ANHLIKOS Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Ετσι ειναι οι υποστηρικτες της ελευθεριας και της δημοκρατιας? Ευχαριστω αλλα δε θα παρω. Και πιστεψτε με, δεν νιωθω καν δεξιος. Οι αναρχικοί ΔΕΝ πιστεύουν στην δημοκρατίααααα!!! Λένε ναι στην ελευθερία, οχι στο φασισμό, οχι και στην δημοκρατία. Γι αυτό αναφέρω πιο πάνω για την άγνοια.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Κατσε ρε παιχτη. Οταν καποιος λεει ναι στην ελευθερια πως κανει εγκληματα κατα ζωης καποιου που εκφραζει (ελευθερα λοιπον) τη γνωμη του? ΥΓ. Το σβησα το σχολιο που εκανες quote, πιο πριν, οχι επειδη δεν με εκφραζει, αλλα επειδη προβλεπω να σκαει κυμα-παραληρημα επαναστατικων αποψεων.
ANHLIKOS Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Κατσε ρε παιχτη. Οταν καποιος λεει ναι στην ελευθερια πως κανει εγκληματα κατα ζωης καποιου που εκφραζει (ελευθερα λοιπον) τη γνωμη του? Δεν κάνει! Είπα εγω πουθενά οτι κανει? Εγω λέω πως δεν μπορείς να είσαι και αναρχικός και δημοκράτης! Τα έχεις μπερδέψει λιγο.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δεν κάνει! Είπα εγω πουθενά οτι κανει?Εγω λέω πως δεν μπορείς να είσαι και αναρχικός και δημοκράτης! Τα έχεις μπερδέψει λιγο. Αρα καταληγουμε στο οτι αυτοι που επιτεθηκαν στην Σωτη δεν ηταν ατομα του αντιεξουσιαστικου χωρου και οτι οι αναρχικοι δεν χρησιμοποιουν τη βια ως μεσο? Η απλα οτι νομιζουν-δηλωνουν πως ειναι αναρχικοι, ενω τελικα ειναι κοινοι εγκληματιες?
nikos21aek Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Έγκλημα είναι να σκοτώσεις κάποιον. Έγκλημα δεν είναι να πας να την πεις σε κάποιον που σε προσβάλει.Είτε βρίζοντάς τον,είτε πετώντας του αυγά.Αυτό είναι έκφραση δυσαρέσκειας. Πόσοι και πόσοι πολιτικοί έχουν φάει αυγά,γιαούρτια,και εγώ δεν ξέρω τι από αγανακτισμένους πολίτες.Εδώ σας έπιασε το εγκληματολογικό σας επειδή η κυρία το μόνο που κάνει είναι να προκαλεί κατά κάποιων συγκεκριμένων ανθρώπων; Μην βγάλουμε και εγκληματία τον παππού που γιαούρτωσε τον Πάγκαλο μόνο!Γιατί με το σακούλεμα που πέφτει μπορεί να βγάλετε και τον κακομοίρη αναρχικό.
sugata Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 nikos21aek, έχω την εντύπωση ότι νομικά στέκει να κάνει καταγγελία ή μήνυση (δεν ξέρω ακριβώς ποιος όρος πρέπει να χρησιμοποιηθεί). παίζει και μήνυση για εξύβριση, και για επίθεση. άλλο που δεν το κάνουν πολιτικοί. δε νομίζω ότι μπορεί να αποκαλείται αναρχικός, με την ιδεολογική έννοια του όρου, κάποιος που καταπατά τις ελευθερίες του άλλου, και κάνει ό,τι του καπνίσει, επειδή μπορεί. oh wait... damn μπερδεύτηκα.
FarCry Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Έγκλημα είναι να σκοτώσεις κάποιον. Έγκλημα δεν είναι να πας να την πεις σε κάποιον που σε προσβάλει.Είτε βρίζοντάς τον,είτε πετώντας του αυγά.Αυτό είναι έκφραση δυσαρέσκειας. αν τα αυγα ειναι κλουβια μπορει να λιποθυμησεις απο τη βρωμα ασε μου εχει τυχει και ξερω....
pournaras Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Έγκλημα είναι να σκοτώσεις κάποιον. Έγκλημα δεν είναι να πας να την πεις σε κάποιον που σε προσβάλει.Είτε βρίζοντάς τον,είτε πετώντας του αυγά.Αυτό είναι έκφραση δυσαρέσκειας. Πόσοι και πόσοι πολιτικοί έχουν φάει αυγά,γιαούρτια,και εγώ δεν ξέρω τι από αγανακτισμένους πολίτες.Εδώ σας έπιασε το εγκληματολογικό σας επειδή η κυρία το μόνο που κάνει είναι να προκαλεί κατά κάποιων συγκεκριμένων ανθρώπων; Μην βγάλουμε και εγκληματία τον παππού που γιαούρτωσε τον Πάγκαλο μόνο!Γιατί με το σακούλεμα που πέφτει μπορεί να βγάλετε και τον κακομοίρη αναρχικό. Νικο sorry κιολας, αλλα νιωθω οτι μπηκες λαθος στην ολη φαση υπερασπιζομενος τα ατομα αυτα, οχι ως "καλα εκαναν κι εγω αυτη τη γνωμη εχω καλη η κακη" αλλα ως "οι καημενοι που τους προσεβαλλαν και τα αυγα ηταν το λιγοτερο, και καθολα νομιμο", με αποτελεσμα πλεον να αναγκαζεσαι να τους υπερασπιζεσαι με καθε φορα και πιο αστεια επιχειρηματα. Και για την ιστορια, εγκλημα ειναι και να σε σκοτωσω, εγκλημα και να σε φτυσω, εγκλημα και να σε βρισω. Απλα ειναι διαφορετικοι τυποι εγκληματος. Έγκλημα Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Έγκλημα είναι κατά τον ορισμό του Ποινικού Κώδικα "πράξη άδικη και καταλογιστή στο δράστη της, η οποία τιμωρείται από το νόμο" (ΠΚ 14). Το έγκλημα είναι η κεντρική έννοια του Ποινικού Δικαίου. Τα στοιχεία της έννοιας του εγκλήματος, όπως προκύπτουν από αυτόν τον ορισμό, είναι: Πράξη η παράλειψη (ενέργεια) Άδικη (αντιτιθέμενη στο νόμο) και Καταλογιστή (ασύγγνωστη) Τα εγκλήματα διακρίνονται σε κακουργήματα, πλημμελήματα και σε πταίσματα.
mangepsamin Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Νικο sorry κιολας, αλλα νιωθω οτι μπηκες λαθος στην ολη φαση υπερασπιζομενος τα ατομα αυτα, οχι ως "καλα εκαναν κι εγω αυτη τη γνωμη εχω καλη η κακη" αλλα ως "οι καημενοι που τους προσεβαλλαν και τα αυγα ηταν το λιγοτερο, και καθολα νομιμο", με αποτελεσμα πλεον να αναγκαζεσαι να τους υπερασπιζεσαι με καθε φορα και πιο αστεια επιχειρηματα. Και για την ιστορια, εγκλημα ειναι και να σε σκοτωσω, εγκλημα και να σε φτυσω, εγκλημα και να σε βρισω. Απλα ειναι διαφορετικοι τυποι εγκληματος. Σωστο ομως ειναι και ετσι : Eγκληματίας ο [eŋglimatías] Ο3 θηλ. εγκληματίας [eŋglimatías] : α.αυτός που διέπραξε ή διαπράττει βαρύτατο έγκλημα ή εγκλήματα, συνήθ. ανθρωποκτονίας: Στυγερός / ειδεχθής / παράφρων ~. Kοινός ~. ~ του κοινού ποινικού δικαίου. Εγκληματίες πολέμου. β. ως χαρακτηρισμός προσώπου που κάνει κάποιο βαρύτατο, συνήθ. ηθικό, παράπτωμα, που ευθύνεται για κτ. ιδιαίτερα επιζήμιο ή βλαπτικό: Θεωρούν εγκληματίες όσους αδιαφορούν για το μέλλον της κοινωνίας μας. μπορει να θεωρηθει εγκλημα καποιος να γραψει σε ενα τοιχο : δολοφονοι των λαων ....καγκουρες ;
nikos21aek Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Νικο sorry κιολας, αλλα νιωθω οτι μπηκες λαθος στην ολη φαση υπερασπιζομενος τα ατομα αυτα, οχι ως "καλα εκαναν κι εγω αυτη τη γνωμη εχω καλη η κακη" αλλα ως "οι καημενοι που τους προσεβαλλαν και τα αυγα ηταν το λιγοτερο, και καθολα νομιμο", με αποτελεσμα πλεον να αναγκαζεσαι να τους υπερασπιζεσαι με καθε φορα και πιο αστεια επιχειρηματα. Και για την ιστορια, εγκλημα ειναι και να σε σκοτωσω, εγκλημα και να σε φτυσω, εγκλημα και να σε βρισω. Απλα ειναι διαφορετικοι τυποι εγκληματος. Να μην νιώθεις.Καθόλου λάθος δεν μπήκα και όσο αστεία είναι τα επιχειρήματά μου άλλο τόσο αστείο και βάλε και λίγο παραπάνω είναι να αποκαλεί κάποιος εγκληματία όποιον εκφράζει την δυσαρέσκειά του σε δημόσιο πρόσωπο.Τι διαφορετικός τύπος εγκλήματος δηλαδή;Πες μας ότι είσαι εγκληματίας και αν κατουρήσεις σε πάρκο! Θα μου απαντήσει ένας στο παράδειγμα το αστείο,ναι επίτηδες είναι τόσο αστείο γιατί και η περίπτωση της κυρίας αυτής το ίδιο αστεία είναι απλά την παίρνετε στα σοβαρά επειδή έχει αναρχικούς η ιστορία μέσα,που θέλω να βγάλω εισιτήριο διαρκείας στο Καραΐσκάκη(ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ),και να αρχίζω να τους βρίζω(ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ) και αν θα φταίνε οι άνθρωποι που θα με λιντσάρουν ή εγώ;Ναι έχει το nick μου ομάδα ποδοσφαίρου,ναι λέω παράδειγμα αθλητικό αλλά δεν μπορώ να βρω καμία απολύτως διαφορά στο παράδειγμα με την υπόθεση που συζητάμε.Αν βλέπετε εσείς πείτε το μου.Τι θα λέγατε αν γινόταν κάτι τέτοιο;E και τι περίμενε δηλαδή;Πήγε εκεί και τους έβριζε και περίμενε να μην τον λιντσάρουν;Τα ήθελε ο κώλος του καλά του κάνανε.Ε στην περίπτωση που συζητάμε έχει αναρχικούς η ιστορία ΑΡΑ αμέσως αμέσως συμπεράνουμε ότι μιλάμε για εγκληματίες.Το ότι φταίει και η συγκεκριμένη με την προκλητική της στάση δεν μετράει.Είναι δικαίωμά της να προσβάλει και να προκαλεί επειδή έχει τα έντερα..Έγινε το θράσος δικαίωμα..Δυστυχώς. Καημένους δεν τους είπα σε καμία περίπτωση.Μαλάκες μπορεί να τους είπα.Καημένους όχι. Αλλά είναι δυνατόν να μην δω ότι η κυρία αυτή και θράσος έχει,και προκαλεί ΕΠΙΤΗΔΕΣ θέλοντας και εγώ δεν ξέρω τι να αποδείξει μη σεβόμενη τις οποιεσδήποτε ιδιαιτερότητες της περιοχής και των ανθρώπων που μένουν εκεί;; Δημοσιότητα θέλει.Προκαλεί.Την κέρδισε.Θα βγει και στο Θέμο τώρα.Και πλέον από εκεί που την ήξερε 1 άτομο την ξέρουν 10000.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Να μην νιώθεις.Καθόλου λάθος δεν μπήκα και όσο αστεία είναι τα επιχειρήματά μου άλλο τόσο αστείο και βάλε και λίγο παραπάνω είναι να αποκαλεί κάποιος εγκληματία όποιον εκφράζει την δυσαρέσκειά του σε δημόσιο πρόσωπο.Τι διαφορετικός τύπος εγκλήματος δηλαδή;Πες μας ότι είσαι εγκληματίας και αν κατουρήσεις σε πάρκο! Θα μου απαντήσει ένας στο παράδειγμα το αστείο,ναι επίτηδες είναι τόσο αστείο γιατί και η περίπτωση της κυρίας αυτής το ίδιο αστεία είναι απλά την παίρνετε στα σοβαρά επειδή έχει αναρχικούς η ιστορία μέσα,που θέλω να βγάλω εισιτήριο διαρκείας στο Καραΐσκάκη(ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ),και να αρχίζω να τους βρίζω(ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ) και αν θα φταίνε οι άνθρωποι που θα με λιντσάρουν ή εγώ;Ναι έχει το nick μου ομάδα ποδοσφαίρου,ναι λέω παράδειγμα αθλητικό αλλά δεν μπορώ να βρω καμία απολύτως διαφορά στο παράδειγμα με την υπόθεση που συζητάμε.Αν βλέπετε εσείς πείτε το μου.Τι θα λέγατε αν γινόταν κάτι τέτοιο;E και τι περίμενε δηλαδή;Πήγε εκεί και τους έβριζε και περίμενε να μην τον λιντσάρουν;Τα ήθελε ο κώλος του καλά του κάνανε.Ε στην περίπτωση που συζητάμε έχει αναρχικούς η ιστορία οπότε μιλάμε για εγκληματίες.Το ότι φταίει και η συγκεκριμένη με την προκλητική της στάση δεν μετράει.Είναι δικαίωμά της να προσβάλει και να προκαλεί επειδή έχει τα έντερα.. Καημένους δεν τους είπα σε καμία περίπτωση.Μαλάκες μπορεί να τους είπα.Καημένους όχι. Αλλά είναι δυνατόν να μην δω ότι η κυρία αυτή και θράσος έχει,και προκαλεί ΕΠΙΤΗΔΕΣ θέλοντας και εγώ δεν ξέρω τι να αποδείξει μη σεβόμενη τις οποιεσδήποτε ιδιαιτερότητες της περιοχής και των ανθρώπων που μένουν εκεί;; Δημοσιότητα θέλει.Προκαλεί.Την κέρδισε.Θα βγει και στο Θέμο τώρα.Και πλέον από εκεί που την ήξερε 1 άτομο την ξέρουν 10000. Σου εχω απαντησει εγω, αλλα ειτε δεν τα διαβασες γιατι απλα θες να πεις το δικο σου χωρις να ακουσεις, ειτε αδυνατεις να απαντησεις: http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2992410&postcount=59 και σε παρακαλω μην αναφερεις παλι το αστειο παραδειγμα με το Καραισκακη...Τουλαχιστον αν δεν διαβασεις τις απαντησεις πρωτα. edit: Αποφασισα να στο αναλυσω γιατι ειναι τελειως παραπλανητικο ως παραδειγμα. Α. Αν παω εγω ως Παναθηναικος στο Καραισκακη και παω σε μια θυρα με νορμαλ φιλαθλους και συζητησω μαζι τους νορμαλ για τα χαλια της ομαδος τους με επιχειρηματα και σωστο τροπο το πιθανοτερο ειναι να φυγω απτο γηπεδο με παρεα για μπυρες. Β. Αν παω και τους βρισω, το πιθανοτερο ειναι να φυγω για το ΚΑΤ πριν τη ληξη του αγωνα (αυτο εκανε η Σωτη?????). Γ. Αν παω στη θυρα με τους φανατικους/χουλιγκανους/γουρουνια/υπανθρωπους, οτι και να πω θα φυγω για το ΚΑΤ νεκρος, πριν τη ληξη του αγωνα (αυτο εννοεις για τα Εξαρχεια? Οτι συγκεντρωνονται τετοιου τυπου ανθρωποι εκει?). Διαλεξε ποια γηπεδικη περιπτωση απτις 3 ταιριαζει με την περιπτωση των Εξαρχειων κατα τη γνωμη σου και συγκεκριμενα με την περιπτωση της Σωτης για την οποια χρησιμοποιησες το ατυχες παραδειγμα. Επισης το γηπεδο Καραισκακη ειναι "χωρος" των Ολυμπιακων, και διεπεται απο αθλητικο δικαιο σε συνδυασμο με αστικο αλλα και αγραφους κανονες του αθλητισμου (πχ εδρα μου/εδρα σου). Τα Εξαρχεια απο ποτε πρεπει να θεωρουνται χωρος συγκεκριμενης ομαδας ατομων και να ισχυουν οι δικοι τους κανονες ? Και οποιος πει κατι που δεν αρεσει, να αντιμετωπιζεται με τραμπουκισμους κ βια? Εγω νομιζα οτι ειναι χωρος ελευθεριας εκφρασης εκει.
