p_under Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 οντως παιζει να ειναι κ rma γτ τετοιες μνημες εχουμε να δουμε πολυ καιρο στην ελληνικη αγορα .
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Θα υπογράψω τίποτα ή απλά θα πω στον courier ότι θέλω να ανοίξω το πακέτο πρώτα;
EKTELESTES Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Ανοίγεις πρώτα το πακέτο, ελέγχεις, και άμα υπάρχει πρόβλημα, ΜΗΝ παραλάβεις.
d3m0n Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2009 Και όταν τις πάρεις αμα είναι όλα και καλά κ.λ.π,ρίξε και ένα γερό bootable memtest να είσαι σίγουρος.
d3m0n Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2009 Θα υπογράψω τίποτα ή απλά θα πω στον courier ότι θέλω να ανοίξω το πακέτο πρώτα; Σου ήρθαν οι μνήμες,γιατί τρίτη πρωί σου είχαν πει.
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2009 Όχι δυστυχώς δεν ήρθε τίποτα σήμερα! Τώρα θυμήθηκα ότι το Πλαίσιο τα στέλνει με το ταχυδρομείο (πόρτα-πόρτα). Ακόμα με προβληματίζει το πως θα πω του ταχυδρόμου ότι θέλω να ανοίξω πρώτα το δέμα και μετά να δω αν θα το πάρω. Υπάρχει περίπτωση να μου πει ότι δεν γίνεται αυτό ή τίποτα τέτοιο; Και αν ναι τι κάνω εγώ σε αυτήν την περίπτωση;
EKTELESTES Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2009 Ρε, δικαίωμα σου είναι. Τι θα παραλάβεις, γουρούνι στο σακί;; Δε θα του πεις τίποτα, θα ανοίξεις πρώτα, θα τσεκάρεις και μετά θα βάλεις υπογραφή και άστον στις ξινίλες του. Το πολύ-πολύ δώστου κανα σοκολατάκι άμα έχει πρόβλημα
George_Prix Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2009 Όχι δυστυχώς δεν ήρθε τίποτα σήμερα! Τώρα θυμήθηκα ότι το Πλαίσιο τα στέλνει με το ταχυδρομείο (πόρτα-πόρτα). Ακόμα με προβληματίζει το πως θα πω του ταχυδρόμου ότι θέλω να ανοίξω πρώτα το δέμα και μετά να δω αν θα το πάρω. Υπάρχει περίπτωση να μου πει ότι δεν γίνεται αυτό ή τίποτα τέτοιο; Και αν ναι τι κάνω εγώ σε αυτήν την περίπτωση; Φιλε αυτο τον ελεγχο τον εχω κανει δεκαδες φορες. Και μαλιστα 1-2 φορες που το αντικειμενο δεν ηταν σε σφραγισμενο κουτι, δεν το παρελαβα κιολας.
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2009 Ούτε σήμερα ήρθε τίποτα! Στο status του site πάντως γράφει ακόμα αυτό: "Κατάσταση Παραγγελίας: Σε Επεξεργασία"
Moderators matrixxx Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2009 Ούτε σήμερα ήρθε τίποτα!Στο status του site πάντως γράφει ακόμα αυτό: "Κατάσταση Παραγγελίας: Σε Επεξεργασία" Δεν μας ειπες νεοτερα. Προφανως σε γειωσαν... ε; Ενημερωτικα να πω οτι οσες παραγγελιες ακυρωνει το Πλαισιο λογω της γνωστης μη διαθεσιμοτητας (90% σε μια καλη τιμη ειναι να σου πουν οτι λογω λαθους ηταν στο site και ακυρωνεται) θα βλεπετε για παντα "Κατάσταση Παραγγελίας: Σε Επεξεργασία". Δεν διαγραφεται ουτε λεει ακυρωθηκε! Και σε αυτο πρωτοτυπει το Πλαισιο...
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2009 Ακριβώς... Τους έστειλα δυο φορές email να δω τι γίνεται. Ούτε που μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν...
deadp Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2009 Κάνε μια αξιολόγηση στο skroutz.gr με τα στοιχεία της παραγγελίας σου... Άντε, να αποκτούν την αξία που πρέπει.
altctrldel Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2009 Το Πλαίσιο δυστυχώς έχει μπει σε μια κακή πορεία τον τελευταίο χρόνο...
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2009 Σήμερα μετά από τόσες εβδομάσες μου ήρθε και άλλο e-mail!!! >Αξιότιμε κύριε ......., Σχετικά με την παραγγελία σας μέσω Internet θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να έχουμε την ευκαιρία να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς ένα θέμα που προέκυψε. Είμαστε πάντα στην διάθεσή σας στο τηλέφωνο 800-11-12345 (χωρίς χρέωση) από κινητό 210-2895000 και μέσω e-mail στο: [email protected] Με εκτίμηση, ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS Α.Ε.Β.Ε Τμήμα Internet <mailto:[email protected]> [email protected] Παρακαλούμε πολύ απαντήσετε στο email [email protected] Είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα μου πουν...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.