KaizerSoze Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Βασικα ηθελα να κανω ενα τοπικ για να εξηγουνται όλα αυτα που λεμε/κανουμε απο συνηθεια χωρις παντα να ξερουμε ακριβως τι λεμε, απο που προερχεται, τι σημαινει κτλ Η πλακα ειναι οτι θελω να ξεκινησω οντως με ποιητη. Το ποιημα του Καβαφη περιμένωντας τους βαρβαρους το ξερουμε ολοι. Το θεμα ειναι οτι πολλοι λεμε την φραση 'και τωρα χωρις βαρβαρους τι θα κανουμε, οπως ειπε και ο Καβαφης" αλλα εχω μια απορια... Οι περισσοτεροι το λενε απο αποψη οτι πολλες φορες καποιος χρησιμοποιει την απειλη ενος επερχόμενου κακου για να κουμανταρει καποιους ή να πετυχει τον σκοπο του. Οτι και καλα δημαγωγει καποιους 'γιατι αν δεν γινουν αυτα που λεω εγω, να να να κοιταχτε τι ερχεται' Ομως διαβαζωντας το ποιημα εμένα μου κανει περισσότερο οτι μιλαει οχι για κατι κακο αλλα για επερχομενο ελεγχο. Ή για λυση. Ή για Μεσσια. Οτι η φραση ταιριαζει περισσότερο όταν διαβλέπει καποιος οχι κινδυνο αλλά μια λύση, ενα σωτηρα, κάποιον που ερχεται να μας πει τι να κανουμε απαλλάσοντας μας απο την αναγκη να το παλέψουμε οι ίδιοι ΥΓ. Το τοπικ προτεινω να γινει γενικο, ετυχε να ξεκινησω από μια φραση που βασιζεται σε ποιημα, κανονικά μπορει να ηταν οποιαδηποτε φραση
dimiman Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 τα ποιηματα αλλα και γενικα τα λογοτεχνικα εργα εχουν διαφορες ερμηνειες.στο συγκεκριμενο ποιημα του καβαφη εχεις δικιο.οταν λεει για βαρβαρους ουσιαστικα εννοει καποιους αναξιους τους οποιους εμεις εχουμε εξιδανικευσει στο μυαλο μας και περιμενουμε να μας σωσουν.σαν να περιμενουμε τον μεσσια να μας ξελασπωσει χωρις να κανουμε τιποτα εμεις οι ιδιοι
KaizerSoze Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Kαι για να δωσω το κλιμα για να μην νομιζει ο κοσμος οτι μιλαμε για ποιηση αλλη απορια ειναι το Ειναι απο τα Αγραφα που ειναι τα Αγραφα και για ποιο λογο κατι απιθανο, κουφο ή κατι τετοιο ειναι απο τα Αγραφα. ΕΚει τι γινεται, πετανε οι ανθρωποι και γεννανε αυγα τα σκυλια?
sugata Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Είναι κάποιες εκφράσεις που απλά μένουν. Βασίζονται εν μέρει σε κάτι πραγματικό, και χρησιμοποιούνται για την περιγραφή συγκεκριμένων καταστάσεων. Είναι από τα άγραφα Σε μερικές περιπτώσεις λέμε: "Αυτό που μου συνέβη είναι από τα άγραφα" ή "αυτό που μου λες είναι από τα άγραφα", δηλαδή κάτι απίθανο, καταπληκτικό, απίστευτο. Η φράση αυτή προήλθε όπως φαίνεται από "τα άγραφα" εκκλησιαστικά κείμενα, που όπως και τα "απόκρυφα", δεν περιλαμβάνονται στα "κανονικά" Ευαγγέλια και στα λοιπά εκκλησιαστικά κείμενα, που περιγράφουν τη ζωή και το έργο και αυτά που είπε ο Ιησούς. Μερικοί λένε ότι προέρχεται από τα βουνά της Ευρυτανίας "τα Άγραφα". Όμως δεν είναι σωστό. Τα βουνά αυτά πήραν το όνομα "Άγραφα" από το γεγονός ότι οι Τούρκοι δεν μπόρεσαν να υποδουλώσουν την περιοχή και δεν την περιέλαβαν στα φορολογικά τους βιβλία, σε αντίθεση με τα Γραμμένα των Ιωαννίνων
Lucifer Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Θα διαφωνήσω κάθετα με την ερμηνεία του Καβάφη πάντως, αλλά μιας και η λέξη "ερμηνεία" δίπλα από τη λέξη "ποίημα" μου φέρνει κόμπους στο στομάχι, θα περιοριστώ.
Toufas Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Φαρμάκι έχω στην Ψυχή Φέρνει μαυρίλα θολερή Στα στήθια μου Νύχτα αξημέρωτη ξανά, Με το πιοτό της με κερνά, Εβίβα μου, Σκοτάδι πίνω για πιοτό, Πω πω πω πω πω πω πω πω, Ντέφι της λύσσας μου κρατώ, πωπωπωπω, πωπωπωπω και το μυαλό μου είναι θολό, πωπωπωπω, πωπωπωπω.
o_magazatoras Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Φαρμάκι έχω στην Ψυχή Φέρνει μαυρίλα θολερή Στα στήθια μου Νύχτα αξημέρωτη ξανά, Με το πιοτό της με κερνά, Εβίβα μου, Σκοτάδι πίνω για πιοτό, Πω πω πω πω πω πω πω πω, Ντέφι της λύσσας μου κρατώ, πωπωπωπω, πωπωπωπω και το μυαλό μου είναι θολό, πωπωπωπω, πωπωπωπω. seroxat!
Sellers Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Μπορούμε να βγάλουμε και δικές μας φράσεις αμα'λάχει και να ψάχνουν μετά τα παιδιά των παιδιών μας απο που προέρχονται. Π.χ: Ποστάρει σαν Thresh. Η φράση ''Ποστάρει σαν Thresh'', προέρχεται απο έναν διαδικτυακό τόπο συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων που δημιουργήθηκε την δεκαετία του 1990 με το όνομα ''Insomnia'' όπου στην νεκρή γλώσσα ''Αγγλικά'' σημαίνει αυπνία. Πιθανότατα ο/η/το/ Thresh ήταν το πρώτο bot τεχνητής νοημοσύνης το οποίο δημιουργήθηκε. Εκτός του ότι απαντούσε σχεδόν σε κάθε μήνυμα που έγραφε κάποιος χρήστης, έκανε και όλους τους υπόλοιπους χρήστες να πιστεύουν πως είναι υπαρκτό όν και όχι κάποιο πρόγραμμα. Οι υποψίες ότι ο/η/το Thresh δεν ήταν υπαρκτό όν ξεκίνησαν όταν παρατηρήθηκε κάποια φορά ότι πόσταρε την ίδια στιγμή ακιρβώς, σε 4 διαφορετικά θέματα, 4 διαφορετικές μεταξύ τους απαντήσεις, οι οποίες ήταν πολύ μεγάλες, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΑΘΟΣ έστω και κατα λάθος. Αξιοσημείωτο είναι να πούμε ότι το γεγονός αυτό, το πρόσεξε κάποιο μέλος με την κωδική ονομασία paredwse, ο οποίος υποστήριζε ότι ήταν δικηγόρος. (Όντως τελικά αυτή η δουλειά είναι η αρχιαότερη). Το μέλος αυτός όπως πολύ αργότερα ανακαλύφτηκε ήταν το ίδιο μποτάκι που άνοιξε δεύτερο λογαριασμό και πολέμησε τον ίδιο του τον εαυτό, διότι είχε αυτοκαταστροφικές τάσεις, πράγμα που έγινε απο λάθος του κατασκευαστή. Δυστυχώς σήμερα δεν σώζεται το διαβολικό αυτό μποτάκι, καθώς, στις 25 Δεκεμβρίου του 2012 ο λογαριασμός του Thresh έφτασε τα 99,999 μηνύματα με αποτέλεσμα στο επόμενο μήνυμα που πόσταρε (με την αξιοσημείωτη χρονική διαφορά των 0,25 attosecond) ο μετρητής μπλόκαρε, το σύστημα κατέρρευσε και ο μόνος λογαριασμός που επέζησε ήταν κάποιος με το κωδικό όνομα ''afentiko7'' ο οποίος 2 μήνες μετά αυτόδιαγράφηκε μιας και που δεν υπήρχε κανείς να διαβάσει τις απόψεις του και του σπάσει τα νεύρα. Για την ιστορία και μόνο να αναφέρουμε πως το 100,000 μήνυμα του/της Thresh ήταν σε ένα θέμα με τίτλο: ''Τα μελη του Insomnia με photo τους'', όπου φήμες λένε πως αποκάλυψε το πρόσωπο του και ήταν ίδιο με αυτό του Σατανά*. (Ματθ. 21:42. Α' Κορ) *Σατανάς: Πιθανότατα μέλος του insomnia με προνόμια που λίγοι είχαν όπως: Λοκ: Μπεν: Και Ξύλο:
pournaras Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Φαρμάκι έχω στην Ψυχή Φέρνει μαυρίλα θολερή Στα στήθια μου Νύχτα αξημέρωτη ξανά, Με το πιοτό της με κερνά, Εβίβα μου, Σκοτάδι πίνω για πιοτό, Πω πω πω πω πω πω πω πω, Ντέφι της λύσσας μου κρατώ, πωπωπωπω, πωπωπωπω και το μυαλό μου είναι θολό, πωπωπωπω, πωπωπωπω. Και το μυαλό σου είναι θολό Και το δικό της πιο λειψό Σας εθολώσαν τα λεφτά Γεια σου Φανφάρα φαφλατά! :lol: ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:53 ---------- ...και ο μόνος λογαριασμός που επέζησε ήταν κάποιος με το κωδικό όνομα ''afentiko7'' ο οποίος 2 μήνες μετά αυτόδιαγράφηκε μιας και εμαθε οτι ο Σταλιν δεν ηταν υπαρκτο προσωπο. fixed.
mangepsamin Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Θα διαφωνήσω κάθετα με την ερμηνεία του Καβάφη πάντως, αλλά μιας και η λέξη "ερμηνεία" δίπλα από τη λέξη "ποίημα" μου φέρνει κόμπους στο στομάχι, θα περιοριστώ.Συμφωνω μαζι σου, ο Καβαφης θελει να εφιστησει την προσοχη στον πολιτη και να σκεφτει το οτι:" αυτο που συμβαινει τωρα μπορει να μην συμβαινει στην πραγματικότητα" μονο που αυτοι που τον εξουσιαζουν του ασκουν τετοια δυναμη ωστε ειναι εντελως ανισχυρος να δει την πραγματικοτητα και ετσι δαιμονοποιει οτι του πουν.
freedubus Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Φαρμάκι έχω στην Ψυχή Φέρνει μαυρίλα θολερή Στα στήθια μου Νύχτα αξημέρωτη ξανά, Με το πιοτό της με κερνά, Εβίβα μου, Σκοτάδι πίνω για πιοτό, Πω πω πω πω πω πω πω πω, Ντέφι της λύσσας μου κρατώ, πωπωπωπω, πωπωπωπω και το μυαλό μου είναι θολό, πωπωπωπω, πωπωπωπω. Mίλνερ και στο φαγητό πωπωπωπω πωπωπωπω, και τη γραμμή μου να κρατώ, και να γεμίζω το κενό, πωπωπωπω πωπωπωπω.
KaizerSoze Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Συμφωνω μαζι σου, ο Καβαφης θελει να εφιστησει την προσοχη στον πολιτη και να σκεφτει το οτι:" αυτο που συμβαινει τωρα μπορει να μην συμβαινει στην πραγματικότητα" μονο που αυτοι που τον εξουσιαζουν του ασκουν τετοια δυναμη ωστε ειναι εντελως ανισχυρος να δει την πραγματικοτητα και ετσι δαιμονοποιει οτι του πουν. Το ειπα εξαρχης, νομιζω η κοινη βαση ειναι στην δημαγωγια μεσω μη υπαρκτων, ή ακομα και αν ειναι υπαρκτα, μη αμεσων ή σχετικων, "υποσχεσεων" Η διαφωνια μου ειναι ότι το ποίημα ΔΕΝ νρισκει τοση εφαρμογη στην περίπτωση του πολεμου κατα της τρομοκρατιας απο της ΗΠΑ ή του Νικολακόπουλου κατά του Παναθηναικου που κυνηγαει τον Ολυμπιακο, αλλο στην Ομπαμαμάνια ή στον Μπομπ Κοζώνη που θα σώσει την ΑΕΚ. (Αν και το ίδιο το ποιημα φαινεται να κλείνει προς το 2ο, βρισκω ελαχιστες εως καθόλου αναφορές σε κακους ξενους και περισσότερες σαφώς σε κάποιον που αν δεν ερχεται να μας σώσει, να μας πει τουλάχιστον τι να κανουμε. Η δε λεξη βαρβαροι πιθανότατα έχει την αρχικη της σημασια, του μη συμμετεχοντος στην Ελληνικη παιδεια, αρα ξενου, παρα στην τωρινη του Γιαγκοναν του Τρισμεγιστου που με το σπαθι του σφαζει ορη και τρωει παιδια)
Members gsarig Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Members Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2009 Το ειπα εξαρχης, νομιζω η κοινη βαση ειναι στην δημαγωγια μεσω μη υπαρκτων, ή ακομα και αν ειναι υπαρκτα, μη αμεσων ή σχετικων, "υποσχεσεων"Η διαφωνια μου ειναι ότι το ποίημα ΔΕΝ νρισκει τοση εφαρμογη στην περίπτωση του πολεμου κατα της τρομοκρατιας απο της ΗΠΑ ή του Νικολακόπουλου κατά του Παναθηναικου που κυνηγαει τον Ολυμπιακο, αλλο στην Ομπαμαμάνια ή στον Μπομπ Κοζώνη που θα σώσει την ΑΕΚ. (Αν και το ίδιο το ποιημα φαινεται να κλείνει προς το 2ο, βρισκω ελαχιστες εως καθόλου αναφορές σε κακους ξενους και περισσότερες σαφώς σε κάποιον που αν δεν ερχεται να μας σώσει, να μας πει τουλάχιστον τι να κανουμε. Η δε λεξη βαρβαροι πιθανότατα έχει την αρχικη της σημασια, του μη συμμετεχοντος στην Ελληνικη παιδεια, αρα ξενου, παρα στην τωρινη του Γιαγκοναν του Τρισμεγιστου που με το σπαθι του σφαζει ορη και τρωει παιδια) Εγώ πάλι νομίζω πως το ποίημα του Καβάφη είναι τελείως ειρωνικό (το συνηθίζει άλλωστε ο Καβάφης αυτό). Είναι σαν να βρίζεις μια ζωή τον Βύντρα για όλα τα δεινά του ΠΑΟ και όταν αυτός κάποια στιγμή παίρνει μεταγραφή σε άλλη ομάδα τον νοσταλγείς γιατί χάνεις τον αποδιοπομπαίο τράγο σου. Τους βάρβαρους μου θυμίζει και λίγο ο στίχος του Πανούση, που λέει "είμαστε η αδικημένη γενιά του 60' δίχως κατοχή και πείνα, χωρίς ρετσίνα", αν και δεν είναι ακριβώς το ίδιο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.