kagelos Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Καλησπέρα, έχει καταφέρει κανείς να εγκαταστήσει το redistributable package από .Net 2.0 σε Wine και να τρέξει .Net εφαρμογές; Είμαι αρχάριος στο linux και ακολούθησα κάποιες πληροφορίες που βρήκα στο site του Wine για την εγκατάσταση. Δοκίμασα με winetricks και με manual install. Το framework λέει "successful install" αλλά δεν το πολυπιστεύω καθώς τα progress bar δεν τερματίζουν. Μετά όταν πάω να τρέξω ακόμα και την πιο απλή .Net εφαρμογή (φτιάχνω μια φόρμα που δεν κάνει τίποτα) βγάζει μήνυμα ότι πρέπει να τερματιστεί η εφαρμογή. Έχει καταφέρει κανείς κάτι; Υ.Γ. είμαι 99% σίγουρος πως πριν αρκετό καιρό είχα δοκιμάσει να τρέξω στο Ubuntu διάφορα project που έχω φτιάξει σε windows (πάντα .net) και έτρεχαν έτσι αυτούσια, μέσω wine φυσικά, αλλά χωρίς να κάνω setup το framework. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jim_p Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Μηπως να δοκιμαζες και το mono? http://monodevelop.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kagelos Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Μπορώ να τρέξω με το Mono τα .exe που έχουν γίνει compile σε windows με .net framework? Δεν ψάχνω να κάνω port την εφαρμογή μου σε mono αυτή την στιγμή γιατί θα ήταν αρκετά χρονοβόρο. Θέλω να δω αν μπορεί να τρέξει όπως είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jim_p Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2009 Δεν ξερω να σου απαντησω με σιγουρια, αλλα ειχα δει καποιο πακετο εφαρμογης φτιαγμενης σε mono, που ειχε .exe και .dll. Δεν θυμαμαι το ονομα της, απλα το οτι ειναι audio player. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές