caution Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 ( ...καλά ντε, δεν σε είπαμε και Πρετεντέρη, sleep tight )
liopyr Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 Δεν τον ξέρω τον κύριο και εμφανίζομαι με το ίδιο ψευδώνυμο σε όλα τα fora. [ame] [/ame]
Ailuros Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 Τα πάντα παραπάνω ξεκινάνε από τη λέξη workstation … Και ευτυχώς ακόμα η λέξη δεν έχει αντικατασταθεί τελείως από τον όρο wintel or console. Όσο υπάρχουν workstations θα έχουμε OpenGL, Όσο υπάρχουν επαγγελματικοί εκτυπωτές θα υπάρχει PostScript. (θυμάστε και κάτι κάρτες γραφικών με υποστήριξη PostScript?) Και το DX11 ακόμα και αν κατακτήσει την αγορά της κονσόλας και του pc δε πρόκειται να υποκαταστήσει τα OpenGL γραφικά σε πολλά workstations. Γιατί είναι OpenSauce πολύ απλά. ΄Ασχετο αλλά έχω δει video από επαγγελματικό εκτυπωτή να εκτυπώνει έγχρωμες φωτογραφίες σε απίστευτες ταχύτητες και δεν ξέρω καν αν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. ΄Εχει hardware υποστήριξη βέβαια και όχι δεν θα έχει καμιά τρελλή τιμή από ότι μου είπαν. Μακάρι να είχα κρατήσει το link. To ΟpenCL μια χαρά συνεργάζεται με το OpenGL: http://www.khronos.org/registry/cl/ Δεν είναι τα πάντα θέμα απόδοσης είναι και τυποποίησης. Άλλωστε υπάρχουν workstation/controllers που δεν έχουν ανάγκη μεγάλης απόδοσης σε OpenGL, δείχνουν απλά λ.χ. ένα άξονα να περιστρέφετε σε ένα εργοστάσιο με ρομποτικά. Σε χαμηλή ανάλυση και ίσως και χωρίς textures. Αλλά είναι γραμμένο σε openGL. H openCL υποθέτω θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο. ΄Οπως προείπα μια χαρά συνεργάζονται τα δύο ΑΡΙ άλλωστε από khronos group προέρχονται και τα δύο. Ας πάμε από τις επιδώσεις … και στην παραγωγικότητα των λύσεων αυτών… Όσον αφόρα τις επιδώσεις πολλών επαγγελματικών software/hardware workstation class… έχω μείνει και εγώ με την ξινίλα… ίδια περσινά σταφύλια. Ακριβοπληρωμένες επαγγελματικές κάρτες, και software που ανανεώνουν το Interface τους μόνον. Ενώ “”συνολικά”” οι επιδώσεις παραγωγικότητας παραμένουν σταθερές εάν συνυπολογίσει κάνεις και το τελικό αποτέλεσμα – Δηλαδή, τρία χρόνια πριν μας έπαιρνε δυο μέρες να κάνουμε μια δουλειά. Σήμερα το κάνουμε πάλι σε δυο μέρες απλά έχοντας target 1080π anti 720p ROLF Δεν έχω καμία επαφή με τον κόσμο των workstations. Yποθέτω περισσότερο παρά οτιδήποτε άλλο. Το να ανεβάζεις ανάλυση λογικά σημαίνει και περισσότερη ανάγκη για πόρους σε ένα σύστημα. Εδώ την αναπαραγωγή του HD video ακόμα δεν έχουν καταφέρει οι εταιρίες να λύσουν επαρκέστερα ενώ θα μπορούσαν. Σήμερα δεν είμαι τόσο σίγουρος πια αν θα έπρεπε να ταλανίζεται μια GPU με video decoding και να μην υπάρχουν αντ' αυτού ff video decoding πυρήνες που είναι και αρκετά μικροί αλλά και εξοικονομούν αρκετά λιγότερο ρεύμα μιας και τρέχουν σε πολύ χαμηλότερες συχνότητες. Αλλά εδώ πλέον πάμε σε άλλο θέμα. ΄Ασχετη ερώτηση: ξεκλειδώνονται ακόμα οι GeForce μέσω τρίτων εφαρμογών σε Quadro ή την κλείδωσε η NV την δυνατότητα σε πιο πρόσφατες κάρτες; ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 08:22 ---------- ( ...καλά ντε, δεν σε είπαμε και Πρετεντέρη, sleep tight ) Θα προτιμούσα τον ρόλο του καχέκτυπου ενός Λαζόπουλου παρά του Πρετεντέρη
tmjuju Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 To ΟpenCL μια χαρά συνεργάζεται με το OpenGL: http://www.khronos.org/registry/cl/ (Το σχόλιο ήταν για OpenCL vs DXCompute … μιας και έλεγες ότι είναι στο χέρι των εταιριών.. αλλά με τα σεντόνια χαθήκαμε) ... ΄Ασχετη ερώτηση: ξεκλειδώνονται ακόμα οι GeForce μέσω τρίτων εφαρμογών σε Quadro ή την κλείδωσε η NV την δυνατότητα σε πιο πρόσφατες κάρτες; Τα 3 τελευταία χρόνια η απάντηση μου είναι μόνιμα ότι το softmod δίνει μικρότερες επιδώσεις σε σχέση με τις κανονικές επαγγελματικές. Όσοι γνωστοί μου ασχολούνται επαγγελματικά παίρνουν επαγγελματικές αυτή την περίοδο – και πίστεψε με όσοι τις χρειάζονται είναι οι πρώτοι που ξέρουν εάν αξίζουν οι softmod, και οι πρώτοι που θα έτριβαν τα χέρια τους εάν το softmod δούλευε 100%. Μακάρι να κάνω λάθος.
Ailuros Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 (Το σχόλιο ήταν για OpenCL vs DXCompute … μιας και έλεγες ότι είναι στο χέρι των εταιριών.. αλλά με τα σεντόνια χαθήκαμε) Xάρη στις εταιρίες συρρικνώθηκε τόσο τραγικά το πεδίο εφαρμογής του OpenGL έναντι του Direct3D. To πρόβλημα δεν είναι μόνο η ατελείωτη σαλάτα με extensios στο OpenGL (πράγμα που κατάφεραν να το στρώσουν αρκετά καλύτερα στο OpenGL_ES για embedded graphics), αλλά η έλλειψη ενός συντονιστή που όταν υπάρχουν διαφωνίες να μην καθυστερεί η όλη διαδικασία καθορισμού ενός ΑΡΙ αλλά να παίρνονται γρήγορες αποφάσεις. Eδώ ακριβώς κατάφερε να πάρει το προβάδισμα με το πέρασμα των χρόνων το Direct3D γιατί τον ρόλο του συντονιστεί έχει αναλάβει η ίδια η Microsoft και όταν παρατραβάει ένα γαιτανάκι το λύνει το πρόβλημα άμεσα. To ότι το OpenGL (δυστυχώς για μένα προσωπικά) είναι κοντά στο να εξωστρακιστεί εντελώς σαν ΑΡΙ από την αγορά των παιχνιδιών είναι καθαρά θέμα ασυννενοησίας μεταξύ των εκάστοτε IHVs που συμμετάσχουν στο συμβούλιο. Αιωνίως καθυστερεί στην υποστήριξη δυνατοτήτων σε σχέση με D3D και ο κάθε δημιουργός δεν έχει και ιδαίτερη όρεξη να πρέπει να προσαρμόζει των κώδικά τους σε ένα τόνο διαφορετικά extensions. Ακριβώς σε αυτό το σημείο έγγυται η σημείωσή μου ότι είναι στο χέρι των εταιριών η μοίρα του κάθε ΑΡΙ. Τα 3 τελευταία χρόνια η απάντηση μου είναι μόνιμα ότι το softmod δίνει μικρότερες επιδώσεις σε σχέση με τις κανονικές επαγγελματικές. Όσοι γνωστοί μου ασχολούνται επαγγελματικά παίρνουν επαγγελματικές αυτή την περίοδο – και πίστεψε με όσοι τις χρειάζονται είναι οι πρώτοι που ξέρουν εάν αξίζουν οι softmod, και οι πρώτοι που θα έτριβαν τα χέρια τους εάν το softmod δούλευε 100%. Μακάρι να κάνω λάθος.Δεν είναι μόνο ότι το softmod δεν θα σου δώσει πλήρης επιδόσεις αλλά δεν θα σου ξεκλειδώσει και όλες τις δυνατότητες μιας Quadro. Ρωτάω μόνο και μόνο αν αξίζει τον κόπο να προτείνεται σαν μια εναλλακτική λύση για όσους θέλουν να ασχοληθούν με το άθλημα τους περιορίζει όμως το οικονομικό να πάνε σε μια Quadro. Eίχα την αίσθηση ότι από ένα σημείο και μετά (8800 ; ) δεν δουλεύουν πλέον τα softmods.
oneofthem Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2009 δεν μας εξόρισαν ακόμη? όπως τα λέτε, είχα ψάξει το θέμα παλιότερα, ισχύει πως 'δεν ξεκλειδώνονται όλες οι δυνατότητες' και το softmod όπως λέμε software modification δεν είναι εφικτό αν δεν κάνω λάθος από τη σειρά gf 7 και μετά, ένα παιδί παλιότερα είχε πει όπως ο ailuros από την gf 8 απλώς εάν δεν διαβάσεις ένα προς ένα όλα τα reports που είχαν γίνει όπως εγώ δεν βγάζεις νόημα, 90%+ των αποτελεσμάτων που έδιναν οι χρήστες που το δοκίμασαν ήταν λάθος, από το χοντρό να δίνουν 40% πιο γρήγορο software rendering (cpu bound..), να συγκρίνουν benchmarks με πραγματικές εφαρμογές (όπου ούτε οι κανονικές quadro δίνουν τα ίδια αποτελέσματα), μεγαλύτερες επιδόσεις σε dx και λειτουργίες αυτού κλπ δλδ με το μικροσκόπιο έβρισκες κάτι αξιόπιστο το ίδιο συνέβη βέβαια και με τις πραγματικές qfx που μέχρι πριν 1, 2 χρόνια όσοι λίγοι γράφανε για πραγματικές επιδόσεις και όχι για bench αν πρόσεχες λίγο έβλεπες πως συγκρίνανε την παλιά τους κάρτα κάποιων χρόνων με την καινούρια τους qfx βγάζοντας καλύτερα αποτελέσματα κι εκεί που δεν θα πρεπε να υπάρχουν σε σχέση με μία αντίστοιχη gf λόγω hardware, σωστά μεν αλλά παραπλανώντας τους υπόλοιπους ακόμη και για τις tesla έχω δει παρόμοια post από ανθρώπους που κάποιος τους παραπληροφόρησε στην αγορά τους πάντως έχω διαβάσει από διαφορετικές πηγές πως εάν βάλεις μία φθηνή qfx και μία ακριβή gf (gf 8 που να έχει δίδυμη quadro fx) μαζί και επιλέξεις μια διαδικασία για τους drivers το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει με επιδόσεις της δίδυμης quadro fx δεν το έχω δοκιμάσει αλλά τα άτομα που το έγραψαν γενικά θα έλεγα πως ήταν σχετικοί και έγραψαν πράγματα που βγάζουν νόημα δεδομένου ότι είχαν δοκιμάσει (και οι δύο χρήστες) ξεχωριστά τις δύο κάρτες, γνωρίζοντας για τις διαφορές (πχ 1 click καθυστέρησης που έχουν οι gf σε ένα συγκεκριμένο σημείο) και που δεν καταγράφηκαν όταν μπήκαν και οι δύο κάρτες μαζί είχα μείνει με κάποια ερωτηματικά τότε πάντως..
pcos Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 http://www.tomshardware.com/reviews/balanced-gaming-pc,2477.html το δεύτερο μέρος με AMD CPU αυτή τη φορα. βεβαια ακόμα περιμένω τις νέες ATI 5xxx κάρτες.
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Κερδιζει fps το Crysis με quad......Που το ειδε αυτο ο tom......Πολυ fail site
sozz Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Κερδιζει fps το Crysis με quad......Που το ειδε αυτο ο tom......Πολυ fail site αυτο ειδες η οτι με amd cpu χανει η gtx 295 απο την 4870χ2 να ενας λογος ανωτεροτητας της intel απο την amd
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Μπουρδες ειναι ολα αυτα εγω απο τον Ε4500 σε Q9450 που πηγα βγαζω τα ιδια fps ακριβως στο Crysis.......
sozz Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Μπουρδες ειναι ολα αυτα εγω απο τον Ε4500 σε Q9450 που πηγα βγαζω τα ιδια fps ακριβως στο Crysis....... δες αμα σου αμα λυτουργουνε και οι 4 πυρινες γιατι μπορει να ειναι μονο οι 2 σε αυτο το game και μας δουλευουνε βασικα μπορει να ειναι μονο οι 2 αλλα ο 4πυρινος αυτος εχει μεγαλυτερες ταχυτητες απο τον 3πυρινο και τον 2πυρινο που εχουνε
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 δες αμα σου αμα λυτουργουνε και οι 4 πυρινες γιατι μπορει να ειναι μονο οι 2 σε αυτο το game και μας δουλευουνε βασικα μπορει να ειναι μονο οι 2 αλλα ο 4πυρινος αυτος εχει μεγαλυτερες ταχυτητες απο τον 3πυρινο και τον 2πυρινο που εχουνε Το Crysis δεν βλεπει ουτε τους duo 100% θα δει και quad?Εχω γελασει πολυ δυνατα τελευταια με τον Θωμα...... Αφου οταν ανοιγω task manager ο cpu παει μεχρι 30%.....Ειναι καθαρα GPU το game τι να λεμε
sozz Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 μονο και μονο που η 4870χ2 ριχνει τοσο πολυ της gtx 295 καταλαβανεις γιατι σφαλιαρες ειναι αυτος που εκανε τις μετρισεις η για την amd να κανει πραμα και να ριχνει bottleneck στις nvidia καρτες
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2009 Αι μωρε τον θυμαμαι και απο παλια αυτον τι απατεωνας ειναι....Μια με το μερος της nvidia μια με της ati οτι τον συμφερει......
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.