timekeeper Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Παιδιά είναι δυνατόν; Σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο το ελάχιστο χρονικό διάστημα ισχύος μιας εγγύησης για προϊόντα που πωλούνται στην ΕΕ είναι 2 χρόνια. Το έχει ψάξει κανείς; Προσωπικά θα στείλω email στη Sony Hellas και θα αξιώνω γραπτή απάντηση από την μεριά τους ότι καλύπτομαι με διετή εγγύηση. EDIT 1: Έστειλα το παρακάτω email στην Sony Hellas και περιμένω απάντηση: Λάρισα 24/10/2009 Κύριοι της Sony Hellas. Προσφάτως έγινα κάτοχος μιας κονσόλας Playstation 3 και διαβάζοντας τους όρους εγγύησης του προϊόντος έκπληκτος διαπίστωσα ότι γίνεται λόγος για ένα (1) χρόνο ισχύος. Όπως είμαι βέβαιος γνωρίζετε ό,τι η χώρα μας με το Νόμο 3043/2002, εναρμονιζόμενη με την σχετική Κοινοτική Οδηγία, ορίζει κατηγορηματικά την ελάχιστη χρονική διάρκεια εγγύησης για κάθε κινητό πράγμα στα δύο (2) χρόνια. Η εταιρία σας λοιπόν παρανομεί με την παρεχόμενη εγγύηση. Συνεπώς επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά το οποίο απορρέει τόσο από την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη, όσο και από αυτή του Ευρωπαίου, σε περίπτωση ελαττώματος της κονσόλας Playstation 3, σε διάστημα δύο (2) ετών από την ημερομηνία αγοράς. Νομίζω επίσης ότι είναι σωστό να σας ενημερώσω, πως θα κοινοποιήσω την παρούσα επιστολή καθώς και την όποια απάντησή σας τόσο στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όσο και σε σχετικά forums με σκοπό την ενημέρωση των καταναλωτών. Με τιμή xxxxxxxxxxxxxxx EDIT 2: Ήρθε απάντηση από την Sony Hellas. Την παραθέτω αυτούσια: Αγαπητέ κύριε, Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμηση σας στα προϊόντα της εταιρείας μας, καθώς και για την επιστολή που στείλατε στα κεντρικά μας γραφεία. Στόχος της Sony Hellas είναι πάντα, με τα διαθέσιμα μέσα, να παρέχει τις βέλτιστες υπηρεσίες στους καταναλωτές της που την τίμησαν επιλέγοντας ένα από τα προϊόντα Sony. Τόσο σε επίπεδο υποστήριξης όσο και σε επίπεδό after sales πάντα προσπαθούμε να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες. Η εγγύηση που παρέχει η Sony, καλύπτει την επισκευή των προϊόντων που παρουσιάζουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα (που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα ή επέμβαση του καταναλωτή στη συσκευή) μέσα σε ένα (1) χρόνο από την ημερομηνία αγοράς τους. Στην περίπτωση των Playstation η εταιρεία μας έχει διαμορφώσει μια ειδική πολιτική για την επισκευή των συσκευών αυτών. Στην περίπτωση των Playstation η Sony Πανευρωπαϊκά έχει διαμορφώσει μια ειδική διαδικασία επισκευής των συσκευών αυτών. Τα Playstation λόγο της υψηλής τεχνολογίας που ενσωματώνουν και των εξειδικευμένων εργαλείων επισκευής και έλεγχου που απαιτούνται, επιδιορθώνονται μόνο στο κεντρικό εργοστάσιο κατασκευής και όχι τοπικά σε κάθε χώρα. Επειδή αυτή η διαδικασία είναι χρονοβόρα, για να μην περιμένει ο καταναλωτής πολύ χρόνο μέχρι να επισκευαστεί η δική του, παίρνει άμεσα –ανάλογα με τη διαθεσιμότητα- μια πλήρως λειτουργική ανακατασκευασμένη συσκευή (επισκευασμένη δηλαδή με πλήρως λειτουργικά εξαρτήματα) που έχει περάσει από όλους τους ελέγχους ποιότητας, λειτουργικότητας και ασφάλειας του εργοστασίου, που επιβάλουν οι προδιαγραφές του. Στις περιπτώσεις που η περίοδος εγγύησης είχε λήξει ή η βλάβη δεν καλύπτεται από τους όρους εγγύησης, η μόνη επιλογή που υπάρχει είναι η επισκευή με χρέωση στα πλαίσια της εκτός εγγύησης πολιτικής. Σε ότι αφορά την πολιτική επισκευής, αυτή αναφέρεται στις οδηγίες χρήσεως της συσκευής και μάλιστα σας επισυνάπτω σχετικό αντίγραφο. Στη διάθεση σας για οποιαδήποτε άλλη απορία έχετε, Με εκτίμηση, CIC-GREECE Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
christos_75 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Αμα σου απαντησουν, ποσταρε και εδω την απαντηση τους...
