iced Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Συμφωνω απολυτα με την οδηγηση και το ποσο συνεισφερει στην καυση βενζινης... Οσο για τις κατοσταρες θα μιλησω ειλικρινα χωρις να εχω συμφερον κανενα... Εχω ενα aprilia pegaso 650 κυβικα injection. Στις αρχες εβαζα 100αρα... Καποια στιγμη εφτασε στα υψη το πετρελαιο και ειπα δεν παει να γ...θει, θα βαλω απλη... Μετα απο 3 λεπτα καταλαβα οτι η μηχανη δεν παει τοσο οσο πριν και ειμαι αρκετα συντηρητικος -λατρης του μιρκου "ξεκοληματος"... Απο τοτε δεν εχω ξαναβαλει απλη. Προσφατα σε ενα κωλοβενζιναδικο στην Μαραθωνος, μια BP ηταν, εβαλα την 100αρα αλλα δεν ηταν γιατι μετα απο λιγο το καταλαβα αμεσως, βεβαια επειδη δεν ηξερα το βενζιναδικο εβαλα μονο 5Ε Μηχανικος δεν ειμαι αλλα ισως παιζουν πολλα πραγματα ρολο, το pegaso ειναι μονοκυλινδρο και ο κινητηρα ειναι ψιλοτσιτωμενος και φαινεται η διαφορα, ισως ενα v2 ή ενα 4εν σειρα δεν φαινοταν τοσο η διαφορα... Μπορει η τελευταια προταση να ειναι χαζη και να μην ισχυει αλλα ισως παιζει ρολο και η σχεδιαση της μηχανης Επισης αλλου που ειδα διαφορα, πολυ μικρη ομως ειναι σε ενα hoda lead 100 που εχω σαν δευτερο... Πολυ χοντρικα ειχα παρατηρησει οτι με εβγαζε 15km (οχι +15km/h) παραπανω η 100αρα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 55 lit. VW Golf 1.6 FSIΈχετε δει κατανάλωση με cruz control. 4.3 lit. με 6η και 80Km σε ευθεία. Αρα με 95ρα σου πηγαινε 55 ευρω το γεμισμα και σου βγαζε 550χλμ περιπου ~ 0.1Ε/χλμ ενω με 100ρα σου πηγαινε 61 ευρω το γεμισμα και σου βγαζε 650χλμ. ~0.093Ε/χλμ Οκ σε εσενα αν οντως εβγαζε 100χλμ παραπανω, συμφερει η 100ρα εστω και με μικρη διαφορα. Εμενα προσωπικα σε 1400ρι μοτερ δεν εχει καμια διαφορα στη καταναλωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 περί βενζίνης http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=205058 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Οποτε με βαση αυτο το θρεντ και αυτο που ποσταρε o the_end μαλλον καταληγουμε στο οτι τιποτα δεν ειναι στανταρντ και οτι ολα ειναι σχετικa. Επιπροσθετα ο καθενας κρινει με βαση το τι συμπεριφορα βλεπει αν θα την βαλει ή οχι... Παντως αυτα που ειπα εγω σε μεγαλο βαθμο επιβεβαιωθηκαν απο αλλους που οδηγουν μηχανη... (και να μην επιβεβαιώνονταν σκασιλα μου-αφου εγω βλεπω διαφορα τι με νοιαζει?? ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Εμενα στο δικο μου μεταξυ απλης και 100αρας βλεπω διαφορα στην καταναλωση μονο σε εθνικη οδο. Εκει με ταχυτητες της ταξης 120 - 140 η 100αρα μου βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα απο την απλη. Μετρημενα σε αποσταση 250 χιλιομετρων καμποσες φορες τωρα. Μεσα στην πολη χανω αρκετα με την 100αρα αφου βλεπω τον δεικτη σταδιακα και με γρηγορους ρυθμους να κατεβαινει αν κινουμαι πολλη ωρα με σταματα/ ξεκινα. Το θεμα ειναι να βρεις εναν "αξιοπιστο" βενζινα (ψαξε ψαξε δεν θα τον βρεις) να βαζει οσο γινεται καθαρη βενζινη (γιατι μου ειχε τυχει πριν καιρο να βαλω βενζινη καπου και να μου σβησει στο αμαξι στο φαναρι 2 χιλιομετρα αργοτερα). Αν πετυχεις τετοιο "κελεπουρι" και βρισκεσαι συχνα πυκνα στην εθνικη να κανεις μπολικα χιλιομετρα πιστευω πως η 100αρα ειναι καλυτερη περιπτωση. Τουλαχιστον αυτο βλεπω απο το δικο μου εγω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnnyestia Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Θεωρητικά πάντα, η 100άρα βενζίνη δεν αποδίδει παραπάνω ενέργεια από την 95άρα κατά την καύση της. Το μοναδικό της πλεονέκτημα είναι η σωστότερη καύση σε μοτέρ που δουλεύουν με ψηλή συμπίεση. Απλά εδώ στην Ελλάδα είναι απίθανο να βρεθεί ανόθευτο καύσιμο, γιαυτό και πολλοί βλέπουνε διαφορές σε νορμάλ οχήματα βάζοντας 100άρα. Θυμάμαι ακόμα τα πυράκια που βαρούσε με 95άρα βενζίνα ένα ολοκαίνουριο Α3 φίλου με τον 1600άρι FSI, τα οποία φυσικά εξαφανίστηκαν με το που δοκίμασε 100άρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Θυμάμαι ακόμα τα πυράκια που βαρούσε με 95άρα βενζίνα ένα ολοκαίνουριο Α3 φίλου με τον 1600άρι FSI, τα οποία φυσικά εξαφανίστηκαν με το που δοκίμασε 100άρα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας απαιτεί 98αρα τουλάχιστον για να δουλέψει σωστά. Διαβάζουμε και κανένα manual. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Waldo_Vrs Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Aν έχεις οικονομικό πρόβλημα, είτε ξεκαβαλάς από το I.X και πας με ΜΜΜ, ή συνηθίζεις στην εγκρατή οδήγηση. Το γενικό ήφος του post, δεν δείχνει και πολύ συνειδητοποιημένο οδηγό, πάντως... Υπάρχουν και άνθρωποι που μένουν εκτός πόλης σε 20χιλιόμετρα μακρία και για να πάνε στη δουλειά τους κάθε μέρα αν προτιμήσουν τα ΜΜΜ πρέπει να αλλάξουν 3 λεωφορεία και να χάσουν 2 ώρες. Το θέμα το άνοιξα επειδή αυτό το ωραίο κράτος με έχει έναν δρόμο επι Χούντας για να κατεβαίνω αν δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τον κεντρικό και κολίσω για κανένα 2ώρο. Έγκρατη οδήγηση συμφωνώ απλά ρώτησα για την κατανάλωση μιας και το αυτοκίνητό μου είναι παλιό (μοντέλο 98) και δεν έχω τη δυνατότητα αγοράς καινούργιου και τρώνε τα άτιμα τα αλογάκια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Υπάρχουν και άνθρωποι που μένουν εκτός πόλης σε 20χιλιόμετρα μακρία και για να πάνε στη δουλειά τους κάθε μέρα αν προτιμήσουν τα ΜΜΜ πρέπει να αλλάξουν 3 λεωφορεία και να χάσουν 2 ώρες. Το θέμα το άνοιξα επειδή αυτό το ωραίο κράτος με έχει έναν δρόμο επι Χούντας για να κατεβαίνω αν δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τον κεντρικό και κολίσω για κανένα 2ώρο. Έγκρατη οδήγηση συμφωνώ απλά ρώτησα για την κατανάλωση μιας και το αυτοκίνητό μου είναι παλιό (μοντέλο 98) και δεν έχω τη δυνατότητα αγοράς καινούργιου και τρώνε τα άτιμα τα αλογάκια... Αν το πουλούσες κι έπαιρνες ένα δίκυκλο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Απλα παιδια ηρεμια και πολυυυυυ ελαφρυ ποδι Ουτε αλλο αμαξι χρειαζετε ουτε τιποτα Κοιταξτε και αυτο [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ydvAQ6Y49vc[/ame] (ειναι λιγο τραβηγμενο απο τα μαλια βεβεα ) Αλλα ακομα και δυνατα αυτοκινητα εφοσον δεν τα πιεζεις δεν θα καψoυν ιδιαιτερα (ποιος εχει την υπομονη ομως? ) Oσον αφορα την βενζινη ,εγω παντα βαζω 95, αλλα 100% σωστη απο βενιζινα που πλεον εμπιστευομαι, οταν παρω καινουργιο αυτοκινητο μαλλον θα βαζω 100ρα, οχι τοσο για την καταναλωση (δεν νομιζω να ειναι πολυ πιο ακριβη η 100ρα αν κερδιζεις ελαχιστα σε καταναλωση) αλλα για την πιο σωστη λειτουργια του αυτοκινητου Σε βενζιναδικα που δεν ξερουμε, καλυτερα 100ρα στην χειροτερη θα ειναι νοθευμενη με 95ρα, ενω η 95αρα αν ειναι νοθευμενη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Waldo_Vrs Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Αν το πουλούσες κι έπαιρνες ένα δίκυκλο; Το σκέφτηκα στην αρχή πολύ σοβαρά αλλά δυστυχώς το χειμώνα με δυσκολεύει αφάνταστα...πέρυσι είχαμε χιόνα ένα μήνα κοντά αλλά ο πάγος είναι πολύ συνήθες φαινόμενο και δεν θέλω λόγο ασφάλειας καθαρά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
IMAndreas Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Να ρωτήσω κάτι.....ήμαστε με μια κατηφόρα και πηγαίνουμε με 80km/h τι είναι πιο οικονομικό να έχουμε 5η (και περίπου 2χιλιάδες στροφές) ή νεκρά? Επειδή ξέρω πως η απάντηση είναι νεκρά....πως γίνεται αυτό? γιατί στην νεκρά να καίει παραπάνω καύσιμο? Και κάτι άλλο....στην ίδια περίπτωση νεκρά ή 4η και 3-4χιλιάδες στροφές? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
angmar Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Να ρωτήσω κάτι.....ήμαστε με μια κατηφόρα και πηγαίνουμε με 80km/hτι είναι πιο οικονομικό να έχουμε 5η (και περίπου 2χιλιάδες στροφές) ή νεκρά? Πιο οικονομικό είναι να έχεις 5η. Έχοντας ταχύτητα στο κιβώτιο την κίνηση του κινητήρα τη συντηρεί η βαρύτητα, ενώ αν έχεις νεκρά ο κινητήρας καίει καύσιμο για να μη σβήσει. Επειδή ξέρω πως η απάντηση είναι νεκρά....πως γίνεται αυτό? γιατί στην νεκρά να καίει παραπάνω καύσιμο? Οπότε η απάντηση δεν είναι νεκρά, για το 2ο σκέλος δες πάνω. Και κάτι άλλο....στην ίδια περίπτωση νεκρά ή 4η και 3-4χιλιάδες στροφές? Σε οποιαδήποτε περίπτωση που το αυτοκίνητο τσουλάει μόνο του, χωρίς γκάζι, βάζεις ταχύτητα, για να μηδενίσεις την κατανάλωση. Το ποιά σχέση θα διαλέξεις το βλέπεις ανάλογα με τις στροφές που θα έχει ο κινητήρας μόλις τη βάλεις. Μην είναι 1000 αλλά ούτε και 3500+ και σου πάρει τ' αυτιά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Το μυστικό για την οικονομική οδήγηση είναι η βαρεμάρα. Κι εγώ όταν πρωτοδήγησα στα 18 μου (πριν από περίπου 5 χρόνια δηλαδή) το έλιωνα (πραγματικά). Τώρα πια πάω πιο ήρεμα κι από παππού που κοντεύει να τα εκατοστήσει Οδηγάω 10+ χρόνια. Τελευταίο γέμισμα στα 291 χιλιόμετρα από το προηγούμενο. Έβαλα 44,24 λίτρα. Do the math. :cry: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
angmar Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Οδηγάω 10+ χρόνια. Τελευταίο γέμισμα στα 291 χιλιόμετρα από το προηγούμενο. Έβαλα 44,24 λίτρα. Do the math. :cry: Τι οδηγείς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.