Προς το περιεχόμενο

Ένας καημένος επίδοξος αγοραστής αυτοκινήτου


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το 89 δεν είναι η ημερομηνία γέννησης, ούτε όμως η ηλικία μου :P Τυχαία το έβαλα μετά το όνομα για να εγγραφώ ;)

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Συνεχίζοντας να θέλω να πάω σε ιάπωνα πάω μια βόλτα στην χοντα αν και ήξερα ότι δε με έπαιρνε να μπω εκεί μέσα με 18 19 χήνες παρολαυτα μπορούσα να πάρω το honda civic 1400 μόλις το είδα μου φάνηκε πολύ ωραίο σχετικά με τα αλλά αμάξια εξωτερικά ,αλλά μόλις άνοιξα την πόρτα την έκλεισα και έφυγα … πολύ απλά αυτό το πράγμα δεν είναι honda σορρυ χοντακιδες αλλα δεν είναι εκτος του ότι είναι πολύ υπερεκτιμημενα τα honda αλλου παπα ευαγγέλιο αυτό ...

 

Και κακώς έφυγες πρίν ρωτήσεις τον πωλητή φίλε ZELDA!

Υπάρχει το Type S 1.8,με έκπτωση τέλους ταξινόμησης + μια επιπλέον έκπτωση της Honda που ανέρχεται στα 1500euro,το έχεις με το κλειδί στο χέρι με 20800 ευρώ (έξοδα φακέλου και τα συναφή included).

Το μόνο αρνητικό που βλέπω,είναι οτι μιλάμε για αποκλειστικά 3θηρη έκδοση,είναι διαθέσιμο μόνο σε ασημί χρώμα και οτι το 2011 θα έχουμε την νέα έκδοση του CIvic,το οποίο λέγεται οτι θα έχει πανομοιότυπες γραμμές με το Sirocco.

Επειδή έχω μπει στην διαδικασία αγοράς νέου αυτοκινήτου,λίγο πολύ είδα όλα τα αυτοκίνητα που παίζουν μέχρι 25000(Sirroco,Golf,Mito,Delta,Leon,A3,Bravo,207RC).Γενικότερα σάν καταναλωτής, κατέληξα στο συμπέρασμα οτι δέν υπάρχει αμάξι που θα σε ικανοποιήσει στο 100%,οπότε θα πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς,επιλέγοντας κάτι το οποίο ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν περισσότερο στις ανάγκες σου.

 

Για την ιστορία,κατέληξα στο Civic Type-S Plus,full extra @22100.

Δημοσ.

Παντως για καποιον που δεν εχει "αναγκες" (οικογενειακες) το θεωρω ασυλληπτο να μην αγορασει αμαξι που κατα κυριο λογο να του αρεσει πολυ. Επειδη το εχω συναντησει πολλες φορες οταν αγοραζει καποιος αμαξι με το "μυαλο" καταληγει ειτε να θελει να αλλαξει αυτοκινητο γρηγοροτερα απο οσο θα ηθελε ειτε να αρχισει να "μισει" το αυτοκινητο για τα οποια προβληματα μπορει να του παρουσιασε οσο μικρα και αν ηταν.

 

Εχω φιλο που αγορασε Ayris μονο και μονο για την αξιοπιστια και after sales της Toyota χωρις να γουσταρει το αμαξι με την καμια. Σας πληροφορω οτι θεωρει μεγαλο "προβλημα" τις φυσικες φθορες του αυτοκινητου (φρενα, λαστιχα. υαλοκαθαριστηρες κτλ) και οτι ολο με το χερι στην τσεπη ειναι και οτι το αμαξι παπαρια αξιοπιστο ειναι. Αν ομως αγοραζε ενα αυτοκινητο που το καραγουσταρε τετιου ειδους "προβληματα" (ελεος) οχι μονο δεν θα τον ενοιαζε αλλα και πραγματικα και σοβαρα προβληματα να υπηρχαν πιθανον να τα συγχωρουσε.

