Προς το περιεχόμενο

Grande Punto Abarth vs Mitsubishi Colt Ralliart


john_shadow

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν έχω ακούσει, αλλά με ενδιαφέρει, γιατί <<ψάχνομαι>> και γω τον τελευταίο καιρό.

Και να πω την γνώμη μου καθαρά, δεν έχω σε καμία μάρκα από αυτές (Opel, Seat, VW) εμπιστοσύνη,όπως έχω στην οποιαδήποτε γαπωνέζικη, αλλά δυστυχώς αν θες επιδόσεις και λογική τιμή ΔΕΝ δελεάζεσε από japan μεριά( εκτός Colt)

 

Λογικη τιμη τα japan αυτοκινητα? Οπως το Auris, Civic και Mazda 3 ας πουμε για παραδειγμα? Απο θεμα αξιοπιστιας μπορει να εχεις μια μεγαλυτερη "αυτοπεποιθηση" οτι το αμαξι θα ειναι εγγυηση και χωρις προβληματα αλλα πιστεψε με οταν σου λεω οτι ΑΝ σου συμβει κατι με καποιο απο αυτα (και συμβαινουν) θα σου κακοφανει 10 φορες περισσοτερο απο οτι με καποια (και καλα) "αναξιοπιστη" μαρκα. Ορισμενοι πρεπει να ξεκολλησετε το μυαλο σας απο την ιδεα οτι Japan = δενσπαειδενχαλαεικαιδενεχειπροβληματα και ιταλια, γερμανια, γαλλια = προβληματα. Ειμαστε στο 2009 και τα πραγματα εχουν αλλαξει ριζικα τα τελευταια 3-4 χρονια.

 

Αν αγαπας ενα μοντελο που αγορασες γιατι το "γουσταρες" το οποιοδηποτε "προβλημα" που μπορει να παρουσιασει μπορει να το προσπερασεις σαν πταισμα. Αν αγορασεις ενα αυτοκινητο αποκλειστικα πανω στην φημη οτι ειναι "αξιοπιστο" τοτε το καθε μικροπροβληματακι θα το βλεπεις βουνο και στην τελικη μπορει να το μισησεις κιολας. Γι αυτο και ειναι "σχετικο" το ποιο αυτοκινητο ειναι αξιοπιστο ή "αναξιοπιστο". Επισης αυτα που ακους γυρω γυρω συνηθως εσυ (που τα ακουσες) εχεις να πεις 10 φορες χειροτερα απο αυτον που τα εζησε, de facto αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λογικη τιμη τα japan αυτοκινητα? Οπως το Auris, Civic και Mazda 3 ας πουμε για παραδειγμα?

Αυτό είπα, προφανώς διάβασες βιαστικά και δεν κατάλαβες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σημειωσω οτι αυτα περι αξιοπιστιας Ιαπωνων-Γερμανων ειναι πλεονεκτημα των (παντογνωστων) Ελληνων.. Στην Ευρωπη ουτε καν ασχολουνται με τετοιου τυπου συζητησεις. Μεσα σε μια 30ετια που κυκλοφορουν αμαξια στην Ελλαδα μαθαμε εμεις ολη την αληθεια, τη στιγμη που εξω παραγουν κ αγοραζουν αυτοκινητα απο προπολεμικες εποχες. Κατι παραπανω θα ξερουμε εμεις απο τις χωρες που εχουν τις βιομηχανιες, ως συνηθως...

 

ΥΓ. Οσα Γερμανικα και Ιαπωνικα αμαξια εχουν φιλοι μου, ανεξαρτητως μοντελων/χρονολογιας/χιλιομετρων κλπ πανω κατω ιδια προβληματα εχουν βγαλει αναλογικα. Η διαφορα που παρατηρω ειναι οτι αυτοι με Γερμανικο δεν εχουν συνηθως προβλημα να πουν οτι τους εβγαλε προβλημα, αντιθετα αυτοι με Ιαπωνικο ή δε θα πουν οτι τους εβγαλε προβλημα, ή θα το πουν αλλα θα συμπληρωσουν οτι "σιγα το προβλημα, μεσα στο προγραμμα ειναι αυτα" και θα το προσπερασουν ως φυσιολογικο. Κι αυτο συμβαινει για το λογο που ανεφερε ο ikaruga. Οι μισοι που παιρνουν Ιαπωνικο το παιρνουν ως αξιοπιστο, οποτε χλωμο να παραδεχτουν τις κακοτοπιες στο θεμα αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είπα, προφανώς διάβασες βιαστικά και δεν κατάλαβες.

