slipknot Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Με την ίδια λογική και οι ακροδεξιοί κακώς δαιμονοποιούνται. Δεν είναι βίαιοι απλά δεν συμπαθούν τους αλλόδοξους. Παραδοσιακά οι ακροδεξιοί έχουν συνδεθεί με επιθέσεις σε ανθρώπους και οι "αντιεξουσιαστές" με επιθέσεις σε στόχους όπως τράπεζες κλπ. Το αν πλακώνονται μεταξύ τους είναι άλλο θέμα. Από εκεί και πέρα, μη λαμβάνοντας υπόψιν τον τρόπο δράσης μιας μερίδας αυτών (που στην τελική μπορεί να είναι λιγοστοί ηλίθιοι που δεν έχουν άλλο τρόπο να ξεκαβλώσουν), υπάρχουν και κάποιες διαφορές ε. Αναρχοπασιφιστές υπάρχουν, αντίστοιχοι στην άλλη πλευρά δε νομίζω.
ANHLIKOS Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Ε, τα κάνουμε ολα ενα τουρλού τουρλού, μπας και βγάλουμε άκρη!
teo64x Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Θα προσπαθήσω να προσφέρω μερικές ευγενικές διευκρινίσεις. Εσκεμμένα δε θα πάρω θέση στο thread, δε θα ασκήσω κριτική στην άποψη κανενός για το θέμα (αν και, έμμεσα, αναπόφευκτα θα πιάσω κάποια πράγματα που έχουν ειπωθεί) και θα κρατήσω αυτό το κείμενο όσο το δυνατόν λιγότερο sharp. Αυτό θα γίνει γιατί σκοπός μου είναι να μην πάρω απάντηση σ' αυτό το post (και αυτό θα παρακαλέσω να γίνει σεβαστό) και να μη συμμετάσχω στη συζήτηση, αντ' αυτού αυτό να λειτουργήσει απλά για να φωτίσει λίγο την αντίληψη όλων μας (μαζί και τη δική μου, ασφαλώς), ανεξαρτήτως ιδεολογίας, για τους άλλους, ανεξαρτήτως ιδεολογίας. Σκοπός του παρόντος, λοιπόν, είναι η αύξηση της ανοχής. Ιδεολογίες υπάρχουν πολλών ειδών και κινούνται σε πολλούς άξονες, επομένως το "ακραίες" είναι πάρα πολύ σχετικό ως προς τον άξονα κατά μήκος του οποίου επιλέγει να συγκρίνει κάποιος. Αυτό, ουσιαστικά, σημαίνει ότι κάθε ιδεολογία μπορεί να χαρακτηριστεί ακραία, σε σχέση με τη θέση και την ταχύτητα του παρατηρητή (για να δανειστώ ορολογία), αλλά και με το τι μετράμε. Ευελπιστώ (επειδή κρυώνουν τα δάχτυλά μου) πως δε χρειάζονται παραδείγματα, τουλάχιστον για ένα κοινό που μάλλον είναι άνω του μέσου όρου αντίληψης. Στη συνέχεια, είναι σημαντικό να αντιληφθούμε ότι καμία ιδεολογία (ακροδεξιά, κεντροδεξιά, κεντροαριστερή ή ακροαριστερή, "πάνω" ή "κάτω") δεν είναι "κολλημένη", ούτε θα μπορούσε γιατί δεν υφίσταται καν αυτό το χαρακτηριστικό. Το κόλλημα είναι εξ ολοκλήρου χαρακτηριστικό του κάθε ατόμου, όχι κάποιας ιδεολογίας. Το κόλλημα είναι επίσης σχετικό, καθώς μεταξύ δύο ατόμων που ο ένας είναι κολλημένος σε μία παράλογη αντίληψη και ο άλλος κολλημένος σε μία ορθολογιστική, δεν υπάρχουν απαραίτητα δύο κολλημένοι. Έπειτα, προκύπτει η παραπλανητική, αν και ενστικτώδης (κάτι που δεν είναι σε καμία περίπτωση κακό), τάση να πιστεύουμε ότι κάποιες ιδεολογίες είναι στην ουσία το ίδιο πράγμα. Ένας "κεντρώος" θα πιστέψει αυτό για τους "ακραίους". Φυσικά, από την πλευρά ενός ακραίου, οι αντίστοιχα πιο μακρινές από αυτόν ιδεολογίες είναι εξίσου το ίδιο πράγμα μεταξύ τους. Αυτό δεν είναι δείγμα κολλήματος κανενός, απλά θέλω να θυμήσω ότι είναι απόλυτα ανθρώπινο τα πράγματα που δεν είναι κοντά μας να τα θεωρούμε, ενστικτωδώς τουλάχιστον, ένα ομοιόμορφο συνονθύλευμα. Παρόλα αυτά, είναι εύκολο θεωρώ να αντιληφθούμε με όχι πολλή σκέψη ότι κάτι τέτοιο δε συμβαίνει στην πραγματικότητα, ότι κρίνουμε τα πάντα μέσα από τα γυαλιά που εμείς οι ίδιοι έχουμε και ότι η άποψή μας για την πραγματικότητα είναι πάντα παραμορφωμένη. Το αν αυτό μπορούμε να το αλλάξουμε μιας και, όπως είπα, είναι ανθρώπινο, είναι ένα ζήτημα. Το λιγότερο όμως που μπορούμε να κάνουμε (και πιστεύω ότι μπορούμε) είναι να μην προαποφασίζουμε μέσα από τον τρόπο λειτουργίας του δικού μας μυαλού το πώς σκέφτονται και όλοι οι άλλοι. Ένα τέτοιο συμπέρασμα είναι στρογγυλά 100% καταδικασμένο να είναι λάθος. Ας αφήνουμε τον καθένα να μιλάει για τα δικά του πιστεύω, λοιπόν, και όχι εμείς για τα δικά του. Σε ό,τι αφορά τη βία, δυστυχώς υπάρχει (λόγω πολλών και διαφόρων παραγόντων) η σοβαρή παρεξήγηση ότι είναι "προνόμιο" των ακραίων ιδεολογιών - παρεξήγηση η οποία διαμορφώνει και άποψη. Αυτό κάθε άλλο παρά αλήθεια είναι, μιας και υπάρχουν πολυάριθμα περιστατικά (που αποσιωπούνται, αν και δε θα μπω στη διαδικασία να αναφερθώ σε λόγους για τους οποίους μπορεί να πιστεύει ο καθένας ότι γίνεται αυτό), στα οποία, άτομα από απόλυτα κεντρώες και ανοιχτόμυαλες ιδεολογίες έχουν κάνει χρήση όχι μόνο χεριών και αυγουλοειδών, αλλά σιδηρογροθιών και μαχαιριών και άλλων τέτοιων μη δημοκρατικών (κατά την κοινή παραδοχή, τουλάχιστον) μεθόδων, τόσο εναντίον "ακραίων" όσο και μεταξύ τους. Κάτω από αυτό το πρίσμα, λοιπόν, η κριτική απέναντι σε οποιαδήποτε ιδεολογία με κριτήριο την άσκηση βίας, στην καλύτερη περίπτωση απλά δεν καρποφορεί για να καταδικαστεί κανένας συγκεκριμένος και να βγει καθαρός κάποιος άλλος (όπως γίνεται κατά κανόνα στις προσπάθειες διαχωρισμού μεταξύ ακραίων και μεσαίων), ενώ στη χειρότερη οδηγεί σε λάθος (και, κάποιες φορές, μόνιμα) συμπεράσματα (που κι αυτό ανθρώπινο είναι, καθώς όλοι μας έχουμε από 43057,8 λανθασμένες αντιλήψεις για τον κόσμο, αλλά διορθώνεται). Παρακαλώ συνεχίστε σαν να μη συνέβη η παραπάνω παρένθεση. Ή, σχεδόν έτσι.