therock Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2009 Ειναι σημαντικος παραγοντας το injection οσον αφορα την οικονομια καυσιμων? -Χοντρικα δηλαδη ποσα Ευρω γλιτωνεις ανα 100km? -Επισης απο πλευρας αποδοσεων επηρεαζει σε ταχυτητα/επιταχυνση δεδομενου του τροπου καυσης που κανει? Κοιταζω σε innova 125cc που θεωρουνται καλα και εχουν και την επιλογη injection αλλα βγαινουν ακριβα, και μου προτεινουν να κοιταξω αλλα μοντελα. Εσεις τι πιστευετε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 To καλό με το injection είναι πως ψεκάζει στο θάλαμο καύσης τόσο βενζίνει όση χρειάζεται με αποτέλεσμα την οικονομία καυσίμου. Το κακό ας πούμε είναι πως αν πάθει κάτι κοστίζει και εκτός αυτού αν χρειαστεί ρίθμηση θα πρέπει να γνωρίζει ο μάστορας. Για την ιπποδύναμη δε γνωρίζω. Για την επιλογή, προτείνω honda kai ας είναι ακριβότερο, που όμως είναι υπόδειγμα αξιοπιστίας, με πολύ καλές επιδόσεις, κράτημα και πλαίσιο. Και τα crypton είναι επίσης καλά. Από εκεί και πέρα συμβιβάζεσαι με αξιοπιστία, επιδόσεις, κρατήματα, φρένα κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Xωρίς να είμαι ειδικός,πιστεύω σε 125άρι δεν αξίζει το injection.Και με καρμπυρατέρ δεν θα κάψει πολύ παραπάνω.125άρι είναι,σιγά την κατανάλωση που θα έχει.Το καρμπυρατέρ όμως το καθαρίζεις με υπέρηχο και το πειράζεις εύκολα αν κάποτε θές να το δαχτυλώσεις ή να το συντηρήσεις.Γνώμη μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Xωρίς να είμαι ειδικός,πιστεύω σε 125άρι δεν αξίζει το injection.Και με καρμπυρατέρ δεν θα κάψει πολύ παραπάνω.125άρι είναι,σιγά την κατανάλωση που θα έχει.Το καρμπυρατέρ όμως το καθαρίζεις με υπέρηχο και το πειράζεις εύκολα αν κάποτε θές να το δαχτυλώσεις ή να το συντηρήσεις.Γνώμη μου. Μια χαρά είναι φίλε μου η γνώμη σου, χώρια που στο καρμπυρατέρ παίζοντας με τα ζιγκλέρια μπορείς να έχεις λίγο καλύτερες επιδόσεις. Όμως και αυτοί στις εταιρίες πως θα βγάλουν χρήματα από τα ανταλλακτικά; Γιατί αν σου κάνει νερά το ιντζέξιον υποθέτω πως η τιμή θα είναι αλμυρή. Στο αμάξι δύο φορές άλλαξα 4άδα από τα μπεκ ψεκασμού γιατί η βενζίνη τα είχε μπουκώσει. Το ένα μπούκωσε, όμως η αντιπροσωπεία τα δίνει ανά 4άδες. Αν βουλώσει στο παπί το καρμπυρατέρ τραβάς ένα φύσιμα τα ζιγκλέρια. Αν σου κάνει μανούρα το μπεκ, πόσο πάει το μαλί; Γ@μ.... τη μ@λ@κι@ που τους δέρνει σε κάποιες "τεχνολογίες" στα παπιά. Και αν θελήσω να το κάνω περισσότερα κυβικά με μεγαλύτερο κυλινδροπίστονο και κανένα κακό εκεντροφόρο θα βγάλω το injection και θα βάλω καρμπυρατερ και θα έχω το injection για ενθύμιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
therock Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Παιδια ο λογς που ρωταω ειναι επειδη εχω το 50αρι το gillerra runner με το injection και εχω την εντυπωση πως μου εχω σωσει τρελλο χρημα σε καυσιμα. Γυρω στα 3-5 ευρω ανα 100 χιλιομετρα καει. Τωρα παπι 125 και χωρις injection Ποσο λετε να παει? Ρωταω γιατι σκεφτομαι να χρησω το μηχανακι σαν κυριο μεταφορικο μεσο, και οχι επειδη θελω να σωσω περιστατασιακα 2 ευρω για μια διαδρομη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Παιδια ο λογς που ρωταω ειναι επειδη εχω το 50αρι το gillerra runner με το injection και εχω την εντυπωση πως μου εχω σωσει τρελλο χρημα σε καυσιμα. Γυρω στα 3-5 ευρω ανα 100 χιλιομετρα καει. Τωρα παπι 125 και χωρις injection Ποσο λετε να παει? Ρωταω γιατι σκεφτομαι να χρησω το μηχανακι σαν κυριο μεταφορικο μεσο, και οχι επειδη θελω να σωσω περιστατασιακα 2 ευρω για μια διαδρομη. Εντάξει το runner είναι και δίχρονο όμως, οπότε καίει παραπάνω βενζίνη, χώρια το λάδι. Το παπί που αναφέρεις της honda είναι τετράχρονο και πάντα τα τετράχρονα καίνε λιγότερα σε σχέση με τα αντίστοιχα δίχρονα. Just come back from a 2 day, 700 km, trip. Almost half at highway at 85-95 km/h, the rest curved roads between villages and mountains at 60-70 km/h. All this with 10 liters H95. That makes 10 liters / 700 km = 0.0142857 per kilometer x 100 = 1.4285 liters /100 km http://ecomodder.com/forum/showthread.php/164-48-mpg-1-43-100-08-honda-9680.html Σε ένα φόρουμ ένας έκανε 100χλμ με 1,5 περίπου λίτρα και με 90 περίπου χιλιόμετρα. Αν είναι σωστός στους υπολογισμούς του, είναι πολύ καλή κατανάλωση! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eSATA Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 τι καταναλωση ειναι αυτη παναγιά μου... ο κινέζος μου 50cc καιει 1λιτρο ανα 10-13χλμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 ο ψεκασμος ειναι καλυτερος απο οποιοδηποτε καρμπυρατερ πλην αποκρισης γκαζιου αν δεν εχει ψαχτει πολυ ο χαρτης απο τον κατασκευαστη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 ο κινέζος μου 50cc καιει 1λιτρο ανα 10-13χλμ die young μαρκα? Οπως ειχε πει καποιος εδω μεσα? Οσο για το runner ειναι λιγο περιεργο αυτο που λες. θες να κανεις οικονομια στα καυσιμα με διχρονο που το βαρος παει στα ακριβα λαδια αν σεβεσαι το μηχανακι??????????? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.