Προς το περιεχόμενο

Πελατολόγιο - Πρακτικές / Λογισμικό


witty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

Χρειαζόμαστε μερικές συμβουλές και ιδέες:

 

1. Ποιες πληροφορίες είναι σημαντικό να κρατάει κάποιος για τους πελάτες του σήμερα σε μία εποχή όπου το marketing παίζει όλο και μεγαλύτερο ρόλο?

 

Ρωτάμε, επειδή έχουμε ακούσει περιπτώσεις όπου επαγγελματίες πέρα από τα απαραίτητα (Όνομα, επώνυμο, τηλέφωνο κτλ) έχουν και άλλα πιο προσωπικά χαρακτηριστικά του πελάτη, π.χ. σπορ, αγαπημένα κτλ.

 

2. Ποια λογισμικά ή ποιες φόρμες χρησιμοποιούνται συνήθως?

 

3. Ποιες άλλες πρακτικές χρειάζεται να ληφθούν υπόψη ώστε να έχουμε πολύ καλά αποτελέσματα?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δημοσ.

Καλή ιδέα θα ήταν να αναφέρεις και το είδος της (εμπορικής φαντάζομαι) επιχείρησης...

Το να σημειώνεις πχ σπόρ ενώ έχεις ήδη κηπουρικής είναι μάλλον άκυρο..

Δημοσ.

Καλά αποτελέσματα όσον αφορά τι?

πχ.

Επιτυχία σε προωθητικές ενέργειες?

Τζίρους?

Διείσδυση σε αγορά στόχο?

 

Πολύ γενικές ερωτήσεις.

 

Για ποιους επαγγελματίες μιλάς?

 

Οι γιατροί ας πούμε ή οι ασφαλιστές φυσικά ενδιαφέρονται για τα προσωπικά στοιχεία των πελατών τους.

Αν κάποιος κάνει paraglide δεν θα τον ασφαλίσουν ποτέ για συμβόλαιο ζωής.

 

Σαν να ρωτάς "τι πρέπει να κάνω για να φτιάξω μια πολυεθνική χωρίς λεφτά ".

 

Τέλος, ειδικά στο λογισμικό, υπάρχουν γενικές εφαρμογές που καλύπτουν μια εμπορική διαχείριση, αλλά υπάρχουν και εφαρμογές που καλύπτουν ιδιαίτερες ανάγκες συγκεκριμένων κλάδων.

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

Έχετε δίκιο. Δεν ήμουν αρκετά σαφής.

 

Το είδος του επαγγελματία που αναφέρομαι είναι ασφαλιστής και ένα χρήσιμο λογισμικό που βρήκα είναι το Act!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...