Προς το περιεχόμενο

Επίθεση αντιεξουσιαστών (?) στην Σώτη Τριανταφύλλου


Delirium

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι ακριβώς το ίδιο θέμα είναι.Η ίδια ακριβώς περίπτωση.

 

Ρε elven εμένα αυτές είναι οι απόψεις μου.Δεν πα να είναι αναρχικός,δεν πα να είναι ακροδεξιός,δεν πα να είναι ότι θέλει ας είναι.Η γνώμη μου είναι η ίδια.Εαν προκαλεί εσκεμμένα δεν πρόκειται να το συμμεριστώ αυτό το άτομο.

 

Ηθελέστα και παθέστα!Δεν έγινε το θράσος δικαίωμα.Σε μια κοινωνία πρέπει να σέβεσαι και τους υπόλοιπους και οι προκλήσεις δεν με βρίσκουν υποστηριχτή.

  • Απαντ. 240
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.
Εκτός του προκλητικού περιεχομένου του άρθρου της,είχε και το θράσος να μένει μαζί με αυτούς τους ανθρώπους.

 

τι ακριβώς έγραψε και προσβλήθηκαν? έτσι για να μπορούμε να παρακολουθήσουμε την συζήτηση...

Δημοσ.
slipknot την επομενη φορα που θα κυκλοφορησεις με κοκκινη μπλουζα και σε πετυχουμε στο συνταγμα θα φας ξυλο μεχρι αηδιας και αυγα με αλευρι να γουσταρεις επειδη εμεις ειμαστε επαναστατες και δε γουσταρουμε να βλεπουμε ατομα να περπατανε με κοκκινες μπλουζες στο συνταγμα καταλαβες? τι? ειναι δικαιωμα σου να κυκλοφορεις οπου θες με κοκκινη μπλουζα? τι λε ρε.. αυτο που σου λεω εγω ΕΞΩ οι πουλημενοι απο το συνταγμα η σωστη δημοκρατια ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ο λογος μου 'η τπτ αλλο...

 

Θα σας πάρει πάρα πολλά χρόνια, δεν κυκλοφορώ με κόκκινες μπλούζες.

 

τελικα ο χειροτερος φασιστας ειναι ο αριστερος φασιστας. .γιατι ο φανατισμος του και ο μηδενικος τροπος σκεψης του τον κανει το τελειο αβουλο υποχειριο.

 

Προπαγανδιστική λογική και μηδενισμός. Δεν υπάρχει χειρότερος, μέτριος και καλύτερος φασίστας. Όλοι τα ίδια σκατά είναι.

 

να χαιρεστε την δημοκρατια σας αριστεροι. οτι δε μας αρεσει = προπυλακισμος, τραμπουκισμος κτλ κτλ.. καταταλλα γιατι μωρε μας πετανε δακρυγονα? επειδη καιμε αυτοκινητα και περιουσιες? μα καλα? δε μας δινει το δικαιωμα αυτο η "δημοκρατια"

 

Για άλλη μια φορά τσουβαλιάζουμε τα πάντα. Εκτός από αυτό, εδώ συναντάται και η κλασσική λογική μιας μερίδας δεξιών: "Όποιος δε συμφωνεί μαζί μας είναι αριστερός".

 

Ειναι πραγματικα αξιεπαινη η προσπαθεια να μειωσουμε το περιστατικο ως μη γενομενο σχεδον "απλα επειδη επεσαν γιαουρτια". Φαινεται οι απειλες κατα της ζωης της ειναι ασημαντες.

 

Από πότε ο χαρακτηρισμός του περιστατικού ως καταδικαστέου 2 φορές (3 πλέον) ισοδυναμεί με προσπάθεια μείωσης του περιστατικού;

 

Και επισης συνεχιζετε με πολυ πλαγιους τροπους και λαθος παραληλισμους να αποκρυψετε το σκοπο της πραξης, παραληλιζοντας την με αλλες πραξεις με τελειως διαφορετικο νοημα.

Σκοπος πραξης κατα της Σωτης (συμπεριλαμβανομενων απειλων κατα ζωης): Φιμωση-λογοκρισια.

Σκοπος γιαουρτωματος ζορο/Κουγια: Κανενας, πλην εμπορικης εκμεταλευσης της σκηνης απο τα μιντια και προσωπικης προβολης του "ηρωα" (γραφικου συμπληρωνω εγω) γιαουρτα.

 

Όχι και κανένας, για χαβαλέ τον ρίξαν το γιαούρτι μωρέ. :o

 

Επισης αλλο να σε γιαρτωνει ενας παππους μπροστα στους μπραβους σου και αλλο να σου πετανε αυγα 7 μαντραχαλοι αναρχικοι ενω εισαι ανυπερασπιστος. Στη πρωτη περιπτωση βλεπεις το παππου και γελας, στη δευτερη περιπτωση ανησυχεις για τη ζωη σου στην καλυτερη των περιπτωσεων και μπαινεις σε σκεψεις για το αν πρεπει να ξαναμιλησεις... Μη τα παρομοιαζουμε ετσι ελαφρα τη καρδια.

 

Εγώ τον παππού τον είδα και το μόνο που δεν έκανα ήταν να γελάσω. Αν εσύ γελάς όταν 3-4 γλυφτοκώλικα φίδια-τσιράκια πιάνουν έναν πολίτη (που έχει δικαίωμα έκφρασης) και του ρίχνουν φάπες (αυτοδικία) τι να σου πω.

 

Οσο για τα αυγα και τα γιαουρτια στον Κουγια η το ζορο:

Με φθηνους και γραφικους ανθρωπους ασχολουνται οι φθηνοι. Ποσο μαλλον για να φτασεις στο σημειο να τους γιαουρτωσεις.

Η Σωτη δε νομιζω οτι ανηκει στην κατηγορια των γραφικων/φθηνων. Μιλαμε για συγγραφεα-διανοουμενη. Δεν μιλαμε για πρωην σκυλου, ουτε για celebity και μελος του star system.

 

Για σένα μπορεί να μην είναι φθηνή και γραφική, για άλλους μπορεί να είναι. Και στην τελική από διανοούμενους παντός τύπου γεμίσαμε, δε διακρίνεις την πολιτισμική επανάσταση;

 

Οποτε το κοινο που ασχολειται μαζι της a priori εχει διαφορετικο επιπεδο απο αυτο που θα ασχοληθει με τον Κουγια και τον ζορο. Και κατα συνεπεια ειναι και διαφορετικοι οι λογοι γιαουρτωματος (ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ, στους λογους-σκοπους της πραξης και οχι στο πως απογειωθηκε το γιαουρτι απτο χερι του δραστη).

 

Βέβαια στην ερώτηση μου δε δέχτηκα απάντηση. Γιατί αν σε πειράζει το γιαούρτωμα γενικά, θα σε πειράξει και για την Τριανταφύλλου αλλά και για τον τάδε γραφικό. Αλλιώς πες "Με πειράζει να γιαουρτώνουν διανοούμενους, για τους άλλους χέστηκα" και μη μιλάς για εγκλήματα (εδώ δεν λέω απαραίτητα πως εσύ συγκεκριμένα μιλάς για εγκλήματα).

Δημοσ.

Δεν είναι πρόκληση να λες την γνώμη σου,ούτε λες ή προσαρμόζεις την γνώμη σου ανάλογα με την περιοχή που μένεις.

Ούτε έχει κάποιος δικαίωμα να σου πει φύγε επειδή έχει διαφορετικές απόψεις κι επειδή θεωρεί ότι η περιοχή του έχει ιδιαιτερότητες ,σε όποιον υποστηρίζει το παραπάνω ρωτάω:

Ποια η διαφορά σου με τον ακροδεξιό που λέει φύγε στον άλλο που έχει διαφορετική εθνικότητα ή χρώμα επειδή θεωρεί ότι η χωρά του έχει ιδιαιτερότητες;

 

Όπως και στο άλλο θέμα,έχω την ίδια άποψη και σε αυτό.

Ήταν αναμενόμενο το τι θα γίνει,για να μην παρεξηγηθώ εννοώ με την έννοια του λογικού επακόλουθου,λόγω κυρίως καθυστερημένων ανθρώπων,σε μια χώρα με λογική δεν θα γινόταν κανένα απο τα δύο,σε μια καθυστερημένη χώρα είδαμε τι έγινε.

 

Φασίστες αυτοί που επιτέθηκαν στον ηθοποιό,φασίστες και αυτοί που επιτέθηκαν στην Σώτη.

Η πράξη είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια για τους ΙΔΙΟΥΣ ακριβώς λόγους,έλεος δλδ,τι με νοιάζει που λέει ότι είναι αντιεξουσιαστής όταν χρησιμοποιεεί φασιστικές μεθόδους,μόνος του καταρρίπτει την ιδεολογία του,τελικά είναι μετρημένοι στα δάχτυλα οι πραγματικοί αντιεξουσιαστές και αυτό είναι ακόμα πιο θλιβερό απο το ίδιο το επεισόδιο

Δημοσ.
τι ακριβώς έγραψε και προσβλήθηκαν? έτσι για να μπορούμε να παρακολουθήσουμε την συζήτηση...

 

Άμα το έχει κάποιος πρόχειρο ας το ποστάρει.Έγραψε εκεί κάτι το βασίλειο τις ασχήμιας,αναρχοφασίστες,κηρύγματα επανάστασης έκανε,μηδένισε τελείως και τσουβάλιασε τους πάντες και τα πάντα.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:55 ----------

 

Δεν είναι πρόκληση να λες την γνώμη σου,ούτε λες ή προσαρμόζεις την γνώμη σου ανάλογα με την περιοχή που μένεις.

Ούτε έχει κάποιος δικαίωμα να σου πει φύγε επειδή έχει διαφορετικές απόψεις κι επειδή θεωρεί ότι η περιοχή του έχει ιδιαιτερότητες ,σε όποιον υποστηρίζει το παραπάνω ρωτάω:

Ποια η διαφορά σου με τον ακροδεξιό που λέει φύγε στον άλλο που έχει διαφορετική εθνικότητα ή χρώμα επειδή θεωρεί ότι η χωρά του έχει ιδιαιτερότητες;

 

Όπως και στο άλλο θέμα,έχω την ίδια άποψη και σε αυτό.

Ήταν αναμενόμενο το τι θα γίνει,για να μην παρεξηγηθώ εννοώ με την έννοια του λογικού επακόλουθου,λόγω κυρίως καθυστερημένων ανθρώπων,σε μια χώρα με λογική δεν θα γινόταν κανένα απο τα δύο,σε μια καθυστερημένη χώρα είδαμε τι έγινε.

 

Φασίστες αυτοί που επιτέθηκαν στον ηθοποιό,φασίστες και αυτοί που επιτέθηκαν στην Σώτη.

Η πράξη είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια για τους ΙΔΙΟΥΣ ακριβώς λόγους,έλεος δλδ,τι με νοιάζει που λέει ότι είναι αντιεξουσιαστής όταν χρησιμοποιεεί φασιστικές μεθόδους,μόνος του καταρρίπτει την ιδεολογία του,τελικά είναι μετρημένοι στα δάχτυλα οι πραγματικοί αντιεξουσιαστές

 

+1 με μια διόρθωση.Πρόκληση είναι να αποκαλείς τους ανθρώπους της περιοχής σου βρωμιάρηδες,αναρχοφασίστες και να τους γεμίζεις χαρακτηρισμούς και να συνεχίζεις να μένεις μαζί τους.Μην περιμένοντας κάποια αντίδραση από αυτούς.

 

Αυτά που λες για καθυστερημένους ανθρώπους δεν στέκουν.Βάλε έναν Α(όπου Α ότι θέλετε) να προσβάλει 100 Β(όπου Β η ακριβώς αντίθετη αποψη του Α) δημόσια ακόμη και σε συμβούλιο καθηγητών πανεπιστημίου,και αν δεν γίνουν τα ίδια τα λέμε..Είναι η απολύτως φυσιολογική αντίδραση..Αν ο Α τα πει και συνεχίσει να βρίσκεται στο ίδιο δωμάτιο πάει να πει ότι επιδιώκει τα επακόλουθα.No mercy για τον κύριο από εμένα!

Δημοσ.
Πραγματικα θελει πολλη προσπαθεια για να παραποιηθουν τα λεγομενα μου και τελικως να μην κατανοηθουν.

 

Ε προφανώς δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε τότε.

Δημοσ.
τι ακριβώς έγραψε και προσβλήθηκαν? έτσι για να μπορούμε να παρακολουθήσουμε την συζήτηση...
Για το έλλειμα της Αριστεράς

 

 

Παρέα της πλατείας Εξαρχείων στήνεται έξω από καφέ που μόλις έχει ανοίξει, σχολιάζοντας: «Πολύ κυριλέ είναι... Να του χώσουμε κανένα γκαζάκι;». Αργότερα, συσπειρωμένοι, εκβάλλουν την επαναστατική φωνή: «Γιάπηδες έξω! Να πάτε στο Κολωνάκι!». Το σύνθημα μού θυμίζει, αναπόφευκτα, εκείνο του φιλήσυχου μικροαστού: «Πρεζάκια έξω! Να πάτε στην πλατεία Βάθη!». Στο μεταξύ, λαμβάνω ένα e-mail που γράφει: «Άλλαξε μυαλά, θα πάθεις ό,τι έπαθε η Κούνεβα! Ξέρουμε πού μένεις...».

Η προειδοποίηση δεν προέρχεται από τα εγκληματικά αφεντικά, προέρχεται από θερμοκέφαλους «εξεγερμένους»: από εκείνους που κατέστρεψαν τη βιβλιοθήκη της Νομικής, το βιβλιοπωλείο του «Παπασωτηρίου», το πολυκατάστημα «Πλαίσιο». Δεν είναι οι «περιουσίες» που με απασχολούν, είναι ο συμβολισμός τους: όταν καις βιβλία, καις το κεφάλι σου. Σκέφτομαι το πόσο απέχει η πράξη από τις ιδέες, από τον «εξεγερμένο άνθρωπο» του Αλμπέρ Καμύ, από τους ευγενείς, σοφούς επαναστάτες: τον Τσερνιτσέφκι, τον Μαγιακόβσκι· τον Γιουτζήν Ντεμπς· τον Γκράμσι· σε πόση αμηχανία βρίσκεται οποιοσδήποτε αριστερός και αναρχικός με ιδεολογικές αποσκευές, μπροστά σ’ αυτές τις τυραννικές μειοψηφίες.

Περνάω από το απαλλοτριωμένο «πάρκο» στη γωνία Ζωοδόχου Πηγής και Ναυαρίνου: μεγάλη νίκη του κινήματος· το βασίλειο της ασχήμιας. Αλλά μην κάνετε κύματα, μην ενοχλείτε: τα «παιδιά» επαναστατούν. Το γιατί το ξέρω, νομίζω μάλιστα ότι το ξέρω καλύτερα από τα μέλη του «κινήματος». Το πώς (οι μέθοδοι) και το προς τι (με ποιο αίτημα, με ποιο όραμα) με προβληματίζουν. Επιπλέον, με προβληματίζει η κοινή γνώμη: γιατί τόσοι άνθρωποι χαίρονται επειδή καταστράφηκαν μεγάλα, επιτυχημένα καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας; Γιατί, ακόμα περισσότερο, απειλούν ότι θα τα ξανακαταστρέψουν; Στην Ελλάδα, οτιδήποτε ωραίο, καλοκουρδισμένο, θριαμβικό, πρέπει να εξολοθρεύεται: κτίρια, άνθρωποι, αντικείμενα, ιδέες, όλα στα σκουπίδια, στα σκουπίδια που καίγονται. Τhe bonfire of the vanities.

Αντιθέτως, το να βάφεις, λόγου χάρη, μια τράπεζα κόκκινη, συνιστά μια συμβολική πράξη· κάτι εκφράζεις με το κόκκινο χρώμα, κάτι διακινδυνεύεις τη στιγμή που ρίχνεις την μπογιά. Η καταστροφή, η πυρά, παραείναι εύκολη και γρήγορη· ανέξοδη: στο τέλος της μέρας, τις αποζημιώσεις επωμίζεται ο φορολογούμενος πολίτης. Εξάλλου, το τοπίο μετά τη μάχη είναι θλιβερό: πώς μπορεί να ζει κανείς μέσα σε ερείπια;

Μένω σχεδόν απέναντι από το Πολυτεχνείο. Κάθε μέρα αναρωτιέμαι: πώς έχει επιτραπεί μια τέτοια καταπάτηση, ένας τέτοιος βιασμός του χώρου, του περιβάλλοντος; Έχω απαντήσεις που δεν αρέσουν σε κανέναν: οι άνθρωποι –νέοι και λιγότερο νέοι– χρειάζονται νομικό πλαίσιο για να κινηθούν (ή για να ακινητοποιηθούν)· χρειάζονται υποχρεώσεις και δικαιώματα. Ακόμη και η χρήση των δικαιωμάτων οφείλει να είναι υποχρεωτική (για παράδειγμα, η δωρεάν παιδεία πρέπει να είναι υποχρεωτική). Ο χώρος του Πολυτεχνείου αποτελεί ένα πεδίο όπου ξεδιπλώνεται η σημερινή Ελλάδα: εγκατάλειψη, ανημπόρια, «άσυλο» για ανθρώπους που δεν αξίζουν κανενός είδους ασυλία. Οι φοιτητές ζουν μέσα στην ελεεινότητα, σ’ έναν αργόστροφο κόσμο, δίπλα σε καθηγητές-δημοσίους υπαλλήλους, κόλακες της νεολαίας και απολογητές ενός βαθιά επαρχιακού «νεοτερισμού». Το πανεπιστήμιο υπονομεύεται από την παθητική στάση των καθηγητών για πάνω από τριάντα πέντε χρόνια: εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν επαρκούν. Ο χώρος –η πόλη– βρίσκεται στο έλεος των εμπρηστών: οι εμπρηστές μπαίνουν και στρογγυλοκάθονται στο σπίτι σου όπως στο θεατρικό έργο του Μαξ Φρις. Ψηφοθηρία, καλόπιασμα του όχλου, σύγχυση αξιών και ανατροπή αξιών, παραπομπή στις προτροπές του Μπακούνιν μαζί με άγνοια περί αναρχισμού και περί Μπακούνιν. Ο αναρχισμός είναι σκληρή δουλειά, δεν εξαντλείται σε τσιτάτα, σαν εκείνα που ξέρουν οι Κνίτες από τον Λένιν κι από τον Μαρξ διασκευασμένο και παραμορφωμένο από τους Σοβιετικούς. Ο αναρχισμός, η επανάσταση, είναι μεγάλες περιπέτειες του ανθρώπινου μυαλού, δεν είναι γιορτές μίσους.

Ξανά και ξανά, στην επέτειο του Πολυτεχνείου, με αφορμές αστυνομικής βίας ή και χωρίς έκδηλες αφορμές, στην Ελλάδα μάς χαρακτηρίζει το πνεύμα του Μάη του ’68 βαλκανοποιημένο και καθυστερημένο σαράντα χρόνια. Εξηγήσεις υπάρχουν, δικαιολογίες μπορούμε να επινοήσουμε: εκτός από τον Διαφωτισμό και τη βιομηχανική επανάσταση, χάσαμε και τη δεκαετία του ’60, τα εναλλακτικά κινήματα, τα αιτήματα της ατομικής ελευθερίας, τη ριζοσπαστικοποίηση της πολυφυλετικής, πολυπολιτισμικής αριστεράς. Έτσι, το κοινωνικό μας κίνημα είναι φτωχό, δογματικό· πρωτόγονο· στερείται φαντασίας, εμφορείται από διεστραμμένη σκέψη· μεταφράζει το λεγόμενο «ταξικό μίσος» σε φθόνο, εκδηλώνει τον φθόνο με πράξεις ασχήμιας και αφανισμού. Τι συμβαίνει; Βρισκόμαστε ακόμα στη σκοτεινή εποχή πριν από τον Διαφωτισμό; Και γιατί δεν μιλάει κανείς για όλ’ αυτά από τον χώρο (the horror, the horror!) της αριστεράς; Γιατί αποδέχονται την ανοησία και την αυθαιρεσία ενός «κινήματος» που δεν ενδιαφέρεται για τη δικαιοσύνη και την καλοσύνη εφόσον διακόπτει βιαίως θεατρικές παραστάσεις, απειλεί με τρομοκρατικές επεμβάσεις και καθυβρίζει οποιονδήποτε διαφωνεί;

Η ποιότητα της ζωής εξαρτάται από την ποιότητα της αριστεράς: η συνάρτηση είναι απλή. Η δική μας αριστερά περιγράφεται ακόμα με όρους της δεκαετίας του ’30· λενινιστές, τροτσκιστές, σταλινικοί και αναρχοφασίστες, όλοι μαζί, ενωμένοι, χωρίς συγκεκριμένα ανθρωπιστικά αιτήματα, με τους μεν να επιμένουν στην κομματική συνείδηση, με τους δε να κραυγάζουν με την ορολογία που είχε νόημα (και αίμα) τον καιρό της βιομηχανικής επανάστασης. Ο χρόνος στην Ελλάδα μοιάζει παγωμένος· τα ρολόγια σταματημένα. Γι’ αυτό –και για πολλούς ακόμα λόγους– το αριστερό μας κίνημα, εκτός από την ενάρετη εποχή της ΕΔΑ (ένα κόμμα ξεχασμένο λόγω της γενικευμένης αμνησίας και αμορφωσιάς), παραπαίει ανάμεσα στον οπισθοδρομικό πατριωτισμό και το προλεταριακό όνειρο της ταξικής δικτατορίας.

Η δικτατορία είναι μια πραγματικότητα: η «Νέα Αριστερά» δεν έχει φτάσει ακόμα στις ακτές μας για να αποκαταστήσει τις αληθινές αρχές του ανθρωπισμού. Ίσως να μη φτάσει ποτέ. Κοντολογίς, η αριστερά στην Ελλάδα είναι μια δεξιά που αφαιρεί από τον άνθρωπο την προσωπική του ευθύνη, που τον παρουσιάζει σαν κακορίζικο θύμα των περιστάσεων. Όσοι από τους ακτιβιστές δεν έχουν άδειο κεφάλι, έχουν γραφειοκρατικές ιδέες, υπεραπλουστευτικές (πλούσιοι-φτωχοί, καταπιεστές-καταπιεζόμενοι, καλοί-κακοί): όταν αγνοείς τη σύνθετη φύση της ζωής και της οργανωμένης κοινωνίας, την ανάγκη της πολιτικής πραότητας και της ομορφιάς, δεν είσαι παρά ένας ακόμα βάνδαλος.

Δημοσ.

Βαλε ενα λινκ γιατι ετσι οπως το εβαλες, αναθεμα και βγαινει ακρη...

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:25 ----------

 

Αυτο το κειμενο ειναι που τους προσεβαλλε; Μαλιστα...

Δημοσ.

Και ξαναλεω εγω. Ελα Τσε να καμαρωσεις αυτους που σε επικαλουνται και φορουν τη μπλουζα σου.

 

Κάθε φορά που γράφεις, αποδεικνύεις όλο και περισσότερο πως οι γνώσεις σου επί του θέματος φτάνουν μέχρι τα σχολικά συνθήματα πάνω σε θρανία.

(μπορεί να λέω και πολύ).

 

Μη το πάρεις στραβά, για την ακρίβεια σε προστατεύω αυτή την στιγμή από το να εκτεθείς ακόμα περισσότερο.

 

Ε προφανώς δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε τότε.

 

Get used to it.

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

Το κείμενο που παρέθεσε η sos, δεν το είχα διαβάσει, και ας βάλουμε για πηγή αυτό το link, για να μη σβηστεί μιας και ξεδιαλύνει αρκετά την κατάσταση.

 

Σίγουρα κάποια από αυτά που αναφέρει σηκώνουν μπόλικη κουβέντα, και είναι μάλλον εύκολα παρεξηγήσιμα.

Δημοσ.

"Η ποιότητα της ζωής εξαρτάται από την ποιότητα της αριστεράς: η συνάρτηση είναι απλή."

καλά και την εποχη της δικτατοριας που η ποιοτητα της αριστερας ηταν τρομερη υπηρχε στην Ελλάδα ποιοτητα ζωης; η στην εποχη της ΕΔΑ που αναφερει πιο κατω;

την κερδισε την διαφημιση της,μετα απο αυτα που διαβασα συμφωνω με τον αεκτζη νικο.

Δημοσ.
Σε πάω γιατί άλλα λες στο άλλο θέμα.Αναρωτιέμαι πόση βία είναι το σπρέυ πιπεριού :)

 

...εγώ πάλι ΔΕ σε πάω(για να μη μένουμε στις ειρωνίες) πλέον (κι ας μη δίνεις δεκάρα), γιατί λες παντού τα ίδια. Και καμμιά διάθεση ούτε να σε θίξω, ούτε εσένα, ούτε κανέναν. Ούτε καν τις ιδέες σας του καθ' ενός ξεχωριστά. Είναι απλά το εξοργιστικό του να ΜΠΟΡΕΙΣ (μπορείς, γαιτί για 'μενα είναι κατόρθωμα ρε συ) να παραθέτεις το βίντεο των ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΩΝ, προς σύγκριση με το γεγονός (του οποίου ούτε 'συ ούτε 'γω μάρτυρες είμαστε, ούτε καν από σπόντα = βίντεο) του αυγώματος της Τριανταφύλλου, για την οποία ΚΑΝ δεν έχω εμπεριστατωμένη άποψη (αν της άξιζε ή όχι, τί ρόλο βαράνε τα γραφτά της κτλ -τα μόνα στοιχέια μου γι' αυτήν είναι ότι την πήγαινε μια φίλη, και η "σπόντα" που είπε ο ANHLIKOS επρί Πατάκη, στοιχεία που δε φτάνουν ούτε για να τη μισήσω, αλλά ούτε και για να την αγαπήσω).

Με λίγα λόγια, πετάς ένα κουκούλωμα της έννοιας "ο φασισμός είναι φασισμός απ' οπου κι αν προέρχεται", ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ. Όχι ρε φίλε, ΔΕΝ είναι έτσι. Και το ότι την έχουν απειλήσει στο παρελθόν, κι ότι (ΙΣΩΣ, γιατί αλλού διαβάζω πως αφήσανε μαχαίρι έξω απ' το σπίτι της, αλλού πως το αφήσανε ΠΑΝΩ της) της επιτεθήκανε κι όλας, δε βλέπω τί σχέση έχει με εφτά γαμωπαλλήκαρα που την αυγώσανε, τη βρίσανε ίσως κι όλας, και της φωνάζανε να φύγει απ' τα Εξάρχεια, με την εξίσωση ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΓΑΜΩ. Και η πλάκα είναι πως το ξέρεις και 'συ ότι είναι (οι τελευταίοι) φασίστες. Και η ακόμα πιο πλάκα είναι ότι κι εγώ ξέρω (και το ΕΓΡΑΨΑ κι όλας) πως δεν είναι όλοι οι ("αριστερίζοντες") επαναστατώντες" το ίδιο : και 'κει έχει ανεγκέφαλους, και 'κει έχει πιτσιρίκια που δε σκέφτονται πέρα απ' τη μύτη τους, και 'κει έχει και καθοδηγούμενους, και βαλτούς, μέχρι κι "επιχορηγούμενους". Το να καταφέρνεις όμως με την εξίσωση του ΣΥΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ (γαμώ) γεγονότος, να δίνεις τροφή/πάτημα σε όσους πατώντας σε Χατζιδάκι και Άσιμο, τα κάνουν όλα έναν αχταρμά, είναι για 'μενα για σφαλιάρες. Γιατί αν φτάσουμε να εξισώσουμε τους όσους βγαίνουν στους δρόμους και ΣΠΑΝΕ ακόμα, συγκρούονται με ΜΑΤ και λοιπές αντιδημοκρατικές δυνάμεις, με αιτήματα για ψωμιά παιδείες ελευθερίες και ισονομίες, με τους ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ το φελέκι μου, και να ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ στο "ο φασισμός είναι double face πάει και τελείωσε", ε τότε μας αξίζουν και τα 700 το μήνα, μας αξίζουν και τα ΜΑΤ, μας αξίζουν και οι μίζες που παίρνονται στις πλάτες μας, μας αξίζει να βλέπουμε και σαπισμένους λαθρομετανάστες, μας αξίζει οι μπάτσοι μας να σφυράνε αδιάφορα αντί γι' αδιάφθορα όταν εκεί μου μαζώχνεται ο ΚΑΤΙΜΑΣ των λαθρομεταναστών κουνιέται κόκα με τους τόννους, και κάποιοι ένστολοι συμπληρώνουν και μεροκάματο, μας αξίζει να ακούμε ότι η ιερή αμς υποχρέωση να εκλέξουμε δημοκρατικά δημοκρατική κυβέρνηση μας κόστισε κάτι δις, και ενίοτε να μαθαίνουμε ότι αυτά πληρώθηκαν από συμπλέοντες επιχειρηματίες διαφόρων εθνικοτήτων, διότι θα μείνουμε στις Αναγεννησιακές ατάκες, και τίποτα από τα προηγούμενα δε θ' αλλάξει.

 

^Παραλήρημα; Ναι για μερικούς, και δε συνάδει και με την ηλικία μου.

Δημοσ.

Δεν παύει να έχεις διαφορετική άποψη για δύο ίδια γεγονότα λόγω των διαφορετικών κοσμοθεωριών των δραστών,πράγμα για μένα προσωπικά απαράδεκτο.

 

Ο καθένας μπορεί να γράφει και να λέει ότι θέλει,υποθέτω ότι αν επικρατήσει ο τρόπος ζωής-"διακυβέρνησης" τέτοιων ατόμων ξαφνικά θα σταματήσουν να υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα ε;Κάτι σαν θα πέσει μετεωρίτης και θα αλλάξουν οι άνθρωποι.

Το δικαίωμα σου σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα να μιλάς κατά του πολιτεύματος και να προτείνεις μια ενναλακτική λύση το δικεδικείς και εκνευρίζεσαι όταν δεν σου προσφέρεται.

Το δικαίωμα των άλλων να μιλάνε κατά του δικού σου ιδανικού πολιτεύματος θα το υπερασπιστείς με τον ίδιο τρόπο;

Υποθέτω πως όχι απο την στάση σου στο συγκεκριμένο συμβάν,ή μάλλον δεν υποθέτω,είμαι σίγουρος.

Το δικαίωμα σου να λες γλίτσες(και καλά κάνεις) ανθρώπους με ακροδεξιές αντιλήψεις και να μην προπηλακίζεσαι θέλεις να θεωρείται δεδομένο,αντίθετα δεν θες ο ακροδεξιός ή απλά ο έχων άλλη ιδεολογία να έχει το δικαίωμα να σε αποκαλεί και αυτός γλίτσα.

 

 

Κάποιες φορές ή μάλλον όλες τα πράγματα που πιστεύουμε πρέπει να τα κάνουμε πράξη,όταν πιστεύουμε ότι η βία δεν προσφέρει τπτ τότε δεν θα βιαιοπραγούμε κι εμείς οι ίδιοι,όταν πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι μπορούν και πρέπει να λένε,να γράφουν τις απόψεις τους ελεύθερα πρέπει κι εμείς οι ίδιοι να το τηρούμε με τους έχοντες εντελώς αντίθετες απόψεις απο εμάς ακόμα και αν είναι γλίτσες,γιατί με επεισόδια τέτοιου είδους δείχνεις ότι όλοι μπορούν να γράφουν και να λένε ότι θέλουν αρκεί να συμφωνούν μαζί μας,σορρυ αλλά αυτό θυμίζει άλλο πολίτευμα.

 

Όταν πιστεύεις ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι κι έχουν ίσα δικαιώματα δεν μπορείς να λες φύγε απο εδώ,να πας αλλού,εμείς πιστεύουμε σε άλλα και όποιος λέει τ αντίθετα πρέπει να εξορίζεται.

 

Ενώ η ιδεολογία σου(αν έχεις αυτή,υποθετικά) μιλάει για ισότητες ήδη έχεις κατηγοροιοποιήσει τους ανθρώπους με βάση τα πιστεύω τους,σωστά ή λάθος.

 

Και στην τελική,πως θα φερθείς σε τέτοιους ανθρώπους αν τελικώς εφαρμοστεί η δικιά σου ιδανική ενναλακτική λύση;

Θα τους στείλεις όλους στο ΚΟλωνάκι ή θα τους απαγορέψεις να συγκεντρώνονται κι εκει;

Η ισότητα κλπ αδελφοσύνες που βρίσκονται ακριβώς σε ένα τέτοιο συμβάν γιατί δεν κατάλαβα

 

 

Λόγω 7,17,107 ατόμων δεν θίγεται όλος ο χώρος(σχετικά με το τι μας αξίζει που αναφέρεις).

Σχολιάζω για αυτούς τους 7 και όχι γενικότερα για τους αντιεξουσιαστές,δεν τσουβάλιασα όλο τον χώρο λόγω ενός επεισοδίου.

Δεν πιστεύω ότι πραγματικοί αντιεξουσιαστές καταφεύγουν σε βία με οποιονδήποτε τρόπο.

 

Τώρα ότι και να πω στον βρόντο θα πάει μια και έχουμε εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις,οπότε καλή καρδιά.

Δημοσ.
και τα 700 το μήνα

 

ναι αλλά για τα στείτζ δεν σε είδα να παίρνεις θέση. Αλλά ξέχασα, οι στέιτζερς είναι καλόπαιδα που διορίστηκαν χωρίς καν να έχουν πτυχίο. Δουλειά μόνο στους μαστεράδες.

 

σαν εκείνα που ξέρουν οι Κνίτες από τον Λένιν κι από τον Μαρξ διασκευασμένο και παραμορφωμένο από τους Σοβιετικούς

 

Πάντως ότι και να λένε οι κνίτες, νομίζω πως ποτέ δεν είπαν πως πρέπει να απολύεται κόσμος για να αυξάνονται τα κέρδη του κεφαλαίου.

 

Η δική μας αριστερά περιγράφεται ακόμα με όρους της δεκαετίας του ’30

 

Νεωτεριστές βλέπεις. Πλέον πάει η "ταξική πάλη". Είναι πιο sic τα δικαιώματα των τρανσέξουαλ.

 

με τους δε να κραυγάζουν με την ορολογία που είχε νόημα (και αίμα) τον καιρό της βιομηχανικής επανάστασης

 

ενώ τώρα με τη μεθοδευμένη κατάργηση του 8ώρου, την ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας, τις μειώσεις στο πραγματικό εισόδημα των εργαζομένων, όλα αυτά πάνε. Γιατί δυναμιτίζουν την ανάπτυξη. Και όπως το πε και ένας της goldman sachs , θα πρέπει να καταλάβει ο κόσμος πως πρέπει να υπάρχουν ανισότητες. Δε βλέπετε τι νίκες πετυχαίνει η ρεφορμιστική αριστερά στην Ισπανία? Πρώτα λέει απολύεται, αυτός που έχει 1 παιδί, μετά αυτός που χει 2 κοκ. Μιλάμε για πραγματικές νίκες. Τύφλα να χει το 8ωρο. Εμείς εδώ, παρηκμασμένοι αγωνιζόμαστε για σταθερή κ μόνιμη εργασία, αύξηση μισθών που να καλύπτυν τις πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων. Τι μπούρδες είναι αυτές? Δεν πάμε καλύτερα στο τοπ μόντελ?

 

παραπαίει ανάμεσα στον οπισθοδρομικό πατριωτισμό και το προλεταριακό όνειρο της ταξικής δικτατορίας.

 

ε ναι, να βγάζουμε τον πίνακα της σφαγής της χίου, γιατί δε συνάδει με το πνεύμα της εποχής (μπίζνες στα βαλκάνια), να υποδεχόμαστε την μαριονέττα των ηπα μπαν κι μουν για να μας θυμίσει τι καλοί ήμασταν τότε που σφάζαμε κακούς κόκκινους στην Κορέα, ενώ τώρα μετά από αγώνες του λαϊκού κινήματος, έχουμε πετύχει να μην πηγαίνει στρατιώτης δικός μας για ιμπεριαλιστικούς σκοπούς.

 

πλούσιοι-φτωχοί, καταπιεστές-καταπιεζόμενοι, καλοί-κακοί)

 

Ναι σωστά, αφού τα χρήματα δεν φέρνουν την ευτυχία. Γι' αυτό όλοι οι πλούσιοι τα δίνουν σε φιλανθρωπίες. Και ασφαλώς ποτέ ο εργαζόμενος δεν καταπιέζεται. Πρέπει να νιώθει ευγνωμοσύνη που δουλεύει. Και αν δεν έχει κ πτυχίο, διπλή κιόλας. Αντε μην τα πάρω τώρα.

 

Βέβαια δεν την κακολογώ, πρέπει κάπως να ζήσει και αυτή.Να ζήσει ε, όχι να ξεφτιλιστεί. Τύφλα να 'χει ο Πάσχος, όπου μαθαίνουμε σήμερα πως οι αντάρτες του ελας, είχαν και όπλα και σφάζαν κόσμο. Σαν το τσε και αυτοί. Ναι, έτσι είπε ένας καθηγητής του γέιλ. Για να το λέει...

Δημοσ.

...ποτέ δεν είπα όχι στις καλές καρδιές elven. Ούτε και πρόκειται να πω ναι όμως στην ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ταυτοποίηση του συγκεκριμένου γεγονότος (αύγωμα) με τα ντου των Χρυσαυγιτών.

Άμα εσύ αισθάνεσαι δικαιωμένος με αυτή, με γειά σου με χαρά σου.

 

Για την ιστορία, θα ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ αντί να της πετάξω αυγά (πού δεν την ξέρω κι όλας, το 'παμε), να κάνω μια καθιστική διαμαρτυρία, μια ορθοστατική διαμαρτυρία, να φτιάξω πανώ με bold τις τυχόν ιστορίες που έχουν να της προσάψουν, να δώσω μια θεατρική παράσταση έξω από το βιβλιοπωλείο, με θέμα guess what, και γενικώς να πράξω κάτι πιο ευφάνταστο, ευρύτερης αποδοχής, ανθρωπινότερο, ευστοχότερο κτλκτλκτλ (για να μην πετάξω και το μπούμερανγκ και κάθομαι με τα χέρια στις τσέπες να το περιμένω κι όλας). Η άποψή μου, είναι το λιγότερο μικρόνοοι οι εν λόγω "νάνοι", αλλά Χρυσαυγίτες μια φορά δεν είναι.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...