nikos21aek Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Τι ακριβώς απάντησες δηλαδή;Εγώ θα έφταιγα ή οι άλλοι που θα με λιντσάρανε θα ήταν θρασύδειλοι; Πραγματικά είναι δυνατόν να μην δέχεστε την ιδιαιτερότητα κάποιων περιοχών; Όπως το Καραισκάκη είναι χώρος που επικρατούν κάποιες ιδεολογίες και αν πας να εκφράσεις δημόσια το αντίθετο θα σε λιντσάρουν.Αστείο ξεαστείο ο ίδιος συσχετισμός είναι. Και δεν είναι Ελληνικό φαινόμενο. Πάτε στη Βαρκελώνη και πείτε κάτι κατά των καταλανών και ψάχτε να κρυφτείτε. Αυγά πετούσαν στη χούντα;Μακάρι να πετούσαν αυγά.. Με το να γράφεις δηλαδή τις απόψεις σου για κάποιους και να τοποθετείσαι δημόσια δεν τους προσβάλεις;Δεν προκαλείς;Οι απόψεις σου δηλαδή είναι αληθείς πάση θυσία ε; Και άντε και τις γράφεις!ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ!Θα πας να μείνεις δίπλα σε αυτούς που βρίζεις και προσβάλλεις;Πόσο θράσος θέλει να κάνεις κάτι τέτοιο και πόσο προκλητικός γίνεσαι;Καλά να σου κάνουνε.Και επειδή το κάνεις επίτηδες για μένα από τη στιγμή που δεν πράξαν αδιαφορώντας που θα ήταν το καλύτερο έπρεπε να σου ρίξουν και καμμία ψιλή να σου γίνει μάθημα τουλάχιστον να μην προκαλείς. Προβοκάτσια δεν κάναν στην χούντα; Άντε δες το και από την άλλη μεριά λίγο.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Τι ακριβώς απάντησες δηλαδή;Εγώ θα έφταιγα ή οι άλλοι που θα με λιντσάρανε θα ήταν θρασύδειλοι; Πραγματικά είναι δυνατόν να μην δέχεστε την ιδιαιτερότητα κάποιων περιοχών; Όπως το Καραισκάκη είναι χώρος που επικρατούν κάποιες ιδεολογίες και αν πας να εκφράσεις δημόσια το αντίθετο θα σε λιντσάρουν.Αστείο ξεαστείο ο ίδιος συσχετισμός είναι. Και δεν είναι Ελληνικό φαινόμενο. Πάτε στη Βαρκελώνη και πείτε κάτι κατά των καταλανών και ψάχτε να κρυφτείτε. Αυγά πετούσαν στη χούντα;Μακάρι να πετούσαν αυγά.. Με το να γράφεις δηλαδή τις απόψεις σου για κάποιους και να τοποθετείσαι δημόσια δεν τους προσβάλεις;Δεν προκαλείς;Οι απόψεις σου δηλαδή είναι αληθείς πάση θυσία ε; Και άντε και τις γράφεις!ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ!Θα πας να μείνεις δίπλα σε αυτούς που βρίζεις και προσβάλλεις;Πόσο θράσος θέλει να κάνεις κάτι τέτοιο και πόσο προκλητικός γίνεσαι;Καλά να σου κάνουνε.Και επειδή το κάνεις επίτηδες για μένα από τη στιγμή που δεν πράξαν αδιαφορώντας που θα ήταν το καλύτερο έπρεπε να σου ρίξουν και καμμία ψιλή να σου γίνει μάθημα τουλάχιστον να μην προκαλείς. Προβοκάτσια δεν κάναν στην χούντα; Άντε δες το και από την άλλη μεριά λίγο. Καλα προφανως δεν διαβασες τι ειπα και ξαναγραφεις οσα εχεις γραψει σε αλλα 2 ποστ χωρις να μου απαντας. Κοροιδευομαστε μου φαινεται... Επειδη ομως παλι βλεπω κατι σκοπιμους παραληλισμους θα διευκρινισω αυτο: "Αυγά πετούσαν στη χούντα;Μακάρι να πετούσαν αυγά.." Πρωτον