Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου corsa


darknemus01

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν θέλεις να ακούσεις την συμβουλή μου, μην πάρεις κορσα. Πόσο μάλλον στην τιμή που στο δίνει. Έχε κατά νου ότι η πλειοψηφία των κορσα c βγάζει πρόβλημα στην κρεμαργιέρα, (680€ εκτός εγγύησης) κ κάποια καίνε λάδι. Γενικότερα ως κάτοχος αυτού του αυτοκινήτου, αν ήξερα τι θα μου έβγαζε το βουβου, θα έδινα τότε 2000€ παραπάνω να έπαιρνα ιάπωνα. Πρόσεχε σου τονίζω την πλειοψηφία, γιατί γνωρίζω κατόχους που δεν είχαν ποτέ κανένα πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλεις να ακούσεις την συμβουλή μου, μην πάρεις κορσα. Πόσο μάλλον στην τιμή που στο δίνει. Έχε κατά νου ότι η πλειοψηφία των κορσα c βγάζει πρόβλημα στην κρεμαργιέρα, (680€ εκτός εγγύησης) κ κάποια καίνε λάδι. Γενικότερα ως κάτοχος αυτού του αυτοκινήτου, αν ήξερα τι θα μου έβγαζε το βουβου, θα έδινα τότε 2000€ παραπάνω να έπαιρνα ιάπωνα. Πρόσεχε σου τονίζω την πλειοψηφία, γιατί γνωρίζω κατόχους που δεν είχαν ποτέ κανένα πρόβλημα

 

Επιβεβαιώνω αυτό για την κρεμαγιέρα. Μου το έβγαλε κι εμένα, στα 2 χρόνια που ήταν εντός εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δηλαδη τι παθαινατε? Χανατε την υποβοηθηση? Τοτε μια απο τα ιδια ειναι και το Πουντάκι, το μονο πραγματικο αρνητικο που εχω ακουσει για αυτο.

 

Και οντως, 80 αλογα απο 1200 κυβικα μας κανει 67 αλογα στο λιτρο, ενω 90 αλογα απο 1400 κυβικα μας κανει 64 αλογα στο λιτρο. Αυτο, σε συνδυασμο με το οτι θα πληρωνεις παραπανω για τελη κυκλοφοριας και ασφάλιση, το καθιστα χειροτερη επιλογη το 1400ρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη τι παθαινατε? Χανατε την υποβοηθηση? Τοτε μια απο τα ιδια ειναι και το Πουντάκι, το μονο πραγματικο αρνητικο που εχω ακουσει για αυτο.

 

Και οντως, 80 αλογα απο 1200 κυβικα μας κανει 67 αλογα στο λιτρο, ενω 90 αλογα απο 1400 κυβικα μας κανει 64 αλογα στο λιτρο. Αυτο, σε συνδυασμο με το οτι θα πληρωνεις παραπανω για τελη κυκλοφοριας και ασφάλιση, το καθιστα χειροτερη επιλογη το 1400ρι.

 

Νομίζω έχανε και την υποβοήθηση, αλλά δεν πρέπει να ήταν μόνο αυτό. Εμένα ακουγόταν ένας θόρυβος απ'το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου, όταν μου το έφτιαξαν σταμάτησε.

 

Για το δεύτερο part συμφωνώ. Έχουμε 3 αμάξια στην οικογένεια και μόνο για το κορσάκι δεν πάμε να πληρώσουμε τα τέλη σαν να μας πηγαίνουν για κρεμάλα :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω οτι εχουν σημαντικη διαφορα σε τελη, για οποιον ξερει καλυτερα ας μας πει

Για το οτι ειναι καλυτερο το 1200 σε θεμα καταναλωσης αυτο εννοειται

 

(Το διλημμα μου για να παω σε 1400 ειναι απλα για να μην υπαρχουν στιγμες που νιωθεις αυτη την ελλειψη ιπποδυναμης σε ταξιδια η προσπερασεις κλπ)

 

Αυτο με την κρεμαγιερα δεν το εχω ακουσει αλλα κ παλι ποιο αμαξι δεν εχει καποιο προβλημα που το χαρακτηριζει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αυτα που ισχυαν μεχρι τωρα(χωρις τα νεα πρασινα τελη κυκλοφοριας δηλαδη) τα 1200 απο τα 1400 κυβικα εχουν 100 ευρω διαφορα στα τελη κυκλοφοριας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορά στα τέλη είναι πολύ μικρή.

Αντίθετα η διαφορά στις επιδόσεις είναι αρκετά μεγάλη.

 

Υπάρχουν κάποια άλλα μοντέλα που να σε ενδιαφέρουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορά είναι στα 90 ευρώ αλλά και η ασφάλιση του αυτοκινήτου είναι φθηνότερη.

 

Αν θέλεις πιο καλή ιπποδύναμη και χαμηλά τέλη κοίταξε κανένα γιαπωνέζικο... συνήθως είναι στα 1.3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορά στα τέλη είναι πολύ μικρή.

Αντίθετα η διαφορά στις επιδόσεις είναι αρκετά μεγάλη.

 

Υπάρχουν κάποια άλλα μοντέλα που να σε ενδιαφέρουν;

 

OK δεν κολαω στα τελη βασικα, ειπα το λογο που κολαω για το συγκεκριμενο αμαξι,

οποτε με ενδιαφερει το ιδιο μαλλον στα 1400

Αλλα μοντελα που θα μου αρεσαν ειναι το skoda fabia 1.4(εχει καλους χωρους,μου αρεσει το σχεδιο) και φυσικα τα golf αλλα εκει παμε σε αλλες τιμες και επισης κ σε βαρυτερο αμαξι αρα ισως τα 1400 εκει δεν ειναι αρκετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το Fabia το 1.4 btw ειχε 2 εκδοσεις... Μια με 70κατι αλογα (δε παει μια και τα σχετικα), καθως και μια με 100 αλογα. Λιγο δυσκολο να βρεις τη δευτερη, οχι ακατορθωτο ομως :-)

 

Κατι σε Clio ΙΙ 1.2/1.4 16v?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Fabia το 1.4 btw ειχε 2 εκδοσεις... Μια με 70κατι αλογα (δε παει μια και τα σχετικα), καθως και μια με 100 αλογα. Λιγο δυσκολο να βρεις τη δευτερη, οχι ακατορθωτο ομως :-)

 

Κατι σε Clio ΙΙ 1.2/1.4 16v?

 

Oxi δεν μου αρεσουν τα clio γενικα, γιατι ειναι δυσκολο να βρεις την δευτερη εκδοση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...