Προς το περιεχόμενο

Δύο ερωτήσεις "ποιος φταίει όταν..."


PavelX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν αποδειχθεί πως η πόρτα άνοιξε τελευταία στιγμή, φταίει ο υπεύθυνος που την άνοιξε.Αν είναι ανοιχτή και πέσεις πάνω της, τότε φταίς.

 

Επίσης, τα alarm (έκτακτης ανάγκης) είναι για ακινητοποίηση του οχήματος είτε από βλάβη, είτε όταν αποβιβάζονται άτομα (π.χ λεωφορεία κλπ)

Άλλο αν έχει επικρατήσει να τα ανάβουμε για ψήλου πήδημα, όπως οι ταξιτζήδες (aka <<κίτρινη λαίλαπα) που τα ανάβουν απλά για να σταματήσουν στο πεζοδρόμιο και να πάρουν <<κούρσα>>.

 

Μάλιστα, συστήνεται να τα ανάβει το τελευταίο αυτοκίνητο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, όταν υπάρχει μποτιλιάρισμα κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

 

2. Είμαστε σε δρόμο με 3 λωρίδες. Ξαφνικά εκείνος που είναι στην αριστερή αποφασίζει να μπει στην μεσαία όπως επίσης και εκείνος που είναι στην δεξιά. Και οι δύο είναι γιούχου και βρίσκουν στα πλάγια ο ένας με τον άλλο. Ποιος φταίει;

Εγώ θα έλεγα εκείνος που ήταν από αριστερά λόγω του "ο δεξιά έχει πάντα προτεραιότητα" αλλά δεν είμαι σίγουρος.

 

Ξέρει κανείς;

 

Σύμφωνα με τον ΚΟΚ σε δρόμο με τρεις λωρίδες δε νοείται κίνηση στην αριστερή, παραμόνο για προσπέραση έτσι δεν είναι; Αυτός που κινείται στην αριστερή λωρίδα προφανώς προσπερνάει και στη συνέχεια επιστρέφει δεξιά. Άρα αυτός που είναι στην πρώτη δεν μπορεί να αλλάξει λωρίδα και να πάει αριστερά την ίδια στιγμή.... πρέπει να περιμένει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παλι λεω οτι αν αυτος που ειναι στην αριστερη κοψει αποτομα στην δεξια και χτυπησει ειτε κολωνα μπρος ή πισω ,αν βρεθει ενας μαρτυρας θα πληρωσει αυτος που εκανε την μλκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με τον ΚΟΚ σε δρόμο με τρεις λωρίδες δε νοείται κίνηση στην αριστερή, παραμόνο για προσπέραση έτσι δεν είναι; Αυτός που κινείται στην αριστερή λωρίδα προφανώς προσπερνάει και στη συνέχεια επιστρέφει δεξιά. Άρα αυτός που είναι στην πρώτη δεν μπορεί να αλλάξει λωρίδα και να πάει αριστερά την ίδια στιγμή.... πρέπει να περιμένει.

 

Εντάξει μην το παίρνεις τόσο συγκεκριμένα..Έστω πχ οτι βρίσκεσαι στην Αθηνών-Κορίνθου με 4 λωρίδες κυκλοφορίας και ένα αμάξι από την 3η λωρίδα και άλλο ένα από την πρώτη αποφασίζει να μπεί στην 2η..Σ' αυτή την περίπτωση? :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Αν αποδειχθεί πως η πόρτα άνοιξε τελευταία στιγμή, φταίει ο υπεύθυνος που την άνοιξε.Αν είναι ανοιχτή και πέσεις πάνω της, τότε φταίς.

 

Επίσης, τα alarm (έκτακτης ανάγκης) είναι για ακινητοποίηση του οχήματος είτε από βλάβη, είτε όταν αποβιβάζονται άτομα (π.χ λεωφορεία κλπ)

Άλλο αν έχει επικρατήσει να τα ανάβουμε για ψήλου πήδημα, όπως οι ταξιτζήδες (aka <<κίτρινη λαίλαπα) που τα ανάβουν απλά για να σταματήσουν στο πεζοδρόμιο και να πάρουν <<κούρσα>>.

 

Μάλιστα, συστήνεται να τα ανάβει το τελευταίο αυτοκίνητο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, όταν υπάρχει μποτιλιάρισμα κλπ.

 

Για τα αλαρμ, τσου.

Τα αλαρμ οπως πολυ σωστα λες, ειναι φωτα εκτακτου αναγκης. Μονο σε εκτακτη αναγκη λοιπον χρησιμοποιουνται.

Οχι για προθεση ακινητοποιησης του οχηματος (μονο αν βρισκεται ΗΔΗ ακινητοποιημενο και αυτο μονο με βλαβη). Και φυσικα οχι για επερχομενη σταση απο λεωφορεια. Προσωπικα εχω βρεθει δεκαδες (για να μη πω εκατονταδες) φορες πισω απο λεωφορεια, και αυτα ΠΑΝΤΑ οταν θελουν να κανουν σταση αναβουν τα δεξια φλας, ενω οταν θελουν να ξεκινησουν, τα αριστερα. Ποτε αλαρμ.

Αυτο με τους δρομους ταχειας κυκλοφοριας ισχυει, οπως επισης δυστυχως (και κακως) ισχυει και για τα ταξι με τις "κουρσες" τους.

 

Επισης, αυτο με τη "χαλαρη οδηγηση", aka δεν κραταω τη λωριδα μου για πανω απο 1λεπτο ειναι οντως υπαρκτο φαινομενο και χαρακτηριζει τους ελληνες "οδηγαρες". Οχι μονο σε ημικυκλικες διαδρομες οριοθετημενες απο λωριδες, αλλα ακομα και σε οδηγηση στο βουνο.

Εκει ειναι ακομα χειροτερα τα πραγματα, γιατι οχι μονο -αν εχεις στοιχειωδη σκεψη- δεν πρεπει να "ανοιγεσαι" προς ή πανω στην αντιθετη κατευθυνση, αλλα επιπροσθετως πρεπει να φυλαγεσαι οσο πιο δεξια γινεται (με κινδυνο το κακο πιθανον τελειωμα του οδοστρωματος). Και ολ αυτα με το σταυρο στο χερι (λεμε τωρα :P ), μη τυχον και σου ερθει κανενας που βρισκεται εντελως στο αντιθετο ρευμα κυκλοφοριας και δε προλαβετε να αντιδρασετε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) αν είναι κάποιος σταθευμένος χωρίς αλάρμ και όπως περνάω εγώ αυτό ανοίγει και πόρτα και την πέρνω παραμάζωμα, εκεί τι γίνεται?
Είτε έχει αλάρμ είτε οχι είναι δική σου ευθύνη δυστυχώς.

Υποτίθεται οτι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί για κάθε εμπόδιο που είναι μπροστά μας και να κρατάμε αποστάσεις.

Αν αποδειχθεί πως η πόρτα άνοιξε τελευταία στιγμή, φταίει ο υπεύθυνος που την άνοιξε.Αν είναι ανοιχτή και πέσεις πάνω της, τότε φταίς.

Τί λέτε ορέ παίδες? Από το μυαλό σας βγάζετε ό,τι πόρισμα θέλετε? Άσχετα αν υπάρχει αλάρμ ή όχι, θα μυρίσει τα νύχια του ο διερχόμενος οδηγός ή αναβάτης (> αυτός θα τσακιστεί κιόλας) για το πότε θα ανοίξει την πόρτα του ο καθένας? Πριν ανοίξουμε την πόρτα α) κοιτάμε από τον καθρέφτη και β) γυρίζουμε το κεφάλι πίσω να επιβεβαιώσουμε (ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ). Αν πάτε να δώσετε για δίπλωμα και ανοίξετε και φύγετε χύμα σας έκοψαν (ξέρω τουλάχιστον δύο περιπτώσεις).