BucketheadGR Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Παιδιά είναι δυνατόν; Σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο το ελάχιστο χρονικό διάστημα ισχύος μιας εγγύησης για προϊόντα που πωλούνται στην ΕΕ είναι 2 χρόνια. Το έχει ψάξει κανείς; Προσωπικά θα στείλω email στη Sony Hellas και θα αξιώνω γραπτή απάντηση από την μεριά τους ότι καλύπτομαι με διετή εγγύηση. Προφανώς Ευρώπη > Sony. Δεν έχουν το παραμικρό δικαίωμα να αρνηθούν εγγύηση. Σε τέτοια περίπτωση ---> άμεση καταγγελία και με κάποιο μαγικό τρόπο θα γίνουν εξυπηρετικοί. Επίσης η αντικατάσταση με επισκευασμένη κονσόλα είναι εξίσου απαράδεκτη κίνηση.
costis66 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 και να ηταν μονο η SONY........και η HP το ιδιο και η RAINBOW και ποιος ξερει και ποσοι ακομα.......
olakseth Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δεν εχει σημασια.ειναι νομος του Ελληνικου κρατους.απ'τη στιγμη που πουλιεται στην Ελλαδα ακομα και η Σονυ ναχει δικαιωμα αρνησης το καταστημα πρεπει να στο αλλαξει. Απλα συνηθως ολα τα καταστηματα θελουν να μαλωσεις μαζι τους,εκμετελευονται οτι μπορει να μην διεκδικησεις. Επισης κατι αλλο που δεν ξερουν πολυ ειναι οτι αν σου αλλαξουν κατι λογο εγγυησης αυτοματα η εγγυηση ανανεωνεται απο την αρχη Δες τον νομο εδω:http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-20.pdf Παρεπιπτοντως το θεμα υπηρχε ξανα στο σαιτ
timekeeper Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δεν εχει σημασια.ειναι νομος του Ελληνικου κρατους.απ'τη στιγμη που πουλιεται στην Ελλαδα ακομα και η Σονυ ναχει δικαιωμα αρνησης το καταστημα πρεπει να στο αλλαξει.Απλα συνηθως ολα τα καταστηματα θελουν να μαλωσεις μαζι τους,εκμετελευονται οτι μπορει να μην διεκδικησεις. Επισης κατι αλλο που δεν ξερουν πολυ ειναι οτι αν σου αλλαξουν κατι λογο εγγυησης αυτοματα η εγγυηση ανανεωνεται απο την αρχη Δες τον νομο εδω:http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-20.pdf Παρεπιπτοντως το θεμα υπηρχε ξανα στο σαιτ Το pdf δεν υπάρχει. Αν σου είναι εύκολο ανέβασε το εσύ κάπου αλλού για να το έχουμε. Μόλις στείλω email στη Sony Hellas και έχω απάντηση θα την ποστάρω. EDIT: Τον βρήκα: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5 Αυτόν εννοούσες;
timekeeper Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Έστειλα το παρακάτω email στην Sony Hellas και περιμένω απάντηση: Λάρισα 24/10/2009 Κύριοι της Sony Hellas. Προσφάτως έγινα κάτοχος μιας κονσόλας Playstation 3 και διαβάζοντας τους όρους εγγύησης του προϊόντος έκπληκτος διαπίστωσα ότι γίνεται λόγος για ένα (1) χρόνο ισχύος. Όπως είμαι βέβαιος γνωρίζετε ό,τι η χώρα μας με το Νόμο 3043/2002, εναρμονιζόμενη με την σχετική Κοινοτική Οδηγία, ορίζει κατηγορηματικά την ελάχιστη χρονική διάρκεια εγγύησης για κάθε κινητό πράγμα στα δύο (2) χρόνια. Η εταιρία σας λοιπόν παρανομεί με την παρεχόμενη εγγύηση. Συνεπώς επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά το οποίο απορρέει τόσο από την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη, όσο και από αυτή του Ευρωπαίου, σε περίπτωση ελαττώματος της κονσόλας Playstation 3, σε διάστημα δύο (2) ετών από την ημερομηνία αγοράς. Νομίζω επίσης ότι είναι σωστό να σας ενημερώσω, πως θα κοινοποιήσω την παρούσα επιστολή καθώς και την όποια απάντησή σας τόσο στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όσο και σε σχετικά forums με σκοπό την ενημέρωση των καταναλωτών. Με τιμή xxxxxxxxxxxxxxx
christos.p25 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 αναμένω με μεγάλη περιέργεια την απάντηση που θα σου δώσουν...
Meraklis56 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 αυτό γίνεται και για κάθε περιφερειακά αξεσουάρ? πχ hands-free
frou-frou Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Eίναι κοινοτική <<οδηγία>> και όχι νόμος που να στο επιβάλλει. Κάτι παραπάνω ξέρει η Sony και τα έχει με 1 χρόνο εγγύηση. Αυτό πιστεύω εγώ αλλιώς θα είχε γίνει πάταγος με αυτό το θέμα και όλες τις εταιρίες που έχουν 1 χρόνο εγγύησης.
antonl Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Eίναι κοινοτική <<οδηγία>> και όχι νόμος που να στο επιβάλλει. Κάτι παραπάνω ξέρει η Sony και τα έχει με 1 χρόνο εγγύηση. Αυτό πιστεύω εγώ αλλιώς θα είχε γίνει πάταγος με αυτό το θέμα και όλες τις εταιρίες που έχουν 1 χρόνο εγγύησης. Αν δεν κάνω λάθος το άρθρο 545 554 του ν.3043 μιλάει για 2 χρόνια εγγύηση.
frou-frou Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Αν δεν κάνω λάθος το άρθρο 545 του ν.3043 μιλάει για 2 χρόνια εγγύηση. Δεν έχω διαβάσει κάπου ότι επιβάλλεται με νόμο τα 2 χρόνια εγγύησης. Έχω διαβάσει όλο το νόμο και το συγκεκριμένο άρθρο. Δηλαδή οι ελληνικές αντιπροσωπείες της Hp της Sony της Canon κτλ δεν ξέρουν τι κάνουν;
antonl Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δεν έχω διαβάσει κάπου ότι επιβάλλεται με νόμο τα 2 χρόνια εγγύησης. Έχω διαβάσει όλο το νόμο και το συγκεκριμένο άρθρο. Δηλαδή οι ελληνικές αντιπροσωπείες της Hp της Sony της Canon κτλ δεν ξέρουν τι κάνουν; Λέει: Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά. Δεν κατέχω από νομικά αλλά νομίζω ότι μιλάει για 2ετή εγγύηση. Πιστεύω ότι ξέρουν τι κάνουν. Απλά εμείς δεν ξέρουμε τι δικαιούμαστε και σ αυτό στηρίζονται.
gherudos Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Μόλις ψόφησε το PS3 μου αυτή τη φορά έβγαλε YLOD.Προσοχή εγώ την πάτησα 100% από το remote play.
timekeeper Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Δεν έχω διαβάσει κάπου ότι επιβάλλεται με νόμο τα 2 χρόνια εγγύησης. Έχω διαβάσει όλο το νόμο και το συγκεκριμένο άρθρο. Δηλαδή οι ελληνικές αντιπροσωπείες της Hp της Sony της Canon κτλ δεν ξέρουν τι κάνουν; Και βέβαια ξέρουν τι κάνουν: Κοιτάνε να την βγάλουνε καθαρή με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος. Αν και με τον συγκεκριμένο νόμο περισσότερο μπορείς να κυνηγήσεις πρώτα το κατάστημα αγοράς και στη συνέχεια την αντιπροσωπεία, δες τι έγινε με το κράξιμο που έφαγε η Microsoft. Έκανε την εγγύηση 3 χρονάκια. Το ίδιο θα αναγκαστεί να κάνει και η Sony αν επιμείνουμε. Μόλις ψόφησε το PS3 μου αυτή τη φορά έβγαλε YLOD.Προσοχή εγώ την πάτησα 100% από το remote play. Όχι ρε φίλε... Ποιο μοντέλο είχες; Το 40άρι; Πως δηλαδή σου έκανε λαδιά το remote;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.