Προς το περιεχόμενο

[split] Περί drivers ATI και nVidia


nikos21aek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To HEXUS συχνά καλεί ανθρώπους των μεγάλων εταιρειών του χώρου των υπολογιστών, ρωτώντας τους πράγματα που αφορούν τα προϊόντα τους, αλλά και τη γνώμη τους για τις αντίπαλες εταιρείες και τις τακτικές του ανταγωνισμού.

 

Έτσι, αυτή τη φορά ο εκπρόσωπος της ιστοσελίδας συνάντησε τον Richard Huddy της AMD στο event της παρουσίασης των Windows 7 στο Λονδίνο, αποσπώντας μερικά "πικάντικα" σχόλια για την nVIDIA.

 

Καταρχάς η AMD τόνισε, εξεπλάγην ιδιαίτερα που δεν είδε τους ομιλητές της Microsoft να μιλούν για τις τεχνολογίες της ATi στο DirectX 11, αλλά αντιθέτως μίλησαν για αυτές αναφερόμενοι στα όσα κάνει η nVIDIA με τις επερχόμενες GPU της.

 

"Το DirectX 11 είναι έξω σήμερα και η AMD είναι εκεί και το διαθέτει στον κόσμο!", υπογράμμισε ο Huddy.

 

"Ο λόγος για τον οποίο η nVIDIA βρέθηκε για ακόμα μια φορά κάτω από τα φώτα των προβολέων και ειδικότερα για την επιτάχυνση του DirectX 11, ενώ η AMD που έχει ήδη έτοιμο το hardware, μπήκε στο παρασκήνιο, είναι επειδή βάζουμε πολύ λιγότερο βάρος στο marketing από την nVIDIA", προσέθεσε.

 

O Richard Huddy μάλιστα δεν είναι κάποιος τυχαίος, μιας και εργαζόταν στην nVIDIA και γνωρίζει τι συμβαίνει εκ των έσω. Η nVIDIA ακολουθεί μια πολύ διαφορετική φιλοσοφία από την AMD, κάνοντας ανταγωνισμό στο marketing και όχι με βάση τις νέες τεχνολογίες, όπως κάνει η AMD. "Είμαι ένας μηχανικός, όχι ένας τύπος του marketing", δήλωσε.

 

Ένα άλλο πράγμα πάνω στο οποίο έδωσε έμφαση ήταν το ότι η nVIDIA έκανε 6 μήνες, αφού έβγαλε DirectX 10 GPU sτην αγορά, για να βγάλει κάποιο παιχνίδι που να εκμεταλλεύεται την τεχνολογία - η AMD ήδη δουλεύει πάνω στα παιχνίδια και υπάρχουν πάνω από 20 τίτλοι σε ανάπτυξη, με δύο τίτλους, το STALKER και το BattleForge, να δουλεύουν ήδη με DirectX 11.

 

"Αυτό που κάνει η nVIDIA είναι απλά να ξεγελάσει τον κόσμο μέσω του marketing για να ξεχάσει ότι άργησε να του δώσει αληθινό DirectX 11 hardware", επανέλαβε.

 

Βέβαια, δε θα μπορούσε να αφήσει έξω από τα σχόλιά του το PhysX και τις τελευταίες εξελίξεις με το Batman: Arkham Asylum, τονίζοντας ότι η AMD πιστεύει στα ανοιχτά πρωτόκολλα και τίποτα δεν είναι κλειδωμένο στις δικές τους τεχνολογίες.

 

"Όλοι μας αγαπάνε. Η Microsoft γιατί βγάλαμε τις DirectX 11 κάρτες νωρίς, οι Game Developers γιατί εργαζόμαστε μαζί τους και οι χρήστες γιατί έχουμε το hardware άμεσα διαθέσιμο. Προσπαθούμε να κάνουμε αυτό που είναι σωστό. Τα Windows 7 μας βοηθούν να κάνουμε πράγματα όπως το transcoding τόσο ευκολότερα", δίνοντας φυσικά έμφαση στο GPU Acceleration που εκμεταλλεύεται το νέο λειτουργικό.

 

"Ακόμα και η μητέρα μου βρήκε χρήσιμη την επιτάχυνση που δίνει το DirectX 11 στο DirectCompute, ώστε να βελτιώσει τις επιδόσεις του transcoding στον Windows Media Player και στα βαριά video. Αλλά μάλλον η nVIDIA δεν ενδιαφέρεται αρκετά για τη μητέρα μου", κατέληξε χαριτολογώντας.

 

Source.png Πηγή: myplaisio.gr

Source.png Πηγή: hexus.net

Video Video: HEXUS.tv

Δημοσ.

Αν μπορείς να μου εξηγήσεις πως μπορείς να είσαι οπαδός του Open Source και να ζητωκραυγαζεις για Closed Binarys της Nvidia, και από την άλλη να κράζεις την AMD επειδή έδωσε full specs και guides για την ωρίμανση των Open Source οδηγών της. Θα ηταν ενδιαφέρον, απο ψυχαναλυτικής πλευράς.

Δημοσ.

Αν μου βρεις σε όσα έγραψα που αναφέρομαι στην nvidia...

 

Απλά δεν θέλεις να παραδεχθείς ότι έκανες γκάφα που έτρεξες να "κράξεις" χωρίς να καταλάβεις ότι αναφέρομαι στον GNU/Linux driver της ATI.

 

Ακόμη περιμένω να μου δείξεις τον λόγο που θα πρέπει να θεωρώ ότι ο driver της ATI είναι της προκοπής. Όλα τα υπόλοιπα για open source/free software και ψυχαναλυτές δεν κολλάνε στην συζήτηση.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...