Προς το περιεχόμενο

Ένας καημένος επίδοξος αγοραστής αυτοκινήτου


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

για την ιστορια παντως εκλεισα το 1600 με τα 115 σε μαυρο με δωρο cruise control - 17αρες ζαντες και μια καλη εκπτωση που θα εχουν οι πρωτοι αγοραστες εμενα μου βγηκε 19.100

για τον φιλο απο πανω πραγματικα φιλε με συγκινησες και εγω αυτης της γενιας ειμαι αλλα τι να κανεις , ειχα το bmw 316 και πραγματικα ηταν βαρκα στο γιαλό ειδικα στα χιονια δεν εβγαινες αμα δεν το ειχες το drift χαχαχα αλλα σκυλι αξιοπιστιας εγω το πουλησα με 200 000 χωρεις να κανει κιχ και ακομα το βλεπω αφου το εδωσα σε φιλο , πρεπει να εχει φτασει τα 250 000 αισιως .

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

με συγκινησες ρε μπαγασα ειδικα με τα μοτορια

 

θυμηθηκα τα χρονια που εβλεπα NSR και μου τρεχανε τα σαλια διχως αυριο

 

τι να πεις,μεγαλωσαμε πειραμε VFR αλλα η μαγεια δεν ηταν πια εκει

 

να σαι καλα

Δημοσ.
για την ιστορια παντως εκλεισα το 1600 με τα 115 σε μαυρο με δωρο cruise control - 17αρες ζαντες και μια καλη εκπτωση που θα εχουν οι πρωτοι αγοραστες εμενα μου βγηκε 19.100

για τον φιλο απο πανω πραγματικα φιλε με συγκινησες και εγω αυτης της γενιας ειμαι αλλα τι να κανεις , ειχα το bmw 316 και πραγματικα ηταν βαρκα στο γιαλό ειδικα στα χιονια δεν εβγαινες αμα δεν το ειχες το drift χαχαχα αλλα σκυλι αξιοπιστιας εγω το πουλησα με 200 000 χωρεις να κανει κιχ και ακομα το βλεπω αφου το εδωσα σε φιλο , πρεπει να εχει φτασει τα 250 000 αισιως .

 

 

 

Για το Astra μιλάς;

Αν ναι γιατί δεν πήρες το 1400 με το turbo;

Δημοσ.

γιατι

δεν θελω 1400 turbo

δεν εχει βγει ακομα στην παραγωγη θα αργισει

δεν σκοπευω να δωσω πανω απο 20 000 για ψευτοτουρμπακια πιστευω το 16αρι ειναι η ποιο τιμια επιλογη.

Δημοσ.
γιατι

δεν θελω 1400 turbo

δεν εχει βγει ακομα στην παραγωγη θα αργισει

δεν σκοπευω να δωσω πανω απο 20 000 για ψευτοτουρμπακια πιστευω το 16αρι ειναι η ποιο τιμια επιλογη.

 

 

Για αρχή καλοτάξιδο.

 

Ναι το κατάλαβα ότι δε θες turbo απλά ρωτάω αν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος που δε σου αρέσουν.

Από ποια άποψη είναι πιο τίμια επιλογή το 1600αρι με χειρότερες επιδόσεις, μεγαλύτερη κατανάλωση, σε μεγαλύτερη φορολογική κλίμα και μόλις 300Ε φθηνότερο;

Δημοσ.

για να κανει το 1600 18 .900 αρα - 300 ευρω φθινοτερο το τουρμπακι θα κανει 18600 συγνωμη φιλε αλλα εδω στην opel δεν ξερουν τιμη οπώτε.. περιμενε ακομα λιγο γιατι κατι μου λεει οτι θα κοστιζει πανω απο 20 , turbo ειχα και μαλιστα αρκετα δυνατο 190 αλογα τωρα αν αυτα τα καινουργια και ¨"καλα" ειναι ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ συγνωμη φιλε μου που σε βγαζω απο την πλανη και σενα και τον καθενα που παιρνει ενα tsi .

τωρα το να παρω ενα τουρμπισιο πουσαρισμενο 1400 με αρκετο κοστος και οχι την πληθωρα επιλογων (full extra ) χωρεις να ξερω ποσο αξιοπιστο μπορει να ειναι ενα τετοιο μικρο μοτερ στα 140 αλογα δεν θα το ρισκαρω , εξαλλου τις μαλακιτσες μου τις εκανα δεν εχω κανενα τουρμπισιο Απωθημένο ,αλλα μειωνεκτηματα που βρισκω ειναι τα εξης

1. Καταναλωση

2. τεραστιο Lag

3. μετα τα 160 πιστευω να κρεμαει

4. οτι υπαρχει ενδεχομενο να μπω στο τριπακι να πεταξω καμια garet 2,5αρα και μετα το ενα φερνει το αλλο

5 θελω το κεφαλι μου ησυχο .

:)

Δημοσ.

1.Δεν ισχυει.Αν του πιεις το αιμα εννοειται οτι θα καψει,οπως και το ατμοσφαιρικο

2.Lag το 2009?Δεν υπαρχει.Τα συγχρονα τουρμπο ειναι σαν πολλα κυβικα ατμοσφαιρα

3.Ποσο πιο πανω θες να πας?Αναλογα τα αλογα παει αυτο παντως

4.Φτηνοτερο απο το να βελτιωσεις ατμοσφαιρικο

5.Δε νομιζω οτι το "ησυχο κεφαλι" ειναι θεμα κινητηρα πλεον...

Δημοσ.
για να κανει το 1600 18 .900 αρα - 300 ευρω φθινοτερο το τουρμπακι θα κανει 18600 συγνωμη φιλε αλλα εδω στην opel δεν ξερουν τιμη οπώτε.. περιμενε ακομα λιγο γιατι κατι μου λεει οτι θα κοστιζει πανω απο 20 , turbo ειχα και μαλιστα αρκετα δυνατο 190 αλογα τωρα αν αυτα τα καινουργια και ¨"καλα" ειναι ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ συγνωμη φιλε μου που σε βγαζω απο την πλανη και σενα και τον καθενα που παιρνει ενα tsi .

τωρα το να παρω ενα τουρμπισιο πουσαρισμενο 1400 με αρκετο κοστος και οχι την πληθωρα επιλογων (full extra ) χωρεις να ξερω ποσο αξιοπιστο μπορει να ειναι ενα τετοιο μικρο μοτερ στα 140 αλογα δεν θα το ρισκαρω , εξαλλου τις μαλακιτσες μου τις εκανα δεν εχω κανενα τουρμπισιο Απωθημένο ,αλλα μειωνεκτηματα που βρισκω ειναι τα εξης

1. Καταναλωση

2. τεραστιο Lag

3. μετα τα 160 πιστευω να κρεμαει

4. οτι υπαρχει ενδεχομενο να μπω στο τριπακι να πεταξω καμια garet 2,5αρα και μετα το ενα φερνει το αλλο

5 θελω το κεφαλι μου ησυχο .

:)

 

 

Οι τιμές έχουν βγει. Το 1400Τ είναι 300Ε ακροβότερο από το 1600αρι το ατμοσφαιρικό.

 

Τα υπόλοιπα που λες δεν ισχύουν.

Μάλλον δεν ξέρεις από συγχρονα turbo.

Δημοσ.

1. Καταναλωση

2. τεραστιο Lag

3. μετα τα 160 πιστευω να κρεμαει

4. οτι υπαρχει ενδεχομενο να μπω στο τριπακι να πεταξω καμια garet 2,5αρα και μετα το ενα φερνει το αλλο

5 θελω το κεφαλι μου ησυχο .

:)

 

1. Ποια καταναλωση? Το sirocco μου καιει σχεδον τα ιδια με το παλιο μου 1.3 G6 και -σιγουρα- λιγοτερο οταν τρεχω με +/- 150 χιλιομετρα.

 

2. Δεν υπαρχει αυτο εν ετη 2006+

 

3. Πως το εννοεις αυτο?

 

4. Δηλαδη αν σου μπει η ιδια ιδεα με ενα ατμοσφαιρικο πιστευεις οτι θα γλυτωσεις? Ειναι και ποιο ακριβο και αρκετα μεγαλυτερος μπελας η αυξηση δυναμης ατμοσφαιρικου.

 

5. Απο ποια αποψη? Μηχανικη? Γιατι εγω δεν βλεπω διαφορα στα συγχρονα τουρμακια απο τα ατμοσφαιρικα σε αυτον τον τομεα.

Δημοσ.

Zelda τα 140ps στα 1400cc θα έλεγα πως δεν είναι ιδιαίτερο ρίσκο από θέμα αξιοπιστίας, γιατί έχουν βγει μοτέρ ανάλογης χωρητικότητας με ίδια απόδοση όπως π.χ. το PuntoGT με τα 136 περίπου άλογα το ΜΚΙ γιατί τα μετέπειτα λόγω ρύπων χάσανε 3 με 4 άλογα αν θυμάμαι καλά. Εντάξει, τώρα επειδή εσύ, όπως και εγώ το γκάζι το χορτάσαμε, μάλλον τα βλέπουμε όπως περίπου τα γράφεις. Το lag έχει διορθωθεί, και η κατανάλωση δεν είναι σαν αυτή που είχανε τα παλιότερα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ. Όμως σκέψου αν ήμασταν 20άρηδες και κυκλοφορούσαν τα σημερινά μοτέρ τι θα κάναμε; Δε θα τα αρπάζαμε πάνω στην γκ.....λα μας για γκάζι; Αν σήμερα πάντως κοιτούσα για turbo θα προτιμούσα ένα 1800άρη μοτέρ. Δε με εμπνέουν τα μικρά κυβικά με υπερσυμπιεστή. Μέχρι και 1400cc αλλά και 1600cc προτιμώ ατμόσφαιρα (μου λείπει το μοτέρ του vtec με τα 160ps ή τα 125ps του esi ή του saxo και rally - τα ίδια είναι βασικά - με τα 122ps).

Ο τελευταίος των Μοικανών στα τουρμπάτα μικρά και μεσαία σε κυβισμό μοτέρ, ήτανε το PuntoGT. Μετά σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές λόγω των αυστηρών προδιαγραφών σε ρύπους, στραφήκανε σε ατμοσφαιρικά ανεμικά ή φιμωμένα μοτέρ. Ήτανε μια νεκρή περίοδος που ο γκα......μένος έψαχνε μέσα από καταλύτες και εξατμίσεις after market να βγάλει κανένα αλογάκι....Ξαφνικά η τεχνολογία έκανε το θαύμα της ; και το τούρμπο άρχισε να φοριέται....Βάζω το ερωτηματικό, γιατί το μάρκετινγκ σε πολλά έχει βάλει το χεράκι του. Απότομα κόπηκαν τα τούρμπο, απότομα επανήλθαν και μπήκε ο όρος downsizing δηλαδή μικρά μοτέρ με τούρμπο που βγάζουν λιγότερους ρύπους!! Μου φαίνεται αντιφατικό, όμως το φρενάρω για να μη μπαίνω σε σενάρια συνομοσιολογίας.

Το αναφέρω όμως γιατί πριν λίγο διάβασα, πως τα βιοκαύσιμα (που μας λέγανε πως θα μπορούμε σε λίγα χρόνια να βάζουμε στα μοτέρ μας) κάνουν καλό και τώρα νέες έρευνες λένε πως κάνουν κακό. Μη βγούνε αργότερα "νέες" έρευνες πως τα τούρμπο κάνουν κακό και πάτε να αγοράσετε τα υβριδικά που πλέον τα έχουν έτοιμα όλες οι εταιρίες και σας περιμένουν αφού πετάξετε, ή μάλλον να το πω ευγενικά, αποσύρεται το ρυπογόνο τούρμπο 10ετίας.

"Ταυτόχρονα, άλλη μελέτη που δημοσιεύθηκε στην ίδια επιθεώρηση, υποστηρίζει ότι τα Ηνωμένα Εθνη υπερέβαλαν την εξοικονόμηση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τα βιοκαύσιμα και τη βιομάζα, αγνοώντας την αποδάσωση και άλλες αλλαγές στη χρήση γης."

Υπερέβαλαν και τώρα σούξουμουξου τα αλλάζουν......Μιλάνε για "Αυτό οφείλεται στο ότι από τις εκτάσεις που θα φιλοξενήσουν τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες λεύκες και τροπικό χόρτο θα εκτοπιστούν οι καλλιέργειες τροφίμων". Τώρα τροπικό είναι το χόρτο, είναι το γνωστό κουτόχορτο δεν ξέρω. Πάντως για ρετάρισμα μου φαίνεται εμένα ;)

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_23/10/2009_304007

Δημοσ.

δεν εχεις να φοβηθεις 1400 κυβικα με 140 αλογα οταν:

υπαρχουν ατμσοφαιρικα 1400ρια με 115+++ απτη μανα τους.

Οταν υπαρχει 1400turbo στο εμποριο με 180 αλογα απτη μανα του. Καταλαβαινεις οτι στα 140 αλογα υπαρχουν πολυ μεγαλες ανοχες οταν βγαινουν 180 αλογα στο εμποριο.

 

 

ΥΓ. alex89 νομιζα οτι εισαι 20, απο το nickname :X Αλλα μολις ειδα να λες: Εντάξει, τώρα επειδή εσύ, όπως και εγώ το γκάζι το χορτάσαμε, μάλλον τα βλέπουμε όπως περίπου τα γράφεις"

και

"Όμως σκέψου αν ήμασταν 20άρηδες και κυκλοφορούσαν τα σημερινά μοτέρ τι θα κάναμε;"

αναρωτηθηκα τι δηλωνει το 89? :-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...