Προς το περιεχόμενο

Εθνικές γιορτές


katerina_a_86

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι.Ο συγκεκριμένος.

Τώρα για ανθρώπους που αρχίζουν να βαράνε κόσμο λόγω ασυμβατότητας απόψεων, είναι όπως είπε και ο slipknot θαρρώ, για τον πέο.

  • Απαντ. 322
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Το θέμα του thread είναι η αηδία που σου προκαλεί ο Πάνος και ο Λαζόπουλος διότι εκφράζουν αντίθετες απόψεις από τις δικές σου σε ένα συγκεκριμένο ζήτημα;

 

Αν είναι αυτό, τότε μιλάμε για την ελευθερία έκφρασης και οι εθνικοτέτοιες ή μη ιδέες δεν έχουν αν κάνουν τίποτα.

 

Όχι μου την έσπασε το stylάκι του τύπου στο βίντεο και το πόσταρα ως κάτι που μου φαίνεται αντιαιστθητικό.

Οι απόψεις για τον πατριωτισμό αναλύθηκαν εν συντομία στο προηγούμενό μου ποστ.

 

 

 

  • Ελευθερία στην κριτική δεν υπάρχει?

Δεν την έχω ξανακούσει την έκφραση, αλλά φαντάζομαι ότι εννοείς ότι όλοι έχουμε το δικαίωμα να ασκήσουμε κριτική. Επομένως, και η κριτική απέναντι σε παρελάσεις και εθνικές συνειδήσεις μπορεί να υπάρξει.

 

Όχι στο να κρίνω το humor του βίντεο αναφερόμουν...

Ως προς τις παρελάσεις και τους πατριωτισμούς και πάλι μπορεί να υπάρξει κριτική πράγμα που έκανα στο προηγούμενο ποστ.

 

  • Ελευθερία στο να σου αρέσει από χιουμοριστικής πλευράς ένα βίντεο και να αηδιάσεις από αυτό δεν υπάρχει?

 

Μάλλον δεν εννοείς ταυτόχρονα να αηδιάζεις από κάτι που σου αρέσει πολύ. Το γούστο δεν είναι ελευθερία, η επιλογή σύμφωνα με τις προτιμήσεις μας, οι οποίες είναι αποτέλεσμα προσωπικής αισθητικής και παιδείας, είναι δικαίωμα.

 

Τυπογραφικό λάθος. Διορθώθηκε.

 

 

  • Ελευθερία να εκφράσεις την ενδεχόμενη αηδία σου δεν υπάρχει?

Ξερνάς φαντάζομαι. Αν εννοείς να εκφράσεις με λόγια τα αρνητικά συναισθήματα που σου προκαλεί κάποιο ερέθισμα και θες να γίνουμε κοινωνοί των απόψεων σου, πρέπει να χρησιμοποιήσεις και επιχειρήματα.

 

Να χρησιμοποιήσω επιχειρήματα που δεν μου αρέσει το humor του και το style του γενικότερα?

 

  • Στήριξα την αηδία μου σε κάποιον πατριωτισμό ή μήπως στάθηκα απέναντι στην έννοια του πατριωτισμού (και μάλιστα με προκλητικό τρόπο) και χλευάστηκα γι αυτό? Και με τον Λαζόπουλο ίδια φάση, ακόμη κι αν συμφωνώ με πολλά μαζί του, ο τρόπος του και το stykάκι του στην tv τον κάνει αξιομίσητο.

Δεν κατανόω, γιατί έχεις ή διαζευκτικό; Ποτε χλευάστηκες; Ποια επιχειρήματα σου χλευάστηκαν;

 

Είπα ότι ο πατριωτισμός είναι πρωτόγονο συναίσθημα κάτι σαν την πείνα κτλ και όχι προιόν λογικής. Δηλαδή είναι κάτι σαν την λογική της αγέλης ενω η σύγχρονη ανθρωπιστική άποψη ενός πολιτισμένου ανθρώπου θα έπρεπε να κατατάσει σε πρώτη προτεραιότητα το συμφέρον του ανθρώπινου γένους και όχι της αγέλης του.

Σε κάποιους δεν φάνηκε πετυχημένη η παρομοίωση και αντί να ασχοληθούν με την ευκόλως κατανοητή ουσία ασχολήθηκαν με λέξεις. Σε πατριώτες ενδοχομένως να μην άρεσε και η ουσια αλλά δεν πήρα καμία ουσιαστική απάντηση ακόμα.

Θα ήθελα μια σχετική τοποθέτηση καθώς μπορεί να κάνω και λάθος.

 

 

  • Κάποιοι πέθαναν για να μπορεί να κάνει αυτός ο αηδιαστικός τα video του και μετά εγώ να μπορώ να τον βρίζω και οι υπόλοιποι να βρίζουν εμένα που τον βρίζω.

Κάποιοι έχουν πεθάνει και στο πέραμα φτιάχνοντας πλοία για ένα πιάτο φαγητό. Για να μη σου πω και το μυστικό, κάποιοι έχουν πυρπολυθεί διότι πίστευαν πως η γη είναι σφαιρική.

 

ναι έτσι είναι, θες να καταλήξεις κάπου?

 

  • Ναι αυτά τα στοιχειώδη θα έπρεπε να τα μαθαίνει κανείς στο σπίτι του.

Πάμε και σε αυτό. Το μοναδικό στοιχειώδες που πρέπει να μαθαίνει κάποιος είναι να αποδέχεται τη διαφορετικότητα και να μπορεί να κρίνει απόψεις μέσα στο πλαίσιο που αυτές έχουν αναπτυχθεί και έχουν διατυπωθεί. Η διαφορετικότητα είναι δικαιώμα (κι όχι ελευθερία που λανθασμένα χρησιμοποιείς τη λέξη), όσο γρηγορότερα το αντιληφθείς, θα μπορέσεις να αναπτύξεις και επιχειρήματα για να στηρίξεις το δικαίωμα της διαφορετικής άποψης σου. Το αναφέρω για να είναι κατανοητό: Ότι κάτι σου προκαλεί αηδία δεν είναι επιχείρημα, εμένα αηδία μου προκαλεί το γάλα, αλλά αυτό δεν είναι επιχείρημα να απαγορευθεί η πώληση γάλατος.

 

Αναρωτιέμαι γιατί τα λες αυτά. Είπα εγώ να απαγορευτεί τίποτα?

Την αηδία μου εξέφρασα χωρίς τάσεις απαγόρευσης.

 

 

Όσο για τον πιτσιρικό, έχει χαλάσει. Πριν τη δει κάποιος, ήταν πολύ πιο εύστοχος και καυστικός.

 

Εμένα πάντως ανέκαθεν μου την έσπαγε.

 

 

 

 

Έτσι εξηγούνται τα νεύρα σου.

Βρε katerina_a_86, από άλλα πράγματα ηδονίζονται οι άνθρωποι.

Ψάχτο λίγο.

 

:-):-):-)

Πέταγμα πετρών σε λίμνες?

 

Ρε η ηδονή είναι πολύπλευρη έννοια, δεν είναι μόνο αυτό που λες.

Ξέρεις πόσοι ηδονίζονται από ενα ποστ τους στον ινσόμνια?

 

 

 

Μέτρο στην κριτική δεν υπάρχει;

 

Όσο και στην έκφραση. Και στα δύο το μέτρο έχει να κάνει μόνο στον τρόπο έκφρασης και στον σεβασμό έναντι του άλλου.

Στην επί της ουσίας έκφραση και την κριτική δεν πρέπει να υπάρχουν μέτρα.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 21:10 ----------

 

 

:-):-) Μες στο μυαλό μου είσαι.

Δημοσ.

μουσκιτο

 

Πιστεύεις ότι η ασυμβατότητα απόψεων δικαιολογεί την προσβολή κάποιων ας πούμε συμβόλων που για κάποιους είναι ιερά;

 

Δλδ αν εγώ θεωρώ το router ιερό και άγιο,προσεύχομαι σε αυτό κάθε πρωί,το βάζω πιο πάνω απο όλα,πιο πάνω και απο την ίδια μου τη ζωή,γιατί είμαι βλάκας και ηλίθιος έστω κι έρθεις εσύ με την αντίθετη άποψη και μου πεις γαμώ τα ρούτερ και το βάλεις φωτιά,πιστεύεις ότι η ασυμβατότητα απόψεων θα ναι η αιτία για τις μπούφλες ή ο τρόπος σου;

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όλα έχουν όριο,πράγματα που για κάποιους είναι ιερά θα πρέπει να βάζεις μέτρο στο πως τα σχολιάζεις και πως τους φέρεσαι,ειδικά σε κοινό που πιστεύει φανατικά σε αυτά καλώς ή κακώς

Δημοσ.

μουσκιτο

 

Πιστεύεις ότι η ασυμβατότητα απόψεων δικαιολογεί την προσβολή κάποιων ας πούμε συμβόλων που για κάποιους είναι ιερά;

 

Δλδ αν εγώ θεωρώ το router ιερό και άγιο,προσεύχομαι σε αυτό κάθε πρωί,το βάζω πιο πάνω απο όλα,πιο πάνω και απο την ίδια μου τη ζωή,γιατί είμαι βλάκας και ηλίθιος έστω κι έρθεις εσύ με την αντίθετη άποψη και μου πεις γαμώ τα ρούτερ και το βάλεις φωτιά,πιστεύεις ότι η ασυμβατότητα απόψεων θα ναι η αιτία για τις μπούφλες ή ο τρόπος σου;

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όλα έχουν όριο,πράγματα που για κάποιους είναι ιερά θα πρέπει να βάζεις μέτρο στο πως τα σχολιάζεις και πως τους φέρεσαι,ειδικά σε κοινό που πιστεύει φανατικά σε αυτά καλώς ή κακώς

Καταρχήν, δεν μου φαίνεται ο τύπος να ήταν ιδιαίτερα φανατισμένος ως προς τον τρόπο έκφρασης ώστε να προκαλέσει τέτοια αντίδραση σε τρίτους. Μάλλον αποτυχημένη σάτιρα είναι αυτό που έκανε.

Αν αυτό δεν μπόρεσαν να το δουν μερικοί και αποφάσισαν ότι πρέπει να τον δείρουν, ε είναι ανεγκέφαλοι.

Επίσης θεωρώ παντελώς ηλίθιο το να φανατίζεται κάποιος με μια σημαία ή με μια θρησκεία ή με μια ομάδα και να φτάνει σε σημείο να ασκήσει σωματική βία επειδή του "έθιξαν" την "ιδέα". Δεν είναι υγιές.

Δημοσ.

Δεν είπα ότι είναι υγιές,είναι γεγονός όμως και θα πρέπει να φέρεσαι αναλόγως.

 

Πήγαινε στην Τεχεράνη,κέντρο κέντρο και κάψε το κοράνι,θα φύγει η πέτρα σύννεφο,δεν είναι υγιές αλλά την εξέλιξη την ήξερες πριν το κάνεις ε

Δημοσ.

Αυτά αν θέλουμε να διατηρήσουμε την υπόστασή μας σαν κράτος,

 

Γιατί να διατηρήσεις την υπόσταση σου σαν κράτος με τα οπλα και οχι με τον πολιτισμό και την παιδεία? (ρητορική ερώτηση) Και μην μου πεις πως γίνετε αυτο? τα μισά ελληνόπουλα έχουν γινει Αμερικανάκια! Πολιτισμός ειναι και αυτος! (καλός ή κακός, δεν στέκομαι εκεί)

 

Αν το δούμε φιλοσοφικά, ο πατριωτισμός είναι πολύ πρωτόγονη αξία. Γιατί να ενδιαφέρομαι περισσότερο για την δική μου αγέλη και να μην ενδιαφέρομαι για όλους τους ανθρώπους το ίδιο?

 

(Το παραπάνω δεν ειναι φιλοσοφικό, αλλα "end of all")

Γιατι να μην σέρνουμε τις γυναίκες απο τα μαλλιά, να τους ρίχνουμε εναν μπερντέ ξύλο και να τις βιάζουμε ετσι για πλάκα?

Α! γιατι έχουμε εξελιχθεί σαν είδος και σαν πολιτισμός.

 

Άνοιξα που λες μια εγκυκλοπαίδεια για να διαβάσω τι έγραφε για την σημαία. Εκεί που έλεγε πως: « Από τα πολύ παλιά χρόνια οι άνθρωποι συνήθιζαν να χρησιμοποιούν διάφορα αντικείμενα (εμβλήματα) στηριγμένα στην κορυφή κονταριών ή πάνω στα όπλα, για να συμβολίσουν θεούς που θεωρούσαν προστάτες…κ.λ» Ξαφνικά έπεσε το μάτι μου σε μια μικρή παράγραφο όπου σημείωνε, πως σήμερα, οι εθνικές σημαίες είναι σύμβολα της ιστορίας, της δύναμης και του γοήτρου κάθε χώρας, καθώς επίσης της εθνικής συνείδησης και της φιλοπατρίας του λαού. Το διάβαζα, το ξαναδιάβαζα αλλά κάτι δεν πήγαινε καλά. Πώς μετριέται η δύναμη και το γόητρο μιας χώρας μέσω της σημαίας; Δηλαδή, τι διάφορα έχει η σημαία των Η.Π.Α με την σημαία της Σάντα Λουτσίας, ενός νησιού 616τ.χιλ. με 151.000 κατοίκους; Στην χώρα που για να διορθώσει την μυωπία της κάνει ολόκληρη μεταμόσχευση ματιού αντί να φορέσει απλά ένα ζευγάρι γυαλιών. Στην χώρα που αγαπάει τα άκρα, οι απόψεις αυτές μπορούν να παρεξηγηθούν πολύ εύκολα. Όταν ένα παιδί γαλουχηθεί από την οικογένεια του και από το σχολείο με φαντασιώσεις «ανωτερότητας», δυο είναι οι δρόμοι που μπορεί να πάρει, ο μεν της αμφισβήτησης, ο δε μιας φασιστικής ιδεολογίας κόσκινου ( κρατάμε αυτούς που θέλουμε και τους άλλους τους πετάμε , αν βαρεθούμε και αυτούς που έχουμε. Τους ξαναπερνάμε από κόσκινο μέχρι να μείνουμε μόνοι μας!). Οι εκδηλώσεις των τελευταίων έχουν την δυνατότητα να πάρουν ακραίο και νοσηρό χαρακτήρα, έτσι το όραμα του κάθε εθνικού κοσκινιτή μπορεί να διαμορφωθεί ως απτή πραγματικότητα.

 

Για να καταλάβει κάποιος το νόημα της σημαίας πρέπει να της δώσει μια ερμηνεία, χρειάζεται νοητική επεξεργασία, αλλιώς θα βλέπεις ένα πανί που κυματίζει. Αν ρωτήσεις ένα παιδί, τι είναι η σημαία προτού, του εξηγήσεις. Θα σου περιγράψει απλώς χρώματα και σχήματα πάνω σε ένα σεντόνι. Άρα, θα σου έλεγε κάποιος που δεν πιστεύει στα σύμβολα, πως το κάθε φλάμπουρο λοιπόν, είναι μια νοητή κατασκευή. Αυτό που μεταμορφώνει το ύφασμα σε ένα σύμβολο είναι ο άνθρωπος. Η ίδια σημαία ειναι, είτε πρόκειται για δάκρυα των Ολυμπιονικών στην τελετή απονομής των βραβείων, είτε για το δέος και το μίσος που συγκλονίζει τα μέλη των ακροδεξιών οργανώσεων όταν ψέλνουν τον εθνικό ύμνο.

Αν στήσω στην αυλή μου μια σημαία, τη δική μου σημαία με σήμα το γάιδαρο, και καθημερινά επιδίδομαι σε πράξεις λατρείας και αφοσίωσης σε αυτήν, τότε αυτό θα παραμείνει μια ιδιωτική υπόθεση . Αν οι γείτονες δεν καλέσουν τρελόγιατρο, τότε στην καλύτερη περίπτωση, θα δουν τη δική μου, προσωπική σημαία σαν πανί. Με λίγα λόγια μια σημαία μπορεί να καθιερωθεί ως σύμβολο αν υπάρχει μια μαζα ώστε να της προσδώσει ρόλο σε μια διαδικασία κοινωνικοποίησης.

 

 

Επειδή σήμερα κάνει λίγο κρύο, το έριξα στα παπλώματα και οχι στο σεντόνι!

Σε έφαγα Γουος!:P:lol:

Δημοσ.

Δεν είπα ότι είναι υγιές,είναι γεγονός όμως και θα πρέπει να φέρεσαι αναλόγως.

 

Πήγαινε στην Τεχεράνη,κέντρο κέντρο και κάψε το κοράνι,θα φύγει η πέτρα σύννεφο,δεν είναι υγιές αλλά την εξέλιξη την ήξερες πριν το κάνεις ε

Στο παράδειγμά σου έχουμε να κάνουμε με 2 κατηγορίες καθυστερημένων.

Η μία είναι αυτοί που καίνε το κοράνι και η δεύτερη αυτοί που θα λιντσάρουν εκείνον που έκαψε το κοράνι.

 

Για το βίντεο του θρεντ, η κατηγορία των καθυστερημένων είναι μία.

Δημοσ.
Δεν είπα ότι είναι υγιές,είναι γεγονός όμως και θα πρέπει να φέρεσαι αναλόγως.

 

Πήγαινε στην Τεχεράνη,κέντρο κέντρο και κάψε το κοράνι,θα φύγει η πέτρα σύννεφο,δεν είναι υγιές αλλά την εξέλιξη την ήξερες πριν το κάνεις ε

Και τι κάνουμε για αυτό, επαναπαυόμαστε που είμαστε το Ιράν της ορθοδοξίας;
Δημοσ.

Όποιος ι βγαίνει στην τηλεόραση και κράζει πανελληνίως σημαίες κλπ κλπ σε μία χώρα όπου βγήκαν 2-3 εκατομύρια στους δρόμους για τις ταυτότητες και περιμένει ότι δεν θα προκαλέσει αντιδράσεις που θα φτάσουν μέχρι και τις φάπες,σορρυ αλλά δεν θεωρείται κι έξυπνος ε;

 

Οι κατηγορίες των καθυστερημένων 2 είναι,μπερδεύεσαι

 

Και τι κάνουμε για αυτό, επαναπαυόμαστε που είμαστε το Ιράν της ορθοδοξίας;

Η αλλαγή θα ξεκινήσει απο την τηλεόραση και απο έναν τρισάθλιο ηθοποιό;

Κι εγώ που νόμιζα ότι το πρώτο βήμα είναι η παιδεία

Δημοσ.
Όποιος ι βγαίνει στην τηλεόραση και κράζει πανελληνίως σημαίες κλπ κλπ σε μία χώρα όπου βγήκαν 2-3 εκατομύρια στους δρόμους για τις ταυτότητες και περιμένει ότι δεν θα προκαλέσει αντιδράσεις που θα φτάσουν μέχρι και τις φάπες,σορρυ αλλά δεν θεωρείται κι έξυπνος ε;

 

Οι κατηγορίες των καθυστερημένων 2 είναι,μπερδεύεσαι

 

 

Η αλλαγή θα ξεκινήσει απο την τηλεόραση και απο έναν τρισάθλιο ηθοποιό;

Κι εγώ που νόμιζα ότι το πρώτο βήμα είναι η παιδεία

To ότι θεωρείς φυσιολογικό και επόμενο να φάει ξύλο επειδη βγήκε και είπε την άποψή του, είναι ανησυχητικό.
Δημοσ.
Η αλλαγή θα ξεκινήσει απο την τηλεόραση και απο έναν τρισάθλιο ηθοποιό;

Κι εγώ που νόμιζα ότι το πρώτο βήμα είναι η παιδεία

 

Επειδή γενικά μου αρέσει ο τρόπος προσέγγισης που είχανε οι αρχαίοι ναούμ, σε παραπέμπω στην ετυμολογία της λέξης "ηθοποιός".

Δημοσ.

Το ότι θεωρώ φυσιολογικό και επόμενο ότι αν κάνω μπατζι τζάμπινγκ χωρίς σκοινί θα σκοτωθώ,δεν είναι ανησυχητικό,αντίθετα είναι λογική και συνειδητοποίηση της κατάστασης

 

 

Επειδή γενικά μου αρέσει ο τρόπος προσέγγισης που είχανε οι αρχαίοι ναούμ, σε παραπέμπω στην ετυμολογία της λέξης "ηθοποιός".

Ναι ολόιδιο.

Κι επειδή γενικά μου αρέσει ο τρόπος προσέγγισης που είχανε οι αρχαίοι κι εμένα ναούμ,σε παραπέμπω στο δημοκρατικό τους πολίτευμα.

 

Αν οι ηθοποιοί είναι όπως ήταν αρχαια να εφαρμόσουμε κι εκείνη τη δημοκρατία,ε τι λες;

Δημοσ.
Γιατί να διατηρήσεις την υπόσταση σου σαν κράτος με τα οπλα και οχι με τον πολιτισμό και την παιδεία? (ρητορική ερώτηση) Και μην μου πεις πως γίνετε αυτο? τα μισά ελληνόπουλα έχουν γινει Αμερικανάκια! Πολιτισμός ειναι και αυτος! (καλός ή κακός, δεν στέκομαι εκεί)

 

Γιατί αν η αμερική δεν είχε τον στρατό δεν θα διατηρούνταν ως υπερδύναμη και δεν διασφάλιζε την διάδοση του πολιτισμού της ώστε να ελληνόπουλα να γίνουν αμερικανάκια.

Κακά τα ψέματα, στην εξωτερικη πολιτική επιβάλεται ο ισχυρός, και μέτρο ισχυρότητας είναι τα όπλα και τα λεφτά (=όπλα) και όχι η ποίηση.

 

(Το παραπάνω δεν ειναι φιλοσοφικό, αλλα "end of all")

Γιατι να μην σέρνουμε τις γυναίκες απο τα μαλλιά, να τους ρίχνουμε εναν μπερντέ ξύλο και να τις βιάζουμε ετσι για πλάκα?

Α! γιατι έχουμε εξελιχθεί σαν είδος και σαν πολιτισμός.

 

Οπότε αν παρατούσαμε κάποτε και τις αγέλες θα προοδεύαμε κι άλλο.

Το μόνο πρόβλημα είναι πως δεν θα πωλούνταν τα όπλα.

 

 

 

Άνοιξα που λες μια εγκυκλοπαίδεια για να διαβάσω τι έγραφε για την σημαία. Εκεί που έλεγε πως: « Από τα πολύ παλιά χρόνια οι άνθρωποι συνήθιζαν να χρησιμοποιούν διάφορα αντικείμενα (εμβλήματα) στηριγμένα στην κορυφή κονταριών ή πάνω στα όπλα, για να συμβολίσουν θεούς που θεωρούσαν προστάτες…κ.λ» Ξαφνικά έπεσε το μάτι μου σε μια μικρή παράγραφο όπου σημείωνε, πως σήμερα, οι εθνικές σημαίες είναι σύμβολα της ιστορίας, της δύναμης και του γοήτρου κάθε χώρας, καθώς επίσης της εθνικής συνείδησης και της φιλοπατρίας του λαού. Το διάβαζα, το ξαναδιάβαζα αλλά κάτι δεν πήγαινε καλά. Πώς μετριέται η δύναμη και το γόητρο μιας χώρας μέσω της σημαίας; Δηλαδή, τι διάφορα έχει η σημαία των Η.Π.Α με την σημαία της Σάντα Λουτσίας, ενός νησιού 616τ.χιλ. με 151.000 κατοίκους; Στην χώρα που για να διορθώσει την μυωπία της κάνει ολόκληρη μεταμόσχευση ματιού αντί να φορέσει απλά ένα ζευγάρι γυαλιών. Στην χώρα που αγαπάει τα άκρα, οι απόψεις αυτές μπορούν να παρεξηγηθούν πολύ εύκολα. Όταν ένα παιδί γαλουχηθεί από την οικογένεια του και από το σχολείο με φαντασιώσεις «ανωτερότητας», δυο είναι οι δρόμοι που μπορεί να πάρει, ο μεν της αμφισβήτησης, ο δε μιας φασιστικής ιδεολογίας κόσκινου ( κρατάμε αυτούς που θέλουμε και τους άλλους τους πετάμε , αν βαρεθούμε και αυτούς που έχουμε. Τους ξαναπερνάμε από κόσκινο μέχρι να μείνουμε μόνοι μας!). Οι εκδηλώσεις των τελευταίων έχουν την δυνατότητα να πάρουν ακραίο και νοσηρό χαρακτήρα, έτσι το όραμα του κάθε εθνικού κοσκινιτή μπορεί να διαμορφωθεί ως απτή πραγματικότητα.

 

Για να καταλάβει κάποιος το νόημα της σημαίας πρέπει να της δώσει μια ερμηνεία, χρειάζεται νοητική επεξεργασία, αλλιώς θα βλέπεις ένα πανί που κυματίζει. Αν ρωτήσεις ένα παιδί, τι είναι η σημαία προτού, του εξηγήσεις. Θα σου περιγράψει απλώς χρώματα και σχήματα πάνω σε ένα σεντόνι. Άρα, θα σου έλεγε κάποιος που δεν πιστεύει στα σύμβολα, πως το κάθε φλάμπουρο λοιπόν, είναι μια νοητή κατασκευή. Αυτό που μεταμορφώνει το ύφασμα σε ένα σύμβολο είναι ο άνθρωπος. Η ίδια σημαία ειναι, είτε πρόκειται για δάκρυα των Ολυμπιονικών στην τελετή απονομής των βραβείων, είτε για το δέος και το μίσος που συγκλονίζει τα μέλη των ακροδεξιών οργανώσεων όταν ψέλνουν τον εθνικό ύμνο.

Αν στήσω στην αυλή μου μια σημαία, τη δική μου σημαία με σήμα το γάιδαρο, και καθημερινά επιδίδομαι σε πράξεις λατρείας και αφοσίωσης σε αυτήν, τότε αυτό θα παραμείνει μια ιδιωτική υπόθεση . Αν οι γείτονες δεν καλέσουν τρελόγιατρο, τότε στην καλύτερη περίπτωση, θα δουν τη δική μου, προσωπική σημαία σαν πανί. Με λίγα λόγια μια σημαία μπορεί να καθιερωθεί ως σύμβολο αν υπάρχει μια μαζα ώστε να της προσδώσει ρόλο σε μια διαδικασία κοινωνικοποίησης.

 

 

Επειδή σήμερα κάνει λίγο κρύο, το έριξα στα παπλώματα και οχι στο σεντόνι!

Σε έφαγα Γουος!:P:lol:

 

Ναι σαφώς και η σημαία είναι συμβολο και όχι πανί. Δεν είπε κανείς το αντίθετο και θα ήταν αστείο αν το έλεγε. Κι ο σταυρός είναι σύμβολο αντίστοιχα και όχι ένα κομμάτι υλικού.

Δημοσ.

 

(αν και προκαλεί μια μικρή ηδονή η είδηση ότι τον έδειραν...)

 

Έτσι εξηγούνται τα νεύρα σου.

Βρε katerina_a_86, από άλλα πράγματα ηδονίζονται οι άνθρωποι.

Ψάχτο λίγο.

 

Μην το λες , ο Sigmund Freud την εκτόνωση μιας εσωτερικής έντασης που περιέχει το ψυχικό όργανο την αναφέρει ως ηδονή. Ενώ η δυσαρέσκεια αντιστοιχεί στην αύξηση της! ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...