FarCry Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 (επεξεργασμένο) Αμερικανική μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Psychophysiology, έδειξε ότι τα άτομα που παίζουν βιντεοπαιχνίδια αρκετές ώρες της ημέρας (περίπου 40 ώρες την εβδομάδα) παρουσιάζουν αυξημένη δυσκολία διατήρησης της εστίασής τους σε μεγάλης διάρκειας δραστηριότητες. Η μελέτη υποστηρίζει τα αποτελέσματα μιας προηγούμενης έρευνας που δημοσιεύθηκε πέρσι και συνέδεε τον εθισμό στα βιντεοπαιχνίδια με τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής. Οι ερευνητές Rob West, αναπληρωτής καθηγητής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Αϊόβα, και Kira Bailey, μεταπτυχιακή φοιτήτρια ψυχολογίας, κατέγραψαν την ηλεκτρική δραστηριότητα στους εγκεφάλους 51 ανδρών ηλικίας 18-33 ετών, ενόσω ολοκλήρωναν μια άσκηση εκτίμησης της προσοχής. Οι συμμετέχοντες είχαν χωρισθεί σε δύο ομάδες: σε εκείνους που ανέφεραν ότι έπαιζαν βιντεοπαιχνίδια λιγότερο από δύο ώρες την εβδομάδα και εκείνους που έπαιζαν κατά μέσο όρο 43 ώρες την εβδομάδα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες που έπαιζαν βιντεοπαιχνίδια πολλές ώρες την εβδομάδα παρουσίαζαν μικρότερη ικανότητα συγκέντρωσης της προσοχής. Πηγή: United Press International Πηγή: healthview.gr Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2009 από FarCry
antonl Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Τα βιντεοπαιχνίδια βολής «βελτιώνουν την όραση» Να δούμε τι άλλη ιατρική έρευνα θα κάνουν για τα pc games
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 ψάχνω να βρω άρθρο που έγραφε ότι έρευνα που είχε γίνει σε αγγλικό πανεπιστήμιο έδειχνε πως το 50% των ερευνών που γίνονται είναι λανθασμένες (oops mindfuck)
alan2 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 αληθεια ειναι οτι στα παιχνίδια συγκεντρωνεται κανεις κυριως σε βραχυπρόθεσμους στόχους οπως μαχες
Praetorianos Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2009 Τα βιντεοπαιχνίδια βολής «βελτιώνουν την όραση» Να δούμε τι άλλη ιατρική έρευνα θα κάνουν για τα pc games Ο Prensky (2008, υπό έκδοση) αναφέρεται στις δεξιότητες με τις οποίες, σύμφωνα μεέρευνες, εξοπλίζονται οι χρήστες των βιντεοπαιχνιδιών και των ηλεκτρονικών υπολογιστών: -Τα βιντεοπαιχνίδια βελτιώνουν την ικανότητα ανάγνωσης οπτικών εικόνων ως αναπαραστάσεων του τρισδιάστατου χώρου (ικανότητα αναπαράστασης). Πρόκειται για συνδυασμό διαφορετικών δεξιοτήτων, όπως η συνεργασία με τον υπολογιστή για την κατασκευή της αναπαράστασης, η χρήση του χειριστηρίου ως ενός μέσου «εξ αποστάσεως» αναπαράστασης, η εργασία σε πραγματικό χρόνο, πολυδιάστατη οπτική ικανότητα και καλή αίσθηση του χώρου, καθώς και δημιουργία και χρήση νοητικών χαρτών. -Η εμπειρία από τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών προάγει και αναπτύσσει άλλες νοητικές ικανότητες όπως είναι η ικανότητα αντίληψης της διαδικασίας που απαιτείται για την κατασκευή αντικειμένων από διπλωμένο χαρτί (δηλαδή η ικανότητα οπτικής παρακολούθησης, μόνο με το μυαλό και όχι με τα χέρια, των σταδίων μιας κατασκευής από χαρτί που διπλώνεται όπως στο origami). Είναι σημαντικό ότι τα παραπάνω αποτελούν μια ικανότητα που αναπτύσσεται σωρευτικά – δεν αποκτάς αυτή την ικανότητα παίζοντας το ηλεκτρονικό παιχνίδι για λίγες μόνο ώρες. Στα ίδια συμπεράσματα έχουν καταλήξει και άλλες έρευνες. -Καθώς οι κανόνες των παιχνιδιών δεν δίνονται στον παίκτη από την αρχή, τα βιντεοπαιχνίδια ενισχύουν την ικανότητα «ανακάλυψης των κανόνων» μέσα από την παρατήρηση, τη δοκιμή και την αποτυχία, και τον έλεγχο υποθέσεων. Η διαδικασία της παρατήρησης, η διατύπωση υποθέσεων και η ανακάλυψη των κανόνων που διέπουν τη λειτουργία μιας δυναμικής αναπαράστασης συνθέτουν τη γνωστική διαδικασία της επαγωγικής ανακάλυψης… τη νοητική διαδικασία που αποτελεί τη βάση της επιστημονικής σκέψης. Τα βιντεοπαιχνίδια απαιτούν αυτήν ακριβώς την ικανότητα. -Οι δεξιότητες που αναπτύσσονται με τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να συμβάλουν και στην καλύτερη κατανόηση επιστημονικών προσομοιώσεων, καθώς οι παίκτες βιντεοπαιχνιδιών διαθέτουν αυξημένη ικανότητα αποκωδικοποίησης των εικονικών αναπαραστάσεων των γραφικών του υπολογιστή. -Τα βιντεοπαιχνίδια προάγουν την ικανότητα των παικτών για εργασίες που απαιτούν «πολλαπλή εστίαση της προσοχής», όπως π.χ. η ταυτόχρονη παρακολούθηση διαφορετικών σημείων, βοηθώντας τους να προσαρμόζουν κατάλληλα τις «στρατηγικές καταμερισμού της προσοχής». Οι παίκτες γίνονται ταχύτεροι στις αντιδράσεις τους σε αναμενόμενα αλλά και σε μη αναμενόμενα ερεθίσματα. Πηγή: Έρευνα Video Games Improve Cognitive and Perceptual Skills. Video Games Improve Hand-Eye Coordination Video Games Improve Social Skills Πηγή: Έρευνα Ας αποφασίσουν πρώτα τι επιτέλους κάνουν τα videogames και μετά ας δημοσιεύσουν τις (ο)μελέτες τους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα