Προς το περιεχόμενο

Ένας καημένος επίδοξος αγοραστής αυτοκινήτου


ZELDA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι ασημι ηταν (απο οσο εμεινε τουλαχιστον) πανω στην Εγνατια. Περαστικα φιλε, δεν μπορω να σου πω κατι αλλο. Φανταζομαι το ξεπερασες μετα απο σχεδον 2 χρονια. Παντως μονο του να πηρε φωτια δεν παιζει. Κατι που ΔΕΝ εκανες μαλλον προκαλεσε την αναφλεξη σε βαθος χρονου. Μεχρι και Nissan εχω δει να αρπαζει φωτια απο τον κινητητα επειδη ο ιδιοκτητης ειχε να το παει για γενικο σερβις πανω απο 5 χρονια.

 

On-topic. Τα αυτοκινητα ετσι οπως ειναι τωρα μπορω να πω οτι λιγα μου αρεσουν ισως γιατι σκεφτομαι κυριως με την καρδια (πλεον) και οχι με το μυαλο (οπως παλια) σε οτιν αφορα την επιλογη αυτοκινητου. Τα μονα αυτοκινητα για τα οποια "εδινα" τα λεφτα μου στα συγχρονα αυτοκινητα ειναι

 

1. VW scirocco (το οποιο και εχω)

2. Alfa Romeo MITO (πανεμορφη, αυτο θα αγοραζα απο Ελλαδα αν δεν αγοραζα Scirocco)

3. Grande Punto Abarth (σαν την MITO αλλα ποιο "αγριο" και ποιο κραυγαλεο. Καγκουρικο θα το πουν καποιοι)

4. Fiat Bravo sport

5. Renault Megane coupe

 

Ειναι τα ΜΟΝΑ αυτοκινητα που μου αρεσουν και που θα εδινα τα λεφτα μου "ετσι" γιατι τα γουσταρω και δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασω αυτοκινητο με 17 - 20κ ευρω και να μην μου αρεσει. Φρου φρου και αρωματα οπως ποτηροθηκες και αλλες τετοιες βλακειες δεν τις λαμβανω υποψη. Με ενδιαφερει πρωτα να μου αρεσει το αυτοκινητο μεσα-εξω και με ολα τα υπολοιπα συμβιβαζομαι και βρισκω λυσεις.

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
Δημοσ.

Ερωτηση. Γιατι οχι κορεατη?

 

Για ενα Accent που ΕΙΧΕΣ??

 

Πανε δες i30 ή Kia Cee'd (ιδιο αυτοκινητο ειναι) και ειδικα το 3θυρο KIA PRO_CEE'D το 1.6 (... Καμια σχεση με τα παλια ΚΙΑ, εχει στανταρ 6 αεροσακους, 7 ετη εγγυηση (5+2) και πολυ καλο εξοπλισμο και ασφαλεια.

Πραγματικα, αν ξεχασεις οτι το αυτοκινητο αυτο εχει το σηματακι ΚΙΑ εμπρος, θα το καταευχαριστηθεις. (βαλε αλλο προφυλαχτηρα χωρις σηματακι :P )

Νομιζω οτι βγαινει και αρκετα κατω απο τα 18-19 χιλιαρικα που δινεις, ακομα και το 1.6.

 

Αν παμε σε πιο "εξωτικες" λυσεις, δες αυτα που σου προτεινει ο απο πανω, αλλα... νομιζω οτι με 18-19 χιλιαρικα δυσκολα...

 

Α και μην κανεις καμια βλακεια να παρεις Golf... Γιατι μετα δεν θα οδηγεις, θα "Golfάρεις".

Επισης τα συγχρονα Fiat (Grande Punto, Bravo), δεν εχουν και πολυ σχεση με τα παλαιοτερα ποιοτικα... Αν και ενα Tipo του 92 που ειχα, μετα απο 210000 ξεθεωτικα χιλιομετρα και 0 προσοχη, μια χαρα δουλευε ακομα. (Τωρα εφυγε για αποσυρση). (Και ΝΑΙ ολα τα ηλεκτρικα δουλευαν ακομα, δεν ειχε και πολλα :P )

Δημοσ.
Ερωτηση. Γιατι οχι κορεατη?

