StavrosD Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Στον παραπάνω νόμο, στο άρθρο 554 λέει: "Παραγραφή Το δικαίωμα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά." Είναι νόμος του κράτους, και κάθε όρος ιδιωτικής συμφωνίας (όπως είναι οι όροι εγγύησης) που αντιτίθεται στον νόμο είναι άκυρος.
gherudos Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 40GB SKU,το remote play κρατάει ανοιχτό το WLAN και το LAN του PS3,και προφανώς αυτό προκαλεί ζέστη και κατά συνέπεια υπερθέρμανση,ίσως είναι διαβολική σύμπτωση αλλά μέσα σε 4-5 μέρες που έχω ανοιχτό το remote play μου εμφανίστηκε αυτό το πρόβλημα.
StavrosD Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Σε τι σημείο το έχεις; Μήπως είναι μέσα σε σημείο που δεν αερίζεται καλά; Αν π.χ. είναι κολλημένο σε τοίχο, αν είναι σε έπιπλο κλειστό μπροστά ή και πίσω, κτλ, τότε ίσως φταίει αυτό. Δοκίμασε να το βγάλεις από το έπιπλο και να το λειτουργήσεις κανονικά. Αν δεν ξανακολλήσει τότε δεν αερίζεται καλά εκεί που είναι τώρα.
timekeeper Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 40GB SKU,το remote play κρατάει ανοιχτό το WLAN και το LAN του PS3,και προφανώς αυτό προκαλεί ζέστη και κατά συνέπεια υπερθέρμανση,ίσως είναι διαβολική σύμπτωση αλλά μέσα σε 4-5 μέρες που έχω ανοιχτό το remote play μου εμφανίστηκε αυτό το πρόβλημα. Είναι μέσα στη διετία από τότε που το αγόρασες; Για να δώσουμε και νόημα στο topic, αν είναι ακόμη μέσα στη διετία, δεν κάνεις ένα κόπο να τους πιέσεις για δωρεάν επισκευή; Εννοώ κατάστημα αγοράς και στη συνέχεια αντιπροσωπεία.
gherudos Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δεν είμαι χθεσινός βρε παιδιά το PS3 είναι πάνω στο γραφείο τον παίρνει από παντού(τον αέρα ). Όσο για την εγγύηση στον 13 μήνα χάλασε την 1η φορά το BD-rom και δεν μου το άλλαξαν όσους νόμους και αν επικαλέστηκα.Ευτυχώς μου το επιδιόρθωσαν οι grmods( http://www.sonypsp.gr ). Και αμαρτία είναι ότι δεν πρόλαβα να παίξω το Uncharted 2,καθώς και τα παιχνίδια+τραγούδια που έχω μέσα κοστίζουν πάνω από 700Ε.
liopyr Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Αν θυμάμαι καλά, δεν δεσμεύεται ο κατασκευαστής (Sony) με 2ετή εγγύηση καλής λειτουργίας από τον νόμο, αλλά ο πωλητής. Για να ξέρετε και ποιον να κυνηγήσετε δηλαδή.
frou-frou Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Τελικά ξέρουμε τι ισχύει ξεκάθαρα τώρα. Να απαιτούμε εγγύηση από τις αντιπροσωπείες ή τα καταστήματα για όλα τα προιόντα που έχουν 1 χρόνο εγγύηση όταν αγοράζουμε;
BucketheadGR Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δεν είμαι χθεσινός βρε παιδιά το PS3 είναι πάνω στο γραφείο τον παίρνει από παντού(τον αέρα ).Όσο για την εγγύηση στον 13 μήνα χάλασε την 1η φορά το BD-rom και δεν μου το άλλαξαν όσους νόμους και αν επικαλέστηκα.Ευτυχώς μου το επιδιόρθωσαν οι grmods( http://www.sonypsp.gr ). Και αμαρτία είναι ότι δεν πρόλαβα να παίξω το Uncharted 2,καθώς και τα παιχνίδια+τραγούδια που έχω μέσα κοστίζουν πάνω από 700Ε. Αν είσαι μέσα στο 2ο έτος, να στείλεις άμεσα mail σε συνήγορο καταναλωτή και οποιαδήποτε άλλη οργάνωση αναφέροντας λεπτομερώς το πρόβλημα και την άρνηση επισκευής. Αν ανατρέξεις και σε κάποιο άλλο topic (δε μπορώ και να το βρω γμτ), θα δεις πως πελάτης διεκδίκησε τα δικαιώματα που είχε και του επισκεύασαν την κονσόλα μία χαρά. (Είχε γράψει και έναν οδηγό για το τι να κάνει κάποιος σε τέτοια περίπτωση). Αν θυμάμαι καλά, δεν δεσμεύεται ο κατασκευαστής (Sony) με 2ετή εγγύηση καλής λειτουργίας από τον νόμο, αλλά ο πωλητής. Για να ξέρετε και ποιον να κυνηγήσετε δηλαδή. Μία χαρά δεσμεύεται η αντιπροσωπεία. Δεν είναι θέμα του πωλητή. Μόνο η αντιπροσωπεία παρέχει πιστοποιημένο service και κανένας άλλος. Θα το δεις και σε αρκετά προϊόντα που έχει το πλαίσιο. Για παράδειγμα, μερικά προϊόντα έχουν 1 χρόνο εγγύηση από το πλαίσιο και τον 2ο χρόνο από την αντιπροσωπεία.
gherudos Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Να αναφέρω ότι ο ξάδερφός μου ο οποίος κάνει body building και έπαθε YLOD στους 13 μήνες και πήγε ο ίδιος από εκεί του έδωσαν ολοκαίνουρια κονσόλα.Ίσως φοβήθηκαν μη φάνε ξύλο,τι να πώ,πάντως τους μίλησε όμορφα ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:10 ---------- Αν είσαι μέσα στο 2ο έτος, να στείλεις άμεσα mail σε συνήγορο καταναλωτή και οποιαδήποτε άλλη οργάνωση αναφέροντας λεπτομερώς το πρόβλημα και την άρνηση επισκευής. Αν ανατρέξεις και σε κάποιο άλλο topic (δε μπορώ και να το βρω γμτ), θα δεις πως πελάτης διεκδίκησε τα δικαιώματα που είχε και του επισκεύασαν την κονσόλα μία χαρά. (Είχε γράψει και έναν οδηγό για το τι να κάνει κάποιος σε τέτοια περίπτωση). Μία χαρά δεσμεύεται η αντιπροσωπεία. Δεν είναι θέμα του πωλητή. Μόνο η αντιπροσωπεία παρέχει πιστοποιημένο service και κανένας άλλος. Θα το δεις και σε αρκετά προϊόντα που έχει το πλαίσιο. Για παράδειγμα, μερικά προϊόντα έχουν 1 χρόνο εγγύηση από το πλαίσιο και τον 2ο χρόνο από την αντιπροσωπεία. 2 χρόνια έχουν περάσει,οπότε πλέον εγγύηση δεν μπορώ να πώ ότι έχω
liopyr Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Μία χαρά δεσμεύεται η αντιπροσωπεία. Δεν είναι θέμα του πωλητή. Μόνο η αντιπροσωπεία παρέχει πιστοποιημένο service και κανένας άλλος. Θα το δεις και σε αρκετά προϊόντα που έχει το πλαίσιο. Για παράδειγμα, μερικά προϊόντα έχουν 1 χρόνο εγγύηση από το πλαίσιο και τον 2ο χρόνο από την αντιπροσωπεία. Ασχέτως από το ποιος παρέχει πιστοποιημένο service, ο νόμος αναγκάζει τον πωλητή να σου δώσει 2ετή εγγύηση καλής λειτουργίας. Από εκεί και πέρα, αν η αντιπροσωπεία δίνει ένα χρόνο στο μηχάνημα, αυτό είναι πρόβλημα του πωλητή. Αν έχει περάσει ο π.χ ένας χρόνος που δίνει η Sony, ο πωλητής οφείλει λογικά είτε να αντικαταστήσει αυτός την κονσόλα με νέα, είτε να αναλάβει να πληρώσει το service στην Sony. Αν δεν είναι ικανοποιημένος, να μη ξαναπρομηθευτεί κονσόλα από την Sony. Πρόβλημά του. Τα καταστήματα μεγέθους πλαισίου, υποθέτω λόγω τεράστιων παραγγελιών που κάνουν, έχουν την ικανότητα να κάνουν και ειδικές συμφωνίες με τους κατασκευαστές, είτε αυτοί λέγονται Sony, είτε Asus είτε οτιδήποτε. Γι'αυτό σε ορισμένα προϊόντα βλέπεις 3ετή εγγύηση πλαισίου, και σε άλλα 2ετή αντιπροσωπίας.
timekeeper Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Να αναφέρω ότι ο ξάδερφός μου ο οποίος κάνει body building και έπαθε YLOD στους 13 μήνες και πήγε ο ίδιος από εκεί του έδωσαν ολοκαίνουρια κονσόλα.Ίσως φοβήθηκαν μη φάνε ξύλο,τι να πώ,πάντως τους μίλησε όμορφα Μου την λες δηλαδή επειδή σταμάτησα την προπόνηση;;;:cry: Όταν λες ότι πήγε από εκεί, εννοείς το κατάστημα αγοράς ή την επίσημη αντιπροσωπεία; Ασχέτως από το ποιος παρέχει πιστοποιημένο service, ο νόμος αναγκάζει τον πωλητή να σου δώσει 2ετή εγγύηση καλής λειτουργίας. Από εκεί και πέρα, αν η αντιπροσωπεία δίνει ένα χρόνο στο μηχάνημα, αυτό είναι πρόβλημα του πωλητή. Αν έχει περάσει ο π.χ ένας χρόνος που δίνει η Sony, ο πωλητής οφείλει λογικά είτε να αντικαταστήσει αυτός την κονσόλα με νέα, είτε να αναλάβει να πληρώσει το service στην Sony. Αν δεν είναι ικανοποιημένος, να μη ξαναπρομηθευτεί κονσόλα από την Sony. Πρόβλημά του. +1. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Sony δεν χρειάζεται ένα καλό κράξιμο από όλους...
Bourdoulas Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Να αναφέρω ότι ο ξάδερφός μου ο οποίος κάνει body building και έπαθε YLOD στους 13 μήνες και πήγε ο ίδιος από εκεί του έδωσαν ολοκαίνουρια κονσόλα.Ίσως φοβήθηκαν μη φάνε ξύλο,τι να πώ,πάντως τους μίλησε όμορφα ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:10 ---------- 2 χρόνια έχουν περάσει,οπότε πλέον εγγύηση δεν μπορώ να πώ ότι έχω Γιατί δεν δίνεις την κονσόλα σου στον ξάδελφο να την πάει μια βόλτα από εκεί; Ποτέ δεν ξέρεις! Κρίμα πάντως. Και η Sony και η Microsoft αποδείχτηκαν κατώτερες των περιστάσεων όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής των νέων κονσολών τους.
KleKoR Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2009 Η κοινοτική οδηγία υπάρχει και υποχρεώνει τις εταιρίες να δίνουν 2ετή εγγύηση... Ο Ελληνικός νόμος όμως δεν είναι εναρμονισμένος με αυτή την οδηγία... Όμως αν έχουν περάσει 2 χρόνια από τότε που ισχύει αυτή η οδηγία,ακόμα και ο νόμος να μην είναι εναρμονισμένος με αυτήν, τότε ισχύει η οδηγία σαν νόμος.... ή κάπως έτσι... ψάξτε το....
gherudos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2009 Αν κάποιος έχει yellow light of death και δεν έχει εγγύηση υπάρχει λύση και δεν κοστίζει τίποτα,η όλη διαδικασία διαρκεί περίπου 30-45 λεπτά,το μόνο που πρεπει να έχετε είναι μια θερμική πάστα(~7Ε) και λίγο υπομονή για να ξεβιδώσετε περίπου 25 βίδες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.