peravrexei Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Αφού επιμένεις οι κυρώσεις αυτές στηρίζονται πάνω στο Π.Δ. 104/79 αν βρεις μέσω κάποιου γνωστού σου καθηγητή έναν δικηγόρο ομοσπονδίας καθηγητών αυτός θα σε καθοδηγήσει
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Αφού επιμένεις οι κυρώσεις αυτές στηρίζονται πάνω στο Π.Δ. 104/79 αν βρεις μέσω κάποιου γνωστού σου καθηγητή έναν δικηγόρο ομοσπονδίας καθηγητών αυτός θα σε καθοδηγήσει Εχμ μηπως ξεπερναμε τα ορια του νορμαλ και παμε σε υπερβολες? Εγω συνεχιζω να μη βλεπω το λογο για ολο αυτο...Στο κατω κατω το παιδι λιγα χρονια μετα, θα το θυμαται και θα χαμογελαει με τους φιλους του σε στυλ "εγω μαγκες ειχα τσιμπησει μια 2ημερη επειδη μας επιασε η καθηγητρια να βαζουμε φωτια στο διαλυτικο". Ποιος ο λογος να κινηθει τετοια διαδικασια? Και 2 μερες αποβολη να τελεσιδηκησουν, δεν εχει κανεις να χασει κατι, σιγα το μεγαλο ζητημα... Κανονες εχει το σχολειο και πρεπει να τηρουνται. Δεν καταλαβαινω το λογο αμφισβητησης αποφασεων απο καθε Ελληνα γονεα για την τιμωρια του δικου του παιδιου/για τους αδικους βαθμους/για, για.... Και δεν καταλαβαινω για ποιο λογο υπαρχει η ταση, ο γονεας να το παιρνει προσωπικα το ολο θεμα, και να προτιμα να ελθει σε αντιπαραθεση με τους καθηγητες του παιδιου του (με οτι συνεπαγεται αυτο για το ιδιο του το παιδι), προκειμενου να γλιτωσει μια μικροτιμωρια και να αισθανθει νικητης απο μια ανουσια τελειως διαμαχη που δημιουργει ο ιδιος. Η αποφαση οκ μπορει ναναι και υπερβολικη αλλα δεν χαθηκε ο κοσμος πια για να μπλεκουν δικηγοροι, ενστασεις και δε συμαζευεται. Επισης ειμαι της αποψης οτι η ολη διαδικασια αμφισβητησης της αποφασης, μαλλον θα ειναι εις βαρος του ιδιου του παιδιου. Φιλικα παντα.
sugata Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Κατά τη γνώμη σου, Γιάννη. Όπως όλοι οι υπόλοιποι σου είπαν, καλύτερα να το αφήσεις να περάσει. Όπως και να το δεις, συμμετείχε. Κατά συνέπεια, πρέπει να υποστεί τις συνέπειες της συμμετοχής. Δεν πειράζει, καλύτερα έτσι. λιγότερες μέρες για κοπάνες προς το τέλος της χρονιάς. Για να βάλει μυαλό. Και ούτως ή άλλως, μέχρι να βγει απόφαση που θα αναιρεί την προηγούμενη, μπορεί να έχει τελειώσει και η σχολική χρονιά. Πραγματικά δε θα κερδίσεις τίποτα, άσε που το παιδί θα γίνει περίγελος.
peravrexei Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Εχμ μηπως ξεπερναμε τα ορια του νορμαλ και παμε σε υπερβολες? Συμφωνώ αλλά πιστεύει από την άλλη πως αδικήθηκε.
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Ευχαριστω παιδια...Φυσικα και διαβαζω με ενδιαφερον τις γνωμες σας...Εισαστε εξ αλλου πολυ πιο κοντα στην ηλικια του γιου μου οι περισσοτεροι τουλαχιστον .Θα δω τι θα κανω τελικα...Ισως να της δινω και μεγαλυτερη σημασια απο οτι χρειαζεται της "κυριας" . Ξαναλεω για να μην παρεξηγηθω οτι θα δεχομουν οποιαδηποτε ποινη αν ηταν δικαιη κατα την γνωμη μου.
peravrexei Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Ευχαριστω παιδια...Φυσικα και διαβαζω με ενδιαφερον τις γνωμες σας...Εισαστε εξ αλλου πολυ πιο κοντα στην ηλικια του γιου μου οι περισσοτεροι τουλαχιστον εγώ μάλλον είμαι κοντά στην δική σου γιαυτό άστο να περάσει και δεν θα το μετανοιώσεις
panagos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Ξαναλεω για να μην παρεξηγηθω οτι θα δεχομουν οποιαδηποτε ποινη αν ηταν δικαιη κατα την γνωμη μου. Με την προϋπόθεση οτι η γνώμη ενός μπορεί να είναι αντικειμενική, συμφωνώ.
sugata Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Ας πάρουμε λοιπόν την τελευταία σου πρόταση για να την αναλύσουμε λίγο περισσότερο. Γιατί πιστεύεις ότι είναι άδικη η τιμωρία; Θεωρείς ότι η πράξη είναι άξια ποινής; Αν όχι, γιατί;(πρόσεξε εδώ όμως, δε μας ενδιαφέρει αν πραγματοποιούνται άλλες αξιόποινες πράξεις στο χώρο του σχολείου, μας ενδιαφέρει αποκλειστικά αυτή. Μην πέφτεις στο λάθος να κάνεις σύγκριση με το τι γίνεται ή δεν γίνεται σχετικά με άλλες πράξεις) Επίσης, πιστεύεις ότι αδικείται μόνο ο γιος σου, ή και το άλλο το παιδί; Θεωρείς ότι δε συμμετείχε; (εδώ βέβαια άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, καθώς και μόνο να είναι παρών τη στιγμή της πράξης, έχει κάποιες επιλογές: α) δε μιλά και συμμετέχει σιωπηρά, β) συμμετέχει, γ) το αναφέρει, δ) φεύγει από το χώρο, αν δε θέλει να δει την πράξη να συμβαίνει. Η τρίτη επιλογή, αν και η σωστότερη, είναι η χειρότερη. Κανείς δε θέλει το καρφί)
Super Moderators paredwse Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Αφού επιμένεις οι κυρώσεις αυτές στηρίζονται πάνω στο Π.Δ. 104/79 αν βρεις μέσω κάποιου γνωστού σου καθηγητή έναν δικηγόρο ομοσπονδίας καθηγητών αυτός θα σε καθοδηγήσει Από το link του μέλους peravrexei διαβάζω την 2485/1994 Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: 2485/1.9.1994 Ν.Σ.Κ. (Γραφ. Νομ. Συμβούλου ΥΠ.Ε.Π.Θ.) Ι. Γίνεται πάγια δεκτό από τη νομολογία του Σ.τ.Ε., απορρέει άλλωστε και από της γενικές αρχές του διοικητικού δικαίου, ότι συνεπεία του υπάρχοντος μεταξύ των διοικητικών οργάνων ιεραρχικού δεσμού κάθε ένα από αυτά, αφενός ασκεί ιεραρχικό έλεγχο επί των υφισταμένων αυτού οργάνων, αφ' ετέρου δε υπόκειται εις έλεγχο εκ μέρους των προϊσταμένων του. Ο επί των πράξεων ιεραρχικός έλεγχος απορρέει ευθέως από τις γενικές αρχές, χωρίς να υφίσταται ανάγκη νόμου που να θεσπίσει αυτόν, ασκείται δε επί των οργάνων που κατέχουν εις την ιεραρχία της διοικήσεως, βαθμίδα ανώτερη από εκείνη, την οποία, τα όργανα των οποίων οι πράξεις ελέγχονται. ΙΙ. Ο αρχικός έλεγχος νομιμότητος επί των πράξεων των διοικητικών οργάνων αποβλέπει στην εξακρίβωση της ορθής ερμηνείας και εφαρμογής του νόμου και δύναται να απολήξει σε ακύρωση της πράξεως του υφισταμένου. ΙΙΙ. Ενόψει λοιπόν των γενομένων τούτων δεκτών παρέπεται ότι την απόφαση του Σ.τ.Δ. καθηγητών του 2ου Λυκείου Ν.Σμύρνης με την οποία επιβλήθηκε ομαδική αποβολή στους μαθητές της Γ' τάξης δύναται να ελέγξουν ως προς τη νομιμότητα αυτής τα ιεραρχικά προϊστάμενα όργανα, ήτοι κατά σειρά ο προϊστάμενος του οικείου γραφείου Μ.Ε., και εν αρνήσει αυτού ο Διευθυντής της οικείας Δ/νσεως και εν αρνήσει και τούτου ο Δ/ντής Εκπαιδεύσεως του ΥΠ.Ε.Π.Θ. και τελικά το ΥΠ.Ε.Π.Θ.. Κατά την άσκηση δε αυτού του ελέγχου της νομιμότητας και δεδομένου ότι κρίνεται παράνομος η πράξη αυτή, πρέπει να ακυρωθεί από τον ασκούντα τον ιεραρχικό αυτό έλεγχο όργανο. Δηλαδή μπορεί να ασκηθεί προσφυγή στον Προϊστάμενο του Γραφείου Μέσης Εκπαίδευσης όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο επιβλήθηκε η ποινή (ιεραρχική προσφυγή).
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Ας πάρουμε λοιπόν την τελευταία σου πρόταση για να την αναλύσουμε λίγο περισσότερο.Γιατί πιστεύεις ότι είναι άδικη η τιμωρία; Θεωρείς ότι η πράξη είναι άξια ποινής; Αν όχι, γιατί;(πρόσεξε εδώ όμως, δε μας ενδιαφέρει αν πραγματοποιούνται άλλες αξιόποινες πράξεις στο χώρο του σχολείου, μας ενδιαφέρει αποκλειστικά αυτή. Μην πέφτεις στο λάθος να κάνεις σύγκριση με το τι γίνεται ή δεν γίνεται σχετικά με άλλες πράξεις) Επίσης, πιστεύεις ότι αδικείται μόνο ο γιος σου, ή και το άλλο το παιδί; Θεωρείς ότι δε συμμετείχε; (εδώ βέβαια άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, καθώς και μόνο να είναι παρών τη στιγμή της πράξης, έχει κάποιες επιλογές: α) δε μιλά και συμμετέχει σιωπηρά, β) συμμετέχει, γ) το αναφέρει, δ) φεύγει από το χώρο, αν δε θέλει να δει την πράξη να συμβαίνει. Η τρίτη επιλογή, αν και η σωστότερη, είναι η χειρότερη. Κανείς δε θέλει το καρφί) Tην τιμωρια την θεωρω υπερβολικη για ενα παιδι που τα προηγουμενα χρονια δεν εχει δωσει το παραμικρο δικαιωμα στο σχολειο, Αυτο που μου την "δινει" πιο πολυ ειναι οτι ο συλλογος συρθηκε σε αυτη την αποφαση απο μια καθηγητρια , με το αιτολογικο οτι "εβαλαν φωτια" χωρις να εξετασθει αν αυτος ηταν ο σκοπος ή αν ηταν αποτελεσμα μιας οπωσδηποτε επιπολαιας πραξης .Η προθεση εχει παντα σημασια.... Το αλλο παιδι φυσικα και αδικηθηκε και αυτο και η πιο μεγαλη τιμωρια οφειλεται στο οτι ειχε δωσει αφορμες και στο παρελθον απο οτι ειπαν.
panagos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Βεβαίως μπαίνει και ένα άλλο ερώτημα εδώ και αυτό είναι το κατα πόσο οι καθηγητές είναι qualified να "δικάζουν" τους μαθητές. Διότι στην ουσία, οι καθηγητές είναι judge, jury and executioner.. με όλα τα επακόλουθα.
sugata Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Κοίταξε, ναι μεν έχει σημασία η πρόθεση, αλλά το γεγονός είναι ότι άναψε μια μικρή εστία φωτιάς (του κώλου εστία, αλλά τέλος πάντων). Είπαμε, πάει κατά το "άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας". Όπως και να 'χει, έτσι όπως μου τα παρέθεσες, θεωρώ ότι αν δεν ήταν και το άλλο παιδί, που έχει παλιότερες αφορμές, το θέμα θα έφτανε μέχρι τον λυκειάρχη το πολύ, και όχι στο σύλλογο. Και πάλι, θα έπρεπε όπως και να 'χει, να αποδοθεί κάποιου είδους ποινή. Σκέψου μόνο το γεγονός, να πήγαιναν στο λυκειάρχη, αυτός να το έπαιρνε χαλαρά, και να έβγαιναν σχεδόν ή εντελώς αλώβητοι από το γραφείο. Πάρτυ θα γινόταν μετά στο σχολείο. Θεωρώ δηλαδή ότι πιο πολύ χρησιμοποιήθηκε το όλο θέμα για παραδειγματισμό, ίσως για να μην ξεφύγουν κάποιοι άλλοι, πιθανότατα με χειρότερα αποτελέσματα. Ξεχνώντας για λίγο το θέμα της ποινής, σαν πατέρας που είσαι, η συμβουλή μου είναι να μην εμπλακείς περισσότερο. Αρκετοί γονείς, ελέω του αισθήματος δικαίου για τα παιδιά τους, πέφτουν στο σφάλμα είτε να το υπερπροστατεύουν, ότι να το βοηθούν περισσότερο απ' ό,τι ίσως χρειάζεται, είτε να τρέχουν να το σώσουν, μόλις συμβεί κάτι. Θεωρώ ότι ο γιος σου το βλέπει πιο σωστά, και το έχει πάρει πολύ πιο ήρεμα απ' ό,τι έχεις εσύ. είναι καλύτερο να τον ακούσεις.
De@th L0rd Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Κύριε Γιάννη,αφήστε το θέμα κ μη του δίνετε διαστάσεις.Το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι να τα κάνετε χειρότερα για το γιό σας. Αν το αφήσετε να περάσει θα πάρει το μάθημά του,θα ξεχαστεί κ θα συνεχίσει τη ζωή του.Αν το μεγαλοποιήσετε θα έχετε αρκετά δυσάρεστα.2 μέρες αποβολή δεν είναι δα και κάτι σπουδαίο.Ο γιός σας είναι περαστικός από 'κει.Κανείς δε θα τον θυμάται ούτε θα τον νοιάζει.Απλά κοιτάξτε κ λίγο τι είδους παρέες κάνει,αν κι εγώ πιστεύω οτι ήταν απλά δύο έφηβοι που χαζολογούσαν(sic) και όχι ότι ο Ηλίας είναι ο αληταράς,φούστης κ πρεζάκιας...
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δηλαδή μπορεί να ασκηθεί προσφυγή στον Προϊστάμενο του Γραφείου Μέσης Εκπαίδευσης όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο επιβλήθηκε η ποινή (ιεραρχική προσφυγή). Ευχαριστω αλλα ...να μεινει μεταξυ μας γιατι ο γιος εχει τις αντιρησεις του.Δεν ειμαι και σιγουρος οτι θα το συνεχισω... ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:27 ---------- Moυ εχει τυχει 3-4 φορες να βαλω φωτια στο καλαθακι με τα χαρτια στο γραφειο μου απο αδειασμα τασακιου και μισοσβησμενο τσιγαρο....Φυσικα την εσβησα με ενα ποτηρι νερο...Λετε να ειχα προθεση να καψω την ΔΕΗ και δεν το καταλαβα ??? Με εβαλαν σε σκεψεις τα χθεσινα....
slipknot Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Για μένα δύο μέρες αποβολή δεν είναι μεγάλη ποινή. Δύο φορές να κάνεις ολοήμερη κοπάνα τις έχεις φάει τις απουσίες. Έπειτα, θεωρώ λάθος το να αναφέρεται αν ο γιος είναι καλός ή κακός μαθητής και το κατά πόσο έχει δώσει δικαιώματα στο παρελθόν. Όταν μιλάμε για τέτοιο περιστατικά, ο πρότερος έντιμος βίος δεν παίζει κανένα ρόλο, μπήκε φωτιά, τελείωσε το θέμα. Το κατά πόσο καλά τα πάει στο σχολείο από θέμα μαθημάτων είναι φάουλ και λιγάκι ρατσιστικό, ας μην κρίνουμε τη συμπεριφορά των άλλων απ' τους βαθμούς τους. Για μένα δεν αξίζει να το προχωρήσεις το θέμα, υπάρχει ενδεχόμενο ο γιος να στιγματιστεί. Μπορεί να σου φαίνεται από ασήμαντο έως γελοίο αυτό, στους κύκλους του σχολείο αυτό παίζει ρόλο για μερικούς όμως. Το γεγονός ότι ο ίδιος δε θέλει να το τραβήξει δείχνει ότι πιθανώς απεύχεται αυτό το ενδεχόμενο και έχει καταλάβει το λάθος του. Για εσάς που λέτε ότι 2 μέρες δεν είναι πολλές, σκεφθείτε ότι πολλά παιδιά σταματάνε να πηγαίνουν σχολείο όταν πλησιάζουν οι πανελλήνιες έτσι ώστε να έχουν περισσότερη ώρα για διάβασμα. 2 μέρες---> 14 απουσίες. Καθόλου λίγες. Δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό, δεν υπάρχει άλλωστε κάποιος νόμος σύμφωνα με τον οποίο τις τελευταίες βδομάδες του σχολείου δεν πρέπει να μπαίνουν απουσίες για να κάθονται σπίτι τα παιδιά και να διαβάζουν. Με την ίδια λογική αφού κάνουν καταλήψεις για να κωλοβαράνε να μένει μόνιμα κλειστό το σχολείο, αφού στο φροντιστήριο κάνουν δουλειά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.