Προς το περιεχόμενο

Πιθανό πρόβλημα με παραγγελία απ' το Amazon.co.uk - Δεν έχω παραλάβει τα προϊόντα


slipknot

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το θέμα έχει ως εξής. Στις 19/10 έκανα μια παραγγελία από το Amazon.co.uk. Τα προϊόντα συγκεκριμένα ήταν 1 dvd και 2 box sets τα οποία περιέχουν 3 dvd το καθένα. Στις 20/10 μου ήρθε ειδοποίηση μέσω mail ότι η παραγγελία απεστάλη και το Delivery estimate ήταν για 27/10. Μέχρι σήμερα δεν έχω παραλάβει τίποτα.

 

Γνωρίζω ότι τα dvd αν είναι μονά τα στέλνουν μέσα σε έναν κλασσικό φάκελο. Box set δεν είχα παραγγείλει στο παρελθόν, φαντάζομαι όμως πως θα τα στέλνουν μέσα σε ίδιου τύπου φακέλους απλά μεγαλύτερους. Επειδή η λογική λοιπόν λέει ότι τα προϊόντα θα μου τα παρέδιδαν στο σπίτι και δε θα μου ερχόταν ειδοποιητήριο και βάση ενός προηγούμενου περιστατικού, έχω την υποψία ότι κάποιος τρίτος ίσως να πήρε τα πράγματα.

 

Έχω ξανακάνει παραγγελία απ' το Amazon.co.uk και δεν αντιμετώπισα τέτοιο πρόβλημα. Το Help του καταστήματος αναφέρει ότι μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους για θέματα χαμένων παραγγελιών 3 μέρες μετά την estimated ημερομηνία. Προτείνει επίσης μια επίσκεψη στο ταχυδρομικό γραφείο της περιοχής για περαιτέρω πληροφορίες.

 

Αυτά που θέλω να ρωτήσω είναι τα εξής:

 

-Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο πρόβλημα αυτές τις μέρες ή έχει αντιμετωπίσει ανάλογο πρόβλημα στο παρελθόν; Μου ήρθε σε μια φάση και ένα mail απ' το amazon για κάποιες απεργίες στα αγγλικά ταχυδρομεία. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος της καθυστέρησης.

 

-Αν πάω στα ΕΛΤΑ και τους εξηγήσω τι παίζει θα μου πούνε τίποτα ή θα με διαολοστείλουν;

Δημοσ.
[...] έχει αντιμετωπίσει ανάλογο πρόβλημα στο παρελθόν; [...]

Φίλος είχε αντιμετωπίσει καθυστέρηση δέματος με κάτι (ψιλοσυλλεκτικά) βιβλία από amazon. Συνολικό κόστος ~120€. Επικοινώνησε μαζί τους και του παν ότι θα ξαναστείλουν. Μετά από Χ μέρες όντως παρέλαβε το πακέτο. Μετά από X+2 μέρες παρέλαβε και το αρχικό πακέτο :P. Πιθανόν κάπου να το χαν παρκάρει στα ΕΛ.ΤΑ. Από amazon του παν ότι αααααααν δεν του ναι κόπος ας τους το στείλει πίσω. Πράγμα που έκανε μιας κι οι άνθρωποι δεν τον παιδέψαν καθόλου και δεν έφταιγαν για την ταλαιπωρία.

 

Προσωπικά θα επικοινωνούσα με amazon (γιατί βαριέμαι και φαντάζομαι ότι θα με κοιτάνε σαν εξωγήινο στα ΕΛ.ΤΑ αν τους εξηγήσω τι θέμα έχω).

  • Super Moderators
Δημοσ.

όπως είπε και ο Status αν δεν μπινελικώσεις στα ΕΛΤΑ δουλειά δεν γίνεται, εμένα μου πήρε 3 βδομάδες για να γυρίσει από Κέρκυρα μια επιταγή αντικαταβολής...τραγικά πράγματα, ακόμα και με τα πόδια να την έφερναν θα ερχόταν πιο γρήγορα...

Δημοσ.

Τελικά είπα να προτιμήσω το mail στο Amazon, μόλις τώρα μου ήρθε απάντηση ότι θα στείλουν ξανά την παραγγελία χωρίς χρέωση.

 

Πάντως αυτό που περιγράφει ο antonl συνέβη και σε μένα αλλά σε παραγγελία από play.com. Μάλιστα ακόμα και οι μέρες ταιριάζουν, σε Χ μέρες παρέλαβα την 2η παραγγελία αφού είχα δηλώσει ότι η πρώτη χάθηκε και σε Χ+2 μέρες τη δεύτερη.

 

Τώρα που το σκέφτομαι παίζει και να καταλήξω με 2 παραγγελίες, το πολύ πολύ στέλνω πίσω τη μία πίσω.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...