PCharon Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 ..να κλέβεις εκκλησίες;Και παραθέτεις και άσχετες παραγράφους από τον κ.ο.κ Για την πόρτα δε λέγαμε? Σου φαίνεται το άρθρο 30 γι άσχετο? Είναι απολύτως ξεκάθαρος ο ΚΟΚ. (το άλλο το παρέθεσα παρεπιμπτόντως ως γενικό σχόλιο γι αυτά που βλέπω παντού) Σου ξαναλέω, άσε εσύ το αυτοκίνητο παρκαρισμένο με την πόρτα ανοιχτή και άμα πέσει διερχόμενο όχημα πάνω (όχι επειδή το θέλει προφανώς, πχ λόγω αναγκαστικών ελιγμών ή όποιας άλλης κατάστασης μπορεί να τύχει) τότε πέσε τις φαντασίες σου στο δικαστήριο. Το "θα μου πληρώσει την πόρτα" (κι από πάνω) είναι επιεικώς για γέλια... Απλά το τεντώνουμε τώρα για να ξεθυμάνει η ανοησία, κατάλαβα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Το 48 που έβαλες πριν δεν μιλάει για πόρτες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PCharon Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Ούτε εγώ μίλησα για πόρτες όταν το έβαλα, το είχα τελειώσει ήδη από πριν αυτό. Εκείνο που ήθελα να φανεί καλύτερα είναι πως από τη στιγμή που υπάρχει νόμος που λέει "μην το κάνεις αυτό" αν το κάνεις και προκληθεί ζημιά/ατύχημα/δυστύχημα τότε τρέχεις. Η "λογική" που ανέφερες του τύπου "όταν άνοιξα εγώ την πόρτα είχε χρόνο να φρενάρει να μην πέσει πάνω, άρα με πληρώνει" είναι τελείως άκυρη και αν την πεις σε δικαστήριο θα πάρεις τα 3. Αυτό είναι το point της διαφωνίας. Πόσες φορές να το γράψω? Άιντε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hamurabi Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Παιδια ο ΚΟΚ ειναι ξεκαθαρος για καθε πριπτωση. Δεν εχει νοημα να λεμε τι φανταζομαστε. Αρκει να ανοιξουμε τον ΚΟΚ και να ψαξουμε το καταλληλο αρθρο. Βαρετο λιγο αλλα πολυ πιο ουσιωδες απτο να φανταζομαστε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagiwths85 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Μια ερώτηση κι από εναν καινούριο... Αυτοκίνητο κινήτε με προθεση να κάνει αναστροφή...πριν την κάνει και ενώ είναι ακόμη στην αρχική του λορίδα δευτερο όχημα το χτυπά απο πίσω, Ποιός φταίει Αν υποθέσουμε οτι η αναστροφή ειναι μεν παράνομη αλλα δεν εχει γίνει ακόμη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimarass Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2009 Σχετικά με το δεύτερο ερώτημα, στις λωρίδες δεν υπάρχει η λογική της προτεραιότητας από αριστερα. Ο καθένας έχει τη λωρίδα του. Τώρα αν γίνει ατύχημα, εξαρτάται και από τις συνθήκες. Γιατί αν σου έρθει ο άλλος από δεξιά και τον βρεις από πίσω, αλλά αυτός δεν άναψε δεξί φλασ, φταίει αυτός..... Ωστόσο , αντε να το αποδείξεις!!! Χωρίς να ξέρω, θεωρώ ότι στις λωρίδες, αυτός που διατήρησε τη λωρίδα του, συνήθως δεν φταίει..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kryptonite Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2009 Μια ερώτηση κι από εναν καινούριο... Αυτοκίνητο κινήτε με προθεση να κάνει αναστροφή...πριν την κάνει και ενώ είναι ακόμη στην αρχική του λορίδα δευτερο όχημα το χτυπά απο πίσω, Ποιός φταίει Αν υποθέσουμε οτι η αναστροφή ειναι μεν παράνομη αλλα δεν εχει γίνει ακόμη... Εξαρτάται τι εννοείς να βρίσκεται ακόμα στην αρχική του λωρίδα και έχει πρόθεση να κάνει αναστροφή..Αν βρίσκεται στην αριστερή λωρίδα και επιβραδύνει γιατι πλησιάζει εκεί που θέλει να κάνει αναστροφή (ακόμα και να σταματήσει σχεδόν, εφόσων δεν έχει πάρει θέση για την "παρανομία", δηλαδή δεν έχει στρίψει καθόλου το αμάξι) και τον χτυπήσει ο άλλος, τότε φταίει ο απο πίσω, γιατί μπορεί να ισχυριστεί τα 1002 και όχι οτι πήγαινε για αναστροφή..Τώρα αν έχει ήδη σταματήσει και το αμάξι βρίσκεται το μισό στη λωρίδα και το άλλο μισό έχει στρίψει για να ελέγχει πότε θα είναι ελεύθερο να κάνει την αναστροφή νομίζω οτι είναι εμφανής η πρόθεσή του άρα μάλλον θα φταίει αυτός.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pete-miata Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2009 Καλησπέρα και απο εμένα 1. Δεν νομίζω οτι τα αλλάρμ κάνουν την διαφορά! Μάλλον φταίει αυτός που σταματάει όπου να ναι. Εσύ φταίς, στην περίπτωση που είχε βάλει και τρίγωνο. Εκεί δηλώνει ότι υπαρχει πρόβλημα και δεν ευθύνεται για κάτι. 2. Φταίει αυτός που είναι αριστερά και πάει στην μεσαία, γιατί καένει προσπέραση και υποχρεούτε να την ολοκληρώσει ασφαλώς πρωτού αλλάξει λωρίδα πάλι! Αυτή είναι η γνώμη μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanocaster Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2009 Καλησπέρα και απο εμένα 1. Δεν νομίζω οτι τα αλλάρμ κάνουν την διαφορά! Μάλλον φταίει αυτός που σταματάει όπου να ναι. Εσύ φταίς, στην περίπτωση που είχε βάλει και τρίγωνο. Εκεί δηλώνει ότι υπαρχει πρόβλημα και δεν ευθύνεται για κάτι. 2. Φταίει αυτός που είναι αριστερά και πάει στην μεσαία, γιατί καένει προσπέραση και υποχρεούτε να την ολοκληρώσει ασφαλώς πρωτού αλλάξει λωρίδα πάλι! Αυτή είναι η γνώμη μου. 1. Τυπικά και ουσιαστικά ευθύνεται αυτός που πέφτει πάνω στο σταματημένο. Ο άλλος μπορεί να έχει (και είναι σίγουρο ότι θα επικαλεστεί) κάποιο πρόβλημα (πχ ζαλάδα) και σταμάτησε το όχημά του αμέσως. Εσύ κινείσαι, και είσαι υποχρεωμένος να βλέπεις αν έχεις εμπόδιο μπροστά σου, ενώ και η ταχύτητά σου να είναι τέτοια ώστε να μπορείς να σταματήσεις ασφαλώς το όχημά σου. 2. Φταίει αυτός που θα χτυπήσει πιο πίσω τον άλλον. Αναφέρθηκε και πρίν. Αν το όχημα Α τη στιγμή της σύγκρουσης βρίσκεται πιο πίσω σε σχέση με το όχημα Β, τότε ευθύνεται ο οδηγός του οχήματος Α. Αν είναι στην ίδια θέση τα 2 οχήματα (είναι στην κρίση του τροχαίου αυτό) δηλώνεται συνυπαιτιότητα, και ο καθένας πληρώνει τις ζημιές του οχήματός του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.