Προς το περιεχόμενο

Skype hacked


xtrmsnpr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα. Πριν από λίγη ώρα διαπίστωσα(μέσω μιας φίλης που με πήρε τηλέφωνο λέγοντας να κόψω τις πλάκες και έμεινα κάγκελο ,γιατί ότι είχα ξυπνήσει) ότι μου χακαραν τον λογαριασμό του skype με αποτέλεσμα να αρχίσει μια τρελή χρέωση από το paypal χωρίς σταματημό.. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να επικοινωνίσω με την paypal,όπως όντως μου επιβεβέωσαν ότι είχαν γίνει η xρεώσεις αυτές για το skype account μου.Τους ρώτησα τί μπορώ να κάνω και μου είπαν,να σβήσω τα στοιχεία της κάρτας για αρχή και μετά να επικοινωνήσω με την skype για επίλυση του προβλήματος..Και ότι δεν μπορούν να κάνουν τιπότα άλλο,γιατί η κάρτα ήταν στο όνομα της μητέρας μου!!

Έτσι πήρα σπίτι στην Ελλάδα,και ειδοποίησα την μητέρα μου,να ακυρώσει την κάρτα της επίσης.

 

Έχω φάει τον τόπο να βρώ τηλέφωνο της skype μα τίποτα,πουθενά..Με τα χίλια ζόρια μέσα από το site της παραπάμφτηκα εδώ http://www.softwaresupportline.com/contact.asp και εδώ https://www.thehelpline.com:480/index.asp τους ειδοποίησα μηλούσαμε πόση ώρα, έκανα ότι ήταν απαρέτητο και τώρα περιμένω τηλεφώνημα για παρετέρω λύση..

Σας παρακαλώ,τί άλλο μπορώ να κάνω,όποιος γνωρίζει άλλη επικοινωνία με την skype ας μου πει,γιατί η κάρτα χρεώθηκε 250€ !!!!! Από το πουθενά..

 

Όποιος γνωρίζει κάτι ας μου πει.

 

 

ΥΓ, τον υπολογιστή τον σκάναρα για viruses χτες βράδυ και είναι καθαρός!

Δημοσ.

Κανείς;;;

 

Για την ιστορία,το λύσαμε το πρόβλημα και πήρα πίσω τον λογαριασμό μου,όπως και τα refunds .... Λέμε για πολύ μεγάλη λαχτάρα,και τρέξιμο :S

Δημοσ.

Για εξηγησε τι εγινε και πως εγινε το refund...Επισης, σημαντικο ειναι το αν εμαθες πως μπηκαν στο account σου...

Δημοσ.

Αν είχες κάνει login με το user & pass σου σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άλλο μέρος (σπίτι φίλου, net cafe, ξένο wifi, από το pc σου αλλά σε άσχετο site, πατώντας σε κάποιο link από phishing mail κ.α.), ή αν χρησιμοποιείς το ίδιο password με άλλη υπηρεσία (πχ msn) το οποίο μπορεί να στο πήραν κάπως (π.χ. αν έκανες login σε κάποιο web msn client ή κάτι ανάλογο, κλασική περίπτωση) τότε αυτό θα φταίει, να σου έκλεψε τα στοιχεία ιος είναι λίγο απίθανο και να χάκαραν το skype είναι εξαιρετικά απίθανο.

Γράψε πάντως λεπτομέρειες για το refund, είναι πολύ χρήσιμη πληροφορία!

Δημοσ.

Παιδία αν ήξερα πως μου πήραν το account δεν θα γινόταν θέμα..δεν παω σε νετ καφε,και άμα πάω δεν μπαίνω σε msn και γενικός σε messengers ..Τεσπα.Εεε όχι δεν απαντάω ή ανοίγω emails που δεν ξέρω.

Που λέτε, ξυπνάω την τετάρτη το μεσιμέρι και μόλις κάθομαι στον υπολογιστή και μπαίνω msn,αρχίζει μια φίλη μια γκρίνια,γιατί την καλούσα και την έπριζα και δεν καταλάβενε τί της έλεγα..και προσπαθούσα να θυμηθώ αν την πήρα στο κινητό και λέει όχι κινητό,στο skype και τις κάνω όχι αφού κοιμόμουν πως να σε πάρω εκεί,και είχα να το χρησιμοποιήσω καμία βδομάδα!!Και έτσι όπως μου μίλαγε και μου έλεγε για κάτι σαν άραβες να της μιλούσαν,αρχίσαν και ερχόντουσαν μαζικά emails από skype και paypal! Λεω αμάν,τί γίνεται,ανοίγω το email μου,και βλέπω από τις 10.30 2 εμαιλς που είχαν αλλάξει την τρόπο χρέωσης του skype και κάποια ποσά...! Προσπαθώ να μπω στον λογαριασμό,φυσικά δεν έμπαινε! >Με πιάνει ένα πανικός,λεω αμάν με χακάρισαν ..Παίρνω τηλ την paypal ,μου λενε ναι βλέπουμε ότι γίναν οι αγορές,αλλά δεν μπορούμε να σ πούμε πιο πολλά,γιατί η κάρτα δεν είναι δική σου (ήταν της μανας μου) .Μου είπαν να επικοινωνίσω με skype και να πω στην μητέρα μου να τους πάρει τηλ..Πέρνω πίσω Ελλάδα,λεω στην μαμα πρώτα να πάρει την τράπεζα να ακυρώσει την κάρτα της,την αφήνω να κάνει την δουλειά που έπρεπε.Γω άρχισα την μαραθώνιο να βρω κάποιο τηλέφωνο της skype αλλα ΤΙΠΟΤΑ!!!Με τα χίλια ζόρια,μέσα από το site της βρήκα σαν την ασφαλιστική της δεν ξέρω που παρέχει προστασία από όλα αυτά σε καταναλωτές..Αφού μιλήσαμε με αυτούς κανά 40λεπτο...και χρεώθηκα 15λιρες για να μου ενεργοποιήσουν την υπηρεσία για να βοηθήσουν...Βρηκα πώς να στείλω ticket στην skype για το χακαρισμα ! Το κάνω!Βρίσκω επίσης έναν mod που έδινε συμβουλές για τέτοια,του έστειλα και αυτουνού.. Μετά από 2 ώρες πήρα απάντηση με το τί έπρεπε να κάνω,έστειλα ένα εμαιλ σε μια διεύθυνση της skype με στοιχεία μου,και στοιχεία από τις αγορές που έγιναν!!Και περίμενα.....Εντομεταξί με πήραν οι γονείς μου,και μου είπαν ότι τα λεφτά τα μπλόκαραν,και ότι δεν είχαν φύγει ακόμα από τον λογαριασμό,άσχετα ότι η paypal είχε στείλει 8emails με χρεώσεις 28e το καθένα!! Εκεί κάπως ηρέμησα,και αφού είχε πάει 9 το βράδυ,μπορούσα επιτέλους να σκεφτώ και να κάνω κάτι άλλο,γιατί την διαδικασία την έφτασα στην περέωση της,και δεν είχε κάτι άλλο να κάνω από το να περιμένω..την άλλη μέρα(πεμπτη) ξύπνησα πήγα πανεπηστήμιο,γύρισα και είχα βρει 4 emails από skype που έγραφαν ότι έγινε reset ο λογαριασμός μου,και να μπω να αλλάξω την κωδικό μου.Και ότι επιστράφηκαν τα λεφτά γιατί είχε χρησιμοποιηθεί η κάρτα για πάνω από εναν λογαριασμούς!!!Επείσης η paypal είχε στείλει 8 emails πίσω με refund απο όλες τις συναλαγές.Ακόμα είχα και 1 email από την άλλη διεύθηνση της skype που μου εξηγούσε τί είχε γίνει,και ότι έπρεπε αφού έκανα reset την κωδικό μου να τους απαντούσα για να μου ξεμπλοκάρουν τελείως την λογαριασμό και να είναι και πάλι έτοιμος για αγορές! Μέσα όμως σε αυτό το email έγγραφε ότι η skype δεν φέρει καμία ευθήνη για λεφτά που χάθηκαν ή χρεώσεις που έγιναν και ότι δεν υπάρχει περίπτωση επιστροφής χρημάτων..ΑΝ είναι ποτέ δυνατόν μια τέτοια εταιρία της ebay ναι έχει τέτοια πολιτική!

Όμως και στην τράπεζα που πήραμε χτες,μας είπαν ότι όντως η εταιρία skype ακύρωσε αυτές τις συναλλαγές..

Σας παραθέτω τμήμα από ένα από τα emails .

 

 

Hello ****,

 

Thank you for contacting Skype Support.

 

We are sorry to hear that you have been experiencing difficulties using

your account.

 

It seems that a third party might have gained access to your account.

Your e-mail address might also have been changed, therefore we have

reset it to the one you are using to contact us. To ensure that only you

are the one who can access your account, we advise you to change your

password as soon as possible!

 

You can reset your account password by visiting this page:

IMPORTANT!

 

Once you have changed your password and managed to access your account

again, please contact us at ***@*** , including in your email all

previous correspondence with us that's relevant to your case and we will

unblock your account. Please also remember to include your Skype

username.

 

Based on the information you provided, we have initiated an

investigation on the matter.

 

Skype can not refund the money you might have lost due to this incident.

Every user has to take care of his/her security systems on private

computers.

 

Please check if your PC?s security systems are running properly and if

they are up to date. In order to prohibit those incidents Skype strongly

advises to regularly update your PC's security software (e.g. firewall,

antivirus etc.). It is possible that a trojan or some kind of hidden

information collector is installed on your computer and sends this to a

third party who uses this information abusively. Also be aware of

different 'phishing' sites or Skype chat messages from strangers that

contain links or require you to reveal personal information (passwords,

credit card numbers etc.)

 

For more information on staying secure please visit:

http://www.skype.com/help/guides/staysecure.html

 

We will be looking forward to your response so we could assist you

further.

 

We apologize for the inconvenience.

 

 

Best regards,

***

 

Skype Customer Support

Δημοσ.

Σε έσωσε το μεγάλο post αυτήν την φορά, με τόσα «δν, τν, κ, μ, σ» ήμουν στο μεταίχμιο να το στείλω αδιάβαστο. Την επόμενη, no mercy...

Δημοσ.
Σε έσωσε το μεγάλο post αυτήν την φορά, με τόσα «δν, τν, κ, μ, σ» ήμουν στο μεταίχμιο να το στείλω αδιάβαστο. Την επόμενη, no mercy...

 

Ok με συγχωρείς!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...