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 ωραια αυτα που λετε για τη βια και τις ιδεολογιες ωραιο και το ποστ του teo64x. Η ουσια ειναι οτι υπαρχει μια ταση να λεμε γουρουνια τους ακροδεξιους που χρησιμοποιυν τη βια (ΕΙΝΑΙ), ενω τους ακροαριστερους που χρησιμοποιουν βια οποιασδηποτε μορφης να τους αλαφρωσουμε καπως απτις κτηνωδιες που κανουν επειδη φορουν την ταμπελα της επαναστασης στο μετωπο (ενδεχομενως και καμια μπλουζα του Τσε). Ετσι ακουγονται καποιες αποψεις σαν αυτες, για πραξεις των ακροαριστερων: α. Η χ ενεργεια ηταν συμβολικη β. Η ψ ενεργεια ηταν ενδειξη διαμαρτυριας πιο πολυ, παρα βια. (πχ μια βομβα σε μια τραπεζα) γ. Η ενεργεια ω ειχε ως στοχο το κεφαλαιο. δ. Ειναι ο μονος τροπος διαμαρτυριας, αρα οκ ας το δεχτουμε ε. Αν δεν βγουν στους δρομους να τα σπασουν, να τα καψουν, να σκοτωσουν , θα ειναι προβατα. στ. Η μολοτωφ που καψαν ενα ματατζη ηταν αντιποινα επειδη χτυπησαν κι οι ματατζηδες ενα παιδακι. Εν τελει εχω διαπιστωσει οτι εχουν 2 μετρα και 2 σταθμα μερικοι. Αλητες και φασιστες οι ακροδεξιοι που δολοφονουν/δερνουν, αλλα οι αναρχικοι-ακροαριστεροι ιδεολογοι που δεν εχουν πολλες δυνατοτητες σε αυτην την κοινωνια να εκφραστουν, οχι και τοσο αλητες . Ας δειξουμε μια κατανοηση. Και ναι βια υπαρχει κι απο τα μη ακρα: Παραδειγμα 10δες συνομιληκοι μου στις σχολες τους. Αλλα τα ξυλα που παιζονται μεσα στις σχολες ειναι κανονισμενα μεταξυ τους, συμμετεχει οποιος θελει αφου πρωτα εφοδιαστει αναλογως. Κατι παρομοιο με τα χουλιγκανακια συνδεσμων που κανονιζουν ραντεβου και πανε και σφαζονται μεταξυ τους. Ντροπη τους οκ. Αλλα καμια σχεση με τις επιθεσεις των ακρων προς αθωους ανυποψιαστους και συνηθως ανυπερασπιστους ανθρωπους/εργαζομενους/επιχειρησεις. Ας μη τα συγχεουμε σκοπιμως αυτα...
freedubus Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Τα περί αξιοκατάκριτου της βίας και του φασισμού απ' όποιον χώρο κι αν προέρχεται, είναι αυτονόητα και τα ασπάζομαι... Αλλά, κατά τα άλλα... Καραλώλ!!! Το παίζει "Εξαρχειώτισσα" και "ζω και αγαπώ τα Εξάρχεια" και η ζάπλουτη Σώτη Τριανταφύλλου! Ποιά; Αυτή που λέει οτι θέλει μπάτσους στα Εξάρχεια και οτι είναι παράνομη η αφισοκόλληση και διάφορα παρόμοια! Τα αβγά και τα γιαούρτια που έφαγε ΤΑ ΑΞΙΖΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Άλλο αν δεν έπρεπε να έχουν τέτοια μορφή.
elven Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Καραλώλ!!! Το παίζει "Εξαρχειώτισσα" και "ζω και αγαπώ τα Εξάρχεια" και η ζάπλουτη Σώτη Τριανταφύλλου! Ποιά; Αυτή που λέει οτι θέλει μπάτσους στα Εξάρχεια και οτι είναι παράνομη η αφισοκόλληση και διάφορα παρόμοια! Τα αβγά και τα γιαούρτια που έφαγε ΤΑ ΑΞΙΖΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Άλλο αν δεν έπρεπε να έχουν τέτοια μορφή. Γιατί επειδή είναι ζάμπλουτη δεν μπορεί να "ζει και να αγαπά τα Εξάρχεια"; Γιατί να μην έχει μπάτσους στα Εξάρχεια;Ισχύουν άλλοι νόμοι απο άλλες περιοχές; Γιατί να μην γίνει(αν δεν είναι) παράνομη η αφισοκόλληση;Νομίζεις αρέσει σε όλους η αφισορύπανση ή ότι δεν χαλάει κανέναν αισθητικά να μην βλέπει ίχνος τοίχου παρα μόνο αφίσες που γράφουν το μακρύ τους και το κοντό τους; Γιατί τα άξιζε τα γιαούρτια;Επειδή είναι ζάμπλουτη;Ξέρω κι έναν άλλο ζάμπλουτο που έχει και εκπομπή αλλά γιαούρτια δεν βλέπω να τρώει,άρα υποθέτω ότι τα αξίζει για τις απόψεις της,ε;
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δεν ηξερα οτι πρεπει να προσκομιζεις το εισοδημα σου/περιουσια σου για να σου επιτραπει η κατοικηση στα Εξαρχεια ή για να δικαιουσαι να αισθανθεις αγαπη την περιοχη αυτη. Αλλαζουν οι καιροι. Ουτε και οτι τα Εξαρχεια ειναι λομπυ που απαγορευεται η αστυνομευση ή η ενισχυση της οταν διαπιστωθει οτι χρειαζεται. Ασε και το αλλο συνταρακτικο συμπερασμα. Τα "γιαουρτια" τα φαγε γιατι ηταν κατα της αφισοκολησης
@@sos@@ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 ...και αυτή είναι η ευχή και η κατάρα του χώρου,καθένας/καθεμιά και μια διαφορετική ιδεολογική απόχρωση μιας πολυδιασπασμένης πλατφόρμας.....
freedubus Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Καλά και όμορφα, αλλά, δυστυχώς, λίγο ρηχά τα λέτε, καθώς δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα, είναι αρκετά πολυπλοκότερα. Δε διαφωνώ οτι ο καθένας έχει το δικαίωμα να πιστεύει ο,τι θέλει, χωρίς όμως να προκαλεί, και η στάση της Σώτης Τριανταφύλλου, όσον αφορά τα Εξάρχεια, είναι, αν μη τι άλλο, προκλητικότατη μέχρι τώρα.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Καλά και όμορφα, αλλά, δυστυχώς, λίγο ρηχά τα λέτε, καθώς δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα, είναι αρκετά πολυπλοκότερα. Δε διαφωνώ οτι ο καθένας έχει το δικαίωμα να πιστεύει ο,τι θέλει, χωρίς όμως να προκαλεί, και η στάση της Σώτης Τριανταφύλλου, όσον αφορά τα Εξάρχεια, είναι, αν μη τι άλλο, προκλητικότατη μέχρι τώρα. προκλητικοτατη για τους λογους που προανεφερες...?
elven Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Καλά και όμορφα, αλλά, δυστυχώς, λίγο ρηχά τα λέτε, καθώς δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα, είναι αρκετά πολυπλοκότερα. Δε διαφωνώ οτι ο καθένας έχει το δικαίωμα να πιστεύει ο,τι θέλει, χωρίς όμως να προκαλεί, και η στάση της Σώτης Τριανταφύλλου, όσον αφορά τα Εξάρχεια, είναι, αν μη τι άλλο, προκλητικότατη μέχρι τώρα. Sorry ρε man,αλλά για το χιουμοριστικό βιντεάκι του ατάλαντου έλεγες τα ίδια; Αν μη τι άλλο η στάση του λόγω κυρίως της χρονική στιγμής ήταν προκλητικότατη για κάποιους. Ούτε η Σώτη με πρόσβαλε ούτε ο άλλος ο τύπος που δεν ξέρω και πως τον λένε,αλλά δεν μπορεί το ένα να το βλέπουμε έτσι και το άλλο γιουβέτσι(και δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα,απλά με βολεύει ο β').
freedubus Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Προκλητικότατη επειδή, παρόλο που ζεί χρόνια στα Εξάρχεια (τα οποία σαφώς και είναι μια ζωηρή περιοχή, ανοιχτή και πολύχρωμη, που ακριβώς επειδή είναι ανοιχτή και πολύχρωμη φιλοξενεί ανάκατα μικροαστές γιαγιάδες, εργατική τάξη, αριστερούς, αριστεριστές, καταστασιακούς, πασόκους και νεοδημοκράτες, στρέιτ και γκέι, ξένους, αναρχικούς και εξουσιασμένους, φίλους των βιβλίων και αδιάφορους για γνώση, θρησκευόμενους και άθρησκους… αλλιώς δε θα της είχε επιτραπεί να ζεί εκεί, θα είχε πάρει πόδι εξ' αρχής) δεν σέβεται ούτε αυτά, ούτε την ιστορία τους, ούτε τους κατοίκους τους. Τώρα προφανώς και δε μπορώ να αναλύσω ποιά είναι η ιστορία των Εξαρχείων, τι παίζει εκεί και που έρχονται σε αντίθεση με όλα αυτά οι απόψεις της Τριανταφύλλου, ε. Δε θέλει και ιδιαίτερο ψάξιμο πάντως. Elven, σόρι, ποιό βίντεο ποιανού ατάλαντου; Δεν κατάλαβα. Μήπως εννοείς το βίντεο του Μουζουράκη; Ναι, πιστεύω οτι και αυτό που έκανε ο εν λόγω τύπος ήταν προκλητικότατο. Γενικά, αντιπαθώ τις προκλητικές στάσεις.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Προκλητικότατη επειδή, παρόλο που ζεί χρόνια στα Εξάρχεια (τα οποία σαφώς και είναιαλλιώς δε θα της είχε επιτραπεί να ζεί εκεί, θα είχε πάρει πόδι εξ' αρχής) δεν σέβεται ούτε αυτά, ούτε την ιστορία τους, ούτε τους κατοίκους τους. Τώρα προφανώς και δε μπορώ να αναλύσω ποιά είναι η ιστορία των Εξαρχείων, τι παίζει εκεί και που έρχονται σε αντίθεση με όλα αυτά οι απόψεις της Τριανταφύλλου, ε. Δε θέλει και ιδιαίτερο ψάξιμο πάντως. Elven, σόρι, ποιό βίντεο ποιανού ατάλαντου; Δεν κατάλαβα. Ολα αυτα που λες ειναι σωστα. Το συμπερασμα οτι δεν σεβεται τα Εξαρχεια απο που προκυπτει δε μπορω να καταλαβω. Και εν τελει τα γιαουρτια που τρωει γιατι τα δικαιουταν και με το παραπανω? Και δεν το λεω για να σε παω κοντρα, αλλα ειλικρινα δεν καταλαβαινω πώς οταν ενας ανθρωπος στηριζει την αστυνομευση σε μια περιοχη που μαλλον το εχει αναγκη -οποια και αν ειναι αυτη-, κριτικαρει την αφισοκοληση κλπ κλπ, σημαινει οτι δε σεβεται τη περιοχη αυτη? Η μηπως παραλληλα με ολα αυτα στοχοποιηθηκε και λογω της οικονομικης της επιφανειας (μονος σου ειπες οτι πως τολμαει να μιλαει για τα Εξαρχεια μια ζαμπλουτη)? Πραγματικα δεν κτλβαινω απο που προκυπτει η ασεβεια της Σωτης προς τα Εξαρχεια..
teo64x Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Και ναι βια υπαρχει κι απο τα μη ακρα: Παραδειγμα 10δες συνομιληκοι μου στις σχολες τους. Αλλα τα ξυλα που παιζονται μεσα στις σχολες ειναι κανονισμενα μεταξυ τους, συμμετεχει οποιος θελει αφου πρωτα εφοδιαστει αναλογως. Κατι παρομοιο με τα χουλιγκανακια συνδεσμων που κανονιζουν ραντεβου και πανε και σφαζονται μεταξυ τους. Ντροπη τους οκ. Αλλα καμια σχεση με τις επιθεσεις των ακρων προς αθωους ανυποψιαστους και συνηθως ανυπερασπιστους ανθρωπους/εργαζομενους/επιχειρησεις. Ας μη τα συγχεουμε σκοπιμως αυτα... Θα προσπερνούσα χωρίς να απαντήσω, αν δεν υπήρχε στην τοποθέτησή σου η λέξη "σκοπίμως" ως απάντηση στα λεγόμενά μου. Προς αποφυγή (ακούσιας, θέλω να πιστεύω) παραποίησης αυτών των λεγομένων μου, λοιπόν, διευκρινίζω πως όταν μιλάω για βία εκ των μη ακραίων δυνάμεων, δεν εννοώ κανονισμένους με ραντεβού καβγάδες στους οποίους συμμετέχει όποιος θέλει. Έχοντας προσθέσει αυτή την απαραίτητη (όπως αποδείχθηκε) διευκρίνιση, διατυπώνω εκ νέου την ελπίδα μου ότι θα λειτουργήσει απερίσπαστα η κριτική ικανότητα του καθενός (ή, τουλάχιστον, των ατόμων που είναι κατά της βίας) για το κατά πόσο κάποιες μορφές βίας δεν έχουν σχέση με άλλες και κατά πόσο είναι διαφορετική η εκ των άκρων προερχόμενη βία από την εκ των μη άκρων προερχόμενη βία. Τέλος, εκφράζω την πίστη μου ότι, στο πνεύμα της συνεννόησης τουλάχιστον, αυτή τη φορά δε θα υπάρξουν υπονοούμενα για τις προθέσεις των γραφομένων μου. Και ξαναδιατυπώνω την επιθυμία μου να μην υπάρξει απάντηση στην παρούσα τοποθέτησή μου, τουλάχιστον αν αυτή η τοποθέτηση δεν είναι τραγικά ασαφής.
liopyr Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 [on topic] Πραγματικά μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός, χωρίς γνωρίζω τι έχει συμβεί ακριβώς, πότε είπε η Τριανταφύλλου πως θέλει μπάτσους να την φυλάνε έξω από το σπίτι της ή αν τάχθηκε κατά της αφισοκόλλησης, μιας και όσα άρθρα της έτυχε να διαβάσω κατά καιρούς με βρήκαν σύμφωνο μέχρι κεραίας, και κάθε άλλο παρά απόψεις σαν τις παραπάνω εξέφραζαν. Αν ισχύουν όσα γράφονται εδώ, δεν γίνεται να ισχύουν όσα έγραφε στο παρελθόν. Όπως και να έχει, αν ένας άνθρωπος δεν εκφράζει, δεν χωράει ή ακόμα χειρότερα προσβάλλει έναν χώρο, ο ίδιος ο χώρος θα τον αποβάλλει. Με απλές και συνοπτικές διαδικασίες απαξίωσης ίσως, λέω εγώ τώρα, και όχι με αυγά. Και [ontopic/], φυσικά κάποιοι δεν έχασαν την ευκαιρία να βρουν το "δίκιο" τους, ισοπεδώνοντας για μία ακόμη φορά ιδέες - στάσεις - απόψεις - πολιτικές - συνειδήσεις - δράσεις, βγάζοντας έτσι έναν αχταρμά που τους βολεύει γιατί τους θυμίζει τον τρόπο που σκέφτονται. Προσπερνάω. (από αριστερά).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.