 

ή μήπως δεν έχουν σχέση η στροφές αλλά το πόσο "βαθιά" πατάμε το γκάζι?

 

και μια ερώτηση κρίσεως (χαχαχαχα:mrgreen:) πόσο καίει πιο πολύ?

με μια ταχύτητα και 5 χιλιάδες στροφές (σε ευθεία με γκάζι) ή με νεκρά σταματημένος πατώντας το γκάζι μέχρι 5 χιλιάδες στροφές?

Νομίζω ότι δεν το κατέχω αρκετά για να σου απαντήσω σίγουρα και θα κάνω μια εικασία, περιμένω να με διαψεύσει κάποιος γνώστης, να μάθουμε και κάτι παραπάνω.

 

Στο 1ο ερώτημα, πιστεύω ότι είναι δύσκολο να δώσεις ακριβή απάντηση, αν υποθέσουμε ότι αφήνεις το αμάξι χωρίς γκάζι και πάει μόνο του με 2500 στροφές, κατανάλωση 0, αν το πατήσεις να πάει στις 2600 θεωρητικά καις μόνο τη βενζίνη που απαιτείται για να αυξήσεις αυτές τις 100 στροφές. Τώρα είναι αυτή η ποσότητα μικρότερη από την ποσότητα που χρειάζεται για να συντηρήσεις το ρελαντί ~750 στροφές, θα τολμούσα να πω ναι, αλλά όχι σίγουρα.

 

Στο 2ο θα απαντούσα ότι καις λιγότερο σταματημένος με 5000 στροφές και νεκρά, γιατί δεν έχεις καμία εξωτερική τριβή να προσπαθεί να σε σταματήσει, ούτε από επαφή ελαστικού με το δρόμο, ούτε και από τον αέρα στο αμάξωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το οτι με ταχύτητα σε κατηφόρα καίς λιγότερη βενζίνη απ' οτι με νεκρά να τονίσω οτι συμβαίνει στα αυτοκίνητα που κόβουν την τροφοδοσία σε περίπτωση που πάρεις το πόδι απ' το γκάζι.

Δεν ξέρω αν το κάνουν όλα τα αυτοκίνητα με injection πλέον, αλλά σίγουρα δεν το κάνουν όλα τα αυτοκίνητα.Και σχεδόν σίγουρα δεν το κάνουν αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ (εκτός και αν γινόταν με κανένα έλεγχο απο υπολογιστή κτλ κτλ, πράγμα σπάνιο εως απίθανο για τα παλιότερα αμάξια).

Επίσης, κατα τη γνώμη μου, οικονομία κάνεις και με τους δύο τρόπους υπο προϋποθέσεις..Πχ στην περίπτωση που έχεις ταχύτητα το αυτοκίνητο επιβραδύνει σιγά σιγά και σε μια κατηφόρα που έχει μεγάλη διάρκεια ίσως χρειαστεί να πατήσεις και γκάζι σε κάποιο σημείο..Αντίθετα με νεκρά όχι μόνο δεν επιβραδύνεις αλλά πολλές φορές επιταχύνεις κιόλας, οπότε διανύεις μεγαλύτερη απόσταση χωρίς να πατήσεις γκάζι και απλά καις βενζίνη για να διατηρείται το αμάξι σε λειτουργία.Τέσπα, πολύ φιλοσοφία για το τίποτα..Πόσες φορές θα βρείς τέτοιες κατηφόρες και πόσες φορές θα κάθεσαι με το σταγονόμετρο στο γκάζι..Η πιο καλή λύση είναι η συνετή οδήγηση δυστυχώς (στην οποία όντως η βαρεμάρα συνισφέρει τα μέγιστα).Φέξε μου και γλίστρησα δηλαδή! :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, αλλά για να κατεβαίνεις κατηφόρα με νεκρά και καμιά 80άρα km/h πρέπει να είσαι τραγικός δολοφόνος :P

 

+1 χωρια οτι χαλαει το λ με αυτην την "μεθοδο" και κανεις κακο και στον εαυτο σου και περισσοτερο δε στους αλλους γιατι δεν σταματαει κιολας αν "αρπαξει" καλα χωρις ταχυτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω οτι ισχύει. Και γενικά είμαι της άποψης οτι ένα αυτοκίνητο μεγάλης υποδύναμης μπορεί να είναι πιο οικονομικό-οικολογικό απο ένα με λιγότερα. Γιατί πχ άν έχεις 250hp και θες να πάς μια διαδρομή με 120-130 θα έχες 5η ή 6η (ανάλογα) και λίγες στροφές ας πούμε 3000. Ενώ ένα χιλιάρι θέλει 4000... (τυχαίες είναι οι τιμές, απλά για να κατανοήσετε το παράδειγμά μου τις έβαλα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...