Προς το περιεχόμενο

Εθνικές γιορτές


katerina_a_86

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Εγώ προτείνω να γίνουν λίγο πιο ιντεράκτιβ οι εθνικές επέτειοι. Να, για παράδειγμα στου Αγίου Βαλεντίνου μοιράζουν παντού προφυλακτικά. Θα μπορούσαν ας πούμε να μοιράζουν δωρεάν πισι γκέημζ με σενάριο σχετικό με την εκάστοτε εθνική επέτειο. Πιο πολύ θα το εκτιμούσαν τα πιτσιρίκια από το ασπρομπλε σουλατσάρισμα. Ο πρώτος δε που θα το τερματίσει πανελληνίως να κερδίζει ένα δάφνινο στεφάνι ή ένα στεφάνι ελιάς. Ή ακόμη ακόμη ένα φωτοστέφανο. Ορίστε, όλα μέσα.

 

To φωτοστέφανο να δείνει Spirit Και το ελιάς να δίνει μπόλικο intellect ε,και να υπάρχει και δυνατότητα Upgrade...

  • Απαντ. 322
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πέρα από τα αστειάκια πάντως, μπορώ να μιλήσω (εγώ και ο καθένας) διαχωρίζοντας τις απόψεις μου σε "ακαδημαϊκή" και σε "ως πολίτης του ελληνικού κράτους".

 

Στη μία πρέπει να αναλυθεί πριν απ' όλα τι ακριβώς εννοούμε χρησιμοποιώντας όρους όπως έθνος, εθνικισμός κ.ο.κ. και να απαντήσω ως τρίτο πρόσωπο, με απόψεις αποστειρωμένες από πολιτική και κατά το δυνατόν αντικειμενικότερες, στην άλλη ως πολιτικό ον, ζώντας στο ελληνικό κράτος (ή όχι) αλλά πάντα θεωρώντας τον εαυτό μου Έλληνα-ενταγμένο σε ένα κοινωνικό/εθνικό σύνολο ελληνικό.

 

Μια πρόχειρη απάντηση που μπορώ να σκεφτώ, κράμα των παραπάνω, είναι πως οι συγκεκριμένοι εθνικοί εορτασμοί είναι απαραίτητοι για ένα έθνος όταν δεν υπάρχουν άλλοι δεσμοί ικανοί να γίνουν οι συνδετικοί κρίκοι ανάμεσα στα μέλη του, κατά συνέπεια στην Ελλάδα χρειάζονται οι εθνικές γιορτές. Είναι μια άποψη που απλά παίρνει ως δεδομένη την ύπαρξη του έθνους, όχι το αν συμφωνώ με αυτήν.

 

Η απογοήτευση στο θρεντ δεν είναι τα -αναμενόμενα- κουλουβάχατα, αυτά φαίνονταν από την αρχή και έρχονται πάντα, όσο το ότι όλο αυτό γίνεται επειδή κάποιος (ελευθερία λόγου δεν υπάρχει αλήθεια;) έκανε ένα σκετς και νευρίασε την Κατερίνα. Ή επειδή αντίστοιχα κάποιοι ενοχλούνται από κάποιον Λαζόπουλο που επίσης κέρδισε ένα δικαίωμα (αυτό του να λέει αυτά που θέλει) στην ελληνική τηλεόραση τις ώρες αιχμής. Και όλα αυτά τα στηρίζουμε στο όνομα ενός πατριωτισμού -συγκεχυμένη έννοια με αυτή του εθνικισμού- παραμερίζοντας την ελευθερία του λόγου ως κεκτημένο ανθρώπινο δικαίωμα.

Κάποιοι πέθαναν γράφει κάποιος στο θρεντ για να μπορούμε να είμαστε ελεύθεροι εσύ, εγώ και ο όμνι και ο φάλλον και να θεωρούμαστε άξια τέκνα του Αριστοτέλη και του Πλάτωνα και του ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΤΡΟΥ. Εγώ προτιμώ να λέω ότι κάποιοι πέθαναν για να μπορεί ο καθένας να γράφει το μακρύ του και το κοντό του χωρίς να κινδυνεύει να πάει στο νοσοκομείο, δίχως επιχειρήματα, και απλά με ένα καδρόνι στο οποίο άλλος θα στερέωνε την ελληνική σημαία πάνω, άλλος τη βυζαντινή και άλλος το σφυροδρέπανο.

 

Αυτά βέβαια είναι στοιχειώδη πράγματα που θα έπρεπε να τα μαθαίνει κανείς από το σπίτι του, εγώ θα τα πω;

Δημοσ.

Μια πρόχειρη απάντηση που μπορώ να σκεφτώ, κράμα των παραπάνω, είναι πως οι συγκεκριμένοι εθνικοί εορτασμοί είναι απαραίτητοι για ένα έθνος όταν δεν υπάρχουν άλλοι δεσμοί ικανοί να γίνουν οι συνδετικοί κρίκοι ανάμεσα στα μέλη του.

redundant όμως σήμερα (προσθέτω), όπου αυτόν τον ρόλο τον έχoυν αναλάβει η ΝΟΚΙΑ κι η NOVA

Δημοσ.

Η μεγαλύτερη απορία μου, όλα αυτά τα χρόνια, παραμένει γιατί η Ελλάδα γιορτάζει την έναρξη του πολέμου, αντί για το τέλος του (απελευθέρωση από τη ναζιστική κατοχή).

Δημοσ.
Η μεγαλύτερη απορία μου, όλα αυτά τα χρόνια, παραμένει γιατί η Ελλάδα γιορτάζει την έναρξη του πολέμου, αντί για το τέλος του (απελευθέρωση από τη ναζιστική κατοχή).

 

Αυτό είναι και δική μου απορία, φαντάζομαι ότι κάποια ευθύνη θα έχει ο εμφύλιος στο παραπάνω.

Δημοσ.
Η μεγαλύτερη απορία μου, όλα αυτά τα χρόνια, παραμένει γιατί η Ελλάδα γιορτάζει την έναρξη του πολέμου, αντί για το τέλος του (απελευθέρωση από τη ναζιστική κατοχή).

 

Γιατι η συγκεκριμενη εναρξη, μας εμαθαν,προηλθε απο ενα ιστορικο ΟΧΙ το οποιο και γιορταζουμε (τωρα αν υπηρξε αυτο το ιστορικο οχι, και πως ειπωθηκε... αλλη κουβεντα).

Δημοσ.

Ναι, θα μπορούσε να προέρχεται και από ένα ιστορικό ΓΗΕΗ μετά τη λήξη του, δεν είναι λογικό αυτό.

Απλώς η λήξη του πολέμου σήμανε άλλον ένα πόλεμο, χειρότερο, δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί κατόρθωμα.

Δημοσ.

Δε σε πιάνω - και το "ΟΧΙ" άλλωστε ήταν σερβιρισμένο κατα το δοκούν του μετρ ντ' (και των σεφ) (ας μην ήταν αγγλοκέλευσμα και ο Μεταξάς μπορεί και να βροντοφώναζε "ΠΕΡΚΕ ΝΟ;").

 

Συμπέρασμα, η Ιστορία θυμάται και γιορτάζει ό,τι της πουν. Άρα ποιός θα απαγόρευε να γιορτάζουμε το "ΟΥΣΤ", υποννοώντας μόνο τους Γότθους (και μην κάνοντας ποτέ κουβέντα σε σχολεία για Βάρκιζες και Δεκεμβριανά; ) <-- btw έχει συμβεί

Δημοσ.

Μια ενδιαφέρουσα άποψη διατυπώθηκε εδώ

 

Επειδή έχω πολύ διάβασμα τη δεδομένη στιγμή, θα επανέλθω το βραδάκι να συμπληρώσω και να απαντήσω. Αν χρειαστεί. =)

Δημοσ.

Δεν ήξερα πως η Λουκία Μεταξά είχε πιο επιδέξιο κώλο απ' ό,τι μεταξωτό βρακί πάντως. Τί μαθαίνει κανείς.

Δημοσ.
Δεν ήξερα ότι η Λουκία Μεταξά είχε πιο επιδέξιο κώλο απ' ό,τι μεταξωτό βρακί, πάντως. Τί μαθαίνει κανείς.

 

Μα αφου το λεει η παροιμια αγαπητε, οτι τα μεταξωτα βρακια, θελουν τους επιδεξιους, δεν μπορει να τα φερεσει οποιος κι οποιος κωλος :X.

Δημοσ.
Μια ενδιαφέρουσα άποψη διατυπώθηκε εδώ

 

Επειδή έχω πολύ διάβασμα τη δεδομένη στιγμή, θα επανέλθω το βραδάκι να συμπληρώσω και να απαντήσω. Αν χρειαστεί. =)

 

Απόλυτα εμετικό κείμενο.

 

Πέρα από το άθλιο humor, αναρωτιέμαι αν υπάρχουν άτομα που πιστεύουν ότι το οχι το είπε ο ελληνικός λαός και όχι Μεταξάς.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:54 ----------

 

Η απογοήτευση στο θρεντ δεν είναι τα -αναμενόμενα- κουλουβάχατα, αυτά φαίνονταν από την αρχή και έρχονται πάντα, όσο το ότι όλο αυτό γίνεται επειδή κάποιος (ελευθερία λόγου δεν υπάρχει αλήθεια;) έκανε ένα σκετς και νευρίασε την Κατερίνα. Ή επειδή αντίστοιχα κάποιοι ενοχλούνται από κάποιον Λαζόπουλο που επίσης κέρδισε ένα δικαίωμα (αυτό του να λέει αυτά που θέλει) στην ελληνική τηλεόραση τις ώρες αιχμής. Και όλα αυτά τα στηρίζουμε στο όνομα ενός πατριωτισμού -συγκεχυμένη έννοια με αυτή του εθνικισμού- παραμερίζοντας την ελευθερία του λόγου ως κεκτημένο ανθρώπινο δικαίωμα.

Κάποιοι πέθαναν γράφει κάποιος στο θρεντ για να μπορούμε να είμαστε ελεύθεροι εσύ, εγώ και ο όμνι και ο φάλλον και να θεωρούμαστε άξια τέκνα του Αριστοτέλη και του Πλάτωνα και του ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΤΡΟΥ. Εγώ προτιμώ να λέω ότι κάποιοι πέθαναν για να μπορεί ο καθένας να γράφει το μακρύ του και το κοντό του χωρίς να κινδυνεύει να πάει στο νοσοκομείο, δίχως επιχειρήματα, και απλά με ένα καδρόνι στο οποίο άλλος θα στερέωνε την ελληνική σημαία πάνω, άλλος τη βυζαντινή και άλλος το σφυροδρέπανο.

 

Αυτά βέβαια είναι στοιχειώδη πράγματα που θα έπρεπε να τα μαθαίνει κανείς από το σπίτι του, εγώ θα τα πω;

 

  • Ελευθερία στην κριτική δεν υπάρχει?
  • Ελευθερία στο να μην σου αρέσει από χιουμοριστικής πλευράς ένα βίντεο και να αηδιάσεις από αυτό δεν υπάρχει?
  • Ελευθερία να εκφράσεις την ενδεχόμενη αηδία σου δεν υπάρχει?
  • Στήριξα την αηδία μου σε κάποιον πατριωτισμό ή μήπως στάθηκα απέναντι στην έννοια του πατριωτισμού (και μάλιστα με προκλητικό τρόπο) και χλευάστηκα γι αυτό? Και με τον Λαζόπουλο ίδια φάση, ακόμη κι αν συμφωνώ με πολλά μαζί του, ο τρόπος του και το stykάκι του στην tv τον κάνει αξιομίσητο.
  • Κάποιοι πέθαναν για να μπορεί να κάνει αυτός ο αηδιαστικός τα video του και μετά εγώ να μπορώ να τον βρίζω και οι υπόλοιποι να βρίζουν εμένα που τον βρίζω.
  • Ναι αυτά τα στοιχειώδη θα έπρεπε να τα μαθαίνει κανείς στο σπίτι του.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...