EKTELESTES Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 σου δίνεται η δυνατότητα να βάλεις περισσότερα φίλτρα... Μέχρι στιγμής είναι τέρμα το AF και βάζω 2χΑΑ και δε βλέπω πουθενά γωνίες ( παρόλο που παίζω στη 40αρα Σόνυ της υπογραφής.. ) Αντίθετα χωρίς AF και με AF κάνει μπαμ η διαφορά. Βέβαια δεν έχω καθίσει να το ψειρίσω το πράγμα, αλλά δε παρατήρησα κάτι χτυπητό. Θα κάνω πάντως κανα τεστάρισμα με διάφορες ρυθμίσεις ΑA μιας που το ανέφερες.
Ailuros Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 +1 στον Ailuro. Ο Llano είναι η πρώτη γενιά Fusion της AMD. Τα καλύτερα έρχονται ενα χρόνο μετά, το 2012 στα 22nm με την αλλαγή των CPU πυρήνων σε Bulldozer και το GPU Core ποιος ξέρει σε τι... O Rick Bergman ανέφερε ότι ΚΑΘΕ χρόνο, θα έχουν την καλύτερη APU στην βιομηχανία.... Η Intel απλά θα περάσει ένα σαβουρό IGP στον Sandy Bridge, διάδοχο του GMA, και περιμένει το 2012, τα 22nm και την Larrabee ώστε να παρουσιάσει και το δικό της Fusion προϊόν. Εδώ και χρόνια λέω ότι αργά η γρήγορα (και όσο η τεχνολογία προχωράει σε multicore) ότι ο ρόλος της GPU διαρκώς θα κερδίζει σε έδαφος. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι σήμερα το να στήσεις ένα GPU bound σύστημα δεν βοηθάει ιδιαίτερα σε ότι έχει να κάνει με μη τρισδιάστατες & multimedia εφαρμογές. Με την εμφάνιση όμως του GPGPU στο μέλλον οι ισορροπίες θα αλλάξουν (χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι για ένα high end σύστημα δεν θα εξακολουθεί να χρειάζεται κάποιος μια πολύ δυνατή CPU με μια πολύ δυνατή GPU). Ο πρώτος ISV που συνεργάζεται αυτή τη στιγμή η AMD είναι η Adobe. Ευτυχώς μεν βάλανε για παράδειγμα μια επιτάχυνση για GPU σε photoshop αλλά δυστυχώς σε ελάχιστα σημεία και δεν εκμεταλλεύεται δυστυχώς πάνω από 512ΜΒ GPU μνήμης το CS4. Yπάρχουν άπειρες δυνατότητες ακόμα επιτάχυνσης όλων των εφαρμογών της Adobe συμπεριλαμβανομένου του Acrobat Extended Pro που χρησιμοποιώ εδώ στη δουλειά. Τώρα για το Larabee άσε την Intel να τραγουδάει. Αρχές του 10 θα παρουσιάσουν ακόμα ένα papertiger από ότι φαίνεται (για να υπάρχει και αντιπαράθεση με την χαρτούρα του Fermi...) και αν καταφέρουν να πείσουν κάνα κατασκευαστή να καταπιεί το πικρό χάπι της υπερκατανάλωσης του πυρήνα έχει καλώς. Η έκδοση των 32 πυρήνων (εκτός αν με έχουν πληροφορήσει λάθος) φτάνει τα 600 τετραγωνικά χιλιοστά @45nm, καταναλώνει πάνω από 300W και οι επιδόσεις δεν φαίνονται να ξεπερνούν αυτές μιας 5850 σε πραγματικό χρόνο. Πως ενσωματώνεις ένα τέτοιο φούρνο μικροκυμάτων ακριβώς σε ένα SoC; Υπάρχει βέβαια πάντα η γνωστή μέθοδος πως χωράω έναν ελέφαντα σε ένα ψυγείο, όπου απλά ανοίγεις ψυγείο βάζεις μέσα ελέφαντα κλείνεις ψυγείο...και ναι κάπως έτσι το φαντάστηκε και το τμήμα marketing της Intel. Γιατί από πραγματικό engineer του τμήματος Larabee αποκλείεται να ήρθε η εκτίμηση για την μελλοντική ενσωμάτωση. Και όχι δεν τους σώνουν ούτε τα 22nm ούτε τα 15nm στο ακόμα πιο απόμακρο μέλλον. Δες τα slides της AMD για την κατανάλωση ρεύματος που υπολογίζουν, με τι υπολογιστική δύναμη GPU και θα είναι εύκολο να δεις ότι το παράδειγμα του ελέφαντα δεν είναι δυστυχώς καν υπερβολή. Φυσικά η μαιμούδες του marketing στην Intel είμαι σίγουρος ότι μπορεί να σου πουν ότι ο ελέφαντας είναι και μεγαλύτερος από το φεγγάρι.... Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή της Intel είναι δυστυχώς ανάλογο με αυτό της NVIDIA (μόνο που σε αυτήν είναι σε μικρότερο βαθμό): το κάθε ζωντανό που δουλεύει στο marketing μπερδεύεται στα πόδια του engineering χωρίς να έχει στοιχείωδης τεχνογνωσία. Αν δεν ξέρει ο κάθε μακάκας ρωτάει τον ειδικό και όχι να παίρνει εν λευκώ αποφάσεις και να σπέρνει δημόσια μπαρμπουτσαλιές. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 09:25 ---------- Μέχρι στιγμής είναι τέρμα το AF και βάζω 2χΑΑ και δε βλέπω πουθενά γωνίες ( παρόλο που παίζω στη 40αρα Σόνυ της υπογραφής.. ) Αντίθετα χωρίς AF και με AF κάνει μπαμ η διαφορά. Βέβαια δεν έχω καθίσει να το ψειρίσω το πράγμα, αλλά δε παρατήρησα κάτι χτυπητό. Θα κάνω πάντως κανα τεστάρισμα με διάφορες ρυθμίσεις ΑA μιας που το ανέφερες. Πάνω από μέτρο απόσταση αποκλείεται να κάθεσαι από την 40-άρα τηλεόραση. Είναι τόσο τεράστιος ο βηματισμός κουκκίδας στην περίπτωσή σου που όχι 2χ δείγματα ΑΑ δεν πρόκειται να κάνουν διαφορά αλλά ακόμα και 64χ να μπορούσες να βάλεις πάλι aliasing θα βλέπεις. Aν πάρεις ένα HD DVD ταινίας και κάτσεις στην ίδια απόσταση όπως κάθεσαι όταν παίζεις μην σου φανεί παράξενο ότι σε αυτή την απόσταση θα βλέπεις ακόμα aliasing.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Μέχρι στιγμής είναι τέρμα το AF και βάζω 2χΑΑ και δε βλέπω πουθενά γωνίες ( παρόλο που παίζω στη 40αρα Σόνυ της υπογραφής.. ) Αντίθετα χωρίς AF και με AF κάνει μπαμ η διαφορά. Βέβαια δεν έχω καθίσει να το ψειρίσω το πράγμα, αλλά δε παρατήρησα κάτι χτυπητό. Θα κάνω πάντως κανα τεστάρισμα με διάφορες ρυθμίσεις ΑA μιας που το ανέφερες. με κάλυψε ο Ailouros
Ailuros Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 http://blogs.amd.com/nigeldessau/2009/11/12/blog-77-a-time-for-peace/ http://www.brightsideofnews.com/news/2009/11/12/intel-capitulates2c-pays-125b-usd-to-amd.aspx http://www.brightsideofnews.com/news/2009/11/12/amd-cfo-seifert-speaks-out-were-making-money!.aspx Beyond 2010, they are counting on unique platforms, AMD Fusion, and 32nm transition which may take gross margins beyond 45 percent. Dirk Meyer, CEO, added some thoughts. He agreed that they are changing the company and repeated the theme of the day, that AMD is Changing The Game, just as the inclusion of the forward pass in football changed that game. He cited three dimensions for ongoing success: compelling offerings which focus on usage; differentiating with GPU (graphic processing unit); and winning with AMD Fusion. "Fusion will bring the forward pass to the computer business.” Meyer says they are "building deeper relationships, winning platforms, and a fair competitive environment." Meyer emphasized that AMD’s success in the market is hampered by anti-competitive behavior [read Intel]. Today’s news may be a good omen, at least the stock market thought so. AMD shares shot up by almost 22 percent to $6.48 [+21.8%], increasing the market cap of the company to 4.34 billion dollars, only 10 million dollar shy of a whole billion dollar mkt. cap gain [AMD closed yesterday valued at $3.35 billion]. Δεν υπήρχε ούτε μια στο εκατομύριο να κερδίσει η Intel τις πολλαπλές δικαστικές μάχες, ασχέτως τις λαλακίες που τσαπουνάει. Δυστυχώς η AMD τα χρειάζεται τα 1.25 δις δολλάρια γιατί καλύπτει με αυτά αρκετές τρύπες, ειδάλλως θα προτιμούσα να εκδικαστούν οι υποθέσεις και να πληρώσει η Intel αρκετά υψηλότερο ποσό από τα ψίχουλα που πληρώνει σήμερα. Ελπίζω η εξωδικαστική συναίνεση να σημάνει και το τέλος της σάπιας στρατηγικής της Intel και επιτέλους τα εκάστοτε προιόντα να πωλούνται σύμφωνα με την πραγματική τους αξία και ικανότητα και όχι με ατέλειωτους τραμπουκισμούς και λαδώματα. Tα ταπεινά μου χαιρετίσματα στον κύριο Otellini γιατί όπως λέει ο Θοδωρής εύστοχα: We view this agreement as a very positive step forward for Intel who decided to change its practices – this decision was obviously brought forward by Paul Otellini, who will be marked in history of Intel as the person that didn't just achieve greatest revenue and profit in history of the company, but also as the CEO who decided to change the semiconductor giant and abandons illegal practices. Now AMD can focus on innovation, while we have to see what kind of agreement will come between Intel and nVidia. I rest my case
EKTELESTES Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Πάνω από μέτρο απόσταση αποκλείεται να κάθεσαι από την 40-άρα τηλεόραση. Είναι τόσο τεράστιος ο βηματισμός κουκκίδας στην περίπτωσή σου που όχι 2χ δείγματα ΑΑ δεν πρόκειται να κάνουν διαφορά αλλά ακόμα και 64χ να μπορούσες να βάλεις πάλι aliasing θα βλέπεις. Aν πάρεις ένα HD DVD ταινίας και κάτσεις στην ίδια απόσταση όπως κάθεσαι όταν παίζεις μην σου φανεί παράξενο ότι σε αυτή την απόσταση θα βλέπεις ακόμα aliasing. Όταν παίζω κάθομαι περίπου στα 2 μέτρα, και ΟΧΙ δε βλέπω aliasing, γι αυτό ακριβώς τόνισα το μέγεθος και τόνισα πως το AF κάνει τεράστια διαφορά και το AA όχι. Οπότε... ^^ (Και στο 1 μέτρο, ακόμα και στο μισό, πάλι δε βλέπω τίποτα, μόλις τέσταρα με Risen) Ίσως αυτό να ίσχυε για πολύ παλιά παιχνίδια, αλλά εδώ και 5-6 μήνες που παίζω σε αυτή τη τηλεόραση στα 1920, είτε με είτε χωρίς ΑΑ, δεν έχω παρατηρήσει τίποτα.
Ailuros Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Όταν παίζω κάθομαι περίπου στα 2 μέτρα, και ΟΧΙ δε βλέπω aliasing, γι αυτό ακριβώς τόνισα το μέγεθος και τόνισα πως το AF κάνει τεράστια διαφορά και το AA όχι. Οπότε... ^^ (Και στο 1 μέτρο, ακόμα και στο μισό, πάλι δε βλέπω τίποτα, μόλις τέσταρα με Risen) Ίσως αυτό να ίσχυε για πολύ παλιά παιχνίδια, αλλά εδώ και 5-6 μήνες που παίζω σε αυτή τη τηλεόραση στα 1920, είτε με είτε χωρίς ΑΑ, δεν έχω παρατηρήσει τίποτα. Aν δεν βλέπεις καθόλου aliasing σε μια 40" LCD με τόσο μεγάλο βηματισμό κουκκίδας, τότε δεν υπάρχει και λόγος να ταλαιπωρείσαι ούτε με 2xAA. Τράβα μια φωτογραφία που να μην ξεφεύγει από το ορατό πλαίσιο της οθόνης όταν κινείται κάτι στην οθόνη στα 1920 με 2 μέτρα απόσταση και θα σου κοκκινίσω την φωτογραφία με αμέτρητα σημεία aliasing που δεν βλέπεις.
EKTELESTES Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Όταν κινείται ;;;;;; ( πέρα από το γεγονός ότι σε κίνηση δε πρόκειται να βγει φώτο που να βλέπουμε τίποτα, τι νόημα έχει στη κίνηση;;; ) ( Αν γίνεται ας μεταφέρει κάποιος τα ποστς περί Aliasing, έχουμε ξεφύγει τελείως )
Ailuros Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2009 Όταν κινείται ;;;;;; ( πέρα από το γεγονός ότι σε κίνηση δε πρόκειται να βγει φώτο που να βλέπουμε τίποτα, τι νόημα έχει στη κίνηση;;; ) ΄Εχω τραβήξει αρκετές φωτογραφίες και από PC οθόνες και από TV και οι περισσότερες μια χαρά βγαίνουν. ( Αν γίνεται ας μεταφέρει κάποιος τα ποστς περί Aliasing, έχουμε ξεφύγει τελείως ) Ναι όντως γιατί δεν βολεύει ιδιαίτερα στην συγκεκριμένη περίπτωση Αν αποσπαστεί σε άλλη ενότητα πολύ ευχαρίστως να ανεβάσω και ανάλογες φωτογραφίες από high definition περιεχόμενο σε full HD TV.
liopyr Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Τράβα μια φωτογραφία που να μην ξεφεύγει από το ορατό πλαίσιο της οθόνης όταν κινείται κάτι στην οθόνη στα 1920 με 2 μέτρα απόσταση και θα σου κοκκινίσω την φωτογραφία με αμέτρητα σημεία aliasing που δεν βλέπεις. Ignorance is bliss όμως;
Ailuros Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Ignorance is bliss όμως; Αδιαμφισβήτητα. Κατάρα στον λαδέμπορα που πριν πολλά χρόνια μου άνοιξε τα μάτια.
EKTELESTES Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Ignorance is bliss όμως; Seeing is believing όμως smartass; Η θεωρία είναι θεωρία και εγώ μιλάω για πράξη (έχοντας ήδη αναφερθεί στη θεωρία όταν είπα ότι δε βλέπω κάτι ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 40"), έχοντας παίξει σε διάφορα μεγέθη οθονών. Το να ψάχνεις τίποτα δοντάκια σε σκάλες και δε ξέρω και εγώ τι άλλο ( γιατί σε πάρα πολλά σημεία οι υφές των παιχνιδιών έχουν βελτιωθεί τόσο που δε βλέπεις τίποτα ) μάλλον δεν ασχολείσαι και πολύ με το παιχνίδι έτσι ;; Και επίσης, έχω βγάλει φώτο παλιότερα και δεν έβγαινε κανονικά ούτε από μισό μέτρο, πόσο μάλλον σε κίνηση (!) (8mp camera) Τώρα άμα είναι να πάρω φωτογραφική δε ξέρω και εγώ τι αξίας, χαίρω πολύ χαιρόπουλος. Όποιος θέλει το πιστεύει, τόσο απλά ^^ Αν θέλετε αποδείξεις για το πόσο έχουν βελτιωθεί οι υφές στα παιχνίδια, κάντε σύγκριση ένα top παιχνίδι πριν 5-10 χρόνια, και 1 τωρινό. Και άμα βλέπετε και στα 2 το ίδιο επίπεδο aliasing.....τι να πω;;;;
Heatspreader Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Και εγώ πάντως όταν παίζω στην TV της υπογραφής μου βλέπω λιγότερο Alias από ότι στην οθόνη του υπολογιστή.
EKTELESTES Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Εμ..πες τα..και η Samsung 40M86 είναι και 2 χρόνια πιο παλιά τεχνολογία από την Sony W5500.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 με όλο το σεβασμό πριν από 2 χρόνια ο Heatspreader έλεγε πως οι γωνίες θέασης της τότε 22αρας οθόνης του (TN Panel) ήταν τέλειες και ότι δεν έχανε καθόλου
liopyr Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 EKTELESTES, για ποια παιχνίδια κάνεις λόγο; Οποιαδήποτε σύγκριση παιχνιδιού 10ετίας με σημερινό προφανώς είναι άτοπη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.