 

Για ενα Accent που ΕΙΧΕΣ??

 

Πανε δες i30 ή Kia Cee'd (ιδιο αυτοκινητο ειναι) και ειδικα το 3θυρο KIA PRO_CEE'D το 1.6 (... Καμια σχεση με τα παλια ΚΙΑ, εχει στανταρ 6 αεροσακους, 7 ετη εγγυηση (5+2) και πολυ καλο εξοπλισμο και ασφαλεια.

Πραγματικα, αν ξεχασεις οτι το αυτοκινητο αυτο εχει το σηματακι ΚΙΑ εμπρος, θα το καταευχαριστηθεις. (βαλε αλλο προφυλαχτηρα χωρις σηματακι :P )

Νομιζω οτι βγαινει και αρκετα κατω απο τα 18-19 χιλιαρικα που δινεις, ακομα και το 1.6.

 

Αν παμε σε πιο "εξωτικες" λυσεις, δες αυτα που σου προτεινει ο απο πανω, αλλα... νομιζω οτι με 18-19 χιλιαρικα δυσκολα...

 

Α και μην κανεις καμια βλακεια να παρεις Golf... Γιατι μετα δεν θα οδηγεις, θα "Golfάρεις".

Επισης τα συγχρονα Fiat (Grande Punto, Bravo), δεν εχουν και πολυ σχεση με τα παλαιοτερα ποιοτικα... Αν και ενα Tipo του 92 που ειχα, μετα απο 210000 ξεθεωτικα χιλιομετρα και 0 προσοχη, μια χαρα δουλευε ακομα. (Τωρα εφυγε για αποσυρση). (Και ΝΑΙ ολα τα ηλεκτρικα δουλευαν ακομα, δεν ειχε και πολλα :P )

 

Ετσι ειναι, καμια σχεση τα παλια με τα καινουργια. Εγω προσωπικα το KIA pro-ceed το αγοραζα ανετα αν ειχε ποιο δυνατους κινητηρες με τουρμπο. Τωρα για τα αμαξια που προτεινα παραπανω μονο το Scirocco ειναι εκτος budget γιατι ολα τα αλλα ειναι μεσα στο 18-19κ που θελει ο φιλος.

 

MITO 155 HP - 19800 αρχικη, βαζεις εκπτωση 1200 ευρω και παμε στα 18600

Abarth Grande Punto - 17800 αρχικη και δεν υπαρχει εκτπωση

Fiat Bravo Sport 150 HP - 19800 αρχικη, βαλε απλοχερη εκπτωση 2200+ ευρω και παει 17600.

Megane Coupe 1.4 turbo 130 HP - 19800 dynamic εκδοση, δεν ξερω αν παιζει εκπτωση

 

Οπως βλεπεις σε ολα ειμαστε ενταξει απο αποψη τιμης.

  • Moderators
Δημοσ.

Μαλιστα. Τοτε ενδιαφερουσες προτασεις, και φυσικα καμια σχεση τα τουρμπατα με τα ατμοσφαιρικα.

 

Ο αγαπητος topic starter ομως προτιθεται να πληρωσει την ακριβοτερη συντηρηση τους?

 

Επισης, κατι διαβασα οτι η Kia προτιθεται να βγαλει το Cee'd με 1.6 turbo και γυρω στα 150 αλογατα, μαζι με το facelift που θα γινει φετος-του χρονου.

Δημοσ.

Δεν θελει τιποτε παραπανω το (συγχρονο) τουρμπο απο οτι θελει το ατμοσφαιρικο. Δεν αλλαζει τιποτα απολυτως.

 

Παντως αν οντως παιζει τουρμπακι Kia pro-ceed με 150 αλογα σιγουρα θα σκισει γιατι η τιμη του θα ειναι σιγουρα περι τα 15 χιλιαρικα και επειδη η ποιοτητα του ceed εχει αποδειχθει ανα τον καιρο. Αμα ξυπνησουν και οι Japan τυποι τοτε θα εχουμε κατι καλο να μιλαμε.

  • Moderators
Δημοσ.

Ε στα 15 ειναι το 1.6 ατμοσφαιρα ρε συ, ειπαμε.

Αλλα νομιζω κι εγω οτι θα ειναι οντως κατω του ανταγωνισμου η τιμη, και οτι αν βγει τελικα θα σκισει.

Δημοσ.

οχι αλλο kia ceed ρε παιδια δε μπορω να ακουω αλλο για αυτο το αμαξι , οσο ειδα παντως εσωτερικα ειναι πολυ κακη η ποιοτητα πλαστικων , μαλλων αρχιζω και σκεφτομαι ,δηλαδη εχω βαλει ανθρωπο να ψαχνει για bmw παλι το 118 απο γερμανια πιστευω να μου βγει γυρω στα 15 000 τοσο υπολογιζω..

Δημοσ.
οχι αλλο kia ceed ρε παιδια δε μπορω να ακουω αλλο για αυτο το αμαξι , οσο ειδα παντως εσωτερικα ειναι πολυ κακη η ποιοτητα πλαστικων , μαλλων αρχιζω και σκεφτομαι ,δηλαδη εχω βαλει ανθρωπο να ψαχνει για bmw παλι το 118 απο γερμανια πιστευω να μου βγει γυρω στα 15 000 τοσο υπολογιζω..

 

15 τι? Τελικη η χωρις να συμπεριλαβεις φορους, πινακιδες κτλ? Παντως η 118 μην σε μπερδευει. 2000cc ειναι. Αν νομιζεις οτι θα γλυτωσεις τα τελη αγοραζωντας την 118 τοτε να σε προειδοποιησω οτι πας να την πατησεις ασχημα. Αν παλι το ξερεις οτι μιλαμε για 2000cc τοτε καλυτερα να παρεις την 120i (αν το αντεχει η τσεπη σου).

Δημοσ.

το ξερω φιλε μου οτι ειναι 2000 cc ολα τα 2000 bmw ειναι 2200 15 υπολογιζω με τα χαρτια + μερικα ακομα για να ερθει οδικως και οχι με νταλικα .

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:48 ----------

 

Λοιπων τυχαια μιλουσα με ενα φιλο και μου ειπε για το καινουργιο Opel Astra

http://www.opel-europe.com/astra/ πραγματικα χαρικα που ειδα ενα αμαξι που κρατισε τελικα την κλασική γραμμή του και δε το ξεμπουρδέλεψε, γνωριζει κανεις ποτε ερχεται Ελλαδα ?

Δημοσ.

Υπαρχει ηδη το Astra.

 

Οσο για τους φορους απο Γερμανια στο λεω δεν προκειται να τους γλυτωσεις οπως και αν ερθει το αμαξι γιατι και εγω το Scirocco μου απο εκει το αγορασα και οδικως μεσω ιταλιας - ηγουμενιτσας το εφερα.

Δημοσ.

που υπαρχει το αστρα το καινουργιο φιλε εισαι σιγουρος?

 

εχω φερει και εγω αμαξι απο γερμανια ποιους φορους εννοεις περα απο το τελωνιο δε σε καταλαβαινω για το τεκμηριο μιλας?

Δημοσ.
που υπαρχει το αστρα το καινουργιο φιλε εισαι σιγουρος?

 

Ειμαι σιγουρος οτι το πηρε το ματι μου στην Opel στην 28ης Οκτωβριου. Δεν ξερω αν ειναι μονο βιτρινας η αν σημαινει οτι οι παραγγελιες ξεκινησαν.

 

εχω φερει και εγω αμαξι απο γερμανια ποιους φορους εννοεις περα απο το τελωνιο δε σε καταλαβαινω για το τεκμηριο μιλας?

 

Τελωνειο, πινακιδες, εξτρα. Εμενα μου βγηκαν περι τα 5 χιλιαρικα οι εξτρα φοροι. Γι αυτο σε ρωτησα αν ειναι -τελικη- τιμη η αν την ειπες χωρις να συμπεριλαβεις αυτους τους φορους.

Δημοσ.

θα παω σημερα στην οπελ να ρωτησω και θα ενημερωσω παντως νομιζω οτι οι παραγγελειες αρχισαν .

Δημοσ.

Μάλλον είμαστε στην ίδια γενιά της δεκαετίας του 90 αν λάβω υπ'οψην τα αμάξια που είχες. Μιλάμε για μια άλλη εποχή, με αυτοκίνητα που όταν είχανε άλογα θέλανε και χεράδες στο τιμόνι, γιατί το λάθος εκεί, αν δεν ήξερες να δουλεύεις ανάποδο τιμόνι, να πατάς το φρένο όσο πρέπει και όταν πρέπει, είχες σίγουρο το όργωμα (αρκετοί κάνανε τις στροφές ευθείες ή ανοίξανε τούνελ σε βουνά). Τότε δεν είχε τα ηλεκτρονικά μαραφέτια που σήμερα καλύπτουν τις αδυναμίες των αυτοκινήτων στα κρατήματα και στην ευστάθεια με πολλά χιλιόμετρα. Για το Golf και το Bravo συμφωνώ καθώς σε εμένα η πίκρα ήρθε στο θέμα της αξιοπιστίας. Η μπέμπα του 94 (δεν ξέρω αν είχες την 1.8 is με τα 140ps γιατί αυτήν είχα για λίγο) για εμένα, δεν κρατούσε για τα άλογά της, όπως και η 5.20 1993 την είχα αυτή που το μοτέρ για τα κιλά του αυτοκινήτου ήτανε καλό, αλλά στο κράτημα, ειδικά όταν έβρεχε, το αισθανόμουν σαν να ήτανε φορτηγό στο κράτημα (από ποιότητα όμως υπόδειγμα. τριγμός κανένας, ηχομόνωση στο εσωτερικό καταπληκτική, άνεση μεγάλη και πλευρική ορατότητα τόσο καλή που σε έκανε να ξεχνάς στο παρκάρισμα το μέγεθος του αυτοκινήτου). Ο Γάλλος που είχες άφησε εποχή και στα γκάζια και στο κράτημα και χτυπιόταν με τον Ιταλό που πονούσε στο κράτημα με αυτό το μεγάλο μεν lag, όμως είχε το γκάζι του, την εμφάνισή του, σήκωνε γαργάλεμα και είχε και τη γνωστή Ιταλική φινέτσα, άσχετα αν η ποιότητα των πλαστικών ήταν επιπέδου κουδουνίστρας. Το γούσταρα όμως, όπως και το bravo που έχω που ενώ από αξιοπιστία με τυραννάει, έχει αυτό το ιταλικό design που με κρατάει (εντάξει βίτσια είναι αυτά). Με πίκρανες για το Honda. Είχα το esi 125pc 1992mont (όλα αυτά ήτανε το αδερφού μου, αλλά τα έπαιρνα και εγώ που εκείνα τα χρόνια είχα το Golf II G60 με τα 160ps). Το Golf II ήτανε σκύλος στην αξιοπιστία με εξαίρεση τον κομπρέσορα. Όταν πήγα στο δίλιτρο Golf III κατάλαβα πως πλέον η VW κατέβασε τον πήχη στην αξιοπιστία, αλλά και στα γρήγορα μοτέρ που έβγαζε. Εντάξει στα τότε Honda μην ψάχνεις λαμαρίνα γερμανική και κράτημα καλό, όμως κελαηδούσε το μοτέρ και από κατανάλωση νόμιζες πως ήτανε λιγότερα άλογα. Χώρια η πολύ καλή αξιοπιστία τους αλλά και η πολύ αδιάφορη αντιπροσωπεία τους σε ανταλλακτικά.

Σήμερα περνώντας και τα χρόνια και βάζοντας ως προτεραιότητα την αξιοπιστία, τη χαμηλή κατανάλωση και την ασφάλεια, αν κοιτούσα για αμάξι θα πήγαινα κατά toyota. Μπορεί να πεις για τη λαμαρίνα τους και την ποιότητα κατασκευής. Στο Auris που μπήκα πάντως έμεινα ευχαριστημένος για αυτά που ζητούσα. Όπως και στο Yaris, όμως το Auris μου άρεσε περισσότερο λόγω διαστάσεων μέσα. Εξωτερικά δε λέει, όμως με κέρδισε μέσα. Το Opel που θα βγει δεν ξέρω αν έχει ξεπεράσει κάποια μικροπροβλήματα με τα μοτέρ και αν θα του έχουν βάλει ένα σαφέστερο σύστημα διεύθυνσης. Το Mazda 3 όπως και το 2 (το οποίο εσωτερικά δε με ενέπνευσε ιδιαίτερα) μου άρεσαν πολύ και θα αποτελούσαν δεύτερη επιλογή, όπως και το fiesta με τα όσα σωστά επισημαίνεις (ταμπούρα πίσω!!! μόνοι τους βάζουν τρικλοποδιά στο μοντέλο).

Τα παλιότερα αυτοκίνητα είχανε το καθένα ένα δικό του σχεδιαστικά χαρακτήρα. Άλλα π.χ. ήτανε διπλοφάναρα ή στρογγυλοφάναρα όπως το Golf II, άλλα ήτανε σχιστομάτικα όπως το Civic, ενώ άλλα πιο τετραγωνισμένα όπως η BMW, τα Audi. Το Opel Kadett έμεινε σαν το "αβγό". Ξεχώριζε σχεδιαστικά. Το Punto Gt είχε τα πίσω φανάρια πάνω που λίγα μοντέλα να τα είχανε. Η Toyota Celica πρώτη δεν "τράβηξε" τα φώτα προς το καπό και το κράτησε για καιρό μέχρι να την ακολουθήσουν. Όμως και η Celica του 91 είχε αν θυμάσαι τα φανάρια που ήτανε χωνευτά και ανεβαίνανε όταν πήγαινες να ανάψεις τα φώτα. Μπορεί να ξεχαστεί το Ford Sierra Cosworth 4x4, ή το escort coswarth ή η Lancia integrale και σε εμφάνιση και σε γκάζια; Σήμερα, σου λένε ίδιο σασί κλπ με αποτέλεσμα το fiesta να μοιάζει με το mazda 2, το fiat sedici με το suzuki sx4, το ford ka με κάποιο της fiat μοιάζει, το suzuki το μικρό με κάποιο της Opel αν δεν κάνω λάθος.....Γίνανε επίσης με πολλές καμπύλες τα αμάξια και αυτό τους στέρησε τις έντονες γραμμές που είχανε τα παλιότερα και ξεχωρίζανε. Το renault megane το γρήγορο, πίσω μου θυμίζει siroco, το honda accord μου θυμίζει το mazda 6 (έγινε και φασαρία όταν πρωτοβγήκε το mazda 6 από τη honda πως της αντέγραψαν τον accord). Νομίζω πως τα κάπως τετραγωνισμένα αυτοκίνητα ξεχωρίζουν σε σχέση με αυτά που έχουν πολλές καμπύλες. Για τα ηλεκτρονικά δεν το συζητώ, καθώς είμαι της γενιάς που είχε το πρώτο και δεύτερο αμάξι πισωκίνητα, δεν είχε τότε abs, esp, αερόσακους, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαρίες, ηλεκτρικά παράθυρα (είχανε οι ακριβές εκδόσεις, όπως και υδραυλικό τιμόνι) κλπ κλπ και μάθαινες να οδηγάς με βάση τις ικανότητές σου, αλλά και να σέβεσαι το αμάξι και να μην επαναπαύεσαι στο σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα και τους αερόσακους.

Συγνώμη για το κατεβατό, όμως ξυπνήσανε αναμνήσεις από μία εποχή που μακάρι οι σημερινοί 20άρηδες να τη ζούσανε. Δεν πιάνω τα moto honda 50 cub, 50 kai 90 GLX, FZ400, FZR 400 exup, XT 600 του 89, cbr 400rr του 92, GSXR 1100 87ari, το πρώτο ΖΖR 1100 που βγήκε, το NSR 250 δίχρονο, το μαυροκίτρινο DT200 90 me 91 το είχα αν θυμάμαι, το MTX 125 86 κοντά, ή το 125XL του 1990 (πέρασαν τα χρόνια και δε θυμάμαι ακριβείς χρονολογίες) γιατί θα με κράξουν οι φίλοι και με το δίκιο τους.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...