panos2171 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Eχω την εντυπωση πως στο βιβλιο των σηματων εγραφε πως βαζουμε 3η η 4η μετα το σπρωξιμο. Εγω παλι ειχα την εντυπωση οτι βαζεις νεκρα το τρεχεις λιγο να φορτισει η μπαταρια και ξεκινας.Με ταχυτητα πρεπει να το ξεκινησεις αμα δεν εχεις μπαταρια ? Πως θα φορτισει η μπαταρια με τη νεκρα???Οταν εχεις νεκρα οι ροδες δεν συνδεονται με τον κινητηρα,ειναι ελευθερες οποτε δεν θα γινει κατι. Οταν το αυτοκινητο μεινει απο μπαταρια δεν αναβει λογω του οτι δεν μπορει να παρει ρευμα η μιζα οποτε βαζουμε νεκρα και σπρωχνουμε.Μολις πιασει καποια χιλιομετρα βαζουμε ταχυτητα(σε οσα εχω σπρωξει ο οδηγος εβαζε 3η) ωστε οι ροδες να συνδεθουν με τον κινητηρα,ετσι δινουν κινηση,γυρναει το δυναμο,δινει ρευμα και το αμαξι περνει μπροστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 (σε οσα εχω σπρωξει ο οδηγος εβαζε 3η) Αν ήτανε γυναίκα άξιζε το σπρώξιμο. Αν δεν ήτανε, να βάλεις την επόμενη φορά τον οδηγό να σπρώχνει και εσύ να είσαι στο αμάξι. Και αν είναι και λίγο παχύς μην το βιάζεσαι να πάρει μπροστά, για να κάψει και καμιά θερμίδα Άραγε οι ξανθιές αν τις πούνε να σπρώξουν αμάξι, θα βγούνε έξω από αυτό ή θα νομίζουν πως μπορούν να το σπρώξουν και από μέσα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Δεν το καταλαβα αυτο.......... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Δεν το καταλαβα αυτο.......... Τι δεν κατάλαβες Πάνο να το εξηγήσω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2009 Oλο αυτο που εγραψες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Αν ήτανε γυναίκα άξιζε το σπρώξιμο. Αν δεν ήτανε, να βάλεις την επόμενη φορά τον οδηγό να σπρώχνει και εσύ να είσαι στο αμάξι. Και αν είναι και λίγο παχύς μην το βιάζεσαι να πάρει μπροστά, για να κάψει και καμιά θερμίδα Άραγε οι ξανθιές αν τις πούνε να σπρώξουν αμάξι, θα βγούνε έξω από αυτό ή θα νομίζουν πως μπορούν να το σπρώξουν και από μέσα; Αν το αμάξι το έχει γυναίκα, αξίζει το σπρώξιμο καθώς το γυναικείο φύλλο δικαιούται του σεβασμού μας. Αν το αμάξι το έχει άντρας, γιατί να σκουντάς εσύ το δικό του αμάξι και αυτός να κάθεται μέσα; Κάτσε εσύ μέρα να προσέχεις μήπως χρειαστεί να πατήσεις κανένα φρένο (που δεν πιάνει καλά όταν το μοτέρ είναι σβηστό) ή να τραβήξεις κανένα χειρόφρενο αν τύχει καμία στραβή. Αν σε ένα αμάξι που έχει μείνει είναι δύο ξανθιές (οδηγός και συνοδηγός) και τους πει κάποιος πως πρέπει να το σπρώξουν, θα κατέβουν να σπρώξουν ή θα νομίζουν πως πρέπει να πιάσουν το ταμπλό και να το πιέζουν για να μετακινηθεί το αμάξι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 βεβαια το σπρωξιμο υπηρχε μονο στα μη καταλυτικα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Να προσπαθήσω να το εξηγήσω απλά. Αν πούμε οτι με το σπρώξιμο έχουμε πετύχει 15χλμ/ώρα (θεωρητικά μιλάμε) με την 1η ταχύτητα θα χρειαστεί να γυρίσει απο 0στρ/λεπτό με το άφημα του συμπλέκτη, απότομα στις 3000στρ/λεπτό. Που σημαίνει απο την απόλυτη αδράνεια (ακινησία) σε γρήγορη σχετικά περιστροφή. Στην ίδια ταχύτητα κύλισης, η 2α απαιτεί λιγότερες στροφές, πχ 1500στρ/λεπτό οπότε είναι λιγότερη η αντίσταση που έχει ο κινητήρας. Τώρα αν βάλετε 3η ή και 4η καταλαβαίνετε οτι οι στροφές θα είναι υπερβολικά λίγες <1000. Ιδίως σε μονοκύλινδες μοτοσυκλέτες που η συμπίεση είναι μεγάλη, είναι σχεδόν αδύνατο να το ξεκινήσεις με 1η αφού το πιθανότερο είναι να μπλοκάρει ο τροχός. Και όπως σωστά αναφέρεται, το ξεχνάτες αυτό τον τρόπο εκκίνησης για καταλυτικά αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Moderators Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 βεβαια το σπρωξιμο υπηρχε μονο στα μη καταλυτικα... Μπα οχι και τα καταλυτικα μια χαρα παιρνουν... Απλα διαλυεις τον καταλυτη. Φυσικα αν μεινεις στη μεση του πουθενα αυτο ειναι το τελευταιο που σε ενδιαφερει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Μία και δύο φορές αν το κάνεις δε νομίζω ο καταλύτης να τα φτύσει. Αν όμως τα έχει φτύσει (πολλά καταλυτικά κυκλοφορούν με καταλύτες που χρειάζονται αλλαγή) όρεξη να έχεις για σπρώξιμο. Εκτός θέματος, όμως αξίζει να αναφερθεί. Μου άρεσε στη daihatsu που έχουν καταλύτη που δε χρειάζεται αντικατάσταση και που πολλά μοντέλα της βγαίνουν πλέον με καδένα και όχι ιμάντα χρονισμού. Μιλάμε για μεγάλη οικονομία ειδικά στον ιμάντα που κάθε κάποια χλμ θέλει αλλαγή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.