Προς το περιεχόμενο

Επίθεση αντιεξουσιαστών (?) στην Σώτη Τριανταφύλλου


Delirium

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Υπάρχει σοβαρή δυσκολία κατανόησης του κειμένου της Τριανταφύλλου. Λογικό, όταν βασική πρεμούρα ορισμένων είναι, όπως ξαναέγραψα, να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.

 

Μαλλον και αλλοι εκτος του forum δεν την καταλαβαινουν

 

"Στην τελευταία παράγραφο η συγγραφέας ουσιαστικά αυτοαναιρεί την διαπίστωσή της ότι δεν ζούμε σε μία αστυνομοκρατούμενη κοινωνία. Παρατηρεί, με παρατηριτηκότητα συγγραφέα, ότι η αστυνομία "περιφέρεται ασκόπως κοιτάζοντας επίμονα το κενό" και "δεν τιμωρεί με πρόστιμα όσους παρκάρουν στους πεζοδρόμους και στις γωνίες απ’ όπου περνούν τα λεωφορεία". Επίσης αμφιβάλλει για το αν "χρειάζεται τόσο μεγάλη αστυνομική δύναμη για μια χούφτα δεκαπεντάχρονων" και αναφέρει ότι η "πολιτική έναντι των μεταναστών δεν συγκαταλέγεται στα έργα της αστυνομίας". Ξέρει πολύ καλά ότι "στο δημοκρατικό πλαίσιο, η αστυνομία πληρώνεται για να περνάει γριούλες και παιδάκια στο απέναντι πεζοδρόμιο, για να εμποδίζει τη δράση των τσαντάκηδων (λόγου χάρη) και να παρεμβαίνει σε διενέξεις μεταξύ των πολιτών. Σπανιότερα, βρίσκεται μπροστά σε επεισόδια διασάλευσης της τάξης στα οποία καλείται να δώσει ειρηνικές λύσεις." Αν λοιπόν σε μια δημοκρατία η αστυνομία σπάνια "βρίσκεται μπροστά σε επεισόδια διασάλευσης της τάξης" και όταν βρεθέι "καλείται να δώσει ειρηνικές λύσεις", στην Ελλάδα που αν ανοίξεις την τηλεόραση θα δείς την αστυνομία είτε να βαράει διαδηλώτες ή να μπουζουριάζει μετανάστες, τι πολίτευμα έχουμε?"

 

Σχολιο για αρθρο της που βρισκεται στην σελιδα που εδωσε ο Delirium

http://www.athensvoice.gr/politics/av,18966,%CE%91%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%C2%AB%CE%BC%CF%80%CE%AC%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9%C2%BB.html

  • Απαντ. 240
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
Δημοσ.

Washcloud, αντιλαμβανομαι αυτα που λες. Μαλιστα ειπες πως με την πραξη τους αυτη οι εν λογω ανθρωποι δεν σκεφτηκαν πως ενδεχομενως θα εχαναν το δικιο τους. Αυτο ακριβως ειπα και εγω ομως. Εχουν καθε δικαιωμα να ενοχλουνται κλπ, και διχως να κρινω ποιος εχει δικιο στις αποψεις του (η συγγραφεας ή εκεινοι), εξακολουθω να κατακρινω την αντιδραση τους. Μαλιστα δεν εχω λογο να τους χαρακτηρισω αντιεξουσιαστες, αριστερους ή φασιστες γιατι πολυ απλα δεν με ενδιαφερει η ιδεολογια που μπορει να εχουν ή να μην εχουν. Καλως ή κακως δεν κρινω ανθρωπους με γνωμονα την ιδιοτητα ή την ιδεολογια αλλα με βαση τις πραξεις τους.

 

 

Δεν θα ελεγα πως αντιμετωπισα το περιστατικο επιφανειακα, απλα δεν περασε καποια (προσωπικα μου) φιλτραρισματα. Συνεχιζοντας, οπως ξαναειπα καταλαβαινω γιατι οργιστηκαν για τους λογους που πολυ ορθα αναεφερες (και για πολλους αλλους ακομα), αλλα δεν μπορουν να πετανε αυγα σε κατι που τους αγανακτει για τον ιδιο λογο που εγω πχ. δεν θα πεταξω ντοματες σε καποιον που θα με προσβαλει αλλα θα ψαξω το δικιο μου με μια πιο λογικη/πολιτισμενη αντιδραση.

 

Το οτι η συγκεκριμενη θεωρειται persona non grata στην περιοχη της ειναι γεγονος. Αναμενομενο ηταν, λογικο ηταν (με την λογικη δρασης - αντιδρασης), σωστο μαλλον δεν ειναι ομως και πες με ιδεαλιστη. Κατα τον ιδιο λογο που δεν θα θεωρουσα σωστο να θεωρειται non grata ενας αριστερος που θα εμενε στην Εκαλη για τον χψ λογο.

 

Αυτο που δεν δεχομαι βεβαια σε καμια περιπτωση βεβαια ειναι πως ειναι κακο το γεγονος πως τα γραπτα μενουν. Οποιαδηποτε γραπτα. Οποιουδηποτε συγγραφεα. Εδω ερχεται η λογικη "διαβασε τα, κρινε τα, δεξου τα, ή αποριψε τα". Και για να φερω το παραδειγμα του Αδολφου που εθεσες, αν εγραφε ενα τετοιο βιβλιο οπως αυτο που ειπες εννοειται πως θα με εκανε να σκεφτω AKPIBΩΣ οπως πιστευεις, αλλα το βιβλιο του θα ηθελα να μεινει ως παραδειγμα χειριστης "ανθρωπινης" εκφρασης και υπο αυτην την εννοια θα λειτουργουσε μαλλον θετικα ως bad example δεν νομιζεις?

 

Ελπιζω να με καταλαβαινεις.

  • Super Moderators
Δημοσ.

@ mangepsamin:

 

Κατά πρώτον, το γεγονός ότι και εκτός του forum (πολύ περισσότερο) υπάρχουν άτομα που θα γράψουν ό,τι θέλουν για να δικαιολογήσουν το πέσιμο, δε συνιστά αντεπιχείρημα σε αυτό που έγραψα, οπότε δεν αντιλαμβάνομαι την ουσία της παράθεσής του.

 

Κατά δεύτερον, δεν είναι αυτό το άρθρο που συζητάμε. Αλλά, από κάπου πρέπει να πιαστείς, κατανοητό.

 

Κατά τρίτο, στο άρθρο όπου βρήκες ένα σχόλιο που σε βολεύει (και επαναλαμβάνω δεν είναι αυτό που συζητάμε) κάνει λόγο για συγκεκριμένο κόμμα και όχι πολιτικό χώρο, επομένως συζήτηση επ' αυτού δεν μπορεί να γίνει γιατί οι κανονισμοί δεν επιτρέπουν το σχολιασμό πολιτικών σχηματισμών.

 

Μεγάλη μου τιμή, πάντως, που δεν περιορίστηκες στο να ρίξεις μια ανούσια αρνητική ψήφο αλλά παρέθεσες και κομμάτι του μηνύματός μου που τόσο σε ενόχλησε. Άσχετο αν παρακάμπτεις παντελώς την ουσία των επιχειρημάτων μου.

 

Υ.Γ. Προσωπικά, κανένα πρόβλημα δεν έχω με τις αρνητικές ψήφους. Ρίξτε όσες θέλετε. Μάλιστα, θα συμπλήρωνα ότι το να δεχτώ αρνητική ψήφο από συγκεκριμένα μέλη που χαρακτηρίζονται από εκκωφαντική ένδοια επιχειρημάτων αποτελλεί μάλλον τίτλο τιμής παρά πηγή προβληματισμού.

Δημοσ.
@ mangepsamin:

 

Κατά πρώτον, το γεγονός ότι και εκτός του forum (πολύ περισσότερο) υπάρχουν άτομα που θα γράψουν ό,τι θέλουν για να δικαιολογήσουν το πέσιμο, δε συνιστά αντεπιχείρημα σε αυτό που έγραψα, οπότε δεν αντιλαμβάνομαι την ουσία της παράθεσής του.

Για να αντικρούσω αυτο που λες οριστε και αλλο σχολιο απο την ιδια σελιδα,πριν απο το πεσιμο οπως το λες

 

31.10.2009 20.16

"Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι χρειάζεται τόσο μεγάλη αστυνομική δύναμη για μια χούφτα δεκαπεντάχρονων, που, αντί να βρίσκονται στο σχολείο και στο μάθημα των αγγλικών, κολλάνε αφίσες εναντίον της «αστυνομοκρατίας»... (Παρεμπιπτόντως, η αφισοκόλληση είναι παράνομη πράξη)."

 

Ειλικρινά είσαι μια απογοήτευση.Εκτός από τις άλλες βλακείες που γράφεις περί "ευρωπαικής μητροπολιτικής αστυνομίας" και τις εμπειρίες σου "όπως Αμερρρρική" ποτε δεν περίμενα από μια - θεωρητικά - μορφωμένη και "ταξιδεμένη" γυναίκα να έχει αποκοπεί τόσο από την πραγματικότητα και να μιλάει σαν μέλος της ........Ξεκίνα από τις Πολυεθνικές που ελέγχουν τη ζωή μας, πέρνα από τα ΜΜΕ που μαζί με εσένα διαστρεβλώνουν συνειδήσεις και κουλτούρα, μίλα με τους νεκρούς εργάτες, τον Μοχάμεντ Ακτίφ που έφαγαν οι μπάτσοι στο ΑΤ Νίκαιας, ρώτα τον Αλέξη Γρηγορόπουλο τι γνώμη έχει για όλα αυτά (μάλλον δε θα σου απαντησει), μάθε ποιοι πουλάνε την πρέζα επιτέλους (και εδώ στα Εξάρχεια και στην Τιχουάνα), ρώτα τους κατοίκους της Κοζάνης και της Λαρκο γιατί έχουν 3πλάσια ποσοστά καρκίνου, ρώτα και εκείνα τα κωλόπαιδα στη Γάζα γιατί δεν μπορούν να πάνε ένα ταξίδι Αμερρρική όπως εσύ και τέλος ρώτα και τη Κ.Κούνεβα τι γνώμη έχει για τις κοσμοπολίτικες, παρωπιδικές, εμπαθείς μπούρδες που γράφεις επιπέδου Αυριανής και Πρετεντέρη!Είναι δυνατόν ένας νόμος και μια κοινωνία που επιβάλλεται από ενα πολιτικό σύστημα που ελέγχεται από Λάτση Βαρδινογιάννη Λαμπράκη Μπόμπολα Κυριακού Κόκκαλη κλπ κλπ να είναι δίκαιος? Ιστορία δεν διάβασες ποτέ??? Τι να πω?"

Δημοσ.
Είναι δυνατόν ένας νόμος και μια κοινωνία που επιβάλλεται από ενα πολιτικό σύστημα που ελέγχεται από Λάτση Βαρδινογιάννη Λαμπράκη Μπόμπολα Κυριακού Κόκκαλη κλπ κλπ να είναι δίκαιος? Ιστορία δεν διάβασες ποτέ???"

 

Το ρωτησα κατι σελιδες πριν -με το Κοκκαλοπαραδειγμακι- κι απαντηση δεν επαιξε καμμια....

Θυμιστε μου παρακαλω, ποτε εγιναν επιθεσεις σε καποιον απ' τους παραπανω -και οχι μονο?

 

Μα τι ρωταω? Αυτοι θα ενοχλησουν [την επανασταση!]

...μονο (οτ)αν μεινουν στα Εξαρχεια !...! ΟΥΑΧΑΧΑ :-)

  • Super Moderators
Δημοσ.

@ mangepsamin:

 

Προσπάθησε να καταλάβεις ότι με αυτά που παραθέτεις δεν αντικρούεις σε τίποτε αυτά που γράφω, για τον απλούστατο ου μην αλλά και πασιφανή λόγο ότι έχω ήδη γράψει πως οι απόψεις της Τριανταφύλλου, όπως και όσων κατά καιρούς πέφτουν θύματα πεσιμάτων από αυτόκλητους προστάτες της ορθότητας, μου είναι αδιάφορες, εφόσον δεν ξεφεύγουν από τα όρια της συντεταγμένης κοινωνίας. Το τι πιστεύει η Τριανταφύλλου για την Αριστερά ή κόμματα που κινούνται σε αυτό το χώρο (και αντίστοιχα το τι έχει ή πρόκειται να πει για τη Δεξιά και κόμματα που κινούνται σε αυτό το χώρο) δεν είναι η ουσία του θέματος.

 

Η ουσία είναι πως είναι απαράδεκτο και εξόχως επικίνδυνο να φτάσουμε να δικαιολογούμε τραμπουκισμούς με το σκεπτικό ότι ο άλλος προκάλεσε ή λέει πράγματα δεξιών αποκλίσεων στο λίκνο της αμέμπτου ηθικής αριστεράς (και τούμπαλιν).

 

Με αυτό το στρεβλό και ουσιωδώς ανήθικο σκεπτικό, εγώ έπρεπε να χειροκροτήσω τους παραθρησκευτικούς που την έπεσαν στον Ανδρουλάκη στη Θεσσαλονίκη, γιατί τους έθιγε τα πιστεύω και ως γνωστόν η Θεσσαλονίκη μέχρι και βουλευτές εκλέγει χάρη στη δύναμη των εκκλησιαστικών οργανώσεων. Άρα καλά έκαναν, αφού τους προκάλεσε μέσα στην έδρα τους...Σοβαρολογούμε;

 

Εν κατακλείδι, και με αφορμή τα απίθανα κατεβατά που παραθέτεις ως απάντηση, υποτίθεται, σε αυτά που έγραψα (καίτοι επαναλαμβάνω δεν έχουν ουδεμία σχέση με τις απόψεις μου) πολύ πιο επικίνδυνη βρίσκω τη σκέψη πως οι αλλεπάλληλες πολιτικές ήττες που έχει υποστεί η Αριστερά και η αδυναμία της να πείσει για τα επιχειρήματά της την πλειοψηφία του κόσμου, οφείλεται στο ότι μερικά εκατομμύρια Ελλήνων, εδώ και δεκαετίες, είναι ηλίθιοι και πείθονται από τους εκάστοτε δημοσιογράφους-εκδότες και όχι, απλά, ότι οι παπάντζες που πετάει η Αριστερά δεν πείθουν παρά θλιβερές μειοψηφίες πικραμένων (αυτό, όχι γιατί δεν έχω ψηφίσει αριστερά κόμματα, που όσο απίστευτο κι αν φαίνεται σε κάποιους έχω, αλλά επειδή έχω σιχαθεί τον ελιτισμό της Αριστεράς του στυλ "το 85% είναι μαλάκες κι εμείς οι πεφωτισμένοι". Για λαϊκού προσανατολισμού πολιτικό χώρο, βρίσκω τη συγκεκριμένη θέση, που διακατέχει από κοινοβουλευτικά κόμματα μέχρι και γκρουπούσκουλα στο περιθώριο του χώρου, υπεροπτική, αδιέξοδη και, τελικά, υπεύθυνη σε σημαντικό βαθμό για την πολιτική περιθωριοποίηση ενός χώρου που είχε και έχει πάρα πολλά να προσφέρει).

 

Οριστικό τέλος από μένα, πρώτον γιατί αν αδυνατούν κάποιοι να καταλάβουν τι λέω προφανώς αυτό οφείλεται είτε στο ότι έχω ξεχάσει να γράφω Ελληνικά (και στα χρονικά περιθώρια της συζήτησής μας μάλλον απίθανο είναι να μάθω), είτε γιατί θέλουν να παρερμηνεύουν αυτά που γράφω (οπότε στα ίδια χρονικά περιθώριο το να τους πείσω να πάψουν να κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους είναι όχι μόνο ανέφικτο, αλλά προσωπικά με αφήνει αδιάφορο). Άλλωστε, ήδη το πάμε στο πολιτικό το ζήτημα με τις παραπομπές στα άλλα κείμενα της Τριανταφύλλου και θα υπάρξει πρόβλημα.

 

Καλή συνέχεια σε όλους και με μέτρο τα κοκκινίσματα, εκατέρωθεν, γιατί κάποιοι δε συμμερίζονται τη δική μου ανοχή στο να τους καταψηφίζει ο άλλος επειδή οι απόψεις τους δε του χαϊδεύουν τα αυτιά.

Δημοσ.

Για να καταλάβω λίγο τι παίζει επειδή δεν διάβασα διεξοδικά τις σελίδες, πείτε λίγο αν αντιλήφθηκα σωστά πως υπάρχουν τάσεις:

 

α) Διαχωρισμού άμυαλης χρυσαυγίτικης βίας και κατασταλαγμένης ακροαριστερίζουσας βίας;

β) Μέτρηση βίας σε κλίμακες (σφαίρα, μαχαίρι, ρόπαλο, πέπερ σπρέη, αυγό, γαργάλημα, φιλάκι);

γ) Προσπάθεια δικαιολόγησης (έστω και τμηματικά) άσκησης βίας ως αντίδραση σε μια μη-βίαιη πράξη και μάλιστα βασισμένη στο ιδεολογικό περιεχόμενο της τελευταίας;

 

Και φυσικά επιχειρήματα είδα μόνο από τον σνουμπ και τον έλβεν -με τον οποίο μάλιστα δε συμπλέουμε σχεδόν ποτέ στις απόψεις μας. Όλα τα υπόλοιπα ήταν επίκληση στο συναίσθημα και κραυγές του στυλ "μα αυτή έχει τρίχες στη μασχάλη, λίγα της ήταν τα αυγά".

 

Ρε. Τι λέτε ρε.

Δημοσ.
Υπάρχει σοβαρή δυσκολία κατανόησης του κειμένου της Τριανταφύλλου. Λογικό, όταν βασική πρεμούρα ορισμένων είναι, όπως ξαναέγραψα, να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.

 

 

@ mangepsamin:

 

Κατά πρώτον, το γεγονός ότι και εκτός του forum (πολύ περισσότερο) υπάρχουν άτομα που θα γράψουν ό,τι θέλουν για να δικαιολογήσουν το πέσιμο, δε συνιστά αντεπιχείρημα σε αυτό που έγραψα, οπότε δεν αντιλαμβάνομαι την ουσία της παράθεσής του.

 

31.10.2009 20.16

@ mangepsamin:

 

Προσπάθησε να καταλάβεις ότι με αυτά που παραθέτεις δεν αντικρούεις σε τίποτε αυτά που γράφω, .

Kαλο σου μεσημερι
Δημοσ.
"Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι χρειάζεται τόσο μεγάλη αστυνομική δύναμη για μια χούφτα δεκαπεντάχρονων, που, αντί να βρίσκονται στο σχολείο και στο μάθημα των αγγλικών, κολλάνε αφίσες εναντίον της «αστυνομοκρατίας»..

 

washcloud από το παραπάνω απόσπασμα σίγουρα μπορείς να καταλάβεις το προφίλ της .

 

Mια λοιπόν κι έκανα λόγο για το προφίλ της : σόρι, αλλά τη συγκεκριμένη παράθεση δεν τη θεωρώ αρκετή για να το καταλάβω, παρ' όλο που θεωρώ δεδομένη μια ας πούμε ιδεολογική σύγκλιση δική σου και δική μου (σίγουρα δεν είμαστε αμφότεροι χρυσαυγίτες), που γενικά και λογικά βοηθάει στο να λέει κάποιος ένα, και να πιάνει ο άλλος δεακένα, μιας και δεν είμαι εναντίον της αστυνόμευσης, αλλά της αστυνομευτικής πρακτικής ως έχει, μιας και πιστεύω κι εγώ πως η πλειονότητα των δεκαπεντάχρονων, αν όχι με το στανιό - μια φορά καλύτερα θα έκανε όντως να βρίσκεται στο μάθημα των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ της, αντί να γράφει συνθήματα όπως. Συν το ότι αν η "δήλωσή της" ήταν όντως "δεν χρειάζονται πολλοί", αφήνει μια χαρά αιχμή το ότι αν οι μαθητές καλά θα κάνουν να κοιτάνε πρωτίστως το σχολείο τους, έτσι και σωματασφαλίτες καλά θα κάνουν (αυτοί κι αν καλά θα κάνουν) να κοιτάνε την δική τους δουλειά, κι όχι άλλες παρεμφερείς που να μην αρχίσω να αναφέρομαι.

Τεσπα όπως ήδη είπα, δεν μου αρκεί (όχι ότι είναι ευθύνη των μελών να με ξεστραβώσουν, αν και θα ήταν καλοδεχούμενο κάτι από την συγκεκριμένη, που εύστοχα και περιεκτικά θα μου έδινε να καταλάβω περισσότερο για το τί παίζεται, χωρίς να χρειαστεί να διαβάσω τα άπαντά της πρώτα).

Σίγουρα η συγκεκριμένη παράθεση δε δικαιολογεί όχι αυγά, αλλά ούτε καν σημασία να της δώσει κανείς. Όχι απαξιωτικά, αλλά σταγόνα στον ωκεανό είναι.

...Και ναι, έχει και παραέχει νόημα το τί "αξίζει" και σε ποιόν.

Αυτό που συνεχίζει να μην έχει νόημα για 'μενα, είναι αυτό που συνεχίζω να διαβάζω περί εξίσωσης των πρακτικών "από τις δύο μεριές", διότι πρόκειται για ένα πρώτης τάξεως τσουβάλιασμα που μια χαρά μπορεί να λειτουργήσει αμαυρωτικά. Θεωρώ το ΛΙΓΟΤΕΡΟ λυπηρό, να μπαίνει η λέξη "φασισμός" και οι όποιοι παράγωγοι επιθετικοί της προσδιορισμοί, δίπλα-δίπλα ΚΑΙ στις "γνωστές δύο πλευρές".

Κλείνω -αλλά θα ήθελα να επανέρθω- με μια ΜΗ αναγεννησιακή ρήση :

Δε συμφωνώ με όσα λες, και θα ήθελα να υπερασπίζεσαι το δικαίωμά μου να σου πετάω αυγά γι' αυτό τον λόγο, μέχρι θανάτου (και ο νοών νοείτω).

Δεν είναι ένα το κόμμα, δύο είναι, και το δεύτερο είναι το σημαντικότερο για να μην υπάρξει παρεξήγηση.

Δημοσ.

Αυτό που συνεχίζει να μην έχει νόημα για 'μενα, είναι αυτό που συνεχίζω να διαβάζω περί εξίσωσης των πρακτικών "από τις δύο μεριές", διότι πρόκειται για ένα πρώτης τάξεως τσουβάλιασμα που μια χαρά μπορεί να λειτουργήσει αμαυρωτικά. Θεωρώ το ΛΙΓΟΤΕΡΟ λυπηρό, να μπαίνει η λέξη "φασισμός" και οι όποιοι παράγωγοι επιθετικοί της προσδιορισμοί, δίπλα-δίπλα ΚΑΙ στις "γνωστές δύο πλευρές".

Κλείνω -αλλά θα ήθελα να επανέρθω- με μια ΜΗ αναγεννησιακή ρήση :

Δε συμφωνώ με όσα λες, και θα ήθελα να υπερασπίζεσαι το δικαίωμά μου να σου πετάω αυγά γι' αυτό τον λόγο, μέχρι θανάτου (και ο νοών νοείτω).

Δεν είναι ένα το κόμμα, δύο είναι, και το δεύτερο είναι το σημαντικότερο για να μην υπάρξει παρεξήγηση.

 

Ωραία, ωραία. Ας το ανοίξουμε λίγο για να αποκλείσουμε παρεξηγήσεις:

 

Ο Lucifer πετάει αυγά στον washcloud επειδή δε συμφωνεί με αυτά που λέει ο washcloud.

 

Είναι ο Lucifer τραμπούκος και φασίστας ακόμα και αν δεν ξέρουμε αν για τατουάζ έχει αλφάδι, σβάστικα ή σφυροδρέπανο;

Δημοσ.
Το ρωτησα κατι σελιδες πριν -με το Κοκκαλοπαραδειγμακι- κι απαντηση δεν επαιξε καμμια....

Θυμιστε μου παρακαλω, ποτε εγιναν επιθεσεις σε καποιον απ' τους παραπανω -και οχι μονο?

Για αυτό έγραψα παραπίσω...για την οπτική των πραγμάτων .... τώρα με αυτό που έγραψες ρίχνω στο ....τραπέζι ...και τον φασισμό της ηλιθιότητας.

 

Ως απάντηση στο ερώτημά σου χρησιμοποίησε τον γούγλη αλλά μην πατήσεις την λέξη επαναστατικές (...τζιιζ) ....πάτα τρομοκρατικές (sic) ...ενέργειες.:lol:

Δημοσ.

...Και ναι, έχει και παραέχει νόημα το τί "αξίζει" και σε ποιόν.

 

Το τι αξίζει σε κάποιον βγαίνει σύμφωνα με τα δικά σου κριτήρια ή τα δικά μου;

 

Ωραία, ωραία. Ας το ανοίξουμε λίγο για να αποκλείσουμε παρεξηγήσεις:

 

Ο Lucifer πετάει αυγά στον washcloud επειδή δε συμφωνεί με αυτά που λέει ο washcloud.

 

Είναι ο Lucifer τραμπούκος και φασίστας ακόμα και αν δεν ξέρουμε αν για τατουάζ έχει αλφάδι, σβάστικα ή σφυροδρέπανο;

Εξαρτάται και απο τις απόψεις και τα τατουάζ του washcloud υποθέτω

Δημοσ.

Εξαρτάται και απο τις απόψεις και τα τατουάζ του washcloud υποθέτω

 

Μα αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να αποκλειστεί από την εξίσωση. Γιατί η @@sos@@ πχ μπορεί να θεωρεί δικαιολογημένη και ευλογημένη την άσκηση βίας σε επίπεδο αυγοριξίματος όταν γίνεται εν ονόματι ιδεολογιών που η @@sos@@ θεωρεί ορθές, σωστές, δίκαιες και δεν ξέρω και εγώ τι. Από την άλλη πλευρά, οι χρυσαυγίτες κινούνται επίσης βάσει ιδεολογιών και επειδή τις θεωρούν επίσης ορθές, σωστές και δίκαιες, δικαιολογούν την άσκηση βίας σε επίπεδο "διαλύουμε συγκεντρώσεις" ακριβώς όπως κάνανε και οι της αντίπερα όχθης στην Τριανταφύλλου. Ο Τσε πίστευε πως αν ο σκοπός είναι ο σοσιαλισμός και η πτώση του καπιταλισμού, τότε ο ένοπλος αγώνας ως μέσο αγιάζεται. Ο Χίτλερ πίστευε πως η καθαρότητα της φυλής και η πρόοδος έχουν ως αποδεκτό τίμημα την εκκαθάριση πληθυσμών και οι ορθόδοξοι συμπολίτες μας βρήκαν αρκετά κοινά με τον εθνικοσοσιαλισμό όταν καίγανε βιβλία του Ανδρουλάκη (όπως αναφέρει ο σνουμπ) καθώς η πυρά των βιβλίων ως βίαιη πράξη είναι αποδεκτή εφ' όσον ο σκοπός είναι η υπεράσπιση της ιδεολογίας του χριστιανισμού.

 

Η επιβολή μιας άποψης όμως, όσο και αν την προτιμούμε οι ίδιοι, είναι φασισμός. Και είναι αστείο να ανατρέχουμε σε συγκρίσεις ιδεολογίων για να βρούμε ποια είναι η καλύτερη, λες και αυτό θα αποτελέσει ελαφρυντικό. Όταν κάποιος με αναγκάσει να τρώω πατάτες επειδή είναι ιδεολογικά υπέρ της πατάτας, όσο και αν εγώ γουστάρω πατάτες, αυτός παραμένει φασίστας. Όσες μαλακίες και αν έλεγε η Τριανταφύλλου και ο Ανδρουλάκης, η άσκηση βίας δεν δικαιολογείται και όσο και αν η υποκινούσα ιδεολογία των εμπλεκομένων μας είναι ή όχι αρεστή, στην πράξη οι άνθρωποι που επιβάλλουν όντας η μειοψηφία, είναι φασίστες.

Δημοσ.
στην πράξη οι άνθρωποι που επιβάλλουν όντας η μειοψηφία, είναι φασίστες.

θεόπνευστοι έπρεπε να γράψεις

 

αλλά ξέρω ότι δυσκολεύεσαι να προφέρεις το όνομά Του !

γειά σου Luci

:mrgreen:

.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...