ZELDA Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Όντας μηχανόβιος αποκλειστικά το τελευταίο 6αμινο λόγο πώλησης του αυτοκινήτου μου ένα Saxo vts 16v ένα πολύ καλό αμαξάκι που μου χάρισε τρομερές οδιγικες στιγμές και όχι μόνο ήρθε η ώρα να το αποχωριστώ θέλοντας να αγοράσω κάτι καινούργιο , σαφώς είμαι διατεθειμένος να ρίξω λίγο τον πήχη όσο αφορά τα γκάζια την επιτάχυνση κτλ αλλά να ψάξω για μεγαλύτερη ασφάλεια ενεργητική παθητική , κάτι ποιο αξιόπιστο , μεγαλύτερους χώρους (όχι sedan ) Πριν ξεκινήσω να λέω για τα μοντέλα τα γράφω αυτά για να κρίνουμε τα αμάξια αυτά , τα εργοστάσια άλλα και το σχεδιασμό (μάρκετινγκ ) γιατί τα κάνουν όλα τόσο άσχημα , έχει εδώ και έναν μήνα που ψάχνω αυτοκίνητο και έχω καταλάβει ότι με το πόσο που διαθέτω 18 – 19000 δεν παίρνεις ένα καλό πακέτο και εννοώ Αξιοπιστία Καλές επιδόσεις Όμορφο Desine Επιλογή του τι πραγματικά θες να βάλεις στο ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ και όχι την κάθε ηλεκτρονική βλακεία που στη βάζουν ανάλογα ποια από τις 3 εκδόσεις θα αγοράσεις θες δεν θες ! Για ποιο λόγο τα καλύτερα χρώματα δεν έρχονται στην ελληνική αγορά όπως και τα περισσότερα Diesel μοντέλα ? Η ιστορία ξεκινάει πηγαίνοντας στην Ford για το φιέστα πολύ ωραίο desine εξωτερικά εσωτερικά πιστεύω ότι το έχασαν λίγο το παιχνίδι , πολύ λιτό χαμηλή ποιότητα αλλά αρκετά φθηνό κόστος αγοράς , ακόμα και για το 1600 το είχα σε αρκετή εκτίμηση του λέω να βάλουμε και το πακέτο spor με τις 17αρες φιμέ και μένω άφωνος όταν βλέπω τα ταμπούρια πίσω… λέω ρε φίλε δεν υπάρχουν extra δίσκοι και μου απαντάει όχι.. εκεί απλά γέλασα όταν θυμήθηκα το puntoGt 92 Μοντέλο που είχα και είχε δισκοφρενα και από την άλλη κοιτούσα ένα αμάξι με ABS dsc 4w abs και άλλα τέτοια κόλπα και τσιγκουνεύτηκαν στους δίσκους και φόρεσαν πίσω ταμπούρια απλά έφυγα από την αντιπροσωπεία λέγοντας στο παιδί ότι εντάξει φίλε δεν φταις εσύ καλό απόγευμα . Ακριβώς το ίδιο έπαθα και με το mazda 2 μετά την απογοήτευση που έφαγα με το 3 τρομερό αμάξι αλλά ο σχεδιαστής πρέπει να κάνει χαρακίρι η έστω όποιος σχεδίασε το κώλο του αυτοκινήτου . Συνεχίζοντας να θέλω να πάω σε ιάπωνα πάω μια βόλτα στην χοντα αν και ήξερα ότι δε με έπαιρνε να μπω εκεί μέσα με 18 19 χήνες παρολαυτα μπορούσα να πάρω το honda civic 1400 μόλις το είδα μου φάνηκε πολύ ωραίο σχετικά με τα αλλά αμάξια εξωτερικά ,αλλά μόλις άνοιξα την πόρτα την έκλεισα και έφυγα … πολύ απλά αυτό το πράγμα δεν είναι honda σορρυ χοντακιδες αλλα δεν είναι εκτος του ότι είναι πολύ υπερεκτιμημενα τα honda αλλου παπα ευαγγέλιο αυτό εχωντας αλλαξει πολλα αμαξια Golf 5 1400 spor line 2 punto saxo 16v 2 bmw (316 1994 και ένα alpina 2007 ) Hyundai accent Και οδηγώντας xara και bravo το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν παίρνω κορεάτικο και golf Ούτε τα bmw προσφέρουν κάτι το πολυδιάστατο και τα λεφτά είναι πάρα πολλά για αυτά που προσφέρουν όμως είναι η μόνη εταιρεία που έχει μια σχεδιαστική διαδρομή και πορεία και δεν ξεφεύγει από αυτήν άλλα συγνώμη 27 000 για το 116 δε δίνω (είδα στην τηλεόραση 116 από 16 000 ) πήρα τηλέφωνο και ο αντιπρόσωπος γελούσε .. και απορώ γιατί να δώσεις ένα κάρο λεφτά για ένα bmw για καινούργιο .. όταν υπάρχουν αμάξια σαν τα saab 9 – 3 aero η σαν τα volvo που τα τελευταία μοντέλα τα σκότωσαν από πίσω πανάθλια φανάρια , αρχίζω και νομίζω ότι τα κάνουν μπασταρδεμένα για να αρέσουν σε 3 τύπους ανθρώπων , τι θέλω να πω Το ραλλυ px το γούσταρε ο τύπος ο κοντρακιας ο πιτσιρικάς, τώρα το mazda 3 μπροστά μοιάζει με rx8 ,Πλάι με 116 bmw και πίσω σαν κανένα megane , ακολούθησαν και άλλες αντιπροσωπίες citroen c4 (έκτρωμα ) και πεζό τα οποία δε είναι απλά του γούστου μου , και επειδή ξέρω ότι αν δεν σαρεσι κάτι στο αμάξι σου είναι πολύ δύσκολο , κάποτε είχα ena lc4 sm το οποίο από την πρώτη μέρα δε μου άρεσε το πλαϊνό πλαστικό τις εξατμίσεις και όσο προσπάθησα να το συνηθίσω δε μπορούσα βρε τι το εβαξα το έκοψα το έβγαλα μέχρι που το πούλησα όλο το μηχανάκι γιαυτο σας ρωτάω εσείς τι πιστεύετε για την σημερινή αγορά αυτοκινήτων ? Εγώ πιστεύω ότι τα δίτροχα γίνονται όλο και καλύτερα και ποιο όμορφα ενώ τα αμάξια τα έχουν πεθάνει δεν αξίζει κανένα ειδικά μέχρι τα 25 30 000 είναι ελάχιστα. Παρακαλώ να μην έχουμε διαμάχες με μοντέλα άλλα να κάνουμε μια ωραία συζήτηση όπως και τι πρέπει να κάνουμε εμείς οι καταλωτες ?.
pournaras Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Μια ενσταση εχω μονο. Οσον αφορα τα ταμπουρα πισω, κλπ θεματα ασφαλειας, δεν πιστευω οτι ειναι θεμα τσιγκουνιας, οταν οι τεχνικοι - σχεδιαστες εκατσαν και βαρεσαν 100 αυτοκινητα στον τοιχο και ειδαν οτι και με τα ταμπουρα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα μια χαρα σταματαγαν. Το οτι το GT του '92 ειχε δισκους πισω, αυτο μπορει να μην ειχε καμμια σχεση με την ασφαλεια αλλα με το image του αυτοκινητου το οποιο ηταν σπορ και επρεπε να κινειται σε καποια σπορ πλαισια. Αλλο αν οι δισκοι πισω μπορει να ηταν υπερβολικοι, επρεπε να υπαρχουν για αλλους λογους. Τωρα οσον αφορα τα μπασταρδεματα, ενα δικιο το εχεις, αλλα πιστευω οτι ακομη εχεις στο μυαλο σου το saxo σου και ψιλοβγαινει μια ακουσια συγκριση.
million_voices Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 πας καρφωτος για Mazda 2 1.5 αν θες Japan (καλα μιλας σοβαρα δεν σου αρεσε ο κωλος του? τεσπα) για ευρωπαικες λαδιερες θα σκασουν σε λιγο διαφοροι συνηθεις υποπτοι και θα σου τα πουν αναλυτικα και εμπεριστατωμενα (και λιγο στρογγυλεμενα,νταξ πιτσιρικαδες ειναι)
ZELDA Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 στο 3 δε μου αρεσε φιλε μου στο 2 η μονη ενσταση ειναι οι δισκοι .
million_voices Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 στο 3 δε μου αρεσε φιλε μου στο 2 η μονη ενσταση ειναι οι δισκοι . σου προτεινα το 2αρι εχει ενα θεμα με τα φρενα του ως προς την αποδοση τους αλλα ειναι οτι ποιο fun to drive μπορεις να βρεις σε Japan plus λιτο και ομορφο, πολυ ομορφο
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 πας καρφωτος για Mazda 2 1.5 αν θες Japan (καλα μιλας σοβαρα δεν σου αρεσε ο κωλος του? τεσπα) για ευρωπαικες λαδιερες θα σκασουν σε λιγο διαφοροι συνηθεις υποπτοι και θα σου τα πουν αναλυτικα και εμπεριστατωμενα (και λιγο στρογγυλεμενα,νταξ πιτσιρικαδες ειναι) Αρα οποιος προτεινει Ευρωπαικα, ειναι πιτσιρικας. Ο ωριμος ειναι ο Japan. Ωραιος ο παιχτης. Τελικως τα στερεοτυπα και οι προκαταληψεις (που αφορουν μονο τη χωρα μας και οχι την υπολοιπη Ευρωπη) ειναι για τους ωριμους οπως φαινεται. @topic starter: Σου προτεινω να παρεις μια ιδεα απο τα: alfa mito την turbo fiat punto abarth ibiza cupra ειναι αμαξια που εκτιμω ιδιαιτερα. Μια επιφυλαξη για τα 180 αλογα του cupra @ 1400cc μονο, καθως και την εμφανιση του. Επισης στο θεμα ταμπουρων να συμφωνησω απολυτως με τον pournara. Σαν συστημα πεδησης ειναι εξισου ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ με τους δισκους, αλλα θερμαινονται πολυ ευκολα με αποτελεσμα να μην εχουν διαρκεια στην αποδοση, επειτα απο λιγα ζορικα φρεναρισματα.
million_voices Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 ok ποσα αυτοκινητα ειχες,καθε ποτε τα αλλαζεις και ποιος τα πληρωνει για να μην κανουμε το ασπρο μαυρο επιτελους εδω μεσα ps οποιος τα εχει και γουσταρει να τα ριχνει σε ροδες οκ ευρωπη με τα μπουνια,μαζι του και εγω
NickTG Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 ok ποσα αυτοκινητα ειχες,καθε ποτε τα αλλαζεις και ποιος τα πληρωνει για να μην κανουμε το ασπρο μαυρο επιτελους εδω μεσα ps οποιος τα εχει και γουσταρει να τα ριχνει σε ροδες οκ ευρωπη με τα μπουνια,μαζι του και εγω Εσύ ποια ευρωπαϊκά είχες(πρόσφατα) που σου έβγαλαν προβλήματα και τι προβλήματα ήταν αυτά; @ZELDA Μάλλον δεν έχεις ψάξει αρκετά ή θέλεις από κάποια συγκεκριμένη μάρκα αυτοκίνητο και για αυτό δεν μπορείς να βρεις κάτι. Υπάρχουν αρκετές επιλογές σε αυτά τα λεφτά. Στο Fiesta νομίζω μπαίνουν πίσω δίσκοι παρέα με το ESP. Ρώτα και αλλού για σιγουριά.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 ok ποσα αυτοκινητα ειχες,καθε ποτε τα αλλαζεις και ποιος τα πληρωνει για να μην κανουμε το ασπρο μαυρο επιτελους εδω μεσα ps οποιος τα εχει και γουσταρει να τα ριχνει σε ροδες οκ ευρωπη με τα μπουνια,μαζι του και εγω 2+1 Γερμανικα. 1 ford escort 83, 1100cc που το πουλησα με 190.000χλμ χωρις να χει παρουσιασει κατι σοβαρο, πλην κλασσικων φθορων, τυπου καμια τσιμουχα ξεραμενη που τρυπησε κλπ. και τωρα εχω 1 seat ibiza 04 1400 που εδω και 5 χρονια με 65.000 δεν εχει βγαλει ΤΙΠΟΤΑ. Και με πολυ νευρικη οδηγηση. Τσιμπαει λαδι σε χαμηλα επιπεδα ομως, αλλα αυτο ηταν ενα γνωστο προβλημα για τη συγκεκριμενη παρτιδα 1.4 κινητηρων της VW. Κοινως 5 χρονια τωρα δεν εχω πληρωσει ουτε 1 ευρω σε βλαβη. Και ο πατερας μου με ford focus ειχε 2 φορες προβλημα με τον εγκεφαλο εδω και 6 χρονια και 85.000χλμ, το οποιο και τις 2 φορες αποκατασταθηκε εντος εγγυησης. Κοινως για 3 αμαξια σε βλαβες δεν εχουμε δωσει ουτε 1 ευρω, πλην του escort που ειχε διαφορες μικροφθορες που προανεφερα και ΟΧΙ βλαβες. Ευχομαι να σε καλυψα ως προς το ασπρο και το μαυρο... Να φανταστω οτι 3 αντιστοιχα Ιαπωνικα, δε θα ειχαν βγαλει απολυτως τιποτα ε? Η οτι ειμαι "τυχερος"? Η μηπως ψευτης (σαν πιτσιρικι κ εγω)?