δεν της πεταξαν μονο αυγα, αλλα την εχουν απειλησει για τη ζωη της επανειλημενως, αν δεν απατωμαι ειχε βρει και ενα μαχαιρι στην εισοδο του σπιτιου της. Oh damn...H κυρα Λιτσα της το αφησε για να κοψει ραπανακια.. Ατιμα media παλι με τους αναρχικους τα βαλατε. Δευτερον ναι στη χουντα οποιος πηγαινε κοντρα στο ρευμα -δηλαδη εξεφραζε αριστερες αποψεις- αντιμετωπιζοταν με τραμπουκισμο. Οπως τραμπουκισμος ειναι και οι απειλες κατα ζωης. Και ξαναλεω οτι απτο ποστ σου βγαινει το συμπερασμα: Απτη μια μας λες οτι ειναι προκλητικη, θρασυτατη και "αξια ξυλου" η Σωτη που χρησιμοποιει το γραπτο λογο και την επιχειρηματολογια για να εκφρασει τις αποψεις της. Και το δικαιο το εχουν αυτοι που την απειλουν να τη δολοφονησουν, αυτοι οι 7 που επιτεθηκαν σε μια γυναικα και γενικως αυτοι που την τραμπουκιζουν με πραξεις βιας. Και ξαναλεω εγω. Ελα Τσε να καμαρωσεις αυτους που σε επικαλουνται και φορουν τη μπλουζα σου. Επισης ακομα περιμενω να μαθω πως ακριβως προκαλεσε τον κοσμο των Εξαρχειων η Σωτη αλλα απαντηση συνεχιζεις να μη μου δινεις, γιατι προφανως δεν γνωριζεις τις αποψεις της καν. Προφανως ακουσες οτι πηγαινε κοντρα στο ρευμα, συμπερανες οτι ηταν φασιστομουτρο, αρα οκ καλα την κανανε. Απλα μαθηματικα. Ομως πριν χαρακτηρισεις εσυ εναν ανθρωπο προκλητικο, θρασυ, και αξιο ΞΥΛΟΥ καλο ειναι να εχεις διαβασει εστω μια παραγραφο απο τα κειμενα του. Πες μας λοιπον νικο, τι αποψεις εχει εκφρασει η Σωτη που προκαλεσε και απειλες/επιθεση εναντιον της και "καλα την κανανε" και "μακαρι να της ριχνανε και καμια ψιλη"? Οσο για την υποδειξη που μου εκανες στο τελος του ποστ σου, ανεξαρτητα την οπτικη μου γωνια που μαλλον δεν δυνασαι να την καταλαβεις, θα σου πω και ας αρκεστεις σε αυτο, οτι δεν δεχομαι υποδειξεις-προτροπες απο ατομα που θεωρουν οτι πρεπει να ασκηθει βια σε καποιο ατομο με το οποιο η μονη διαφορα που εχουν εγκειται στις κοινωνικοπολιτικες αποψεις. Και οτι σου απαντω και σου δινω αφορμη να μονολογεις τα δικα σου, αρκετο ειναι νομιζω...
nikos21aek Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 "Αυγά πετούσαν στη χούντα;Μακάρι να πετούσαν αυγά.."Πρωτον δεν της πεταξαν μονο αυγα, αλλα την εχουν απειλησει για τη ζωη της επανειλημενως, αν δεν απατωμαι ειχε βρει και ενα μαχαιρι στην εισοδο του σπιτιου της. Oh damn...H κυρα Λιτσα της το αφησε για να κοψει ραπανακια.. Ατιμα media παλι με τους αναρχικους τα βαλατε. Και εμένα μου άφησε αυτή μαχαίρι σπίτι μου.Με πίστεψες; Και ξαναλεω οτι απτο ποστ σου βγαινει το συμπερασμα:Απτη μια μας λες οτι ειναι προκλητικη η Σωτη που χρησιμοποιει το γραπτο λογο και την επιχειρηματολογια για να εκφρασει τις αποψεις της. Κάτσε ρε φίλε δηλαδή ο οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί γραπτό λόγο με επιχειρηματολογία δεν μπορεί να είναι προκλητικός;Και στο ξαναλέω.Δικαίωμά της να γράψει ότι θέλει.Πιο προκλητική είναι η στάση της.Δεν μπορείς από τη μια να γράφεις τι γράφεις και από την άλλη να ζείς μαζί τους.Το κάνεις επίτηδες.Προκαλείς για να προκαλέσεις.Αυτό λέγεται θράσος.Όχι το ότι έγραψε τις απόψεις της.Ας γράφει ότι θέλει. Ομως πριν χαρακτηρισεις εσυ εναν ανθρωπο προκλητικο, θρασυ, και αξιο ΞΥΛΟΥ καλο ειναι να εχεις διαβασει εστω μια παραγραφο απο τα κειμενα του. Πες μας λοιπον νικο, τι αποψεις εχει εκφρασει η Σωτη που προκαλεσε και απειλες/επιθεση εναντιον της και "καλα την κανανε" και "μακαρι να της ριχνανε και καμια ψιλη"? Απαξιωτικά πράγματα για τους αναρχικούς,ψέμματα,ότι τις κατέβαινε στο κεφάλι για να προκαλέσει...Τα έγραψε,πήγε και έμεινε στα Εξάρχεια να προκαλέσει ακόμη περισσότερο.Τι άλλο θέλεις δηλαδή να κάνει για να πείς "Τα ήθελε ο κλος της δεν της φταίει κανένας;"
pournaras Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Να μην νιώθεις.Καθόλου λάθος δεν μπήκα και όσο αστεία είναι τα επιχειρήματά μου άλλο τόσο αστείο και βάλε και λίγο παραπάνω είναι να αποκαλεί κάποιος εγκληματία όποιον εκφράζει την δυσαρέσκειά του σε δημόσιο πρόσωπο.Τι διαφορετικός τύπος εγκλήματος δηλαδή;Πες μας ότι είσαι εγκληματίας και αν κατουρήσεις σε πάρκο! Θα μου απαντήσει ένας στο παράδειγμα το αστείο,ναι επίτηδες είναι τόσο αστείο γιατί και η περίπτωση της κυρίας αυτής το ίδιο αστεία είναι απλά την παίρνετε στα σοβαρά επειδή έχει αναρχικούς η ιστορία μέσα,που θέλω να βγάλω εισιτήριο διαρκείας στο Καραΐσκάκη(ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ),και να αρχίζω να τους βρίζω(ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ) και αν θα φταίνε οι άνθρωποι που θα με λιντσάρουν ή εγώ;Ναι έχει το nick μου ομάδα ποδοσφαίρου,ναι λέω παράδειγμα αθλητικό αλλά δεν μπορώ να βρω καμία απολύτως διαφορά στο παράδειγμα με την υπόθεση που συζητάμε.Αν βλέπετε εσείς πείτε το μου.Τι θα λέγατε αν γινόταν κάτι τέτοιο;E και τι περίμενε δηλαδή;Πήγε εκεί και τους έβριζε και περίμενε να μην τον λιντσάρουν;Τα ήθελε ο κώλος του καλά του κάνανε.Ε στην περίπτωση που συζητάμε έχει αναρχικούς η ιστορία ΑΡΑ αμέσως αμέσως συμπεράνουμε ότι μιλάμε για εγκληματίες.Το ότι φταίει και η συγκεκριμένη με την προκλητική της στάση δεν μετράει.Είναι δικαίωμά της να προσβάλει και να προκαλεί επειδή έχει τα έντερα..Έγινε το θράσος δικαίωμα..Δυστυχώς. Καημένους δεν τους είπα σε καμία περίπτωση.Μαλάκες μπορεί να τους είπα.Καημένους όχι. Αλλά είναι δυνατόν να μην δω ότι η κυρία αυτή και θράσος έχει,και προκαλεί ΕΠΙΤΗΔΕΣ θέλοντας και εγώ δεν ξέρω τι να αποδείξει μη σεβόμενη τις οποιεσδήποτε ιδιαιτερότητες της περιοχής και των ανθρώπων που μένουν εκεί;; Δημοσιότητα θέλει.Προκαλεί.Την κέρδισε.Θα βγει και στο Θέμο τώρα.Και πλέον από εκεί που την ήξερε 1 άτομο την ξέρουν 10000. Δηλαδη απο ποιο σημειο και μετα μπορει καποιος να θεωρηθει εγκληματιας εκφραζοντας τη δυσαρεσκεια του σε δημοσιο προσωπο; Ποιο ειναι το οριο; Που το εχεις καθορισει; Ειναι ας πουμε να ερθω να σε φτυσω, να ερθω σε κανω ασηκωτο στο ξυλο, να σου κανω μονιμη εγκεφαλικη βλαβη ή τελος να σε στειλω να δεις τα ραδικια αναποδα; Που ειναι η γραμμη που βαζεις με με ποιο κριτηριο τη βαζεις; Απο την αλλη, πως ειναι δημοσιο προσωπο οταν δεν την ξερει ουτε η μανα της; Και για να μην εχεις αμφιβολιες, την ξερει και η μανα της, και χιλιαδες αλλοι που εχουν διαβασει τα βιβλια της (ισως εσυ δεν ετυχε, κι εγω ελαχιστα εχω περασει), αλλα απλα για να ξερεις: Έργο Μυθιστορήματα - Διηγήματα 1990 - Μέρες που έμοιαζαν με μανταρίνι, εκδ. Αιγόκερως 1992 - Το εναέριο τραίνο στο Στίγλουελ, εκδ. Δελφίνι 1993 - Άλφαμπετ Σίτι, εκδ. Δελφίνι 1996 - Σάββατο βράδυ στην άκρη της πόλης, εκδ. Πόλις 1997 - Αύριο, μια άλλη χώρα, εκδ. Πόλις 1998 - Ο υπόγειος ουρανός, εκδ. Πόλις 1998 - Κύμινο και κανέλα (συμμετοχή), εκδ. Πατάκης 2000 - Το εργοστάσιο των μολυβιών, εκδ. Πατάκης 2001 - Φτωχή Μάργκο, εκδ. Πατάκης 2001 - Παραμύθια από το μέλλον (συμμετοχή), εκδ. Μίνωας 2002 - Γράμμα από την Αλάσκα, εκδ. Ελληνικά Γράμματα 2003 - Άλμπατρος, εκδ. Πατάκης 2003 - Αληθινές ιστορίες (συμμετοχή), εκδ. Μεταίχμιο 2003 - Θάνατος το ξημέρωμα, εκδ. Ιανός 2004 - Η φυγή, εκδ. Μελάνι 2005 - Χαριλάου Τρικούπη 22 - 4 ιστορίες της πόλης (συμμετοχή), εκδ. Athens Voice 2005 - Ιστορίες Απόγνωσης - Contres de desespoir , εκδ. Athens Voice 2005 - Συγχώρεση, εκδ. Πατάκης 2006 - Πιτσιμπούργκο, εκδ. Αιγέας 2006 - Κινέζικα Κουτιά, εκδ. Πατάκης 2008 - Λίγο από το αίμα σου, εκδ. Πατάκης 2009 - Ο χρόνος πάλι, εκδ. Πατάκης Παιδική Λογοτεχνία 1999 - Η Μαριόν στα ασημένια νησιά και τα κόκκινα δάση, εκδ. Πατάκης 2005 - Γράμμα από ένα δράκο, εκδ. Πατάκης Σχετικά με τον κινηματογράφο 1985 - Μονογραφίες: Τζον Κασσαβέτης, εκδ. Αιγόκερως 1987 - Γαλλικός Κινηματογράφος, εκδ. Αιγόκερως 1988 - Νέος Αγγλικός Κινηματογράφος, εκδ. Αιγόκερως 1989 - Κινηματογραφημένες Πόλεις, εκδ. Σύγχρονη Εποχή 1993 - Ιστορία του Παγκόσμιου Κινηματογράφου 1976-1992, εκδ. Αιγόκερως 2003 - Φρανσουά Τρυφώ, εκδ. Αιγόκερως Επίσης 1998 - Γυναίκες συγγραφείς του 20ού αιώνα - ημερολόγιο 1999, εκδ. Πατάκης 1999 - Ημερολόγιο τεχνολογίας του 20ού αιώνα, εκδ. Πατάκης 2003 - Αριστερή τρομοκρατία δημοκρατία και κράτος, εκδ. Πατάκης 2003 - Πέντε ζωγράφοι ζητούν συγγραφέα (συμμετοχή), εκδ. Πατάκης 2006 - Ιστορίες του σώματος, εκδ. Athens Voice 2007 - Λος Άντζελες (κείμενα από τα βιβλία: Το Εναέριο τρένο στο Στίλγουελ και Άλφαμπετ Σίτυ, φωτογραφίες Πέτρος Νικόλτσος), εκδ. Μελάνι Πηγη : el.wikipedia.org
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.