Προς το περιεχόμενο

Νεοι users στο Joomla

dikatsu

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια πως μπορω να φτιάξω νέους user στο joomla?? Παρακαλώ να μου πειτε αναλυτικά.

Έχω την Ελληνική έκλσοη του joomla και αν μπορείτε να μου πείτε αναλυτικα διότι είμαι αρχάριος!!! Ευχαριστώ πολυ!!!!:mad:

Δημοσ.
Τι εννοεις ακριβως? Εχεις ενεργοποιήσει την επιλογή Register?

Καλημέρα. Έχω φτιάξει ένα user στο joomla και θέλω να φτιάξω άλλους 2 και δε ξέρω πως. Υπ' όψιν ότι έχω το Ελληνικό joomla και δουλεύω σε localhost!!!!

Αν μπορείτε οι οδηγίες σας να είναι αναλυτικές γιατί είμαι αρχάριος!!!!

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!!:devil:

Δημοσ.
μπαίνεις στο πινακα διαχειριστή > Ιστότοπος > Διαχείριση Χρηστών > Νέο (πάνω δεξιά) και βάζεις τα στοιχεια !

Το έχω κάνει αυτό έχω δημιουργήσει αλλά όταν κάνω αλλαγές στον ένα user τότε αλλάζει και ο άλλος ενώ εγώ θέλω ο ένας να είναι διαφορετικός από τον αλλον με άλλες φορμες και άλλα στοιχεία.

ΕΥχαριστώ!!!:-(

Δημοσ.
Το έχω κάνει αυτό έχω δημιουργήσει αλλά όταν κάνω αλλαγές στον ένα user τότε αλλάζει και ο άλλος ενώ εγώ θέλω ο ένας να είναι διαφορετικός από τον αλλον με άλλες φορμες και άλλα στοιχεία.

Γιατί δεν σβήνεις τον ένα χρήστη; Στην ανάγκη σβήσε και τους δυο και φτιάξε νέους. ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ πως γίνεται, σκάλισε το για να μάθεις και πως γίνεται.

Δημοσ.

αυτό που θες δεν γίνεται ... τουλάχιστον όχι από το joomla από μονο του . πρέπει να βρείς κάποιο addon για αυτή την δουλειά που θες .

• 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
πώς μπορώ να βάλω online chat σε ιστοσελίδα φτιαγμένη στο joomla???

γίνεται???

Γίνεται κοιτα στα extensions.Εχουν βγει και κάτι ωραία chat με ajax.

Δημοσ.

πήγα στις επεκτάσεις του joomla αλλά δεν βρήκα κάτι για chat

μήπως μπορείς να με διαφωτίσεις περισσότερο αν δεν σου είναι κόπος???

Ευχαριστώ εκ προτέρων antonisid.

Δημοσ.

Ευχαριστώ να σαι καλά.

Αυτό έψαχνα, αλλά είναι για ελληνικό joomla???

Έχει αρκετά ποιο προτείνετε?

Chat ώς καρτέλα και θέλω με το που μπαίνει να μπαίνουν στο chat