Προς το περιεχόμενο

Φτηνή βιντεοκάμερα - Toshiba P10

yannis27gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά, για δέστε λίγο αυτή την κάμερα: http://www.plaisio.gr/Sound-Vision/Camcorders/Video-cameras/Toshiba-P10-Digital-camera-Full-HD-PX1493M-1CAM.htm

Θέλω να μου πείτε τα εξής:

1. Έχει καλή ποιότητα εικόνας;

2. Πώς γίνεται η μεταφορά του βίντεο στο λαπτοπ αφού δεν έχει firewire; Μέσω της SD κάρτας; Επειδή είμαι ολίγον άσχετος, να υποθέσω ότι τραβάω βίντεο, αυτό αποθηκεύεται στην SD κάρτα την οποία μετά βάζω στο λαπτοπ, τη βλέπει σαν εξωτερικό σκληρό και με αντιγραφή-επικόληση μεταφέρω τα τραβηγμένα βίντεο/φωτογραφίες στον υπολογιστή γιαπεραιτέρω επεξεργασία;

3. Μπορώ να τη συνδέσω κατευθείαν σε υπολογιστή που δεν έχει card reader μέσω του usb και να δω το βίντεο που έχω τραβήξει;

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Δημοσ.
Παιδιά, για δέστε λίγο αυτή την κάμερα: http://www.plaisio.gr/Sound-Vision/Camcorders/Video-cameras/Toshiba-P10-Digital-camera-Full-HD-PX1493M-1CAM.htm

Θέλω να μου πείτε τα εξής:

1. Έχει καλή ποιότητα εικόνας;

2. Πώς γίνεται η μεταφορά του βίντεο στο λαπτοπ αφού δεν έχει firewire; Μέσω της SD κάρτας; Επειδή είμαι ολίγον άσχετος, να υποθέσω ότι τραβάω βίντεο, αυτό αποθηκεύεται στην SD κάρτα την οποία μετά βάζω στο λαπτοπ, τη βλέπει σαν εξωτερικό σκληρό και με αντιγραφή-επικόληση μεταφέρω τα τραβηγμένα βίντεο/φωτογραφίες στον υπολογιστή γιαπεραιτέρω επεξεργασία;

3. Μπορώ να τη συνδέσω κατευθείαν σε υπολογιστή που δεν έχει card reader μέσω του usb και να δω το βίντεο που έχω τραβήξει;

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

1. Αντικειμενικά ΟΧΙ.Έχει απλώς μεγάλη ανάλυση =! ποιότητα

2. Nαι.

3. Ναι αλλά αργεί πολύ.Καλύτερα να πάρεις κι έναν απλό reader.

ΠΡΟΣΟΧΗ: