Black Dalia Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δηλαδή κατά τη γνώμη σου, οταν μια ιδιωτικη εταιρία κλείνει ή έχει προβλήματα, τι θα έπρεπε να γίνεται με τους εργαζομένους? Καλά δε νομίζω οτι κανείς ποτέ θα μπορούσε να υποστηρίξει οτι μια εταιρία που δεν πηγαίνει καλά θα πρέπει να κρατά υπαλλήλους-αργόμισθους, πιστεύω οτι ο προλαλήσας έκανε απλώς μια διαπίστωση...
parlapipas Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Εγώ πάντως που παλιά είχα άσχημη εμπειρία (πχ μια φορά έφτασαν να μου χάσουν τη μπαταρία και στο τέλος αντί για συγνώμη μου είπαν ότι ούτε λίγο ούτε πολύ πάλι εγώ έφταιγα που τους την έδωσα μαζί με το κινητό. Άρα έφταιγα που τους είχα εμπιστοσύνη, βάλε και την ερειστική συμπεριφορά που σου τη δίνει στα νεύρα ακόμα και να θες να είσαι καλοπροαίρετος...), επιβεβαιώνω ότι δεν ήταν ίδια όλα τα Nokia shops, σε ορισμένα υπήρχαν συνεννοήσιμοι άνθρωποι, σε κάποια άλλα όμως η συμπεριφορά των υπαλλήλων ήταν κυριολεκτικά εξοργιστική! Τώρα τελευταία έχω την εντύπωση ότι ίσως λίγο είχαν βελτιωθεί τα πράγματα αλλά και αυτό το λέω χωρίς να έχω εμπειρία στην πράξη, γιατί προσπαθώ πλέον να αποφεύγω το service τους. Αυτό με έχει κάνει ακόμα και τώρα που ενώ είμαι με εγγύηση και ενώ έχει πρόβλημα το ολοκαίνουριο κινητό μου (Nokia φυσικά και μου πετάει μήνυμα στα καλά καθούμενα 'Εισάγετε κάρτα sim'...), να διστάζω να το αφήσω για service. Συν ότι δε βγαίνει κάποιος να πει ξεκάθαρα τί θα γίνει με την Alpha copy ως εξουσιοδοτημένο service Nokia, μιας και η είδηση μιλάει μόνο για το εμπορικό κομμάτι της διάθεσης κινητών.
ErEtZuM Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 3 παρατηρησεις : 1. Το πρωτο πραγμα που σου λεει η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη ειναι οτι οι εταιρειες συνεχως επικαλουνται υγρασια προκειμενου να σε εξαπατησουν και να χασεις την εγγυηση. ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ, το λεει η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη. 2. Αν απο τα 100 ατομα που μπαινουν στο μαγαζι, και τα 100 ειτε βριζουν, ειτε ορυονται, ειτε φωναζουν, προφανως καποιο προβλημα υπαρχει. Ειπαμε ειναι λαλακας ο ελληνας, αλλα σ'αυτη την περιπτωση θα φωναζαν οι 20-30, οχι και οι 100. 3. Οταν ειναι παμπολλες οι περιπτωσεις, εδω και πολλα πολλα χρονια μεχρι και σημερα, να σου λενε απ'τo service alpha copy απιστευτες αρλουμπες για να δικαιολογησουν απιστευτες καθυστερησεις, η σου επιστρεφουν ενα τηλεφωνο ανεπισκευαστο και ως εκ θαυματος οταν βαλεις τις φωνες η απειλησεις, βρισκεται λυση, τοτε δεν φταις εσυ που φωναζεις, αλλα αυτος που πρεπει να τ'ακουσει για να κανει τη δουλεια που ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κανει.
Stef0s Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 3 παρατηρησεις : 1. Το πρωτο πραγμα που σου λεει η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη ειναι οτι οι εταιρειες συνεχως επικαλουνται υγρασια προκειμενου να σε εξαπατησουν και να χασεις την εγγυηση. ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ, το λεει η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη. 2. Αν απο τα 100 ατομα που μπαινουν στο μαγαζι, και τα 100 ειτε βριζουν, ειτε ορυονται, ειτε φωναζουν, προφανως καποιο προβλημα υπαρχει. Ειπαμε ειναι λαλακας ο ελληνας, αλλα σ'αυτη την περιπτωση θα φωναζαν οι 20-30, οχι και οι 100. 3. Οταν ειναι παμπολλες οι περιπτωσεις, εδω και πολλα πολλα χρονια μεχρι και σημερα, να σου λενε απ'τo service alpha copy απιστευτες αρλουμπες για να δικαιολογησουν απιστευτες καθυστερησεις, η σου επιστρεφουν ενα τηλεφωνο ανεπισκευαστο και ως εκ θαυματος οταν βαλεις τις φωνες η απειλησεις, βρισκεται λυση, τοτε δεν φταις εσυ που φωναζεις, αλλα αυτος που πρεπει να τ'ακουσει για να κανει τη δουλεια που ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κανει. +1......... Ειδικά το 3 το εχω νιώσει στο πετσί μου... Μου ειχαν κρατήσει ενα 5800 2 μήνες και καλά το είχαν στείλει εξωτερικό... μου το επέστρεψαν ανεπισκεύαστο, και μολις πηγα εκει και τους φώναξα, απειλώντας τους με καταγγελίες, σε 2 μέρες το 5800 ήταν έτοιμο...
Black Dalia Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 3 παρατηρησεις : 1. Το πρωτο πραγμα που σου λεει η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη ειναι οτι οι εταιρειες συνεχως επικαλουνται υγρασια προκειμενου να σε εξαπατησουν και να χασεις την εγγυηση. ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ, το λεει η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη. 2. Αν απο τα 100 ατομα που μπαινουν στο μαγαζι, και τα 100 ειτε βριζουν, ειτε ορυονται, ειτε φωναζουν, προφανως καποιο προβλημα υπαρχει. Ειπαμε ειναι λαλακας ο ελληνας, αλλα σ'αυτη την περιπτωση θα φωναζαν οι 20-30, οχι και οι 100. 3. Οταν ειναι παμπολλες οι περιπτωσεις, εδω και πολλα πολλα χρονια μεχρι και σημερα, να σου λενε απ'τo service alpha copy απιστευτες αρλουμπες για να δικαιολογησουν απιστευτες καθυστερησεις, η σου επιστρεφουν ενα τηλεφωνο ανεπισκευαστο και ως εκ θαυματος οταν βαλεις τις φωνες η απειλησεις, βρισκεται λυση, τοτε δεν φταις εσυ που φωναζεις, αλλα αυτος που πρεπει να τ'ακουσει για να κανει τη δουλεια που ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κανει. Όλοι οι πελάτες που καταφεύγουν στο service είναι δυσσαρεστημένοι εκ προοιμίου, επιτρέψτε μου να έχω μια πιό εμπεριστατωμένη εικόνα επ' αυτού...
gdriver Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 νοκια 8210. όλα χαλασμένα ,μιλάμε τα πάντα. ο γερ...νος δεν το άλλαζε αλλά το έστειλαν για επισκευή. το πήρα ανεπισκεύαστο 2 μήνες μετά. τους το ξαναπήγα και μου είπαν πως είχα βάλει χέρι εγώ καί υπήρχαν ενδείξεις πώς κάποιος το είχε αποσυναρμολογήσει. άσε που είχαν στραβώσει καί τήν πλακέτα από υπερβολικό σφίξιμο βίδας.
esykas Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 πείτε μου κάπου που να πάει ο έλληνας και να μην έχει παράπονο, όσο για το αν κάποια ιδιωτική κλείνει πρόβλημα της όπως είναι πάντα,αλλά όταν μια πολυεθνική σε γράφει τότε να τη γράφεις και εσύ με τη δύναμη που διαθέτεις το μποϋκοτάζ,μακάρι να το κάναμε όπου χρειάζονταν!!
ErEtZuM Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Όλοι οι πελάτες που καταφεύγουν στο service είναι δυσσαρεστημένοι εκ προοιμίου, επιτρέψτε μου να έχω μια πιό εμπεριστατωμένη εικόνα επ' αυτού... Sorry αλλα αυτη η απαντηση ειναι σχεδον αστεια. Προφανως ειναι δυσαρεστημενοι γιατι ξερουν τι θα αντιμετωπισουν. Δε νομιζω να ειναι ολοι τρελοι. Εδω κολλαει απολυτα το "δεν βρεχει, μας φτυνουν". Μην κανουμε το ασπρο μαυρο. Ειδικα οσον αφορα την alphacopy και οι πετρες ξερουν τι μπαχαλο ειναι και λιγο πολυ ολοι εχουν (κακες) εμπειριες.
orck Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Black Dalia σε ευχαριστουμε πολυ, μας εδωσες μια καλη εικονα στο φορουμ γιατι το service της Nokia ηταν τραγικο, με μεγαλες καθυστερησεις, αδιαφορια, εριστικη συμπεριφορα απο μερικους. Σε ευχαριστω για το μαθημα ζωης σχετικα με το χαρτακι που γινεται ροζ με την υγρασια. Ελπιζω στην επομενη δουλεια σου να μην εισαι τοσο ειρωνικος.
esykas Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 άσχετο αλλά μην επιχειρήσει κάποιος να σκουπίσει τη συσκευή του στο πίσω μέρος,χωρίς φυσικά τη μπαταρία,με νοτισμένο πανί διότι έχασε!!!!!!και ναι γίνετε ροζ!!!
simply_the_best Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Καιρός ν' ασχοληθεί η Alpha Copy με τίποτα άλλο καλύτερα..
Black Dalia Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 (επεξεργασμένο) [/color] άσχετο αλλά μην επιχειρήσει κάποιος να σκουπίσει τη συσκευή του στο πίσω μέρος,χωρίς φυσικά τη μπαταρία,με νοτισμένο πανί διότι έχασε!!!!!!και ναι γίνετε ροζ!!! Πες τα βρε άνθρωπε να μη μιλάω μόνος μου ... ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:22 ---------- Black Dalia σε ευχαριστουμε πολυ, μας εδωσες μια καλη εικονα στο φορουμ γιατι το service της Nokia ηταν τραγικο, με μεγαλες καθυστερησεις, αδιαφορια, εριστικη συμπεριφορα απο μερικους. Σε ευχαριστω για το μαθημα ζωης σχετικα με το χαρτακι που γινεται ροζ με την υγρασια. Ελπιζω στην επομενη δουλεια σου να μην εισαι τοσο ειρωνικος. Αυτό εισέπραξες εσύ? Ειρωνεία και ερειστικότητα απ' την απάντησή μου? Λυπάμαι αλλά απλώς διαφωνούμε. Όσο για το αν ειμαι ειρωνικός ή όχι στη δουλειά μου, από πότε τα fora & τα blogs γίνανε χώροι εργασίας ???? Αν και επαναλαμβάνω δεν υπήρξα ειρων. Είρων θα ήμουν αν σου έλεγα "παρακαλώ για το μάθημα ζωής κι ευχαριστώ με τη σειρά μου για τη συμβουλη"! Δεν το λέω όμως! Καλή καρδιά παιδιά, λίγη σημασία έχουν όλ'αυτά πλέον να 'μαστε καλά όλοι και να'χουμε υγεία, τα κνητά φτιάχονται. Παλιότερα που δεν τα είχαμε ίσως ήμασταν πιο "ελεύθεροι", ίσως ήτανε καλύτερα, (το φιλοσόφησα). Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2009 από Black Dalia
andr3as Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Λοιπόν θα σας πω κάποια πράγματα επειδή δεν έχετε ζήσει από όλες τις μεριές την κατάσταση (πελάτης - τεχνικός - συνεργάτης) για να έχετε πλήρη άποψη για την γενική λειτουργία ενός service. Εγώ όμως το έχω ζήσει εδώ και 10 χρόνια πλέον. Δεν μπορείτε να τους βάζετε όλους στο ίδιο το καζάνι όταν παραδείγματος χάρη τα κεντρικά της ΝΟΚΙΑ έχουν αδυναμία να επισκευάσουν σε γρήγορο χρόνο την συσκευή σας και οι περισσότεροι από εσάς ρίχνεται το φταίξιμο στα παιδιά που βρίσκονται μπροστά στο κισέ, ή πίσω από τον πάγκο, ενώ θα έπρεπε (κανονικά) να παλεύετε με τους πραγματικούς υπεύθυνους που κρίβονται πίσω από τα γραφεία τους ή τις καφετέριες για να σας αποφύγουν. Όταν οι περισσότεροι από εσάς μπαίνεται στο μαγαζί προκατειλημμένοι από αυτά που έχετε διαβάσει ή ακούσει και ξεκινάτε κατευθείαν καυγά μην περιμένετε και από τους υπαλλήλους που πληρώνονται έναν στανταρ μισθό και δεν τους υποστηρίζουν οι "από πάνω" (λόγο του ότι κρίβονται επαναλαμβάνω) να μην είναι και αυτοί ειρωνικοί και (με αμυντικό τρόπο) επιθετικοί. Φυσικά δεν ισχύει αυτό σε όλες τις περιπτώσεις αλλά στις περισσότερες. Υπάρχουν πάντα κάποιοι που θα βαριούνται να μιλήσουν, ή να αποφύγουν κάθε περίπτωση εξήγησεις ή αντιπαράθεσης για να την "καπουλάρουν". Όμως υπάρχουν και παλικάρια που προσπαθούν να εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο τρόπο τον κόσμο χωρίς κανένα αντίκρισμα από πουθενά, ειδικά όταν η νοοτροπία της εταιρίας είναι να προωθήσει καινούργιες συσκευές (κόβοντας την υποστήριξη σε ανταλακτικά και αξεσουάρ από παλιότερες συσκευές) και βάζοντας δεσμά στα χέρια τον τεχνικών στο τι μπορούν να πιάσουν και να επισκευάσουν. Δεν λέω φυσικά ότι δεν έχουν δίκιο να παραπονούνται οι πελάτες και οι συνεργάτες για ταχύτητες και ποιότες εξηπυρέτησης, αλλά μην τα γκρεμίζουμε όλα κάνοντας καταστροφολογίες και θεωρίες συνομοσίας ότι όλοι θέλουν το κακό μας και να μην μας εξυπηρετήσουν. Απλά επειδή έχω ζήσει προσωπικά αυτόν το κόσμο και έχουν δει και ακούσει πολλά τα ματια και τα αυτιά μου αντίστοιχα θέλω να βάλω κάποια πράγματα στην θέση τους, ειδικά τώρα που βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να δω ακόμη μια φορά οπαδισμό και φανατισμό σε τέτοια θέματα. Είμαι εδώ για όποια ερώτηση έχετε και να συζητήσω, αλλα όχι για να λογομαχήσω. *1Θα μπορούσα να γράψω χιλιάδες παραδείγματα και περιπτώσεις αλλά δεν υπάρχει ούτε χρόνος, ούτε χωρος για αυτό... *2 Δεν έχω την ευχέρια να απαντώ άμεσα (λόγο της δουλειάς μου και του ωραρίου μου), γι'αυτό υπομονή σε όσυς θέσουν κάποιο ερώτημα Ευχαριστώ για την κατανόηση
Lucifer Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Όλοι οι πελάτες που καταφεύγουν στο service είναι δυσσαρεστημένοι εκ προοιμίου, επιτρέψτε μου να έχω μια πιό εμπεριστατωμένη εικόνα επ' αυτού... αφοριστικά και με γενικεύσεις μας βγάζουν όλους (και τους 250 !) αγενέστατους, άχρηστους και ανίκανους!!! Μέχρι και αυτό το σημείο αδιαφορούσα για το θέμα, πλέον χαίρομαι και εγώ λίγο.
warewolf Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 καποτε, ειχα ενα νοκια και το φροντιζα σαν τα ματια μου. μετα απο 3 μηνες ειχε προβληματα και μου ειπαν οτι η περιοχη μου εχει πολυ υγρασια ( τοτε εμενα παλαιο φαληρο) και δεν θα μου το φτιαξουν δωρεαν. εφυγα απρακτος και απο τοτε SE χρησιμοποιω και δεν ξανα αγορασα ακριβο κινητο. τωρα αν αλλαξει το service ισως το ξανασκεφτω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα