Προς το περιεχόμενο

Επίθεση αντιεξουσιαστών (?) στην Σώτη Τριανταφύλλου


Delirium

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν είναι ότι έχω δυσκολία, απλώς τότε με την Επανάσταση, και τους Έκπτωτους φασίστες τους φωνάζανε.

Αλλά ήμασταν απλώς επαναστάτες. =ρ

  • Απαντ. 240
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Επειδή έχω ένα κοληματάκι με τους όρους, επιτρέψτε μου και συγχωρέστε με.

Ο φασισμός περιγράφει φαινόμενο της Ιταλίας του Μεσοπολέμου και ανάλογες ιδεολογίες, που εμπνεύστηκαν από την Ιταλία και "άνθησαν" αλλού. Ο ναζισμός δεν είναι φασισμός, όπως δεν είναι και ο σταλινισμός, πολύ περισσότερο ο κομμουνισμός. Ο ναζισμός και ο σταλινισμός, όπως και ο φασισμός, εντάσσονται στην κατηγορία των ολοκληρωτισμών. Η θεωρία περί μαύρου και κόκκινου φασισμού (ή δεξιού και αριστερού φασισμού) στην αφετηρία της, ακόμα και τώρα δεν είναι άμεσα αντιληπτό, έχει πολιτικές σκοπιμότητες.

 

Επί της ουσίας, αυτή η θεωρία της πρόκλησης-αντίδρασης είναι ηλίθια επικίνδυνη. Κάθε φορά την επικαλείται ο επιτιθέμενος προκειμένου να εμφανιστεί ως θύμα: μου έθιξε τα ιερά και τα όσια, έθιξε την ανδρική μου τιμή, έθιξε τον πατριωτισμό μου, με προκάλεσε με το ντύσιμο/βλέμμα της κλπ. Φτηνές δικαιολογίες που δεν αντέχουν σε σοβαρή κριτική.

Δημοσ.
Για να καταλάβω λίγο τι παίζει επειδή δεν διάβασα διεξοδικά τις σελίδες, πείτε λίγο αν αντιλήφθηκα σωστά πως υπάρχουν τάσεις:

 

α) Διαχωρισμού άμυαλης χρυσαυγίτικης βίας και κατασταλαγμένης ακροαριστερίζουσας βίας;

β) Μέτρηση βίας σε κλίμακες (σφαίρα, μαχαίρι, ρόπαλο, πέπερ σπρέη, αυγό, γαργάλημα, φιλάκι);

γ) Προσπάθεια δικαιολόγησης (έστω και τμηματικά) άσκησης βίας ως αντίδραση σε μια μη-βίαιη πράξη και μάλιστα βασισμένη στο ιδεολογικό περιεχόμενο της τελευταίας;

 

Και φυσικά επιχειρήματα είδα μόνο από τον σνουμπ και τον έλβεν -με τον οποίο μάλιστα δε συμπλέουμε σχεδόν ποτέ στις απόψεις μας. Όλα τα υπόλοιπα ήταν επίκληση στο συναίσθημα και κραυγές του στυλ "μα αυτή έχει τρίχες στη μασχάλη, λίγα της ήταν τα αυγά".

 

Ρε. Τι λέτε ρε.

 

Μην εκπλαγεις αν σε λιγα χρονια οι ακροαριστεροι αρχιζουν να βαζουν πυρκαγιες στα δαση και διαβασεις θεσεις τυπου:

Α. συμβολικη η κινηση τους

Β. Η κοινωνια μας και το συστημα φταινε που τους προκαλουν

Γ. Και πως αλλιως να διαμαρτυρηθουν δηλαδη?

Δ. Δηλαδη ο παπους που εβαλε φωτια στο χωραφι να καψει τα ξερα χορτα, τι διαφορα εχει? Κι αυτος φωτια εβαλε, γιατι δεν μιλατε για αυτον και μιλατε για τους ακροαριστερους παντοτε?

Ε. Οποιος δε συμφωνει με τα παραπανω ειναι χουντικο φασιστογουρουνι και wannabe χρυσαυγιτης. Κι ας μη το ξερει. Ετσι ειναι.

Δημοσ.
Για να καταλάβω λίγο τι παίζει επειδή δεν διάβασα διεξοδικά τις σελίδες, πείτε λίγο αν αντιλήφθηκα σωστά πως υπάρχουν τάσεις:

 

α) Διαχωρισμού άμυαλης χρυσαυγίτικης βίας και κατασταλαγμένης ακροαριστερίζουσας βίας;

β) Μέτρηση βίας σε κλίμακες (σφαίρα, μαχαίρι, ρόπαλο, πέπερ σπρέη, αυγό, γαργάλημα, φιλάκι);

γ) Προσπάθεια δικαιολόγησης (έστω και τμηματικά) άσκησης βίας ως αντίδραση σε μια μη-βίαιη πράξη και μάλιστα βασισμένη στο ιδεολογικό περιεχόμενο της τελευταίας;

 

Και φυσικά επιχειρήματα είδα μόνο από τον σνουμπ και τον έλβεν -με τον οποίο μάλιστα δε συμπλέουμε σχεδόν ποτέ στις απόψεις μας. Όλα τα υπόλοιπα ήταν επίκληση στο συναίσθημα και κραυγές του στυλ "μα αυτή έχει τρίχες στη μασχάλη, λίγα της ήταν τα αυγά".

 

Ρε. Τι λέτε ρε.

 

Ωραία, ωραία. Ας το ανοίξουμε λίγο για να αποκλείσουμε παρεξηγήσεις:

 

Ο Lucifer πετάει αυγά στον washcloud επειδή δε συμφωνεί με αυτά που λέει ο washcloud.

 

Είναι ο Lucifer τραμπούκος και φασίστας ακόμα και αν δεν ξέρουμε αν για τατουάζ έχει αλφάδι, σβάστικα ή σφυροδρέπανο;

Μπορεί κάποιος που υπερασπίζεται ας πούμε την ειρηνική πράξη αυγουλιάσματος, αν θέλει, να απαντήσει σε αυτά? Τα ξανάκανα quote πριν χαθούν πάλι σε τόσα απανωτά post.

 

Αν και φοβάμαι ότι γνωρίζω την απάντηση "ναι μεν, αλλά" στην τελευταία ερώτηση του Lucifer.

Δημοσ.
Θα μπορούσα να σας αναφέρω (ίσως το έχω κάνει και παλαιότερα) τι ποσοστό πήρε στις φοιτητικές εκλογές κόμμα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς.

 

Δεν θα μπορούσες, γιατί ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ TA ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

:P

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

Οταν η Σώτη (για την οποία εξακολουθώ να τρέφω ιδιαίτερη εκτίμηση) έγραφε το άρθρο για την αστυνομία, μάλλον ήταν υπό την επήρρεια LSD or something.

Η συγκεκριμένη είναι από τους τελευταίους ανθρώπους που θα περίμενα να επιχειρηματολογήσει με τόσα και τόσο άστοχα παραδείγματα, χρησιμοποιόντας απαράδεκτους χαρακτηρισμούς, και σε τόσο λάθος timing.

 

:-(

Δημοσ.
Ωραία, ωραία. Ας το ανοίξουμε λίγο για να αποκλείσουμε παρεξηγήσεις:

 

Ο Lucifer πετάει αυγά στον washcloud επειδή δε συμφωνεί με αυτά που λέει ο washcloud.

 

Είναι ο Lucifer τραμπούκος και φασίστας ακόμα και αν δεν ξέρουμε αν για τατουάζ έχει αλφάδι, σβάστικα ή σφυροδρέπανο;

 

...προχείρως απαντώ ως εξής :

H ρήση που έχω σε quote έχει πολύ νόημα για 'μένα. Κι όταν είπα πως το θεωρώ ΛΥΠΗΡΟ να μπαίνει η λέξη ΦΑΣΙΣΜΟΣ δίπλα ΚΑΙ στις "δυο πλευρές" (μη πω για την απόλυτη εξομοίωση που είδα πολλάκις μέχρι τώρα στο θρεντ), το εννοούσα όσο δεν πάει. Πόσο μάλλον, όταν αυτό γίνεται (κι αυτό το ξανάπα), με αφορμή το συγκεκριμένο γεγονός, και σκέφτομαι και εγώ με τη σειρά μου πως κάποιοι στην άκρη των δακτύλων την έχουνε την εξομοίωση, αφορμή περιμένανε, κτλ.

Συνεπώς φίλε Lucifer, άλλαξε την υπογραφή επιτέλους ρε μπαγλαμά !@%#$!@%

όσο μου πετάς αυγά και είσαι στα 16, στα 18, στα 20 ξερωγω, επειδή σε έχω προκαλέσει, θα το σκεφτώ από κομμάτι έως κομματάρα να σε χαρακτηρίσω ΤΡΑΜΠΟΥΚΟ. Για το φασίστα δε, νομίζω έγινα κατανοητός και πριν. Και για να μείνω πιστός στο "προχείρως" που επικαλέστηκα, απλά να πω πως

και σημασία έχει τί μου "έκανες" και με προκάλεσες

και σημασία έχει με πόσους μαζί μου την αυγοέπεσες,

και η ηλικία σου έχει σημασία

και ο πρότερος ακόμα έντιμος ή ανέντιμος σου βίος

και χίλια-δυο.

Όταν βεβαίως μιλάμε για αυγά.

Το ξέρω και το καταλαβαίνω πως εσύ θέλεις να/και απογυμνώνεις την πράξη απ' ολ' αυτά, εγώ το βλέπω όμως τελείως λάθος το ότι ακριβώς το κάνεις.

Εν ολίγοις, χωρίς να έχω ΚΑΜΜΙΑ διάθεση να απαλύνω/να συγκαλύψω/να δικαιολογίσω τους εφτά ή "τον χώρο τους γενικότερα" (παρ' ό,τι όπως προηγουμένως "δήλωσα" πως κάθε άλλο παρά με "καπιταλιστική" ιδεολογία συμφωνώ), μου τη δίνει που εμμέσως πλην σαφώς κάποιοι όπως είπα περιμένουν στην ουρά με ταμπέλα που γράφει φασισμός για να την κολλήσουν.

Αν μιλούσαμε για επίθεση, ξύλο, λοστούς και μαδέρια, να είσαι σίγουρος πως δε θα έλεγα "μα τους καταπιέζει το σύστημα" ή "ας ψάξουμε το ιστορικό τους πρώτα, και αν παίζει γονίδιο σχιζοφρένειας, είναι οκ τα παιδιά". Κι αυτό, και ΠΑΛΙ για τη συγκεκριμένη περίπτωση : μιας συγγραφέως.

(Αν επρόκειτο να την πέσουν σε κανένα δικτάτορα, δε θα με χάλαγε καθόλου αν αντί για αυγά ρίχνανε χειροβομβίδες, γιατί συνήθως οι δικατορίες δεν ανατρέπονται με ποίηση, και φυσικά ούτε και με αυγά)

Στην τελική δεν ξέρω τί ξέρεις εσύ περί του συγκεκριμένου γεγονότος όσον αφορά λεπτομέρειες, όμως απλά υποθέτω πως στην καλύτερη θα είσαι 2-3 κλικ πιο μπροστά από 'μενα όσον αφορά την ενημέρωσή σου. Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα, πες πως ούτε προβοκάτορες ήτανε, πες πως ούτε πωρωμένοι πχ μαρξιστές ήτανε, πες πως ήταν απ' τα 15χρονα που έλεγε η Τριανταφύλλου (και τα 20αχρονα σου λέω εγώ, ακόμα), και πες πως βγαίνουν δευτεριάτικα και ζητάνε συγγνώμη, βλακεία τους ήτανε, σαν πολύ αλληλοπαρεξηγήθηκε η φάση, κι όλα καλά και η Σώτη να παντρέψει και δυο παιδιά που ήταν ζευγαράκι, μέσα στους εφτάρηδες. Τί γίνεται μετά με τη ρετσινιά του ΦΑΣΙΣΜΟΥ; Θα βγει κανείς να πει "ντάξει μωρέ, υπερβάλλαμε" ; Don't think so.

Aντιστοίχως αν οι χρυσαυγίτες είχαν ως αιτήματα να φύγουν τα εισαγόμενα αυγά από τη χώρα, η Ελλάδα ανήκει στις κότες της κλπ, και τα προωθούσαν πετάγοντας αυγά σε παρουσιάσεις βιβλίων πχ του Ανδρουλάκη όπως "Το Αυγό Του Τσε" ή "Το Λευκό Κοτόπουλο" ε μάλλον μαλάκες θα τους έλεγα, παρά φασίστες - πόσο μάλλον μιας και η πρακτική για 'μενα μόνο δε φτάνει, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιδεολογία και τους στόχους από πίσω της.

Δε μου αρκούν σοφιστείες του τύπου "για να πας απέναντι, πρέπει πρώτα να διασχίσεις το μισό της απόστασης, και για να το κάνεις αυτό πρέπει να διασχίσει το μισό εκείνης της απόστασης κ.ο.κ, και μιας και τα σημεία μεταξύ των αποστάσεων είναι άπειρα κατά τα μαθηματικά, δεν πρόκειται ποτέ να φτάσεις απέναντι" - ή αλλιώς "ο Lucifer πετάει αυγά. Ο washcloud πετάει αυγά. Άρα είναι και οι δυο φασίστες".

 

Παπάρια "πρόχειρα" έγραψα, και να δω αν θα προλάβω ανοιχτό s/m.

Τεσπα προσωπικά -και το ξανάπα- πάνω απ' όλα για 'μενα "Και Οι 7 Ήταν απλώς Ηλίθιοι", και μόνο να βάλεις ότι "καταφέρανε" έτσι να κυκλοφορήσει η λέξη φασισμός. Και νομίζω ότι "στο χώρο τους", δε λείπει σε γενικές γραμμές η φαντασία, για να δρούσανε διαφορετικά, όπως επίσης νομίζω ότι στους "αντίπερα" χώρους ο φασισμός δεν είναι απλά η πιο μαλακισμένη επιλογή που μπορούν να έχουν, αλλά ιδεολογία και στάση ζωής.

Δημοσ.
Μην εκπλαγεις αν σε λιγα χρονια οι ακροαριστεροι αρχιζουν να βαζουν πυρκαγιες στα δαση και διαβασεις θεσεις τυπου:

Α. συμβολικη η κινηση τους

Β. Η κοινωνια μας και το συστημα φταινε που τους προκαλουν

Γ. Και πως αλλιως να διαμαρτυρηθουν δηλαδη?

Δ. Δηλαδη ο παπους που εβαλε φωτια στο χωραφι να καψει τα ξερα χορτα, τι διαφορα εχει? Κι αυτος φωτια εβαλε, γιατι δεν μιλατε για αυτον και μιλατε για τους ακροαριστερους παντοτε?

Ε. Οποιος δε συμφωνει με τα παραπανω ειναι χουντικο φασιστογουρουνι και wannabe χρυσαυγιτης. Κι ας μη το ξερει. Ετσι ειναι.

 

Οι υποθετικές ονειρώξεις δεν αποτελούν επιχειρήματα.

Ακόμα και αν παίζουν σε κανάλια 24/7.

Ή γράφονται σε ..."βιβλία".

Δημοσ.

Αστέρι μου! Κάνω μια σούμα λοιπόν να δω αν κατάλαβα σωστά τα κύρια points σου και διόρθωσέ με αν σφάλλω:

 

1) Βάσει της έντασης του γεγονότος (αυγά και όχι χειροβομβίδες/λοστάρια) θεωρείς πως καλό θα ήταν να εξεταστεί περισσότερο στην ιδεολογική του βάση και λαμβάνοντας υπ' όψιν παραμέτρους όπως ηλικία των "δραστών", το κατά πόσο είναι τίποτα σεσημασμένοι μπαχαλάκηδες ή το έχουν γενικά, και φυσικά πόσο προκλητική ήταν η Τριανταφύλλου.

 

2) Πως χαρακτηρισμοί που αντιλαμβάνεσαι ως βαριούς, όπως "φασίστας" και "τραμπούκος" καλό είναι να μην αποδίδονται πριν την εξέταση των παραγόντων του 1.

 

3) Πως υπάρχει ένας διαχωρισμός ανάμεσα στις ανορθόδοξες πρακτικές διαμαρτυρίας, και χωρίζονται στις αποδεκτές και τις το_γάμησες_και_ψόφησε -και αυτός ο διαχωρισμός είναι ελαστικός και εξαρτάται από τον αποδέκτη της διαμαρτυρίας (Τριανταφύλλου VS Πινοσέτ).

 

4) Πως μια ιδεολογία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την πρακτική που της αντιστοιχεί.

 

Αν στέκουν όσα έχω καταλάβει, θέλω να ρωτήσω:

 

1) Σε περίπτωση που γινόταν κάποια παρουσίαση βιβλίου, τόσο με το οποίο όσο και με το συγγραφέα διαφωνούσες ιδεολογικά, και ήξερες τι σε ενοχλεί, ήξερες που διαφωνείς και ήξερες τα αντεπιχειρήματα που σε εκφράζουν, θεωρείς πως θα ήταν αποτελεσματικότερο, τιμιότερο και πιο "επί ίσοις όροις" να μπεις μέσα με 6 φίλους σου (ψαγμένοι και αυτοί) και να πετάτε αυγά, ή να περιμένετε μέχρι τη στιγμή των ερωτήσεων προς τον συγγραφέα και να τον κάνετε λιάρδα στον αντίλογο;

 

2) Πάσο, στην στήνω όμως στο 4.

 

3) Προφανής η ερώτηση, ποιος είναι ο τύπος υπολογισμού του "μέγιστης δυνατής έντασης αποδεκτού"; Αν την πέσει κάποιος στη δικιά μου μπροστά στα μάτια μου, είναι αποδεκτό να του σπάσω την άμστελ στο κεφάλι; Είναι αποδεκτό να του σπάσω την άμστελ στο κεφάλι και με τα θραύσματα να του χαράξω τη μάπα; Ή είναι όλα αυτά απαράδεκτα και αποδεκτό είναι να του πω "όου, θα έλεγα κύριε, αυτό είναι αγενέστατο σε ιδεολογικό επίπεδο";

 

4) Η πράξη επιβολής είναι αυταρχική και χαρακτηριστική ανελευθερίας, θυμίζει λοιπόν εντονότατα φασισμό. Αν μια πράξη είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη μητρική της ιδεολογία, τότε προφανώς η ιδεολογία μιας φασιστικής πράξης, διέπεται, ποσοστιαία έστω, από φασισμό. Όχι;

Δημοσ.
Οι υποθετικές ονειρώξεις δεν αποτελούν επιχειρήματα.

Ακόμα και αν παίζουν σε κανάλια 24/7.

Ή γράφονται σε ..."βιβλία".

Αγαπητε,

 

σε κανενα βιβλιο δεν γραφτηκε, σε κανενα καναλι δεν ειπωθηκε οτι εν ετει 2009 η προσπαθεια φιμωσης με βιαιες επιθεσεις θα δικαιολογουταν ως:

α. συμβολικη

β. Οτι προκαλεσε η αλλη πλευρα και καλα της κανανε και της επιτεθηκαν, μακαρι να της ριχνανε και ξυλο

γ. Δεν υπαρχει αλλος τροπος διαμαρτυριας οταν σε προκαλουν

δ. Οτι αποτελει ομοια πραξη με το γιουρτωμα του ζορο

ε. Και οποιος δε συμφωνει μαζι σας να ακροβατει μεταξυ φασισμου, ναζισμου, ακροδεξιας ή στην καλυτερη σκληροπυρηνικης δεξιας.

 

Εδω μεσα γραφτηκαν ΟΛΑ ΑΥΤΑ (και πολλα ακομα) και μονο ονειρωξη δεν ειναι (δυστυχως).

 

Κατα τ'αλλα, καλη η νιοστή προσπαθεια εξισωσης μου με γραφικους τυχοδιωκτες (και ολως τυχαιως με το χωρο της ακρας δεξιας). Αυτο ειπα ακριβως στο απο πανω ποστ: οποιος παει κοντρα στην ακρα αριστερα, συμφερει να ταυτιζεται με την ακροδεξια. Για ευνοητους λογους. Απλα εσυ με επιβεβαιωσες αμεσα :)

Ή γράφονται σε ..."βιβλία".

Δημοσ.

Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα, πες πως ούτε προβοκάτορες ήτανε, πες πως ούτε πωρωμένοι πχ μαρξιστές ήτανε, πες πως ήταν απ' τα 15χρονα που έλεγε η Τριανταφύλλου (και τα 20αχρονα σου λέω εγώ, ακόμα), και πες πως βγαίνουν δευτεριάτικα και ζητάνε συγγνώμη, βλακεία τους ήτανε, σαν πολύ αλληλοπαρεξηγήθηκε η φάση, κι όλα καλά και η Σώτη να παντρέψει και δυο παιδιά που ήταν ζευγαράκι, μέσα στους εφτάρηδες. Τί γίνεται μετά με τη ρετσινιά του ΦΑΣΙΣΜΟΥ; Θα βγει κανείς να πει "ντάξει μωρέ, υπερβάλλαμε" ; Don't think so.

Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα,πες ότι οι Χρυσαγίτες που διέκοψαν την ομιλία δεν είχαν συμμετάσχει σε κάποια άλλη πράξη της ΧΑ, ούτε λοχαγοί του στρατού ήτανε,ούτε μπάτσοι επι χούντας,ούτε οι δολοφόνοι του Βελουχιώτη ούτε πορωμένοι ακροδεξιοί,πες πως ήταν απο τα 15χρονα που τους επηρεάσαν τα κεφάλια της παράταξης,παιδιά που δεν είχαν στον ήλιο μοίρα και πίστεψαν τα παραμύθια περι ανωτερότητας και καθαρότητας γιατί απο κάπου ήθελαν να πιαστούν,έψαχναν μια διέξοδο,κάτι που να τους κάνει να μην αισθάνονται άχρηστοι(και τα 20αχρονα σου λέω εγώ, ακόμα), και πες πως βγαίνουν δευτεριάτικα και ζητάνε συγγνώμη, βλακεία τους ήτανε, σαν πολύ αλληλοπαρεξηγήθηκε η φάση, κι όλα καλά και ο [ένα όμονα here] θέλει να παντρέψει και δυο παιδιά που ήταν ζευγαράκι, μέσα στους Χρυσαυγίτες. Τί γίνεται μετά με τη ρετσινιά του ΦΑΣΙΣΜΟΥ; Θα βγει κανείς να πει "ντάξει μωρέ, υπερβάλλαμε" ; Don't think so.

 

 

κάποιοι όπως είπα περιμένουν στην ουρά με ταμπέλα που γράφει φασισμός για να την κολλήσουν.

Μπα,μια φασιστική πράξη δεν νχρειάζεται ταμπέλα,αναγνωρίζεται απο μακριά.

 

Στην επόμενη δολοφονία,θα ρωτήσουμε τις πολιτικές αντιλήψεις του δολοφόνου,την ηλικία του,τι έκανε το θύμα που τον προκάλεσε και όλα τ άλλα τα ωραία που λες.

 

Αν είναι δεξιος τοτε θα ναι καρα-δολοφονία.

Αν είναι αριστερός που σκότωσε φασίστα θα το ονομάσουμε εξύβριση γιατί όπως μαθαίνουμε είναι τελείως διαφορετικά πράγματα και η πράξη αλλάζει αναλόγως όλων των ωραίων που ειπώθηκαν.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ενώ τα κουμπαριλίκια μετά το αυγούλωμα είναι βγαλμένα μέσα από τη ζωή.

 

Όποιος θέλει να το δει σαν "μεμονωμένο περιστατικό", είναι ελεύθερος να το κάνει, κι όχι μόνο να βάλει με τη φαντασία του την Τριανταφύλλου να παντρέψει τα παραστρατημένα που έκαναν και μια μαλακιούλα παραπάνω, αλλά να γράψει και τα προσκλητήρια για το δημαρχείο.

 

Εγώ πάλι, λέω πως το αυγούλωμα είναι μέρος του γενικότερου κυνηγητού εκεί στα Εξάρχεια όποιου τολμάει να πει οτιδήποτε δεν αρέσει στους αθώους χαβαλετζήδες καταναλωτές αυγών. Φυσικά, κουβέντα γι' αυτά τα άλλα, καθώς δε βολεύουν στη θεωρία του "μεμονωμένου περιστατικού". Γιατί το αυγό το ρίχνουμε στο χαβαλέ και περνάμε και βέρες άμα λάχει, τα σπασίματα και τα καψίματα τι τα κάνουμε; Μήπως να τα φορτώσουμε σε μια προβοκάτσια, πακέτο με τα μεμονωμένα, να τελειώνουμε; Ή μπορεί και να δικαιολογείται κιόλας, αφού ο Γεωργιάδης, ας πούμε, δεν πουλάει βιβλία αλλά "βιβλία".

 

Πω, δεν αντέχω άλλο, ειλικρινά. Αφού είναι και ο Lucifer online, σας αφήνω. Τρίτη και φαρμακερή και λάθος μου που μπήκα να διαβάσω ξανά, αλλά ας όψεται το report.

Δημοσ.
Αγαπητε,

 

σε κανενα βιβλιο δεν γραφτηκε, σε κανενα καναλι δεν ειπωθηκε οτι εν ετει 2009 η προσπαθεια φιμωσης με βιαιες επιθεσεις θα δικαιολογουταν ως:

α. συμβολικη

β. Οτι προκαλεσε η αλλη πλευρα και καλα της κανανε και της επιτεθηκαν, μακαρι να της ριχνανε και ξυλο

γ. Δεν υπαρχει αλλος τροπος διαμαρτυριας οταν σε προκαλουν

δ. Οτι αποτελει ομοια πραξη με το γιουρτωμα του ζορο

ε. Και οποιος δε συμφωνει μαζι σας να ακροβατει μεταξυ φασισμου, ναζισμου, ακροδεξιας ή στην καλυτερη σκληροπυρηνικης δεξιας.

 

Εδω μεσα γραφτηκαν ΟΛΑ ΑΥΤΑ (και πολλα ακομα) και μονο ονειρωξη δεν ειναι (δυστυχως).

 

Κατα τ'αλλα, καλη η νιοστή προσπαθεια εξισωσης μου με γραφικους τυχοδιωκτες (και ολως τυχαιως με το χωρο της ακρας δεξιας). Αυτο ειπα ακριβως στο απο πανω ποστ: οποιος παει κοντρα στην ακρα αριστερα, συμφερει να ταυτιζεται με την ακροδεξια. Για ευνοητους λογους. Απλα εσυ με επιβεβαιωσες αμεσα :)

 

Aλλού γι'αλλού όμως έτσι;

Τι σχέση εχουν τα παραπάνω για τα οποία έχω ήδη τοποθετηθεί και τα καταδικάζω, με το:

 

Μην εκπλαγεις αν σε λιγα χρονια οι ακροαριστεροι αρχιζουν να βαζουν πυρκαγιες στα δαση [..]

 

που αποτελεί άρρωστη καλοκαιρινή ονείρωξη παρομοίου τύπου με αυτές που χρησιμοποιούν οι γραφικοί τυχοδιώχτες (όπως αναφέρεις) ;

 

Σταμάτα να "επιχειρηματολογείς" σαν αυτούς, να σταματήσουμε να σε παρεξηγούμε.

Dat simple.

Δημοσ.
Πω, δεν αντέχω άλλο, ειλικρινά. Αφού είναι και ο Lucifer online, σας αφήνω. Τρίτη και φαρμακερή και λάθος μου που μπήκα να διαβάσω ξανά, αλλά ας όψεται το report.
Kαι θα αφήσεις εμένα παραπονεμένη;.....με το πάσο σου μπορείς να επιχειρηματολογήσεις σε μια ..τοποθέτησή σου... παραπίσω ;:-)

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:24 ----------

 

Μα αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να αποκλειστεί από την εξίσωση. Γιατί η @@sos@@ πχ μπορεί να θεωρεί δικαιολογημένη και ευλογημένη την άσκηση βίας σε επίπεδο αυγοριξίματος όταν γίνεται εν ονόματι ιδεολογιών που η @@sos@@ θεωρεί ορθές, σωστές, δίκαιες και δεν ξέρω και εγώ τι. Από την άλλη πλευρά, οι χρυσαυγίτες κινούνται επίσης βάσει ιδεολογιών και επειδή τις θεωρούν επίσης ορθές, σωστές και δίκαιες, δικαιολογούν την άσκηση βίας σε επίπεδο "διαλύουμε συγκεντρώσεις" ακριβώς όπως κάνανε και οι της αντίπερα όχθης στην Τριανταφύλλου. .
...καραφάουλ...., γνωρίζεις ποιές ενέργειες ...υπερνικούν την διαλεκτική .....εωσφόρε ;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...