Προς το περιεχόμενο

BENQ MP515ST - 96 ευρώ


thes

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
hahahahah το λαμογιο εκανε Hidden to Μυνημα του κ βγηκε!!!

 

δεν νομίζω ότι μπορεί να το κάνει... απλά στα -3 κρύβεται...

 

νομίζω!

Δημοσ.

ipal δηλαδη θες να πεις οτι δεν στο ξεκοψαν τελειως με την μια?

ή τους εκανες φασαρια και το ειπανε αυτο?

 

δεν νομίζω ότι μπορεί να το κάνει... απλά στα -3 κρύβεται...

 

νομίζω!

ναι λογικα εχεις δικιο... το ψαξα και δεν γινεται αλλιως..

Δημοσ.

Ξαφνικά τα συνήθη "Συγγνώμη, κάναμε μα**κία" του Πλαισίου δείχνουν απρόσμενα αξιοπρεπή. Όσο για την "παρέμβαση" του ευχαριστημένου καταναλωτήγ πριν, ένα έχω να πω...Δεν ήξερα ότι τα μαγαζιά μας κάνουν και χάρη και ξαφνικά δεν τους πιάνει η κακή διαφήμιση:devil:;)

Δημοσ.

Διάβασα την συζήτηση και ήθελα να εκφέρω και εγώ την γνώμη μου όπως κάνω πάντα σε post με τέτοιου είδους θέμα...

 

Δυστυχώς για κάποιους και ευτυχώς για κάποιους άλλους ζούμε στο Ellada με όλα τα καλά και τα κακά που έχει αυτό. Δυστυχώς δεν υπάρχουν αρμόδιες αρχές για να επιβλέπουν, να επιπλήττουν ή και να ρίχνουν τις ανάλογες ποινές σε αυτούς που εκμεταλλεύονται τους καταναλωτές. Ακόμη και στην περίπτωση καταγγελιών επώνυμων οι αρμόδιοι φορείς απλά καθυστερούν ή δεν ασχολούνται με αποτέλεσμα να ξεχνιούνται οι καταστάσεις και να πηγαίνουν στα αζήτητα.

 

Το Link της γενικής γραμματείας καταναλωτή (http://www.efpolis.gr) έχει πολύ χρήσιμα πραγματάκια που μπορούν να βοηθήσουν όλους μας... Υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο στο Ellada το πρόβλημα είναι ότι κανείς ανεξαιρέτως δεν το τηρεί και βεβαίως κανείς ανεξαιρέτως δεν ελέγχει αν το τηρούν αυτοί που πρέπει.

 

Ενδεικτικά θα πω και θα κλίσω με τα γενικόλογα ότι βάση νόμου 2251/1994 όποιο κατάστημα ζητάει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό πριν την τιμολόγηση-αποστολή μια παραγγελίας ή όποια τράπεζα χρεώνει την πιστωτική σας πριν την αποστολή της παραγγελίας (ημερολογιακά) ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ Άρθρο 2 Παράγραφος 7 (υπάρχει o νόμος στο efpolis.gr Προστασία καταναλωτή). Δεν είναι τυχαίο αλώστε ότι γνωστή τράπεζα σχετικά πρόσφατα μέσο συστήματος της χρέωνε πιστωτικές κάρτες πελατών για λογαριασμό καταστήματος που είχε κλίσει νύχτα και μόλις το έμαθε ξαφνικά ακύρωσε τις συναλλαγές με χαλαρά πηδηματάκια για να μην έχει νομικές κυρώσεις... Με βάση λοιπόν αυτό αν μου βρείτε έστω και ένα e-shop που δεν παρανομεί εγώ σας κερνάω όλους από ένα σφηνάκι σούμα (διπλής αποστάξεως, χωρίς γλυκάνισο παραγωγής δικιάς μου ;-) ) ... 140.000 έχει εγγεγραμμένους το Insomnia νομίζω.. :lol::lol::lol:

 

Όσον αφορά την συγκεκριμένοι περίπτωση... Πιστεύω ότι προφανώς η τιμή βγήκε από λάθος στον αέρα. Κανείς που θέλει να λειτουργήσει με δόλο δεν το κάνει αυτό μεμονωμένα σε ένα προϊόν. Θα το έκανε σε πολλά και δεν θέλω να υπενθυμίζω παλιές πονεμένες ιστορίες :-) . Δυστυχώς όλα τα συστήματα τα διαχειρίζονται άνθρωποι και ως γνωστόν οι άνθρωποι κάνουν λάθη... Θεωρώ μεμπτό βέβαια αυτός που κάνει το λάθος να μην το παραδέχεται δημόσια και να προσπαθεί να το μαζέψει με σπασμωδικές κινήσεις, και αυτό είναι και ιδιαίτερα εκνευριστικό να σε λένε μαμάκα και να πρέπει να το δεχθείς. Από την άλλη ακόμα και όταν γίνει κάτι τέτοιο μπορώ πάλι να σκεφτώ ότι υπάρχει και η πιθανότητα πανικού η και αν θέλετε απειρίας να διαχειριστεί κάποιος μια κατάσταση και σε αυτές τις περιπτώσεις η κακή διαχείριση γυρνάει ανάποδα και φέρνει χειρότερα αποτελέσματα.

 

Είναι γεγονός λοιπόν αν δόθηκαν τέτοιες απαντήσεις από το κατάστημα εφόσον όντως δεν ισχύουν που είναι και το πιθανότερο (νομίζω ποτέ κανείς δεν το έχει κάνει σε τόσο μεγάλο βαθμό 30 κομμάτια) να είναι μεγάλη μαμακία , και τελικά κακές για το ίδιο το κατάστημα... Σίγουρα χρεώνονται α) το λάθος της τιμής , β) το λάθος διαχείρισης της κατάστασης... και ήδη θεωρώ ότι και μόνο το εν λόγω post ξεχνάω όλα τα άλλα καταγγελίες κλπ τους έχει κάνει μεγάλη ζημιά και εξαιτίας του έχουν πάρει το μάθημα τους. Ψάξτε στο google με benq egate και θα καταλάβετε τι εννοώ.

 

Από την άλλη έχω να πω μια και παρακολουθώ ιδιαίτερα τις συζητήσεις που γίνονται στα forums δεξιά και αριστερά για προβλήματα των e-shops ότι το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχει απασχολήσει αρνητικά ποτέ τους καταναλωτές και γενικά δεν έχει ξαναδείξει ποτέ κακή συμπεριφορά. Δεν δικαιολογώ βέβαια ότι το έκανε τώρα... απλά λεω ότι έστω και αργά , ακόμα και μετά από μία λάθος κίνηση ή χειρισμό δεν είναι κακό να παραδέχεσαι το λάθος σου και αυτό σε τιμάει και δείχνει τον επαγγελματισμό σου. Αν λοιπόν όντως εκείνο το ωραίο post που εξαφανίστηκε ξαφνικά έγινε όντως από κάποιον από την εταιρία σημαίνει ότι η συζήτηση παρακολουθείται άρα και έχει προβληματίσει και επιτύχει τον σκοπό της και βέβαια ότι ίσως να φιλοτιμηθούν να ζητήσουν ένα συγνώμη που ενδέχεται όχι να διορθώσει την κατάσταση κατά την γνώμη μου αλλά να δείξει έστω και αργά ότι όντως ήταν λάθος τους και στις δύο περιπτώσεις και όντως έχουν το θάρρος να το παραδεχτούν όπως στο παρελθόν έχουν κάνει και άλλα καταστήματα για τα ανάλογα λάθη (που κακά τα ψέματα έχουν συμβεί και θα ξανασυμβούν).

 

Θα περίμενα λοιπόν να δω έστω και αργά μια συγνώμη... και κρατάω μέσα μου το ελαφρυντικό ότι το κατάστημα αυτό μέχρι τώρα δεν έχει ξανά ακουστεί σε άσχημες συζητήσεις οπότε ΜΠΟΡΕΙ με τον καιρό να ξεχάσω και ένα κακό προηγούμενο και να χάσω την επιφύλαξη που απόκτησα διαβάζοντας το post.

Δημοσ.

Τελείως τυχαία, σήμερα με θυμήθηκαν από τον συνήγορο του καταναλωτή για την καταγγελία που είχα κάνει πριν 10-11 μήνες στο e-shop.gr για ένα αντίστοιχο θέμα με εξωτερικούς σκληρούς MyBook. Μου είπαν ότι αύριο θα μου στείλουν μια λίστα από το e-shop με σκληρούς που θα μπορώ να αγοράσω με κάποια έκπτωση. Για να δούμε...

Δημοσ.
Τελείως τυχαία, σήμερα με θυμήθηκαν από τον συνήγορο του καταναλωτή για την καταγγελία που είχα κάνει πριν 10-11 μήνες στο e-shop.gr για ένα αντίστοιχο θέμα με εξωτερικούς σκληρούς MyBook. Μου είπαν ότι αύριο θα μου στείλουν μια λίστα από το e-shop με σκληρούς που θα μπορώ να αγοράσω με κάποια έκπτωση. Για να δούμε...

 

Αν δεν περιμένεις πάνω από 10-11 μήνες να πάρεις την λίστα να μας το πείς... πραγματικά θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση... Το πιο πιθανό επίσης θα είναι να πάρεις μια λίστα με εκπτώσεις σε προϊόντα που έχουν καταργηθεί, 10-11 μηνών πριν δηλαδή :-) που έτσι και αλλιώς μάλλον δεν θα μπορείς να τα προμηθευτείς πια... Αν διαψευθώ που το εύχομαι πραγματικά... τι να πω ... δεν μου αρέσει να μιλάω για πολιτική... αλλα μπορεί και να σωθούμε τελικά... :lol::lol::lol:

Δημοσ.
Αν δεν περιμένεις πάνω από 10-11 μήνες να πάρεις την λίστα να μας το πείς... πραγματικά θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση... Το πιο πιθανό επίσης θα είναι να πάρεις μια λίστα με εκπτώσεις σε προϊόντα που έχουν καταργηθεί, 10-11 μηνών πριν δηλαδή :-) που έτσι και αλλιώς μάλλον δεν θα μπορείς να τα προμηθευτείς πια... Αν διαψευθώ που το εύχομαι πραγματικά... τι να πω ... δεν μου αρέσει να μιλάω για πολιτική... αλλα μπορεί και να σωθούμε τελικά... :lol::lol::lol:

ή και να μην εχει καταργηθει δεν θα ειναι εκπτωση πλεον XD , μιας και θα εχει τα μισα λεφτα ήδη... (βλεπε 1ΤΒ πλεον 60Ε ενω περυσι 200+)

 

π.σ μην ακουω αιδιες οτι κανουν λαθη ολοι με τα ε-shop τους, επειδη θα ξερασω γατοτριχες.. ποσες φορες μα εχει αλλαξει τιμες γνωστο μεγαλο πολυκαταστημα κ την φαγαμε στην μαπα? πρεπει καπου να σταματησει αυτο..

Δημοσ.
π.σ μην ακουω αιδιες οτι κανουν λαθη ολοι με τα ε-shop τους, επειδη θα ξερασω γατοτριχες.. ποσες φορες μα εχει αλλαξει τιμες γνωστο μεγαλο πολυκαταστημα κ την φαγαμε στην μαπα? πρεπει καπου να σταματησει αυτο..

 

Η αλήθεια είναι ότι ολοι κάνουν λάθη και όλοι κάποια στιγμή θα κάνουν... είναι φυσιολογικό... Αλλα δεν κατάλαβα τι εννοείς οταν λές ότι σας/μας έχει αλλαξει τιμές... Εννοείς ότι μετά από λίγο καιρό ξαφνικά ένα προϊόν πέφτει αρκετά η τιμή του... ή κάτι άλλο που δεν το κατάλαβα εγώ καλα? γιατί αν εννοείς το πρώτο ... αυτό είναι φυσιολογικό επακόλουθο της αγοράς... έτσι γίνεται πάντα... και δεν το καθορίζει το ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά ο ίδιος ο κατασκευαστής με βάση το τί νέο βγάζει στην αγορά και πόσο απαξιώνεται το προηγούμενο...και δεν σημαίνει ότι επειδή πριν 3 μήνες μια tv είχε 1000 euro και σήμερα έχει 600 ότι πρίν 3 μήνες κέρδιζε το κατάστημα 400 euro... αυτό είναι τρελός μύθος... ο κατασκευαστής ναι μπορεί ... το κατάστημα όμως όχι...

Δημοσ.
Η αλήθεια είναι ότι ολοι κάνουν λάθη και όλοι κάποια στιγμή θα κάνουν... είναι φυσιολογικό... Αλλα δεν κατάλαβα τι εννοείς οταν λές ότι σας/μας έχει αλλαξει τιμές... Εννοείς ότι μετά από λίγο καιρό ξαφνικά ένα προϊόν πέφτει αρκετά η τιμή του... ή κάτι άλλο που δεν το κατάλαβα εγώ καλα? γιατί αν εννοείς το πρώτο ... αυτό είναι φυσιολογικό επακόλουθο της αγοράς... έτσι γίνεται πάντα... και δεν το καθορίζει το ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά ο ίδιος ο κατασκευαστής με βάση το τί νέο βγάζει στην αγορά και πόσο απαξιώνεται το προηγούμενο...και δεν σημαίνει ότι επειδή πριν 3 μήνες μια tv είχε 1000 euro και σήμερα έχει 600 ότι πρίν 3 μήνες κέρδιζε το κατάστημα 400 euro... αυτό είναι τρελός μύθος... ο κατασκευαστής ναι μπορεί ... το κατάστημα όμως όχι...

οχι δεν εννοω το 1ο εννοω οτι βγαλανε παλι ανυπαρκτους κραχτες σε χαμηλες/απιστευτες τιμες οπως θα δεις κ σε τοπικ εδωπερα (στις προσφορες) κ επειτα ισχιριστικαν οτι δεν εχουν στοκ ή οτι προκειται για λαθος (χωρις βεβαια να ειναι επειδη 1-2-3 μετα παλιωνει το αστειο)

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:48 ----------

 

Ευχαριστούμε που χρησιμοποιήσατε τη Φόρμα Παραπόνων της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.

Δημοσ.
ipal δηλαδη θες να πεις οτι δεν στο ξεκοψαν τελειως με την μια?

ή τους εκανες φασαρια και το ειπανε αυτο?

ναι λογικα εχεις δικιο... το ψαξα και δεν γινεται αλλιως..

 

Δεν εκανα φασαρια, ειπε και καλα δεν εχει υποψη του.

Μετα μου στειλανε και το mail που μαλλον στειλανε & σε σας.

 

Πλακα πλακα ανεβασανε & το traffic τους με μας τους μα***** να ψαχνουμε το BENQ

 

Εγώ που έκανα καταγγελία στη Wind και πήρα τον π**** (δλδ καμια απάντηση) τι κάνω?

Δημοσ.
Δεν εκανα φασαρια, ειπε και καλα δεν εχει υποψη του.

Μετα μου στειλανε και το mail που μαλλον στειλανε & σε σας.

 

Πλακα πλακα ανεβασανε & το traffic τους με μας τους μα***** να ψαχνουμε το BENQ

 

Εγώ που έκανα καταγγελία στη Wind και πήρα τον π**** (δλδ καμια απάντηση) τι κάνω?

ξαναδοκιμασε την τυχη σου LOL!:devil::devil::devil:

Δημοσ.
ή και να μην εχει καταργηθει δεν θα ειναι εκπτωση πλεον XD , μιας και θα εχει τα μισα λεφτα ήδη... (βλεπε 1ΤΒ πλεον 60Ε ενω περυσι 200+)

 

π.σ μην ακουω αιδιες οτι κανουν λαθη ολοι με τα ε-shop τους, επειδη θα ξερασω γατοτριχες.. ποσες φορες μα εχει αλλαξει τιμες γνωστο μεγαλο πολυκαταστημα κ την φαγαμε στην μαπα? πρεπει καπου να σταματησει αυτο..

 

 

Με πήραν σήμερα και μου πρότειναν 3 διαφορετικούς εξωτερικούς στα 750GB με usb interface στα 50€ (κάτω από το κόστος όπως υποστήριξαν). Δεν ήταν κάποια ιδιαίτερη προσφορά και δεν υπήρξε συμβιβασμός, οπότε και όπως μου είπαν θα υπάρξει σύσταση από τον Συνήγορο του Καταναλωτή προς την εταιρεία. Αλλά σε καμία περίπτωση αυτοί δεν έχουμε δικαίωμα για κυρώσεις, μόνο η γενική γραμματεία καταναλωτή. Ακόμα από τις 3000 παραγγελίες μόνο 2 καταγγελίες έχουν γίνει όπως μου είπαν οπότε το θέμα δεν θεωρείται σημαντικό!!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...