Προς το περιεχόμενο

Grande Punto Abarth vs Mitsubishi Colt Ralliart


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Mitsubishi colt ralliart..Χιλιο δοκιμασμενο και χωρις προβληματα απο CZT εποχες..Τιμιο για τα λεφτα του και φιλικο μεσα στη πολη..Αξιοπιστο!!

 

Opel corsa OPC.. Πολυ γρηγορο αλλα και πολυ πιεσμενο με οτι αυτο συνεπαγεται...δε θα το διαλεγα μιας και στα λεφτα του εχεις πολλες επιλογες..Εξαιρετικα καθισματα by the way...

 

Seat Ibiza Fr&Cupra... Ημουν στο τσακ να παρω το πρωτο..Πολυ καλα αυτοκινητα για την τιμη τους και απιστευτα φιλικα μεσα στην πολη με το αυτοματο κιβωτιο το οποιο ειναι και οικονομικο...Για πιο σπορ οδηγηση τα paddles τα σπανε..Εξαιρετικα ρεπριζ και τα 2..

 

Fiat Grande Punto Abarth.. Στημενο αυτοκινητο για σπορ οδηγηση..Μεσα στη πολη θα εχεις ενα θεμα καθως αν οδηγας πολυ ωρα ειναι αβολο με το στησιμο του.. Το σηματακι και η φιλοσοφια abarth μετραει πολυ αλλα δυστυχως μονο αυτα σε εμενα δεν αρκουν..

 

Mini Cooper S.. Αν θες σβελταδα και επιδοσεις και καταιγιστικους ρυθμους σε καταβασεις παρτο..Τιμιο δοκιμασμενο και designατο..Το χω σκεφτει πολλες φορες και δε ξερω γτ δε το πηρα..Πολυ καλο αυτοκινητο..

 

Η σειρα που θα τα διαλεγα ειναι..

Mini S

Seat Ibiza Fr&Cupra

Mitsubishi Colt Ralliart

Fiat Punto Abarth

Opel Corsa OPC

 

το Coltακι θεωρω πως ειναι πυραυλακι, βελτιωσιμο, αξιοπιστο, γρηγορο, αλλα εντελως λαθος στο στησιμο του (ΑΚΑΜΠΤΟΣ αξονας πισω, ΕΛΕΟΣ!).

 

Το OPC ειναι δυνατο, γρηγορο, στημενο σχετικα καλα, αλλα παρωχυμενο. μοντελο του 2007 που εχει να ανταγωνιστει μοντελα με τεχνολογιες του 2010 (οπως τα κουπρα και εφαρ με κομπρεσορα και paddles).

 

το Cupra/FR ειναι πιστευω η πιο τιμια επιλογη αν δε σε ενοχλει το ονομα Seat (πολλους τους ενοχλει). μαζι με αυτα παει και το Polo GTi οπως και η Fabia RS. βεβαια με Cupra, GTi ξεφευγουμε απο το budget των Abarth/Ralliart. πανε ενα κλικ πιο πανω οικονομικα.

 

το Mini Cooper ειναι ισως το πιο fun to drive και καλοστημενο. ανεξαρτητη πισω αναρτηση γαρ και πολλα αλλα..

 

 

αυτα κατα προσωπικη μου αποψη. αν εκανα και εγω ενα CountDown θα εβαζα ως εξης

 

1. Polo GTI η Cupra/FR

2. Cooper S (αλλα αποκλειεται λογω κοστους)

3. Abarth

4. OPC

5. Ralliart

 

και να φανταστεις οτι ειμαι γιαπωνεζοφιλος!!!

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Εννοειτε τα κοιτας και τα 2, φιλικα και με πολυ δοση χιουμορ το γραψα παντα..Αλλα με 195 με το πολακι που χει 75 αλογατα, 3 σκυλους και 7 κατσικογελαδα και να κοιτατε το navigon και το κοντερ ε ειναι λιγο επικυνδινο..

Και αν χρειαζοταν να φρεναρεις?? Μου χει τυχει εθνικη να τρεχω και σε ανοιχτη καμπη στην αριστερη στα 60-70 μετρα να βλεπω αλαρμ...

Εκει κλαφτα χαραλαμπε... :lol:

Αυτο που θελω να πω ειναι μη κοιτατε μονο τελικη ταχυτητα και 0-100...

Κοιταμε και αποστασεις ακινητοποιησης του οχηματος, αμορτισερ, λαστιχα κ.α.

Δε τα λεω για σενα μονο εσυ μπορει να τα εχεις ολα στο κεφαλι σου..Για ολους τα λεω.

 

Καλά εννοούνται τέτοια πράγματα, δε ψήνεται κανείς μας για φέρετρο. Ξέρω για τι φτιάχτηκε το αμάξι μου και δεν το πιέζω για πάνω από όσα μπορεί να δώσει. Δεν είμαι και πολύ των μεγάλων ταχυτήτων άλλωστε. ;)

 

Στην περίπτωση που σου λέω ήταν ευθεία για 2-3 χιλιόμετρα (ή έστω με ελάχιστη κλίση που μπορείς να δεις τι υπάρχει από τεράστια απόσταση) σε ώρα με χωρίς καθόλου κίνηση και σε δρόμο που έχω περάσει εκατοντάδες φορές, συνεπώς ξέρω τι «παγίδες» μπορεί να κρύβει η άσφαλτός του. Το κινητό με το GPS στα χέρια της κοπέλας μου (η οποία σημειωτέον, γουστάρει πιο πολύ γκάζια απ' όσο εγώ...) φυσικά. Εγώ στο δρόμο και κλεφτές ματιές στο κοντέρ. :P

Δημοσ.
Παιδιά για σας και πάλι.

Μέτα από το πρώτο θέμα που είχα ξεκινήση και σκέψη κατέληξα σε ένα από αυτά τα 2 αυτοκίνητα!:devil:

Θα ήθελα λοιπόν την βοήθεια σας για ακόμα μια φορά για να καταλήξω πιο θα αγοράσω:confused:

 

Επίσης αν κάποιος έχει ένα από τα αμάξια θα ήθελα εντυπώσης.... και όσο μπορείτε αιτιολογείστε την απάντηση σας...:shifty:

 

Ευχαριστώ!:-D:-D:-D

 

Φίλε μου εγώ έχω το Colt Ralliart από τον Μάρτιο του 2009. Μπορώ να σου πω πως είμαι υπερευχαριστημένος! Το θεωρώ πανέμορφο αμάξι ειδικά με την μάσκα του την καινούρια με το άγριο look..

 

Ενάμιση χρόνο τώρα έχω αλλάξει μόνο λάδια δηλαδή κόστος συντήρησης προς το παρών 80 ευρώ.. Τίποτα άλλο! Αμα το τρέξεις καίει πολύ, αν όχι είναι νορμάλ.. Προσωπικά το πάω χαλαρά για μες την πόλη, καθημερινότητα κλπ. και όταν έχω όρεξη το ανοίγω λιγάκι και δεν με αφήνει παραπονούμενο... Έχει να δώσει! Το ρεζερβουάρ με τις τωρινές τιμές γεμίζει με 55-60 ευρώ..

 

Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή, λογικό εξάλου αφού είναι στημένο σαν σπορ αυτοκίνητο, αλλά λακκούβες και γραμμές τραίνου θέλουν προσοχή.. Το τιμόνι έχει πολύ καλή απόκριση και είναι όσο βαρύ χρειάζεται.

 

Αν έχεις κάποια συγκεκριμένη ερώτηση είμαι στη διάθεσή σου..

 

Να σημειώσω ότι όσα γράφω είναι προσωπική μου άποψη από την εμπειρία μου και δεν σημαίνει ότι είναι ο κανόνας..

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Έχεις πάρει προσφορές απο αντιπροσωπίες για τα 2 αυτοκίνητα; Και εάν ναι, σε τί τιμές παίζει το καθένα; Δεν μπορώ να φανταστώ το colt να παίζει στο ίδιο επίπεδο τιμής με το abarth, αν και μπορεί να κάνω λάθος... Αν το οικονομικό δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα, δαγκωτό abarth το οποίο έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά αλλά και βρίσκεται σαν αμάξι μία κατηγορία πάνω με ότι συνεπάγεται αυτό... Αν τώρα σε ενδιαφέρει, και η οικονομική διαφορά είναι σεβαστή (γιατί αλλιώς θα έκανα το σκατό μου παξιμάδι στη θέση σου και θα έπαιρνα το g.punto), με τα ίδια -αλλά και λιγότερα- λεφτά θα κοίταγα κάτι σε μεταχειρισμένο (2008 και μετά) ή ίσως την alfa romeo mito (η οποία δεν νομίζω ότι σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης θα είναι πιο αργή) με τον καινούριο κινητήρα στα 135 άλογα (από τα 120 του παλιού). Επίσης το καινούριο colt, ακόμα και στην γρήγορη έκδοσή του, το θεωρώ ασχημούλικο και εσωτερικά αλλά και εξωτερικά (χωρίς αυτό να είναι το μόνο του μειωνέκτημα απέναντι στο g.punto), που σημαίνει ότι και χίλια άλλα καλά να είχε (που δεν έχει τόσα) δεν θα το σκεφτόμουν σαν μία από τις επιλογές μου. Το ibiza fr/cupra γιατί το έχεις απορίψει ήδη από τις επιλογές σου;; Το θεωρώ πολύ τίμια επιλογή...

 

Η εμφάνιση και το design είναι υποκειμενικό πράγμα, αλλά εδώ και χρόνια, αντικειμενικά :-P οι Ιταλοί είναι οι καλύτεροι σε αυτό το τομέα.

 

 

Υ.Γ.: Αυτοκίνητο με 0-100 σε 7.4sec και 150 άλογα (colt), είναι απλά ΓΕΛΟΙΟ να έχει ταμπούρα πίσω.

 

Με όλο τον σεβασμό αγαπητέ μου φίλε αλλα σε ότι και αν λες είσαι λάθος. Η Μitsubishi σαν εταιρία είναι αν όχι 50 φορές πιο ποιοτική και αξιόπιστη απο την Fiat σίγουρα 100 φορές! Σε πληροφορώ οτι το colt είναι το μικρό Lancer κι ας είναι σαν περίπτερο με 4 τροχούς!! :-D Σου εύχομαι να το οδηγήσεις σύντομα και να μου απαντήσεις!

 

Υ.Γ.:Οσο αναφορά το ibiza ΓΕΛΑΩ!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...