 

Πολύ σωστή είναι η παρατήρηση για την πλατεία, πως οι Έλληνες έχουν μια απίστευτη τάση να ανοίγονται όπως-όπως μπαίνοντας και να μη διατηρούνε τη λωρίδα τους. Πολύ σωστά αναφέρθηκε η πλατεία Καραϊσκάκη όπου το συγκεκριμένο θέαμα (η πλατεία με 3 λωρίδες και ο δεξιός σου να μπαίνει κάθετα και να πετάγεται αριστερά σου!) είναι στάνταρ περίπτωση.

Δεν υπάρχει πιο γελοίος οδηγός από αυτόν που δεν αντιλαμβάνεται σε πιά λωρίδα βρίσκεται. Με το αυτοκίνητο δώρο το γήπεδο, ένα πράγμα.

 

 

Νιώθω ξεχωριστός έλεος με το χρώμα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί λέτε ορέ παίδες? Από το μυαλό σας βγάζετε ό,τι πόρισμα θέλετε?

Όχι, από τον Κ.Ο.Κ. (και από την κοινή λογική)

Άσχετα αν υπάρχει αλάρμ ή όχι, θα μυρίσει τα νύχια του ο διερχόμενος οδηγός ή αναβάτης (> αυτός θα τσακιστεί κιόλας) για το πότε θα ανοίξει την πόρτα του ο καθένας? Πριν ανοίξουμε την πόρτα α) κοιτάμε από τον καθρέφτη και β) γυρίζουμε το κεφάλι πίσω να επιβεβαιώσουμε (ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ). Αν πάτε να δώσετε για δίπλωμα και ανοίξετε και φύγετε χύμα σας έκοψαν (ξέρω τουλάχιστον δύο περιπτώσεις).

Μην κλέβεις εκκλησίες..

 

Τα αλαρμ οπως πολυ σωστα λες, ειναι φωτα εκτακτου αναγκης. Μονο σε εκτακτη αναγκη λοιπον χρησιμοποιουνται.

Οχι για προθεση ακινητοποιησης του οχηματος (μονο αν βρισκεται ΗΔΗ ακινητοποιημενο και αυτο μονο με βλαβη). Και φυσικα οχι για επερχομενη σταση απο λεωφορεια.

Ο Κ.Ο.Κ λέει και για απο-επιβίβαση, σχολικών ή ΑΜΕΑ.Δεν αναφέρει ρητά μόνο για βλάβη.

Οπωσδήποτε, θα ήταν και εκνευριστικό και κουραστικό για οδηγό αστικών συγκοινωνιών, να κάνει τέτοια διαδικασία σε κάθε στάση (φλας δεξιά, μετά αλάρμ, και μετά φλας αριστερά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η πόρτα είναι ανοιχτή (και δεν ανοίξει αιφνιδίως, τελευταία στιγμή) τότε φταίει αυτός που έπεσε επάνω.

:lol: καλό, μετά την αποτυχία περί του ΚΟΚ, ξαναγελάσαμε πάλι.

 

Ωραία λοιπόν, άφηνε εσύ την πόρτα ανοιχτή κατά βούληση κι αν συμβεί ατύχημα σε διερχόμενο όχημα, τράβα να τα πεις στο δικαστήριο αυτά. :lol:

 

Υ.Γ. Μας βλέπουν, ε? :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε νομική στήλη των 4τροχών το έχω διαβάσει.

...και?

 

Ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Αν αφήσεις επίτηδες οποιοδήποτε εμπόδιο, είτε είναι ανοιχτή πόρτα (άρθρο 30), είτε καρέκλα, είτε οποιαδήποτε άλλη χαζομάρα που βάζουν μερικοί στους δρόμους (άρθρο 48) και προκαλέσεις ατύχημα είσαι υπόλογος. Δε θα σε σώσουν πουθενά οι υποτιθέμενες "κοινές λογικές".

 

kok48.gif

 

Βαρέθηκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...και?

 

Ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Αν αφήσεις επίτηδες οποιοδήποτε εμπόδιο, είτε είναι ανοιχτή πόρτα (άρθρο 30), είτε καρέκλα, είτε οποιαδήποτε άλλη χαζομάρα που βάζουν μερικοί στους δρόμους (άρθρο 48) και προκαλέσεις ατύχημα είσαι υπόλογος. Δε θα σε σώσουν πουθενά οι υποτιθέμενες "κοινές λογικές".

 

kok48.gif

 

Βαρέθηκα.

 

Νομίζω οτι ερμηνεύεις λανθασμένα το απόσπασμα του ΚΟΚ.

 

Σε αυτό το απόσπασμα λέει οτι απαγορεύεται να παρεμποδίζεις την κυκλοφορία και οτι αυτό επισύρει πρόστιμο.

Δεν λέει πουθενά οτι είσαι υπόλογος για οτιδήποτε άλλο συμβεί.

 

Σε ένα ατύχημα αυτός που έχει παρκαρει παράνομα απλά θα πληρώσει το πρόστιμο για παράνομο παρκάρισμα. Αυτός που θα πέσει πάνω του απο πίσω θα είναι συνήθως ο υπαίτιος.

 

Επειδή κάποιος παραβιάζει π.χ το άρθρο 48 του ΚΟΚ δεν σημαίνει οτι δεν ισχύουν όλα τα υπόλοιπα άρθρα.

Οπως είδες τα άρθρα που αναφέρεις δηλώνουν ως τιμωρία το ανάλογο πρόστιμο. Δεν δηλώνουν ως τιμωρία την υπαιτιότητα σε οποιοδήποτε ατύχημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω οτι αυτό με το ποιός φταίει είναι σχετικά ρευστό..Θεωρώ πως είναι ανάλογα την περίπτωση..Και εξηγούμαι..Αν πχ κάποιος σε δρόμο με 600 λωρίδες έχει διπλοπαρκάρει και πας εσύ και πέσεις πάνω του, ναι μεν είναι παράνομος λόγω παρκαρίσματος (με ή χωρίς αλάρμ...Δεν είναι εδώ το θέμα μου..) αλλά εκεί υπαίτιος του ατυχήματος (χωρίς να το ξέρω σίγουρα μπορώ να δεχτώ οτι) είσαι εσύ..Αν τώρα κάποιος έχει παρκάρει παράνομα (πάλι με ή χωρίς αλάρμ) μετά από κλειστή στροφή χωρίς ορατότητα και πας εσύ και πέσεις επάνω του δεν νομίζω οτι φταίς εσύ (χωρίς πάλι να είμαι 100% σίγουρος)..Απλά δεν μου κάθεται σωστό καθώς ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης το φέρει αυτός...Αν δηλαδή εσύ πηγαίνεις "κύριος" στη λωρίδα σου και πάνω στη στροφή δείς κάποιον σταματημένο τι να κάνεις?Να ρίξεις άγκυρα?Λέγοντας "κλειστή στροφή" μπορεί να εννοώ μια μεγάλη παρατεταμένη στροφή σε δρόμο αρκετών ή μη λωρίδων ή ακόμα και μια στροφή σε διασταύρωση σε κάποια γειτονιά που δεν έχεις καλή ορατότητα του δρόμου πρίν στρίψεις (για 1002 λόγους..Κάποιο μεγάλο όχημα πχ έχει παρκάρει στη γωνία νόμιμα ή μη..Οπότε με το που στρίβεις βλέπεις καρφί μπροστά σου τον άλλο παρκαρισμένο).

 

Μεγάλο πόστ ε?Σόρυ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...