Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο και Κατανάλωση


Waldo_Vrs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέτω το θέμα μιας και όσο περνάει ο καιρός βλέπω την τσέπη μου να αδειάζει πιο γρήγορα και υποθέτω και η δική σας.

Πια η γνώμη σας για τις 100άρες βενζίνες ή και τις Racing όπως διαθέτει η SHELL για παράδειγμα ή την Ultimate η ΒΡ ?...αξίζουν τα λεφτά τους ?, εσείς τις προτιμάτε ?.

Έχετε δει αλλαγή στη συμπεριφορά του κινητήρα σας?.

 

Επίσης ένα θέμα το οποίο ήθελα να ανοίξω για να μάθω και πληροφορίες περί αυτού έιναι τι παίζει με διάφορα ΚΙΤ που βάζουν στα αυτοκίνητα για καλύτερο μίγμα κτλ?...

Γενικά μπορείς να κάνεις τίποτα στο αυτοκίνητό σου ώστε να μειώσει ΟΣΟ μειώσει την καύση?...;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Μια ειναι η λυση

Ελαφρυ ποδι

Οχι αποτομες επιταχυνσεις, στις κατηφορες οχι νεκρα

100αρες δε βαζω γιατι ειναι πανακριβες και δεν ξερεις αν ειναι οσο καθαρες λενε

και αφου υποσχονται υψηλες επιδοσεις για να τις δω θα το πηγαινω στα κοκκινα οποτε καταναλωση στο φουλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες να κερδισεις σε καταναλωση απλα οδηγεις οικονομικα. Αν οδηγεις νευρικα, καμια βενζινη δε θα σου κανει την οδηγηση αυτη λιγοτερο ασυμφορη.

 

Οτι αλλο και να κανεις μαλλον ζημια θα σου αποφερει παρα κερδος (κατι προσθετικα βεζνινης κλπ). Επισης, αυτα που λεγονται για τις βενζινες 100 οκτανιων οτι εχουν χαμηλοτερη καταναλωση ακομα και ΑΝ ισχυουν ακομα και ΑΝ πετυχεις βενζιναδικο να σου βαζει καθαρη 100ρα, παλι χαμενος θα σαι ή στα λεφτα σου, λογω της τιμης της.

 

Τωρα το κατα ποσο καλη ειναι για το μοτερ αυτη σε σχεση με την 95ρα, δεν ξερω. Imo το ιδιο βρωμικες ειναι και οι 2 στην Ελλαδα, οποτε την ιδια ζημια κανουν. (εχουν καμπανιαστει απειρως απειρα βενζιναδικα, βαλε και ποσα την γλυτωνουν με τον εναν η με τον αλλο τροπο. Επισης απτη στιγμη που νοθευουν την 95ρα, δε νομιζω να ντρεπονται να νοθευσουν την 100ρα).

 

Εγω οσες φορες εβαλα 100ρα παντως, ουτε διαφορα στη καταναλωση ειδα, ουτε καλυτερη αποδοση στο αυτοκινητο ειδα. Ιδια αισθηση ακριβως ομως.

 

Φυσικα θα βγουν και οι κλασσικοι turbatoi-ψαγμενοι-κοντρακηδες-μπατζανακηδες βενζινοπωλων-κολλητοι του Μητσου με το Evo 7-"wannabe καθημερινοι επισκεπτες της Μαυρης"-πρωην εργαζομενοι σε συνεργειο κλπ που θα σου απαριθμησουν τα θεωρητικα πλεονεκτηματα της 100ρας, μιας και ειναι οι βασικοι υποψηφιοι για να πληρωνουν 100ρα, οποτε ακρη δε θα βγαλεις στο φορουμ. Απλα θα ακουσεις γνωμες να διιστανται και ενδεχομενως να δημιουργηθει και το κλασσικο flame τυπου ποιος ξερει καλυτερα τα πραγματα γυρω απο το αυτοκινητο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς δεν με βοηθάει πάντα η οικονομική οδήγηση μιας και το αυτοκίνητό μου είναι αρκετών αλόγων και θέλουν πολύ σανό για να φάνε :-D

 

Επειδή άλλαξα κινητήρα πολύ πρόσφατα απο βλάβη, θέλω να διατηρήσω όσο το δυνατόν καλύτερα αυτόν που πέρασα τώρα αλλά ταυτόχρονα να κάνω ότι μπορώ ή με κάπιο ΚΙΤ να ρίξω λίγο την κατανάλωση - Παθητικά ας πούμε-.

Το θέμα με απασχολεί ιδιαίτερα μιας και είμαι κάτοχος μοντέλου 1998 και τότε όλοι γνωρίζουμε πως η κατανάλωση και το περιβάλλον ήταν τα τελευτέα που απασχολούσαν την αυτοκινητοβιομηχανία.

 

Σίγουρα πάντως συμφωνώ μαζί σας, όσο του βγάζεις τη γλώσσα στο δρόμο σου βγάζει και αυτό τη δική του στο βενζινάδικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κινητήρα άμεσου ψεκασμού η 100αρα δίνει περίπου 100 χιλιόμετρα παραπάνω στο ντεπόζιτο από 550 σε 650.

Δοκιμασμένο σε δυο αυτοκίνητα τα τελευταία τρία χρόνια.

Φυσικά ανάμεσα στο πόδι μου και στο γκάζι υπήρχε ένα αυγό.

Σε απλό κινητήρα δεν διαπιστώθηκε διαφορά με 100αρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με το αυγό δε το πιασα...Μεταφορικό ήταν;

 

Εννοει οτι οδηγουσε πολυ συντηρητικα. Προφανως δε μπορει ναναι κυριολεκτικο, περαν του γεγονοτος οτι ειναι συνηθισμενη εκφραση, για καποιον που οδηγα πολυ ηρεμα.

 

@ipso33: ποσα λιτρα ρεζερβουαρ ειχε το αμαξι του παραδειγματος σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

ΜΕΓΑΛΗ διαφορά στη καταναλωση κανει το.... ποδι μας. Τη μεγαλυτερη ολων.

Και ειναι και τσαμπα :P

 

Ελπιζω απο αυτη τη βδομαδα που θα ολοκληρωθει η αποσυρση (επιτελους) του παλιου, το νεο αυτοκινητο (το οποιο επιτηδες αγορασα για "να μη πηγαινει"), να με κανει να μην οδηγαω νευρικα κι ετσι να μη δινω 50 ευρω τη βδομαδα σε βενζινες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΕΓΑΛΗ διαφορά στη καταναλωση κανει το.... ποδι μας. Τη μεγαλυτερη ολων.

Και ειναι και τσαμπα :P

 

Ελπιζω απο αυτη τη βδομαδα που θα ολοκληρωθει η αποσυρση (επιτελους) του παλιου, το νεο αυτοκινητο (το οποιο επιτηδες αγορασα για "να μη πηγαινει"), να με κανει να μην οδηγαω νευρικα κι ετσι να μη δινω 50 ευρω τη βδομαδα σε βενζινες...

 

για τον ιδιο λογο πηρα κι εγω αργο αυτοκινητο (+ελλειψη budget για κατι πιο γρηγορο) αλλα η νευρικη οδηγηση δυστυχως δεν αλλαξε.. Για την ακριβεια επειδη δεν εχω γκαζι πλεον, συνηθιζω να κουραζω ολες τις ταχυτητες σε υψηλες στροφες, πχ αλλαγες κανω στις 3000-3500 οταν οδηγαω "ηρεμα". Ενω οταν εχω ορεξη επειδη παλι δεν εχω γκαζι απτην 3η και μετα, αγαπαω ιδιαιτερα την 1η και τη 2α...Που οπως καταλαβαινεις, ειναι οτι χειροτερο, αλλα ελα που τη στιγμη που θελω να ακουσω το μοτερ δεν εχω αλλη επιλογη.

 

Ελπιζω σε εσενα να αποδωσει αυτη η μεθοδος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ωχ μη λες τετοια τωρα..

Βασικα επειδη θα υπαρχει και ο υπολογιστης καταναλωσης, αλλα και επειδη θα εφαρμοσω τη λεγομενη "καταγραφη καταναλωσης βενζινης", σε συνδυασμο με το οτι το αυτοκινητο θα ειναι καινουριο και οχι 15ετιας (και αρα θα με νοιαζει μη τυχον γρατζουνιστει καπου), νομιζω οτι γενικοτερα θα ηρεμησω (οδηγικα). Ειδωμεν...

 

Παντως η νευρικη οδηγηση δε χαριζει κατι, αφου απλα κολλας στο επομενο προπορευομενο οχημα λιγο πιο γρηγορα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως η νευρικη οδηγηση δε χαριζει κατι, αφου απλα κολλας στο επομενο προπορευομενο οχημα λιγο πιο γρηγορα :P

Καλα οποιος υποστηριξει το αντιθετο θαναι τουλαχιστον ασχετος για να μη πω χαζος..

Αλλα ελα που αμα εχεις την αρωστια δεν περναει ευκολα...

 

Οχι απλα δε χαριζει κατι η νευρικη οδηγηση, αλλα:

-αυξανει τις φθορες

-μειωνει δραματικα τη διαρκεια ζωης διαφορων μηχανικων μερων του αυτοκινητου αλλα και του ιδιου του αυτοκινητου γενικοτερα.

-αυξανει τη πιθανοτητα τροχαιου

-αυξανει την καταναλωση

-αυξανει αυτους που σε κοιτανε περιεργα (καλα αυτο ειναι το λιγοτερο).

 

Ομως αυξανει και την ευχαριστηση, αυτο ειναι το ολο προβλημα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βλέπω την τσέπη μου να αδειάζει πιο γρήγορα..

 

Γενικά μπορείς να κάνεις τίποτα στο αυτοκίνητό σου ώστε να μειώσει ΟΣΟ μειώσει την καύση?...;)

 

Δυστυχώς δεν με βοηθάει πάντα η οικονομική οδήγηση μιας και το αυτοκίνητό μου είναι αρκετών αλόγων και θέλουν πολύ σανό για να φάνε :-D

 

Επειδή άλλαξα κινητήρα πολύ πρόσφατα απο βλάβη, θέλω να διατηρήσω όσο το δυνατόν καλύτερα αυτόν που πέρασα τώρα αλλά ταυτόχρονα να κάνω ότι μπορώ ή με κάπιο ΚΙΤ να ρίξω λίγο την κατανάλωση - Παθητικά ας πούμε-.

Aν έχεις οικονομικό πρόβλημα, είτε ξεκαβαλάς από το I.X και πας με ΜΜΜ, ή συνηθίζεις στην εγκρατή οδήγηση.

 

Το γενικό ήφος του post, δεν δείχνει και πολύ συνειδητοποιημένο οδηγό, πάντως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μυστικό για την οικονομική οδήγηση είναι η βαρεμάρα. Κι εγώ όταν πρωτοδήγησα στα 18 μου (πριν από περίπου 5 χρόνια δηλαδή) το έλιωνα (πραγματικά). Τώρα πια πάω πιο ήρεμα κι από παππού που κοντεύει να τα εκατοστήσει :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...