Προς το περιεχόμενο

Όλο και περισσότερες ενημερωτικές εκπομπές διακόπτονται για κατινίστικες εκπομπές


fragment_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αυτό είναι παλιό, στη ΝΕΤ δε πήγε μετά;

 

αν διαβάσεις και τα υπόλοιπα που έγραψα θα καταλάβεις. Με αφορμή το κλείσιμο αυτής της εκπομπής διότι δεν έχουν μείνει ή κλείσει και πολλές από τότε ανέφερα την απογοήτευση μου για την σημερινή tv ... that's all, και κυρίως για την ιδιωτική πλευρά ...

 

** διαβάστε αυτό το λινκ και τι έχετε να πείτε; αφορά την εκπομπή που μ' αρέσει πολύ, και απογοητεύτηκα με το άρθρο. Τόσα πολλά λεφτά για μία εκπομπή; Και τα μισά ο παρουσιαστής ... με πολύ λιγότερα γίνεται δουλειά ... α.π.λ.η.σ.τ.ι.α...,

 

http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=18928

 

σας θυμίζω την κρατική τηλεόραση εμείς την πληρώνουμε με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ.

Δημοσ.

Ναι, κατάλαβα το σκεπτικό του topic, αναρωτήθηκα απλά αν αφορμή της δημιουργίας του υπήρξε το κόψιμο μιας ακόμα καλής εκπομπής.

Δημοσ.

Βασικά πιστεύω πως ο κόσμος ότι του δώσουν, βλέπει. Απλά θέλουν να καθόμαστε και να βλέπουμε πράγματα και που δεν θέλουν σκέψη αλλά και δεν θα σε βάλουν παρακάτω σε σκέψεις. Πάντως μου φαίνεται τραβηγμένο πολύ να έχει πέσει τόσο πολύ το επίπεδο του κόσμου. Τουλάχιστον οσο ο κόσμος ασχολείται με το ιντερνετ μπορεί να έχει και απο πιο πολλές πηγες ενημέρωση και ίσως υπάρχει ελπίδα.

Δημοσ.

Θα σου εξηγήσω τους λόγους που σταματάνε οι ενημερωτικές εκπομπές και στην θέση τους μπαίνουν άλλες πιο "ελαφρές".

 

Παραθέτω τα γεγονότα.

(1) Τα ιδιωτικά κανάλια είναι επιχειρήσεις.

(2) Οι επιχειρήσεις έχουν σαν στόχο το κέρδος.

(3) Το κέρδος στην τηλεόραση έρχεται από την διαφήμιση (εκτός από τις διαφημίσεις προϊόντων περιλαμβάνεται και όφελος από την υποστήριξη προς συγκεκριμένους πολιτικούς/κόμματα)

(4) Η χρέωση του τηλεοπτικού χρόνου για διαφημίσεις είναι ανάλογο της ακροαματικότητας.

(5) Η ακροαματικότητα μετριέται δειγματοληπτικά με συσκευές που μπαίνουν σε κάποιους τηλεθεατές.

(6) Οι τηλεθεατές αυτοί πρέπει να βλέπουν αρκετές ώρες την εβδομάδα τηλεόραση για να τους βάλουν το μηχάνημα που μετράει την τηλεθέαση. Είχα ακούσει ότι πρέπει κατά μέσο όρο να βλέπουν 4 ώρες την ημέρα, αλλά δεν το έχω επαληθεύσει. Ακόμα και αν δεν είναι έτσι τα πράγματα, ένας συνταξιούχος μπορεί άνετα να δει 10ώρες τηλεόραση την μέρα, ενώ ένας εργαζόμενος μετά βίας 2 ώρες. Άρα ο συνταξιούχος έχει πενταπλάσια επιρροή από τον εργαζόμενο.

(7) Οι περισσότεροι εργαζόμενοι, μαθητές, κτλ, δεν έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο για να βλέπουν τηλεόραση.

 

Είναι προφανές ότι για να έχει μεγαλύτερο κέρδος ένα κανάλι, πρέπει να προσαρμόσει το πρόγραμμά του ώστε να ικανοποιεί αυτούς που βλέπουν πολλές ώρες τηλεόραση, δηλαδή τους συνταξιούχους, τις νοικοκυρές κτλ.

 

Μόλις βρήκα και μερικά ενδιαφέροντα link.

Πώς η μέτρηση τηλεθέασης διαφθείρει την ψυχαγωγία

 

http://www.patakis.gr/Images/Files/4408743.pdf

Δημοσ.

Εγώ απο καιρό έχω κόψει την ελληνική τηλεόραση.Ούτε ειδήσεις δε βλέπω πλέον.

Το πολύ πολύ να κάτσω να δω καμια χιλιοπαιγμένη επανάληψη των Εγκλημάτων ή του Ρώμα και το Balkan express στην ΕΡΤ3.

Internet for the win :P

Δημοσ.

Και εγώ το ίδιο. Εδώ και 14 σχεδόν χρόνια δεν βλέπω τηλεόραση στο σπίτι μου.

Μόνο σε άλλα σπίτια αν τύχει να δω τηλεόραση ή όταν ήμουν φαντάρος. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ούτε φαντάρος έβλεπα επειδή όταν δεν είχα υπηρεσία και δεν κοιμόμουν είχε φέρει ένας φίλος το WD TV στην μονάδα και βλέπαμε καμιά ταινία ή σειρά.

Δημοσ.
Και εγώ το ίδιο. Εδώ και 14 σχεδόν χρόνια δεν βλέπω τηλεόραση στο σπίτι μου.

Μόνο σε άλλα σπίτια αν τύχει να δω τηλεόραση ή όταν ήμουν φαντάρος. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ούτε φαντάρος έβλεπα επειδή όταν δεν είχα υπηρεσία και δεν κοιμόμουν είχε φέρει ένας φίλος το WD TV στην μονάδα και βλέπαμε καμιά ταινία ή σειρά.

 

μακάρι να υπήρχε η δυνατότητα webtv το 2003 ... ένα ξεχασμένο υπολογιστή είχαμε στην μονάδα και ο ΕΠΑΚ ήταν φραγμένος απ' την διεύθυνση ...

Δημοσ.

Δεν μίλησα για Web tv. Το απλό WD TV είχε, και οι ταινίες σε δίσκο ή usb stick.

 

Ιντερνετ δεν υπήρχε ούτε 56Κ. Το τηλέφωνο ήταν κλειδωμένο και για υπεραστικά.

Δημοσ.
Οι περιπτερούδες. Μιλάμε για ατέλειωτες ώρες.

 

Καλα το ειπες οι περιπτερουδες γιατι περιπτεραδες του εχω πιασει να εχουν συνδεμενο και ενα playstation και να το λιωνουν οποτε βρισκουν ευκαιρια.

Δημοσ.

Κι εμένα με λυπεί που υπάρχει μια γενικότερη τάση προς το gossip και το trash κι αυτό φαίνεται ακόμα πιο πολυ λόγο των λίγων και κατά βάσει mainstream καναλιών που έχουμε στην Ελλάδα.

Παρόλα αυτά πολλοί δημοσιογράφοι έχουν στραφεί προς το Internet και κάνουν και ρεπορτάζ και δημοσιογραφικές έρευνες, χρησιμοποιώντας και οπτικοακουστικά μέσα μάλιστα.

 

(4) Η χρέωση του τηλεοπτικού χρόνου για διαφημίσεις είναι ανάλογο της ακροαματικότητας.

Της τηλεθέασης όχι της ακροαματικότητας, αυτά τα δυο μετράν διαφορετικά πράγματα. Δεν είναι μόνο η τηλεθέαση που βγάζει τον διαφημιστικό χρόνο είναι και άλλες μεταβλητές αλλά γενικά η βασική μονάδα είναι αυτή.

(5) Η ακροαματικότητα μετριέται δειγματοληπτικά με συσκευές που μπαίνουν σε κάποιους τηλεθεατές.

Όχι μόνο από αυτές τις συσκευές αλλά και από έρευνες, απλά αυτό προβάλεται στην TV γιατί μια παρουσιάστρια παράδειγμα θέλει να δει τι "νούμερα" έκανε οπότε μπορεί να τα έχει άμεσα από τις μετρήσεις με τα "μηχανάκια". Μάλιστα έχω διακρίνει μια φοβερή αδυναμία ερμηνείας που οδηγεί σε τελείως λανθασμένα συμπεράσματα από τις περισσότερες εκπομπές που μιλάν για τα "νούμερα" και να σκεφτεί κανείς ότι αυτοί είναι και μέσα στον "χώρο".

(6) Οι τηλεθεατές αυτοί πρέπει να βλέπουν αρκετές ώρες την εβδομάδα τηλεόραση για να τους βάλουν το μηχάνημα που μετράει την τηλεθέαση. Είχα ακούσει ότι πρέπει κατά μέσο όρο να βλέπουν 4 ώρες την ημέρα, αλλά δεν το έχω επαληθεύσει. Ακόμα και αν δεν είναι έτσι τα πράγματα, ένας συνταξιούχος μπορεί άνετα να δει 10ώρες τηλεόραση την μέρα, ενώ ένας εργαζόμενος μετά βίας 2 ώρες. Άρα ο συνταξιούχος έχει πενταπλάσια επιρροή από τον εργαζόμενο.

Ο ένας δεν επηρεάζει τον άλλο γιατί βλέπουν τηλεόραση σε διαφορετικές τηλεοπτικές ζώνες.

 

Είναι προφανές ότι για να έχει μεγαλύτερο κέρδος ένα κανάλι, πρέπει να προσαρμόσει το πρόγραμμά του ώστε να ικανοποιεί αυτούς που βλέπουν πολλές ώρες τηλεόραση, δηλαδή τους συνταξιούχους, τις νοικοκυρές κτλ.

Βασικά αυτό είναι λάθος. Ένα mainstream κανάλι για να μπορέσει να έχει διαφημίσεις πρέπει να καλύπτει ένα ευρύ κοινωνικό φάσμα. Οι διαφημιζόμενοι στοχεύουν σε ένα συγκεκριμένο target group με το οποίο θέλουν να επικοινωνήσουν με την διαφήμιση τους, ένα κανάλι εάν ικανοποιεί μόνο ένα μέρος αυτού το φάσματος τότε θα χάσει διαφημιζόμενους ή θα αναγκαστεί να ρίξει τις τιμές του διαφημιστικού χρόνου σε κάποιες ζώνες.

 

Ο λόγος που κόβονται τέτοιου είδους εκπομπές είναι ότι η παραγωγή τους κοστίζει ακριβά(στις περισσότερες απ αυτές), το κοινό είναι μικρό και μπορεί να προσεγγιστεί με πιο φτηνές εκπομπές στο πρόγραμμα του καναλιού.

Δημοσ.

ξεκινώντας από το ότι τα (ιδιωτικά) κανάλια είναι επιχειρήσεις και πρέπει να αφήνουν κέρδος, αναρωτιέμαι γιατί άραγε δεν πουλάνε τα προϊόντα τους? έτσι και το συγκεκριμένο κοινό της κάθε εκπομπής θα έπιαναν και θα είχαν τρόπο να συνεχίσουν την παραγωγή. και όμως, όταν πριν μερικά χρόνια επικοινώνησα με το άλφα για τη μηχανή του χρόνου και το αν σκόπευαν να τη βγάλουν σε dvd η απάντησή τους ήταν όχι και άντε γεια. γιατί όμως?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...