andr3as Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Παιδιά μην μπερδεύετε βλάβες που γίνονται από τους τεχνικούς στα υποκαταστήματα με βλάβες που στέλνονται στα κεντρικά.... ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Αλλάγη ενός μεγαφώνου ή ακουσυτικού γίνεται στο υποκατάστημα, αλλά τα μικρόφωνα πλέον (τα περισσότερα) είναι κολλημένα στην πλακέτα τα οποία στέλνονται στα κεντρικά, εκεί είναι που γίνεται ο χαμός...
stefanos_79 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Η Alpha Copy επιχειρηματικά σαν εταιρεία δραστηριοποιείται πουθενά αλλού ή μόνο σε ότι να κανει με την νοκια οπότε τώρα πάπαλα? πάντως συμφωνώ με κάποιους φίλους οτι όλα τα σερβις δεν ήταν ιδια.Δυστυχως όμως εδώ οι καλοι επαγγελματίες ηταν λιγότεροι από τους άσχετους και.... μην εκφραστω με άλλα λόγια.
Atlantios Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 ασφαλώς και κρίμα για τους εργαζόμενους. Πρέπει όμως να τονίσουμε ότι μερίδιο ευθύνης έχουν και αυτοί. Σε πάρα πολλές μεγάλες εταιρείες παρατηρείτε το φαινόμενο οι εργαζόμενοι να φέρονται κυριολεκτικά σαν δημόσιοι υπάλληλοι συμβάλλοντας σταθερά στο να δυσαρεστείτε ο πελάτης και η εταιρεία να πηγαίνει απ το κακό στο χειρότερο. Φαινόμενο που υπάρχει και σε πάρα πολλές άλλες εταιρείες. Ερχόμενη η Νόκια πλέον στην Ελλάδα ασφαλώς θα δημιουργήσει τις αντίστοιχες θέσεις εργασίας έτσι τελικά το ισοζύγιο θα είναι το ίδιο ενώ ταυτόχρονα κάποιοι απ τους απολυμένους εργαζόμενους θα βάλουν επιτέλους μυαλό. Η σωστή συμπεριφορά του υπαλλήλου σημαίνει πρώτα απ' όλα σεβασμό στον εαυτό του και την δουλειά του και μετά πολιτισμό και μόρφωση. Η εταιρεία είναι ο κάθε υπάλληλος, κυρίως αυτός που έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με τον κάθε πελάτη. Το ανθρώπινο δυναμικό παίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μίας εταιρείας. Ας ελπίσουμε ότι πλέον τα πράγματα θα διορθωθούν και η εξυπηρέτηση θα αλλάξει προς όφελος δικό μας και της κοινωνίας. Λυπηρό που ο Έλληνας χρειάζεται χωροφύλακα για να κάνει σωστά την δουλειά του.
21century Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Θυμόμασατε όταν είχαν έρθει απο Φιλανδια και εκαναν ερευνα μετα απο καιρο για το χαλι επιπεδο εξυπηρετησης και τα παραπανα καταναλωτων που εφτασαν εκει? Θυμαμαι εξω απο το κτιριο τα μεγαλοστελεχη με τις αμαξαρες εκαναν ωραια ζωη και οι πελατες εκει περιμεναν....ποτε θα τους εξυπηρετησουν. Να μην μιλησουμε για αντιπροσωπειες που εκλεισαν...
altair Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Η alpha copy ποτέ δεν με έπεισε ως αντιπρόσωπος και ελπίζω τωρα η υποστήριξη στα Nokia να γίνει σοβαρότερη. Οι εργαζόμενοι είναι ένα άλλο τελείως διαφορετικό θέμα (δεν μιλάμε για τους προύχοντες αλλα για τους πραγματικούς μισθωτούς) Ιmho η nokia πρέπει να τραβήξει απο εκεί τα hr που θα επανδρώσουν το δίκτυο της.
parlapipas Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Η είδηση όμως δυστυχώς μιλάει για το κομμάτι του 97% της πίτας των πωλήσεων συσκευών και μόνο, και δε λέει ότι θα αλλάξει κάτι στο θέμα της υποστήριξης και του service. Άρα - προς το παρόν - πάλι με την Alpha copy και τα δικά της Nokia shops φοβάμαι ότι θα έχουμε να κάνουμε. Επειδή όμως αυτό είναι κάτι που συν τοις άλλοις δημιουργεί σύγχυση, κατά τη γνώμη μου πρέπει κάποιος να βγει να διευκρινήσει την κατάσταση είτε από τη Nokia είτε από την Alpha copy πχ με ένα δελτίο τύπου. Γιατί μπορεί να φαίνεται ανούσιο από μια πρώτη ματιά, στην πραγματικότητα όμως δεν μπορεί κανείς να απαγορεύσει στον κόσμο να αξιώνει την εγγύησή του στο μεσοδιάστημα, και να μην είναι σίγουρος πού να απευθυνθεί! Εκτός αν καταλαβαίνω κάτι λάθος... Αλλά ακόμα κι αν έχω δίκιο, θέλω να πιστεύω ότι η μέρα που η Alpha copy θα απεμπλακεί τελείως από το service των Nokia είναι πλέον πιο κοντά. Σίγουρα θα συρρικνωθεί ο κύκλος εργασιών της Alpha copy και θα κλείσουν πολλά Nokia shops, κάτι που θα ρίξει αναμενόμενα το ήδη χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να απασχολήσει τη Nokia και όχι μόνο το πώς θα πουλήσει πιο πολλές συσκευές στους παρόχους, γιατί πάνω από όλα μετράει σε βάθος χρόνου η ικανοποίηση του πελάτη. Εκτός αν η Nokia συνεχίσει να αντιμετωπίζει την Ελλάδα σαν τριτοκοσμική χώρα, κάτι που έκανε μέχρι τώρα όσο συνεργαζόταν ευρέως με την Alpha copy. Όσο για τους εργαζόμενους, όσο η Alpha copy κρατάει το service θα χαθούν πολλές θέσεις αλλά όχι όλες. Μη ξεχνάμε ότι στα Nokia shops δεν απασχολούνται μόνο πωλητές αλλά και τεχνικοί που κάνουν υποτυπώδεις μικροεπισκευές, πριν φτάσουν να στείλουν τα κινητά στα κεντρικά. Σίγουρα είναι κρίμα να απολύεται κόσμος, αν και προσωπικά δε λυπάμαι για πολλούς από τους εργαζόμενους, μια και όπως ειπώθηκε και προηγουμένως είχαν αρκετοί νοοτροπία δημόσιου υπαλλήλου, κάτι που το έχω αντιμετωπίσει εξ ιδίας πείρας... Στο κάτω κάτω ιδιωτική επιχείρηση ήταν και στην ελεύθερη οικονομία άλλες κλείνουν και άλλες ανοίγουν. Με την πείρα και τα χρόνια που δούλεψαν οι τεχνικοί θα βρουν αλλού να δουλέψουν, εκεί που θα γίνει σφαγή είναι στο προσωπικό που απασχολούνταν ως πωλητές. Αλλά ακόμα και αν η Nokia αποφασίσει να αναλάβει και το service, φαντάζομαι ότι πολλοί από τους τωρινούς εργαζόμενους στην Alpha copy θα είναι μελλοντικοί υποψήφιοι για να απασχοληθούν στη Nokia Ελλάδας, ελπίζω με διαφορετική νοοτροπία φυσικά... Φτάνει βέβαια να υπάρξει απευθείας αντιπροσώπευση από τη Nokia στην Ελλάδα, γιατί αν μείνουμε με την Alpha copy τα πράγματα θα είναι ακόμα χειρότερα από σήμερα. Εκείνο που καίει την Alpha copy πάνω απ' όλα εννοείται είναι τα κέρδη που θα πέσουν κατακόρυφα και όχι οι εργαζόμενοι που θα δουλεύουν σε άλλα άφεντικά... "Ο καιρός γαρ εγγύς!"
klog Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 (επεξεργασμένο) Και τώρα.................πως θα συντηρήσει το αφεντικό τους Φοίνικες που έφερε απο την αραπιά για να κάνουν σκιά στην πισίνα ολυμπιακών διαστάσεων του εξοχικού?? Κρίμα για τους εργαζόμενους , ασχέτως της ποιότητας των υπηρεσιών της εταιρίας, είναι άσχημοι καιροί να χάνεις την δουλειά σου. Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2009 από klog
Super Moderators billdanos Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Ελπίζω να τους απορροφήσει η Nokia. Η ΝΟΚΙΑ έχει ορίσει ήδη τις εταιρίες με τις οποίες θα συνεργάζεται σε κάθε χώρα και δεν είναι δημόσιο για να απορροφήσει εργαζομένους άλλων εταιριών! Ας τους απορροφήσει η AC σε άλλους τομείς αν είναι μια τόσο μεγάλη εταιρία όπως λένε!
andr3as Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Μάλλον το χάσατε το νόημα... Καταρχήν το service στην Ελλάδα το έχουν δύο εταιρίες η Alpha Copy και η TSI (Teleservice International).... ωραία??? Άρα όσοι δεν πήγατε τις συσκευές σας σε NOKIA Shop δεν γνωρίζετε ποια από τις δύο σας εξυπηρέτησε.... Ποιός σας είπε ότι θα χάσει το service? Από το 2010 η NOKIA θα αναλάβει απευθείας τις πωλήσεις στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο του καναλιού διανομής για όλες τις συσκευές Γράφει ξεκάθαρα ότι θα αναλάβει απευθείας τις πωλήσεις στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας - και τίποτα περι της επισκευής. Δεύτερον η Alpha copy δεν έχει μόνο την ΝΟΚΙΑ αλλά και την ΚΟΝΙΚΑ MINOLTA στα φωτοαντιγραφικά και λοιπά (κάποιοι από αυτούς έχουν κύριο εισόδημα από εκεί) Με λίγα λόγια μην προτρέχουμε σε βιαστικά συμπεράσματα πριν δούμε τις επίσημες κινήσεις και των δύο....... Την μεγαλύτερη ζημιά την παθαίνει η Alpha Copy σαν μάνα εταιρία και όχι τα υποκαταστήματα, γιατί τα καταστήματα (βλέπε ΝΟΚΙΑ Shop) πάλι θα προμηθεύονται από την Alpha Copy, αφού αν διαβάσετε καλά η ΝΟΚΙΑ θα αναλάβει την προμήθεια στους παρόχους (VODAFONE , COSMOTE , WIND) και όχι την αποκλειστική πανελλαδική προμήθεια.... και τέλος αν βάζαμε την τελυταία περίπτωση να τους πάρει η ΝΟΚΙΑ αποκλειστικά, σιγά μην ξαναέκανε από την αρχή καινούργιο δίκτυο, το πιο πιθανόν είναι να έπερνε τον έλεγχο από τα ΝΟΚΙΑ Shop (με κάποιο τρόπο) και να άλλαζε την ταμπέλα (βγάζωντας το Alpha Copy από επάνω).... δηλαδή τι είχες Γιάννη μου....
Black Dalia Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Σαν υπάλληλος στην κινητή τηλεφωνία, καταρχήν θα'θελα να ευχαριστήσω όλους όσους μας σκέφτονται, και έστω λυπούνται από ανθρώπινο ενδιαφέρον και μόνο επειδή κάποιοι αν όχι όλοι από εμάς θα χάσουν τη δουλειά τους, σε καιρούς δύσκολους όπως αυτοί που διανύουμε...Επίσης ευχαριστούμε κι εγώ και οι συνάδελφοί μου όσους αφοριστικά και με γενικεύσεις μας βγάζουν όλους (και τους 250 !) αγενέστατους, άχρηστους και ανίκανους!!!Κάτι θα ξέρουνε αυτοί παραπάνω...Κι εμείς σας αγαπάμε!Άλλωστε ας μην ξεχάμε!Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο!Σας ευχαριστούμε λοιπόν!Αντε να σας δούμε τώρα που θα θέλετε αναβαθμισούλα στο τηλεφωνάκι σας και θα περιμένετε μήνα, ακόμα και για ν'αλλάξετε πρόσοψη...(γιατί τουλάχιστον οι αναβαθμίσεις και οι εύκολες βλάβες παραδίδονται από εμάς αυθημερόν!).Παιδιά ξεχνάτε στην όλη ιστορία μια λεπτομέρεια : ο αντιπρόσωπος λειτουργεί βάσει των standards του κατασκευαστή, αν ο κατασκευαστής έχει το ανώτερο service level του στο εξωτερικό ο αντιπρόσωπος να κάνει τί? Πώς να επισκευάσει το τηλέφωνο? Επίσης ο αντιπρόσωπος αποζημιώνεται στο ακέραιο όταν το τηλέφωνο είναι εντος εγγυησης και για τα ανταλλακτικά και για την αντικατάσταση του τηλεφωνου από τη μαμά Νοκια.Ποιός ο λόγος λοιπόν να βγάζει αυθαίρετα εκτος εγγύσης τα τηλέφωνα όπως λέτε?Από εκδικητικότητα για τον πελάτη, από βίτσιο του τεχνικού ή από μαζοχισμό για να βγάλει κακό όνομα? Δεν το βρίσκω λογικό. Και για σας που χαίρεστε επειδή η Alpha Copy και οι υπάλληλοί της όπως λέτε παίρνουν αυτό που τους αξίζει, έχω να σας πώ οτι χαίρομαι κι εγώ και για σας που χαίρεστε (χαιρόμαστε όλοι μαζί δλδ, τι καλά!) και για μένα που δε θα ξαναεργαστώ σε service κινητής τηλεφωνίας γιατί από τους 100 πελάτες που θα μπούν οι 50 θα βρίζουν, οι 40 θα ωρίονται και οι υπόλοιποι 10 απλά θα φωνάζουν, με τα δίκια τους όλοι, δεν αντιλέγω ούτε θα'θελα να παρεξηγηθω αν και όλα αυτά τα χρόνια προσπαθώ να αντιμετωπίζω όλα τα προβλήματα των πελατών με ευθύνη και προσπάθεια για το καλύτερο δυνατό, μέσα στα πλαίσια και της δυνατότητες τις δικές μου και τις εταιρίας, πολλές φορές αν όχι όλες με επιτυχία.Τεσπα, λίγη σημασία έχουν όλ' αυτά πλέον, να ΄σαστε και να'μαστε όλοι καλά και εις άλλα με υγεία!
esykas Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Σαν υπάλληλος στην κινητή τηλεφωνία, καταρχήν θα'θελα να ευχαριστήσω όλους όσους μας σκέφτονται, και έστω λυπούνται από ανθρώπινο ενδιαφέρον και μόνο επειδή κάποιοι αν όχι όλοι από εμάς θα χάσουν τη δουλειά τους, σε καιρούς δύσκολους όπως αυτοί που διανύουμε...Επίσης ευχαριστούμε κι εγώ και οι συνάδελφοί μου όσους αφοριστικά και με γενικεύσεις μας βγάζουν όλους (και τους 250 !) αγενέστατους, άχρηστους και ανίκανους!!!Κάτι θα ξέρουνε αυτοί παραπάνω...Κι εμείς σας αγαπάμε!Άλλωστε ας μην ξεχάμε!Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο!Σας ευχαριστούμε λοιπόν!Αντε να σας δούμε τώρα που θα θέλετε αναβαθμισούλα στο τηλεφωνάκι σας και θα περιμένετε μήνα, ακόμα και για ν'αλλάξετε πρόσοψη...(γιατί τουλάχιστον οι αναβαθμίσεις και οι εύκολες βλάβες παραδίδονται από εμάς αυθημερόν!).Παιδιά ξεχνάτε στην όλη ιστορία μια λεπτομέρεια : ο αντιπρόσωπος λειτουργεί βάσει των standards του κατασκευαστή, αν ο κατασκευαστής έχει το ανώτερο service level του στο εξωτερικό ο αντιπρόσωπος να κάνει τί? Πώς να επισκευάσει το τηλέφωνο? Επίσης ο αντιπρόσωπος αποζημιώνεται στο ακέραιο όταν το τηλέφωνο είναι εντος εγγυησης και για τα ανταλλακτικά και για την αντικατάσταση του τηλεφωνου από τη μαμά Νοκια.Ποιός ο λόγος λοιπόν να βγάζει αυθαίρετα εκτος εγγύσης τα τηλέφωνα όπως λέτε?Από εκδικητικότητα για τον πελάτη, από βίτσιο του τεχνικού ή από μαζοχισμό για να βγάλει κακό όνομα? Δεν το βρίσκω λογικό. Και για σας που χαίρεστε επειδή η Alpha Copy και οι υπάλληλοί της όπως λέτε παίρνουν αυτό που τους αξίζει, έχω να σας πώ οτι χαίρομαι κι εγώ και για σας που χαίρεστε (χαιρόμαστε όλοι μαζί δλδ, τι καλά!) και για μένα που δε θα ξαναεργαστώ σε service κινητής τηλεφωνίας γιατί από τους 100 πελάτες που θα μπούν οι 50 θα βρίζουν, οι 40 θα ωρίονται και οι υπόλοιποι 10 απλά θα φωνάζουν, με τα δίκια τους όλοι, δεν αντιλέγω ούτε θα'θελα να παρεξηγηθω αν και όλα αυτά τα χρόνια προσπαθώ να αντιμετωπίζω όλα τα προβλήματα των πελατών με ευθύνη και προσπάθεια για το καλύτερο δυνατό, μέσα στα πλαίσια και της δυνατότητες τις δικές μου και τις εταιρίας, πολλές φορές αν όχι όλες με επιτυχία.Τεσπα, λίγη σημασία έχουν όλ' αυτά πλέον, να ΄σαστε και να'μαστε όλοι καλά και εις άλλα με υγεία! φίλτατε ή φίλτατη αυτό είναι ή ισοπέδωση και βεβαίως θα σε πειράξει διότι πίσω από το πληκτρολόγιο όλοι τζάμπα μάγκες είναι,στην χώρα μας έτσι λειτουργούμε και γι αυτό θα περνάμε όλοι ένας ένας από το πάγκο!! αύριο θα έρθει και η δική μου η σειρά μην ανησυχείς. Σχετικά πάντως ότι με την αποφυγή των επονομαζόμενων μεσαζόντων θα τα αγοράζει μετά σε καλύτερη τιμή δεν το πιστεύω απλά θα καρπώνεται τη διαφορά η Νόκια........... Υ.Γ. μην αγοράζετε Νόκια!!!!!!!!!!!!!!
De@th L0rd Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 φίλτατε ή φίλτατη αυτό είναι ή ισοπέδωση και βεβαίως θα σε πειράξει διότι πίσω από το πληκτρολόγιο όλοι τζάμπα μάγκες είναι,στην χώρα μας έτσι λειτουργούμε και γι αυτό θα περνάμε όλοι ένας ένας από το πάγκο!! αύριο θα έρθει και η δική μου η σειρά μην ανησυχείς.Σχετικά πάντως ότι με την αποφυγή των επονομαζόμενων μεσαζόντων θα τα αγοράζει μετά σε καλύτερη τιμή δεν το πιστεύω απλά θα καρπώνεται τη διαφορά η Νόκια........... Υ.Γ. μην αγοράζετε Νόκια!!!!!!!!!!!!!! Εγώ έλεγα να αγοράσω Nokia γιατί σιχάθηκα τα βύσματα της Se.Αλλά μάλλον σε LG θα πάω.
orck Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δηλαδη δεν ειχε ξεφτυλιστει το θεμα με την "υγρασια; η ειναι ιδεα μου;
Black Dalia Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Δηλαδη δεν ειχε ξεφτυλιστει το θεμα με την "υγρασια; η ειναι ιδεα μου; όχι, να ξέρεις οτι ανεπισκεύαστο από υγρασία ένα τηλέφωνο βγαίνει μόνο αν υπάρχουν ίχνη υγρων στην πλακέτα (να ζητάς απ' οποιοδήποτε service απευθύνεσαι φωτο από την πλακέτα του τηλεφώνου, όπου να φαίνεται και το serial no ώστε να είσαι σίγουρος οτι είναι δικό σου, είναι υποχρεωμένο κάθε επίσημο service να δίνει). Βασικά η αντιπροσωπεία πληρώνεται απ' τη μαμά εταιρία Nokia για όλες τις εντος εγγύησης επισκευες, δε φτίαχνει τα τηλέφωνα τζάμπα, επίσης πληρώνεται για τα ανταλλακτικά και τις αντικαταστάσεις πάλι απ' τη Nokia και δεν κροΪδεύει τους ανθρώπους γιατί απλά δεν έχει κανένα όφελος.Αλλωστε στα καινούργια τηλέφωνα αν βγάλεις την μπαταρία, επάνω στην πλακέτα υπάρχει πλέον ένα λευκό παραλληλόγραμμο αυτοκόλλητο που λειτουργεί σαν δείκτης υγρασίας, όταν γίνει ροζ κι αλλάξει χρώμα σημαίνει οτι...κάποιος δεν προσέχει όσο πρέπει...Είδες τι μαθαίνει κανείς σ' αυτή τη ζωή...Τελικά μάθε τέχνη κι άστηνε...
Super Moderators billdanos Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 φίλτατε ή φίλτατη αυτό είναι ή ισοπέδωση και βεβαίως θα σε πειράξει διότι πίσω από το πληκτρολόγιο όλοι τζάμπα μάγκες είναι,στην χώρα μας έτσι λειτουργούμε και γι αυτό θα περνάμε όλοι ένας ένας από το πάγκο!! αύριο θα έρθει και η δική μου η σειρά μην ανησυχείς.Σχετικά πάντως ότι με την αποφυγή των επονομαζόμενων μεσαζόντων θα τα αγοράζει μετά σε καλύτερη τιμή δεν το πιστεύω απλά θα καρπώνεται τη διαφορά η Νόκια........... Υ.Γ. μην αγοράζετε Νόκια!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδή κατά τη γνώμη σου, οταν μια ιδιωτικη εταιρία κλείνει ή έχει προβλήματα, τι θα έπρεπε να γίνεται με τους εργαζομένους?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα