Προς το περιεχόμενο

Εθνικές γιορτές


katerina_a_86

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ενταξει παιδες.

 

@teo64x. Επειδη βλεπω επικαλεισαι πολλακις την σοβαροτητα μου, θα ηθελς να σε ρωτησω με τι ειδους σοβαροτητα κατεληξες στο συμπερασμα οτι ειμαι (ακρο)δεξιος ή δεξιος γενικοτερα? Επειδη κατακρινω ενα ακρο, το οποιο τυχαινει να ειναι η ακροαριστερα? Εξισου κατακρινω και το αλλο ακρο αν προκειται να σε ικανοποιησει ή τελος παντων να συμβαδισει πιο πολυ με το επαναστατημενο εγω σου. Φανταζομαι οτι στην περιπτωση αυτη, θα με συμπαθουσατε πιο πολυ. Συγνωμη που δεν ασπαζομαι κανενα απτα 2 ακρα, ειμαι ασοβαρος λοιπον, ειμαι μ****, ειμαι αστοιχειωτος, ειμαι ανευ στοχασμου, εχω ανεδαφικες αποψεις, ειμαι φασιστας, ειμαι χαριτωμενος.

 

Επισης μιλα καλυτερα teo. Δεν σε προσβαλα, εκτος αν εισαι απο αυτους που καινε σημαιες και το πηρες προσωπικα. Οχι οτι με ενοχλει ο τροπος που μιλας, ισα ισα ενισχυει καποιες αποψεις μου.

  • Απαντ. 322
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

(τί καλά που είχαμε cum-fest χθες...To χαλάσατε είχατε δεν είχατε... :-()

 

Έχω την αίσθηση πως o MiDi_MiLiZ δεν είναι πάντως ο φανατικός δεξιόφρων πατριώτης που πιστεύει στο ότι όλα βαίνουν καλώς, να κοιτάμε τη δουλίτσα μας, ν' αφήνουμε τις επαναστάσεις κατά μέρος, και τα πράγματα στους νόμιμα εκλεγμένους αντιπροσώπους μας να πράττουν απερίσπαστοι το λειτούργημα της διακυβέρνησης.

Αν έχω άδικο, ας με διορθώσει.

 

Κατά τ' άλλα, φταίει μάλλον ο τρόπος γραφής του, που ενώ θέλει να στηλιτεύσει την μερίδα των όντως υπαρχόντων "ψευτοεπαναστατών", που όταν τελειώσει πχ ο ηλικιακός χαβαλές, χώνονται στο δημόσιο και εκεί που καίγανε σημαίες, καταλήγουν να σιδερώνουν γραββάτες και το κάνουν και με ευλάβεια, χάνει το όποιο του "δίκαιο". Αν βέβαια βγει ο ίδιος και πει "δεν είναι μερίδα, όλοι τα ίδια σκατά είναι", τότε απλά τσουβαλιάζει και αλλάζει η αίσθησή μου.

 

Και παρεμπιπτόντως, ποιός από τους παρόντες αρνείται την ύπαρξη μιας τέτοιας μερίδας; Άλλος λίγο-άλλος πολύ, όντως αλλάζει το σκοπό που τραγουδάει στην πορεία. Και σίγουρα υπάρχουν και όσοι αφελώς κι ανεγκεφάλως απλά σπάνε καίνε και ρημάζουν. Προσωπικά για να φτάσει κανείς εν Ελλάδι το 2010 να κάψει σημαία (αλλά και καταστήματα κτλ κτλ), κάτι έχει κόψει στραβά, και δε νομίζω πως οι πρακτικές του φέρνουν και πολλά θετικά αποτελέσματα. Σε περίπτωση ξεκάθαρου ολοκληρωτικού καθεστώτος, η συμβολική πράξη του καψίματος έχει άλλο νόημα,ναι. Αλλά στο ντεμι-σαιζόν που οι περισσότεροι ζούμε σήμερα, "ελεύθεροι" (απροστάτευτοι δλδ) μέσα στην παγκόσμια καπιταλιστική ζούγκλα, οι περισσότεροι "βολεύονται" με το α-λα αμέρικαν ντρημ "όσο τρέξεις, τόσο θα πετύχεις, και είσαι ελεύθερος να το κάνεις", βολεύονται με οικογενειακό μισθό κάπου κοντά στα 2χιλιάρικα (οι παρακάτω των 2Κ δεν βολεύονται καθόλου βέβαια), ή με 3 και 4 κάνοντας παράλληλες δουλειές (και προφασίζονται κι όλας ότι άμα θες να δουλέψεις και να βγάλεις λεφτά, μην τεμπελιάζεις και τρόποι υπάρχουν), ξεχνώντας βέβαια ότι το θέμα είναι τί γίνεται με τον βασικό μισθό, και με τα ανθρώπινα εργασιακά ωράρια που πρέπει να διαφυλάττουν (το ότι έχουμε διαβρωθεί σαν άνθρωποι/λαός/πλέμπα, πώς το λένε, και τρωγόμαστε μεταξύ μας, ούτε άσχετο είναι, ούτε αστείο, όταν όταν κατα βάση τρέχουμε 15/7 γαι να τα βγάλουμε πέρα), με τον τιμάριθμο, με την διαφθορά και τις αρπαχτές της, με την ανοργανωσιά της χώρας όσον αφορά την απο κεφαλής καθοδήγηση/κατεύθυνση που θα όφειλε να δίνει (σχεδιασμός, παραγωγικές επενδύσεις -ούτως ώστε να μην βασίζεται ο κάθε μέσος τύπος που θέλει να τη δει μικροεπιχειρηματίας "για να κάνει κάτι καλύτερο στη ζωή" ανοίγοντας γαλατάδικο, καφετέρια και λοιπά σχετικά όχι και τόσο παραγωγικά- κίνητρα για αποκέντρωση κτλκτλτκλτκτλ). Ε οι προηγούμενοι που "βολεύονται", δεν νομίζω ότι θα δουν (ούτε καν τον χρόνο να κάτσουν να το φιλοσοφήσουν έχουν) και πολύ θετικά στις 11 που φτάνουν σπίτι, στην plasma τους, και βάζουν αντενομεγκοσκαϊστάρ και βλέπουν έναν 16χρονο ή και 26χρονο να καίει σημαίες, αντί να τρέχει ολημερίς για να βγάλει φράγκα, να κάνει θρησκευτικό γάμο με 100+ καλεσμένους στο γλέντι, να πάρει αμάξι, να πάρει σπίτι, να κάνει παιδιά, να τα στείλει φροντιστήρια (διότι το δωρεάν σχολείο δεν αρκεί), κιθάρα, πιάνο, μπαλλέτο, κικμπόξινγκ (άμα του την πέσουν αυτοί που καίνε σημαίες), αγγλογαλλογερμανικά και υπολογιστές.

...Οπότε μάλλον πρέπει να είναι λίγο πιο προσεκτικοί όσοι καίνε σημαίες, όσον αφορά το πότε το πού και με ποιά αφορμή τις καίνε, γιατί αλλιώς γίνονται τα κωλόπαιδα και χάνουν την αξιοπιστία τους. Πολλώ δε μάλλον, αν όντως διάφοροι από αυτούς αργά ή γρήγορα φτάνουν στο σημείο να γλύφουν εκεί που κατουρούσαν. Η δε πράξη τους, εμένα προσωπικά δεν με προκαλεί ιδιαίτερα, όσον αφορά τα όσα συμβολίζει η σημαία που καίνε. Πιό πολύ με προκαλεί η προβατοποίηση του να απλώνουν όλοι κι από μία κατά τις εθνικές επετείους, με τον ίδιο αδιάφορο και συμβατικό τρόπο που γιορτάζουν επετείους γάμων. Και ΑΚΟΜΑ περισσότερο, όταν βλέπω ΚΑΘΕ είδους σημαίες και σημαιάκια, είτε στα σκουπίδια (σε τσιτωμένο mode θα προτιμούσα να την ΘΑΒΑΝΕ την σημαία που πάλιωσε, που έσπασε ο ιστός της), από πάνινες έως πλαστικά, και σχεδόν θα στήριζα την ποινική δίωξη των όσων πετάνε τα προηγούμενα στους δρόμους μετά το πέρας των παρελάσεων. Δηλαδή είναι κολάσιμος ο άλλος που την καίει και δεν σέβεται έθνος, προγόνους, αγώνες και αξίες, και δεν είναι αυτός που επειδή τελείωσε το πανηγύρι της παρέλασης, και πήρε ένα χάμπουργκερ, κι επειδή δεν έχει τρίτο χέρι να κρατήσει ΚΑΙ την σπράιτ, την πετάει κατάχαμα; ΠΟΥ είναι δλδ ο δικός του σεβασμός στα προηγούμενα; Αναλώθηκε όταν πέρασαν όλα τα ψηλοτάκουνα λύκεια και δεν θυμάται ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΣΗΜΑΙΑΚΙ, ΔΙΟΤΙ Ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΑΝ ΤΟ ΚΕΜΠΑΠ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΕΜΠΑΠ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ; Τεσπα.

Δημοσ.
ενταξει παιδες.

 

@teo64x. Επειδη βλεπω επικαλεισαι πολλακις την σοβαροτητα μου, θα ηθελς να σε ρωτησω με τι ειδους σοβαροτητα κατεληξες στο συμπερασμα οτι ειμαι (ακρο)δεξιος ή δεξιος γενικοτερα?

 

 

Μου επιτρέπεις να σε βοηθήσω εγώ να θυμηθείς.

 

 

 

Οι χειροτεροι, πιο προφανεις, πιο προκλητικοι και πιο επικινδυνοι φασιστες τη σημερον ημερα, ειναι αυτοι που εχουν ως σημαια την επανασταση και την αλλαγη.

 

Όλοι αυτοι οι απόπάνω είναι ακροαριστεροί-μπάχαλοι κατά την άποψή σου που καίνε τα μαγαζάκια και τα αυτοκινητάκια των καημένων μικροεπιχειρηματιών;

 

Απολείεται ας πούμε ένας απλά προοδευτικός άνθρωπος να έχει σημαία την αλλαγή.

Είναι ακροαροστερός κρυφοφασίστας.

 

Τουλαχιστον ο χρυσαυγιτης παραδεχεται οτι ειναι φασιστας, ξερεις με τι εχεις να κανεις. Δεν κρυβεται πισω απο ταμπελες. Στο λεει ξεκαθαρα.

 

 

no comment on that.

 

Ο δηθεν αναρχικος-αριστεριστης-τωρα που μεγαλωσα πρεπει να αποδειξω οτι εχω ιδεολογια-σκεπτικιστης φιλοσοφημενος μαχητης του δικαιου και οτι αλλο χαρακτηρισμο εφευρισκει για τον εαυτο του, ειναι εν τελει πιο φασιστας απτο φασιστα σε πρακτικο επιπεδο, αλλα θεωρητικα μισει το φασισμο.

 

Πρεπει καποια στιγμη στην Ελλαδα να επιβληθει πειθαρχια. Δεν παει αλλο η κατασταση με αυτους.

 

Συγνώμη αλλά από τo παραπάνω ομνισλαστικό παραλλήρημα, το μόνο που λείπει είναι το "Ε ρε μια χούντα που μας χρειάζεται".

 

Την επόμενη φορά που θα γράψεις πώς κάποιος έφτασε στο σημείο να βγάλει ένα ασφαλές συμπέρασμα για τις (όποιες) πολιτικές σου απόψεις, ξανασκέψου λίγο τι έχεις γράψει εσύ στο πρόσφατο παρελθόν.

Δημοσ.
ενταξει παιδες.

 

@teo64x. Επειδη βλεπω επικαλεισαι πολλακις την σοβαροτητα μου, θα ηθελς να σε ρωτησω με τι ειδους σοβαροτητα κατεληξες στο συμπερασμα οτι ειμαι (ακρο)δεξιος ή δεξιος γενικοτερα? Επειδη κατακρινω ενα ακρο, το οποιο τυχαινει να ειναι η ακροαριστερα? Εξισου κατακρινω και το αλλο ακρο αν προκειται να σε ικανοποιησει ή τελος παντων να συμβαδισει πιο πολυ με το επαναστατημενο εγω σου. Φανταζομαι οτι στην περιπτωση αυτη, θα με συμπαθουσατε πιο πολυ. Συγνωμη που δεν ασπαζομαι κανενα απτα 2 ακρα, ειμαι ασοβαρος λοιπον, ειμαι μ****, ειμαι αστοιχειωτος, ειμαι ανευ στοχασμου, εχω ανεδαφικες αποψεις, ειμαι φασιστας, ειμαι χαριτωμενος.

 

Επισης μιλα καλυτερα teo. Δεν σε προσβαλα, εκτος αν εισαι απο αυτους που καινε σημαιες και το πηρες προσωπικα. Οχι οτι με ενοχλει ο τροπος που μιλας, ισα ισα ενισχυει καποιες αποψεις μου.

 

Κατέληξα σε εκείνο το συμπέρασμα, λανθασμένο ή μη, βασιζόμενος στο ότι η φρασεολογία σου είναι τέτοιου είδους. Αν δεν ισχύει, ανακαλώ το χαρακτηρισμό "δεξιός" και μόνο.

 

Από εκεί και πέρα, στην ουσία δε με ενδιαφέρει καθόλου τι είσαι. Με ενδιαφέρει μόνο το επίπεδο των επιχειρημάτων σου - κι αν είναι αυτό που εξέφρασες στο προηγούμενο ποστ σου, αυτά που έγραψα ισχύουν όπως και να 'χει.

 

MiDi, σου υπόσχομαι ότι θα μιλάω καλύτερα όταν βλέπω ένα αντίστοιχο επίπεδο.

 

Σε ό,τι αφορά τις ενισχυμένες απόψεις σου, δεν ξέρω σε τι ακριβώς σε βοήθησα (αν και πάντα χαίρομαι να το κάνω αυτό με τους ανθρώπους). Να ενισχύθηκε, άραγε, η άποψή σου ότι αυτοί που καίνε σημαίες γράφουν ορθογραφημένα; Με παραγράφους; Συγκροτημένα; Με σωστά σημεία στίξης; Ότι δε λαμβάνουν ως σοβαρό επιχείρημα το "αυτοί είναι ψευτοεπαναστάτες, υποκριτές, κλπ, αλλά δεν έχω τίποτα για να το στηρίξω, απλά έτσι θα 'ναι"; Ότι, δηλαδή, σκέφτονται λογικά; Ότι δε διαβάζουν σαν ζόμπι; Χαίρομαι αν ενίσχυσα αυτές σου τις απόψεις, παρόλο που - όπως ξεκαθάρισα εντελώς ξεκάθαρα και ξεκαθαρισμένα πριν - δεν είμαι υπέρ της καύσης εθνικών συμβόλων. Χαίρομαι, δηλαδή, αν ενίσχυσα την όποια θετική γνώμη είχες για κάποιους στους οποίους δεν ανήκω (αν και δεν ξέρω πώς το έκανα αυτό - και, πραγματικά, κάποια πράγματα καλύτερα να μην τα ξέρω). Χαίρομαι που κλείνουν το κανάλι 67.

 

Εκτός αν ενίσχυσα την άποψή σου ότι είναι βολεψάκηδες (πώς; ), ψευτοεπαναστάτες (πώς; ), κενοί ιδεολογίας (πώς; ) και άλλα τέτοια γλυκούλια, γιατί αν είναι αυτή η περίπτωση, τότε δεν έχω κάτι παραπάνω να προσθέσω, αλλά ευελπιστώ πως το συμπέρασμα θα λειτουργήσει ως φωτεινός φάρος στο thread για το αν αξίζει να σου απαντήσουν και άλλοι. Αν και δεν το νομίζω.

Δημοσ.

Όλοι αυτοι οι απόπάνω είναι ακροαριστεροί-μπάχαλοι κατά την άποψή σου που καίνε τα μαγαζάκια και τα αυτοκινητάκια των καημένων μικροεπιχειρηματιών;

Μαθαινουμε σημερα οτι ο μεσοαστος/συνδικαλιστης/αριστερος καιει μαγαζια, πεταει μολοτωφ, σπαει βιτρινες και κυνηγα αστυνομικους/ματ βδομαδα παρα βδομαδα. Οκ συμφωνοι και εδω.

Απολείεται ας πούμε ένας απλά προοδευτικός άνθρωπος να έχει σημαία την αλλαγή.

Είναι ακροαροστερός κρυφοφασίστας.

Αυτο που εγραψα και μαλλον δεν αντιληφθηκες οπως θα επρεπε, ειναι οτι οι μεθοδοι που χρησιμοποιουν οι ακροαριστεροι καταπατουν δικαιωματα και ελευθεριες πολιτων. Αρα ειναι φασιστικες κατα των συνανθρωπων τους. Δεν ειπα οτι ο ακροαριστερος κρυφοσκεφτεται μια χουντα οπως πας να ενοησεις.

Επισης οποιος πιστευει οτι υπαρχει ακρο δημοκρατικο, που δεν καταπατα ελευθεριες και δικαιωματα πολιτων (και κατ επεκταση νομους) τοτε κακως συζηταω μαζι του. Ειμαστε προφανεστατα σε αλλο μηκος κυματος, εχουμε τελειως διαφορετικα αξιωματα απο τα οποια ξεκινουμε τη συζητηση.

 

no comment on that.

Ναι τι? Διαφωνεις οτι ο χρυσαυγιτης τοποθετει τον εαυτο του στους φασιστες? Η μηπως διαφωνεις οτι ο ακροαριστερος δεν ειναι φασιστας τη στιγμη που αποπειραται να δολοφονησει-κλεψει-καταστρεψει περιουσιες στο ονομα της επαναστασης? Επειδη επικαλειται την επανασταση και την αλλαγη πρεπει να αποδεχθω ως δικαιες τις αντιδρασεις του, ενω του χρυσαυγιτη πρεπει να τις καταδικασω ? Δεν εχω 2 μετρα και 2 σταθμα. Μου ειναι απεχθη και τα 2 ακρα, συγνωμη αν δεν σας βολευει αυτη η γνωμη μου ή η παρομοιωση του ενος ακρου με το αλλο. Οσο δολοφονος και σιχαμερος ειναι ο χρυσαυγιτης που σκοτωνει στο ονομα της πατριδας, εξισου αντιπαθης ειναι ο αλλος του αλλου ακρου που κανει τα ιδια, εχοντας αλλο τιτλο και στοχευοντας σε αλλες κοινωνικες ομαδες αποτι ο χρυσαυγιτης.

 

Συγνώμη αλλά από τo παραπάνω ομνισλαστικό παραλλήρημα, το μόνο που λείπει είναι το "Ε ρε μια χούντα που μας χρειάζεται".

Οχι το ειπα πολυ ξεκαθαρα. Χρειαζεται επιβολη της πειθαρχιας για να διασωθουν καποια πραγματα. Η Γερμανια δε νομιζω να εχει χουντα. Αλλα εχει πειθαρχια, εχει αστυνομευση και ολοι νιωθουν ασφαλεις. Εδω ο ενας φοβαται μη του καψουν το μαγαζι, ο αλλος μην του καψουν το αμαξι, ο αστυνομικος μη τον δολοφονησουν, ο πανεμιστημιακος μη του σπασουν για 243554η φορα το γραφειο και καψουν τη βιβλιοθηκη της σχολης και κλεψουν τα εργαστηριακα pc (τα οποια εν τελει πληρωνει και ξαναπληρωνει ο λαος στον οποιο ο αναρχικος κατα τ'αλλα δηλωνει διπλα), o αλλος μην παει κεντρο να κανει μια δουλεια και πεσει σε επεισοδια κλπ κλπ. Στη Γερμανια και σε ΣΟΒΑΡΕΣ χωρες του εξωτερικου (τις οποιες σε αλλες συζητησεις παρουσιαζετε ως προτυπα οργανωσης), απλα δεν υφιστανται τα παραπανω, και οποιος διανοηθει να κανει κατι τετοιο γνωριζει a priori τι τον περιμενει. Εδω εχουν παρεξηγηθει διαφορες ενοιες οπως η ελευθερια, η δημοκρατια, η επανασταση, το πανεπιστημιακο ασυλο. Και οταν λεμε οτι πρεπει να βαδισουμε στα προτυπα σοβαρων χωρων στο θεμα αστυνομευσης, χαρακτηριζομαστε φασιστες. Οκ κι εδω.

 

Την επόμενη φορά που θα γράψεις πώς κάποιος έφτασε στο σημείο να βγάλει ένα ασφαλές συμπέρασμα για τις (όποιες) πολιτικές σου απόψεις, ξανασκέψου λίγο τι έχεις γράψει εσύ στο πρόσφατο παρελθόν.

Αν συνεχιζεις να πιστευεις οτι οι παραπανω αποψεις ειναι φασιστικες, τοτε δεν εχω να σου πω παρα το οτι η αποψη σου δεν εκφραζει τα λεγομενα μου.

 

edit: @teo64x. Το σωσες τωρα, ενταξει.

edit2: Ακομα και στις συζητησεις ειναι πολυ ενοχλητικο να σε εντασει ο ακροαριστερος σε 2 κατηγοριες σε περιπτωση που εισαι κατα των μολοτωφ και παρομοιων μεθοδων "αντιδρασης": α) φασιστας β) προβατο. Και ο χρυσαυγιτης ή α) προβατο θα σε πει, ή β) αναρχικο ή γ)αλλοδαπο.

 

ΥΓ. Εν τελει σας αφηνω να τα πειτε μεταξυ σας, μιας και βρηκατε-δημιουργησατε το μαυρο προβατο που θελατε στο thread για να εκφρασετε τις επαναστατικες ιδεολογιες-αποψεις σας, επειδη τολμησε να διαφωνησει μαζι σας. Ειστε ελευθεροι λοιπον, δεν θα σας ενοχλησω, σας διαβεβαιω.

Δημοσ.

 

 

Ναι τι? Διαφωνεις οτι ο χρυσαυγιτης τοποθετει τον εαυτο του στους φασιστες?

 

 

Γνωρίζω περιπτώσεις τέτοιων ατόμων που το παίζουν αριστεροί. Βασικά αυτοί που ανήκουν στο συγκεκριμένο χώρο δεν το διατυμπανίζουν...

Δημοσ.
ΥΓ. Εν τελει σας αφηνω να τα πειτε μεταξυ σας, μιας και βρηκατε-δημιουργησατε το μαυρο προβατο που θελατε στο thread για να εκφρασετε τις επαναστατικες ιδεολογιες-αποψεις σας, επειδη τολμησε να διαφωνησει μαζι σας. Ειστε ελευθεροι λοιπον, δεν θα σας ενοχλησω, σας διαβεβαιω.

Έτσι όμως το τραβάς και 'συ το σκοινί βρέι.

Δημοσ.

midi, ειλικρινά ξεκίνησα να σου απαντάω στο όλο παραπάνω, αλλά κάπου στην μέση έχασα το κουράγιο μου.

 

Θα σου πω μόνο πως συμφωνώ απόλυτα μαζί σου όσον αφορά την απέχθεια προς όποιους χρησιμοποιούν ακραίες βίαιες πρακτικές, όποιο άκρο και αν αντιπροσωπεύουν.

 

Εκεί που διαφωνώ είναι η τσουβαλοποίηση που χαρακτηρίζει τα γραφόμενά σου, άλλες φορές εξισώνοντας έναν μπάχαλο με έναν τρομοκράτη, άλλες φορές γράφοντας με χαρακτηριστικά προπαγανδιστική εμπάθεια για αριστερές απόψεις.

Τα παραπάνω, σόρρυ κιόλας, αλλά είναι πρακτικές που ακολουθούν οι ακροδεξιοί.

 

Και μετά τις τελευταίες διευκρινήσεις σου (και μη), φασιστικές δεν μπορώ να χαρακτηρίσω τις θέσεις σου, αλλά αφελείς εύκολα, και με επιείκεια.

Δημοσ.

Άσχετα από την υπάρξη παρελάσεων ή εθνικών γιορτών, η υπάρξη των εθνών κάποια σημασία έχει. Δεν είμαι καθόλου ξενοφοβικός ή ρατσιστής και είμαι υπέρ των πολυπολιτισμικών φάσεων αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω τη σημασία της ύπαρξης του έθνους.

Και όταν λέω έθνος δεν αναφέρομαι ,παρά μόνο ελάχιστα, σε γενετικό υλικό, αλλά περισσότερο σε εθνική ταυτότητα και 'φυλή'. Από κει και πέρα η ειρηνική ή μη συνύπαρξη διαφόρων φυλών , τα μεταξύ τους μπασταρδέματα κλπ,και το πως πραγματικά μπορεί να προοδεύση η ανθρωπότητα(εξύψωση πνεύματος κατ'εμέ) είναι άλλο θέμα.

Δεν πρέπει να ξεχνάμαι ότι οποιαδήποτε ιδεολογικό κατασκεύασμα είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα το οποίο παραδόξως κάνει τον άνθρωπο μάλλον λιγότερο άνθρωπο : Τον αποξενώνει προστατευτικά από μια πιο απογυμνωμένη και χαοτική αντίληψη της πραγματικότητας, προσφέροντας του μια αίσθηση θαλπωρής. Επικίνδυνο γάντζωμα με πιθανή παρενέργεια την αγκύλωση του πνεύματος ...

Δεν έχω διαβάσει σχεδόν τίποτα από Νίτσε ή Μαξ Στιρνερ αλλά νομίζω πως αναφέρουν κάτι σε παρόμοια φάση (θάνατος της ιδεολογίας ? People should rule concepts and not the other way around ? ). Όποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας διορθώσει και προσθέσει.

 

Έτσι, μπορώ να δεχτώ τόσο κάποιον που δηλώνει αναρχικός, όσο κάποιον που δηλώνει φασίστας, αν έχουν επίγνωση ότι οι ιδεολογίες που πρεσβέυουν δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσουν καθολική ισχύ, να επικρατήσουν δηλαδή, αλλά χρησιμοποιούνται μόνο ως 'δυνάμεις' που επηρεάζουν το κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι 'τραβώντας' το προς κάποια άκρα.

 

i)Οι πραγματικά ανένταχτοι συνηθίζεται να "χαλάνε την πιάτσα" στους κάθε λογής 'πολιτικοποιημένους'.

ii)Όσο πιο στρατευμένος, τόσο πιο ηλίθιος ?

PIiSS OUT.

Δημοσ.

Δεν ξέρω, ίσως φταίει η ώρα, ίσως το κρασί αλλά βρίσκω τα λόγια του MiDi_MiLiZ ως ένα σημείο σωστά. Και νομίζω ότι καταλαβαίνω το ύφος που τα λέει και αυτά που θέλει να εκφράσει. Απλώς χρησιμοποίησε χοντροκομένες-τσουβαλοειδείς λέξεις και έγινε εύκολα παρεξηγήσιμος.

Δημοσ.

 

Θέλω να πάρω μέρος στη συζήτηση, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω ποιο είναι το θέμα. Ανακυκλώνονται 3-4 στερεότυπες ατάκες που δεν έχουν καμία σχέση με το αρχικό θέμα, το οποίο τέθηκε και προβοκατόρικα. Σχεδόν έχουν ταυτισθεί έννοιες όπως εθνική συνείδηση με κρατική αστυνόμευση, φανερά λοιπόν δεν υπάρχει κοινή βάση συζήτησης, δεν υπάρχει οποιαδήποτε βάση στην οποία μπορεί να γίνει συζήτηση.

Υπάρχει τοποθέτηση σχετικα με το χιουμορ του χιξ από άνθρωπο που μετά από κάθε ανέκδοτο στο αντίστοιχο θέμα, ζητάει να του το εξηγήσουν... Υπάρχει τοποθέτηση από άνθρωπο που σίγουρα δεν έχει δει ποτέ γερμανούς αναρχικούς...κτλ.

Δεν έχω να πω κάτι συγκεκριμένο, στον αχταρμά μπορείς να απαντήσεις μόνο με κουλουάχατα, αλλά αυτό δεν είναι συζήτηση.

Υπόσχομαι όμως ότι θα επανέλθω, όταν μπω στο ρυθμό του Posting.

 

 

Δημοσ.
Πιθανότατα δεν έχει δει ποτέ και Ρώσους, Τούρκους, Τσέχους αναρχικούς. And?

Διότι είναι θέμα παιδείας και όχι επιβολής.

Δημοσ.
Είναι πρωί, δε σε πιάνω.
αναφερόμουν στο μήνυμα 230, που είναι η επιτομή άστοχων παραδειγμάτων και ασύνδετων καταστάσεων.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...