Προς το περιεχόμενο

Ερωτηση φιλολογικου ενδιαφέροντος


KaizerSoze

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμεινα απο μπαταρια και καθως περιμενα την οδικη βοηθεια εφαγα μια φλασια.

Γιατι όταν μένει ένα αμαξι και το σπρώχνουμε μπας και παρει μπρος λενε πολλοι "ξεκινα το με 2α"?

 

ΥΓ. Δεν εχει σχεση με τη μπαταρια μου και ουτε θυμαμαι συγκεκριμενο περιστατικο και λογο βλαβης, απλα απο κουβεντες εχω ακουσει πολλες φορες σε περιπτωσεις που καποιος εμεινε "...ξεκινας με δευτερα και..." και ειχα απορια γιατι να παιζει κατι τετοιο(αν παιζει, μπορει να ειναι urban legend)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να κομπλαρει η μηχανη και να παρει μπροστα. ισως και με τριτη να ειναι πιο ευκολο...απλα με πρωτη ειναι δυσκολο επειδη ειναι ισχυρη η ταχυτητα και δεν μπορεις να το σπρωξεις ευκολα (το ιδιο και με οπισθεν). εχε υποψη σου οτι σε καταλυτικα αυτοκινητα δεν ειναι και οτι καλυτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thread Hijacking μέσα στο παρακάτω spoiler (sorry για την εισβολή αλλά μου ήρθε και ταιριάζει με το θέμα :P )

 

 

Πόσο κοστίζει μια μπαταρία; (στο περίπου έστω, για να ξέρω πόσα λεφτά περίπου πρέπει να έχω κατα νου να βάλω στην άκρη). Η δική μου (σε ένα corsa του 2004) είναι στα τελευταία της μάλλον. Δυο φορές που είχα αφήσει ραδιόφωνο/φώτα για κανα τέταρτο ανοιχτά στο αμάξι ενώ είχα πεταχτεί στο βίντεοκλαμπ το έβαλα μετά μπροστά με τα καλώδια -και τη βοήθεια άλλου αυτοκινήτου- ).

 

 

edit: Thank you για την απάντηση KaizerSoze :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

alx

Για εξηγησε το λιγο και δεν καταλαβα. Αποτι ξερω με 1η παιζει στις χαμηλοτερες δυνατες στροφες αρα μου φαινεται λογικο αν καποια ταχυτητα κρατησει με την πολυ λιγη δυναμη που μπορει να δωσει καποιος σπρωχνοντας ειναι με την 1η

Εσυ εννοεις "δεν μπορεις να το σπρωξεις ευκολα" οτι δεν μπορεις να βαλεις σαν ανθρωπος τοση δυναμη ωστε να κυλησουν οι ροδες αρκετα ωστε να "πιασει" η πρωτη?

 

tolis

Εξαρταται απο τα αμπερωρια που θες και αν την θες γνησια(της εταιριας ή οχι)

Πχ σε μενα μια 60αρα πηγε σε ηλεκτρολογο 80Ε. Μια 45αρα εχει 65Ε περιπου. Η επισημη αντιπροσωπεια μου πουλαγε την γνησια 55αρα 170Ε και την bosch 120. Για λιγο πιο αδυναμη(45αρα) μου ελεγε 100 και 80 αντιστοιχα.

Τωρα, ειναι και τι αμαξι εχεις. Αν εχεις ενα Cayen ξερω γω πουναι μεχρι και το χειροφρενο ηλεκτρικο που λεει ο λογος η 45αρα δεν σε βγαζει ουτε για να σταματησεις με αλαρμ να παρεις τσιγαρα.

Αν εχεις ενα λογικο αμαξι δες τι θες, εγω δεν σκοπευω να το κρατησω πανω απο 3ετια ακομα, εβαλα 60αρα να τελειωνω και ελπιζω να με βγαλει.

Αλλα οπως σε ολα τα γαμωματζαφλαρια ειναι και τι θα σου βγει, οπως λεμε και plextor αντιγραφικο να παρεις σε 1 χρονο μπορει να πεθανει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραθέτω από τους Όρους Χρήσης του Insomnia:

Ιδιαίτερα, τα μέλη
οφείλουν
:

* ...

* Να εκφράζονται σαφώς, ευπρεπώς και ευανάγνωστα
και να δίνουν περιγραφικούς τίτλους στα θέματα
.

* ...

Το παρόν θέμα κλειδώνεται, λόγω μη περιγραφικού τίτλου. Μπορείς να ανοίξεις ένα νέο θέμα, στον τίτλο του οποίου εν συντομία και με σαφήνεια θα περιγράφεις το πρόβλημα ή την ερώτησή σου. Έτσι βοηθάς:

1. Εσένα τον ίδιο, αφού υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να ανοίξουν και να διαβάσουν το θέμα μέλη που γνωρίζουν την απάντηση και/ή μπορούν να σε συμβουλέψουν.

2. Το forum που σε φιλοξενεί και τα υπόλοιπα μέλη του, αφού καθίσταται πιο αποτελεσματική η λειτουργία της Αναζήτησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...