Δημοσ.
Παντως για καποιον που δεν εχει "αναγκες" (οικογενειακες) το θεωρω ασυλληπτο να μην αγορασει αμαξι που κατα κυριο λογο να του αρεσει πολυ. Επειδη το εχω συναντησει πολλες φορες οταν αγοραζει καποιος αμαξι με το "μυαλο" καταληγει ειτε να θελει να αλλαξει αυτοκινητο γρηγοροτερα απο οσο θα ηθελε ειτε να αρχισει να "μισει" το αυτοκινητο για τα οποια προβληματα μπορει να του παρουσιασε οσο μικρα και αν ηταν.

 

Εχω φιλο που αγορασε Ayris μονο και μονο για την αξιοπιστια και after sales της Toyota χωρις να γουσταρει το αμαξι με την καμια. Σας πληροφορω οτι θεωρει μεγαλο "προβλημα" τις φυσικες φθορες του αυτοκινητου (φρενα, λαστιχα. υαλοκαθαριστηρες κτλ) και οτι ολο με το χερι στην τσεπη ειναι και οτι το αμαξι παπαρια αξιοπιστο ειναι. Αν ομως αγοραζε ενα αυτοκινητο που το καραγουσταρε τετιου ειδους "προβληματα" (ελεος) οχι μονο δεν θα τον ενοιαζε αλλα και πραγματικα και σοβαρα προβληματα να υπηρχαν πιθανον να τα συγχωρουσε.

 

Auris έχει ο πατέρας μου και σε πληροφορώ πως μόνο για βενζίνη βάζει το χέρι στην τσέπη πέρα απο τα προγραμματισμένα σέρβις του.Εγώ έχω το προηγούμενο corolla και μόνο για βενζίνη βάζω το χέρι στην τσέπη...ούτε καν τα σέρβις του σωστά δεν κάνω και δεν έχει βγάλει τίποτα το καμάρι μου.Δεν λέω πως λες ψέματα αλλά έχω κι εγώ προσωπικη εμπειρία και γνωρίζω.Δεν λέω ζηλεύω φίλους που έχουν τουρμπάτα αλλά αυτοί το βάζουν το χεράκι στην τσέπη (ο ένας φίλος έχει leon fr 1.8t κι ο άλλος το golf tsi) αλλά είναι το τίμημα των αλόγων...δεν μπορείς να τα έχεις όλα σ'αυτή τη ζωή.Πάντως και το leon και το golf έχουν πολύ καλή κατανάλωση.

Δημοσ.

Αν διαβασεις καλα στην ουσια λεω οτι δεν του εβγαλε κανενα προβλημα. Αυτος -θεωρει- οτι ειναι προβληματα οι φυσικες φθορες του αυτοκινητου γιατι η ιδεολογια του ειναι "δενσπαειδενχαλαειδενθελειτιποτακαιθασουκανεικαιπιπεςανχρειαστει" και γι αυτο και το αγορασει ασχετα αν δεν του αρεσει -καθολου- σαν αυτοκινητο.

Δημοσ.
Αν διαβασεις καλα στην ουσια λεω οτι δεν του εβγαλε κανενα προβλημα. Αυτος -θεωρει- οτι ειναι προβληματα οι φυσικες φθορες του αυτοκινητου γιατι η ιδεολογια του ειναι "δενσπαειδενχαλαειδενθελειτιποτακαιθασουκανεικαιπιπεςανχρειαστει" και γι αυτο και το αγορασει ασχετα αν δεν του αρεσει -καθολου- σαν αυτοκινητο.

 

Ναι έχεις δίκιο τώρα το διάβασα καλύτερα.Παρεξήγησα με συγχωρείς :-)

Πάντως σκέφτομαι το επόμενο μου αμάξι να είναι το Scirocco μιας και το θεωρώ πανέμορφο αλλά ξέρω πως στο Civic θα πάω τελικά αφού μόνο τον Ιάπωνα εμπιστεύομαι.Έχει άλλη χάρη όμως η τουρμπίνα αλλά πιστεύω όχι για την τσέπη μου στην συντήρηση.(Μα είναι δυνατόν να ζητάνε στην Seat 1000 ευρώ για το σέρβις των 60.000 χλμ για το Leon του φίλου μου απο την στιγμή που εγω στην Toyota έδωσα 475 ευρώ στα ίδια χλμ; Έλεος!!!)

Δημοσ.

Δέν αντιλέγω,το θέμα είναι όμως τι πραγματικά ζητάς απο το αμάξι και τι μπορεί να σου προσφέρει και βάθος χρόνου~2 έτη μπορεί οι "ανάγκες" σου να έχουν αλλάξει άρδην!

Πραγματικά, άν ήμουν 22~24 ετών και έπρεπε να επιλέξω μεταξύ δυο αυτοκινήτων,πές Sirroco και Civic που όντως ήμουν σε δίλημμα,σαφώς θα επέλεγα το πρώτο με ποιο sport στήσιμο,με ποιο δυνατό κινητήρα,με φοβερό design και όλα αυτά φυσικά επειδή θα έκανα την αγορά επειδή το "γουστάρω" σάν όχημα.Το πρόβλημα όμως εμφανίζεται ακριβώς εδώ,στο γεγονός οτι αγοράζεις με βάση το συναίσθημα και όχι το συμφέρον σου μακροπρόθεσμα.

Δημοσ.

Δηλαδη εγω που ειμαι 29 και το αγορασα το Sirocco και αφου γνωριζοντας οτι οικογενεια δεν προκειται να κανω για τουλαχιστον 5 χρονια ακομα τι ακριβως μπορει να αλλαξει στις αναγκες μου και πως θα εχει δηλαδη καθοριστει το "συμφερον" μου? Απο ποιον παραγωντα δηλαδη λεμε "με συμφερει" περισσοτερο το Α αντι για το Β απο τη στιγμη που ξερεις οτι το Β σε καλυπτει ταυτοχρονα στις "αναγκες" σου και ειναι και κατι που πραγματικα το ερωτευτητες?

Δημοσ.

Εχει σημασια αν το αυτοκινητο το βλεπεις σαν "ανθρωπομεταφορεα" και σαν το μεσο που θα σε παει απο το σημειο Α στο σημειο Β ή αν ανηκεις στην κατηγορια των οδηγων που βλεπουν την οδηγηση σαν χομπι,αγχολυτικο και ευχαριστο διαλειμμα απο δουλειες και εγνοιες.Εγω μαλλον ανηκω στη δευτερη κατηγορια και θελω να "γουσταρω" το αυτοκινητο που οδηγω,να με συγκινει και να με εξιταρει.Μου αρεσει να οδηγω ενα ενδιαφερον αυτοκινητο και δε με κουραζει.Ενταξει,στην κινηση ολα ιδια ειναι,αλλα σε επαρχιακο δρομο με στροφες,πραγματικα ευχαριστιεμαι ενα καλοστημενο,γρηγορο αυτοκινητο.

Το τιμημα ειναι οτι εν γνωση μου ισως το πληρωσω παραπανω σε βαθος χρονου.Δε με πειραζει ιδιαιτερα αυτο ομως.

Δημοσ.
Δηλαδη εγω που ειμαι 29 και το αγορασα το Sirocco και αφου γνωριζοντας οτι οικογενεια δεν προκειται να κανω για τουλαχιστον 5 χρονια ακομα τι ακριβως μπορει να αλλαξει στις αναγκες μου και πως θα εχει δηλαδη καθοριστει το "συμφερον" μου? Απο ποιον παραγωντα δηλαδη λεμε "με συμφερει" περισσοτερο το Α αντι για το Β απο τη στιγμη που ξερεις οτι το Β σε καλυπτει ταυτοχρονα στις "αναγκες" σου και ειναι και κατι που πραγματικα το ερωτευτητες?

 

Με τον όρο ανάγκες δέν εννοούμε την ύπαρξη παιδιού/οικογένειας ώς αυτό καθαυτό,άλλα μπορούμε κάλλιστα να το εκλάβουμε και ώς τρόπο σκέψης.Πλέον είμαι 27 ετών,σίγουρα όμως έχω διαφορετικές προτεραιότητες εν αντιθέσει με 4 χρόνια πρίν (και ούτε λόγος για οικογένεια/κουτσούβελο κλπ.).

Τότε πιθανότατα να μήν με απασχολούσαν οι μικροί αποθηκευτικοί χώροι του Sirocco και το αυστηρώς τετραθέσιο μοντέλο με τις πίσω θέσεις, που ελέω sport χαρακτήρα μου φάνηκαν ιδιαίτερα άβολες ασχέτως αν είμαι μόνο 1,65 και με πλάτες (ελέω gym).

Στην παρούσα φάση όμως μου χτυπάει άσχημα όταν ενώ το αυτοκίνητο έρχεται με 8 (sic) ηχεία στον στάνταρ εξοπλισμό,να απουσιάζουν οι αισθητήρες παρκαρίσματος που εκ΄των πραγμάτων χρειάζονται εξαιτίας της ανύπαρκτης ορατότητας πίσω.Για να μήν αναφέρω το απαράδεκτα υψηλό κόστος συντήρησης,μιλώντας ώς πελάτης (Polo 9n) και τον μυγιάγγιχτο αισθητήρα λ λόγο της άθλιας βενζίνης που αναγκαζόμαστε να βάζουμε .

Το γουστάρω σάν αμάξι,ναί,άλλα δέν είμαι και διατεθειμένος να θυσιάσω τις όποιες ατέλειες στον βωμό της γκ...λας.

Δημοσ.

Εχεις τα δικια σου εδω αλλα στο τελος που λες για τις ατελειες εξαρταται για τι ειδους ατελειες μιλαμε παντα με βαση τις "αναγκες" σου. Δηλαδη ας παρουμε για παραδειγμα οτι θελεις ενα αμαξι γρηγορο, στριφτερο, να σε συγγινει βρε αδερφακι μου οδηγικα. Ε τωρα να μην διαλεξεις ενα αυτοκινητο Α το οποιο ειναι ακριβως αυτο που ψαχνεις και αισθητα καλυτερο απο το αμαξι Β επειδη το Α εχει μικροτερο πορτ μπαγκαζ ας πουμε (παραδειγμα 260 αντι για 275) ειναι λιγο ψιλοβλακεια απο μερους σου (οχι εσενα προσωπικα προφανως).

Δημοσ.

Οχι,ακριβώς όπως τα λές είναι,απο την στιγμή όμως που έχεις αποφασίσει να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις που δέν θεωρείς σημαντικές προκειμένου να απολαύσεις άλλα στοιχεία (οδηγική συμπεριφορά-στήσιμο-κινητήρας).Οταν γίνεται αυτό όμως,το αυτοκίνητο έχει έναν πιο εξειδικευμένο χαρακτήρα (fun2drive ίσως).Στην δικιά μου περίπτωση ήθελα ένα πιο all-arounder όχημα.

Δημοσ.
(Μα είναι δυνατόν να ζητάνε στην Seat 1000 ευρώ για το σέρβις των 60.000 χλμ για το Leon του φίλου μου απο την στιγμή που εγω στην Toyota έδωσα 475 ευρώ στα ίδια χλμ; Έλεος!!!)

 

 

 

Το ποσό που αναφέρεις δεν υπάρχει.

Εκτός αν υπάρχουν και άλλα πράγματα για άλλαγμα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...