million_voices Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 4 αυτοκινητα και 4 μηχανες 1 ευρωπαικο εξ αυτον που εβγαλε κατι λιγα τα οποια δεν θεωρω αξιομνημονευτα (Peugeot 106) απο τα Γιαπωνεζικα κανενα δεν εκανε κιχ πλην του Colt το οποιο ειχε ενα προβλημα στο ντουλαπακι του το οποιο λυθηκε εντος εγγυησης (το αναφερω για να ειμαι δικαιος) του πατερα μου τα Fiat αστα των γνωστων και φιλων τα περισσοτερα ευρωπαικα ολο και κατι βγαλανε αλλα ηλεκτρικα αλλα στον κινητηρα τα οποια μου ανεφεραν οι φιλοι και κατοχοι τα γιαπωνεζικα αντιθετα στις περισσοτερες περιπτωσεις επουσιωδεις βλαβες η αναλωσιμα που καταληγω αν θες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο (στατιστικα) παιρνεις γιαπωνεζο η κορεατη,τον πληρωνεις ακριβα πολλες φορες και πολλες φορες εχεις χειροτερο αμαξι απο ενα αντιστοιχο ευρωπαικο το οποιο ομως θα παρταλιασει (γενικα) γρηγοροτερα η θα σου βγαλει καποιο προβλημα και θα αναγκαστεις να το πουλησεις ποιο γρηγορα απο οτι ενα Japan το οποιο οταν πουληθει θα πιασει και ποιο καλα λ7 αυτα εχω δει και αυτα λενε και στην πιατσα μοτοσυκλετων και αυτοκινητων,το τι λενε τα περιοδικα που τα πιανουν με αφηνουν αδιαφορο
ZELDA Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 να σημειωσω οτι το Fiat punto που ειχα αρπαξε φωτια και καηκε όλο παλι καλα δεν καηκα και εγω (στο λαγκαδα) οπωτε εγω πρωσοπικα ιταλο ουτε τζαμπα..
ikaruga24 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 να σημειωσω οτι το Fiat punto που ειχα αρπαξε φωτια και καηκε όλο παλι καλα δεν καηκα και εγω (στο λαγκαδα) οπωτε εγω πρωσοπικα ιταλο ουτε τζαμπα.. Ειχα πετυχει ενα punto πριν καμια 2 χρονια στον Λαγκαδα να "καπνιζει" εκει στην ακρη του δρομου. Μηπως ησουν εσυ? Το αμαξι δεν παιζει να πηρε φωτια χωρις λογο. Ακομα και GT να ηταν.
imr Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Καλα ποτε θα τελειωσει αυτη η ιστορια με τα ευρωπαικα και τα ιαπωνικα? Εγω παντως σου προτεινω να παρεις Ρωσικο, ενας γνωστος εχει Λαντα εδω και 30 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα! Περα απο την πλακα και να μεινω ontopic πραγματικα δεν υπαρχει καποιο αμαξι που να τα συνδυαζει ολα! Εψαχνα πριν λιγο καιρο και εγω αμαξι στο ιδιο ακριβως budget με σενα και πραγματικα ΟΛΑ οσα ειδα ειχαν κατι στραβο Ισως να μην ειναι τοσο σοβαρα αλλα πχ εγω δεν θα εδινα 20χιλιαδες για ενα αυτοκινητο που δεν μου αρεσει η εμφανιση του, η να με χαλαει κατι αλλο Γενικα πρεπει να σκεφτεις σοβαρα τα θετικα και αρνητικα του καθε αυτοκινητου και με βαση τι χρειαζεσε να κανεις καποιες παραχωρησεις Δεν υπαρχει κατι best buy , αν ηταν ετσι ολοι θα οδηγουσαμε το ιδιο αμαξι Χωρις συμβιβασμο δεν μπορεις να αγορασεις καινουργιο αμαξι, θα υπαρχει κατι καλυτερο σε καποιο αλλο μοντελο (απο κινητηρες,εμφανιση , ποιοτητα και τιμη) , το θεμα ειναι τι χρειαζεσε πιο πολυ
ZELDA Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 αυτο κανω φιλε, οσο για το πουντο αμα ηταν ενα ασιμη πανω στην εγνατια ναι εγω ειμουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.