 

Α ναι σωστα. Τωρα το ειδα καλυτερα. Ετσι ακριβως το ειπες. Sorry.

 

Midi-Miliz ασχολουμαστε με το θεμα αξιοπιστια εδω στο Ελλαντα γιατι δεν εχουμε ουτε την δυνατοτητα να αλλαζουμε αμαξι καθε 3-4 χρονια ουτε και την ποιοτητα οδοστρωματος που εχουν εξω και χωρις κρατηρες και κακοτεχνιες με καροδρομους οπως εδω στην Ελλαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως... λέω μήπως... έχετε ξεφύγει όλοι λίγο πολύ με τις απαντήσεις σας από το θέμα που άνοιξε το παιδί, απλά ρωτώντας γνώμες και εμπειρίες για αυτά τα 2 (g.punto abarth, colt ralliart) συγκεκρημένα αμάξια;; Καλές και χρυσές οι απόψεις του καθενός σας περί αυτοκίνησης, αλλά ποσώς ενδιαφέρουν τον topic starter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Έχεις πάρει προσφορές απο αντιπροσωπίες για τα 2 αυτοκίνητα; Και εάν ναι, σε τί τιμές παίζει το καθένα; Δεν μπορώ να φανταστώ το colt να παίζει στο ίδιο επίπεδο τιμής με το abarth, αν και μπορεί να κάνω λάθος... Αν το οικονομικό δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα, δαγκωτό abarth το οποίο έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά αλλά και βρίσκεται σαν αμάξι μία κατηγορία πάνω με ότι συνεπάγεται αυτό... Αν τώρα σε ενδιαφέρει, και η οικονομική διαφορά είναι σεβαστή (γιατί αλλιώς θα έκανα το σκατό μου παξιμάδι στη θέση σου και θα έπαιρνα το g.punto), με τα ίδια -αλλά και λιγότερα- λεφτά θα κοίταγα κάτι σε μεταχειρισμένο (2008 και μετά) ή ίσως την alfa romeo mito (η οποία δεν νομίζω ότι σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης θα είναι πιο αργή) με τον καινούριο κινητήρα στα 135 άλογα (από τα 120 του παλιού). Επίσης το καινούριο colt, ακόμα και στην γρήγορη έκδοσή του, το θεωρώ ασχημούλικο και εσωτερικά αλλά και εξωτερικά (χωρίς αυτό να είναι το μόνο του μειωνέκτημα απέναντι στο g.punto), που σημαίνει ότι και χίλια άλλα καλά να είχε (που δεν έχει τόσα) δεν θα το σκεφτόμουν σαν μία από τις επιλογές μου. Το ibiza fr/cupra γιατί το έχεις απορίψει ήδη από τις επιλογές σου;; Το θεωρώ πολύ τίμια επιλογή...

 

Η εμφάνιση και το design είναι υποκειμενικό πράγμα, αλλά εδώ και χρόνια, αντικειμενικά :-P οι Ιταλοί είναι οι καλύτεροι σε αυτό το τομέα.

 

 

Υ.Γ.: Αυτοκίνητο με 0-100 σε 7.4sec και 150 άλογα (colt), είναι απλά ΓΕΛΟΙΟ να έχει ταμπούρα πίσω.

Τα εννοεις αυτα που λες? Ποιο ακυρα πραγματα δεν εχω ακουσει εκτος και αν δεν γνωριζεις απο κοντρες..Το colt ριχνει σε golf gti και σιγουρα ειναι πολυ πιο γρηγορο απο το μιτο..Εδω εγω εχω auris 1.6 και ειμαι μαζι με 107 ραλυ στοκ δοκιμασμενο σε αρκετες κοντρες εχω 0-100 9 sec και 135 δυναμομετρημενα..Μη το ψαχνετε τα Japan παντα βγαζουν πολυ παραπανω απο οτι δηλωνουν..Τωρα αν θελει να παρει ιταλικο για το ντιζαιν που προσφερει τοτε παω πασο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα εννοεις αυτα που λες? Ποιο ακυρα πραγματα δεν εχω ακουσει εκτος και αν δεν γνωριζεις απο κοντρες..Το colt ριχνει σε golf gti και σιγουρα ειναι πολυ πιο γρηγορο απο το μιτο..Εδω εγω εχω auris 1.6 και ειμαι μαζι με 107 ραλυ στοκ δοκιμασμενο σε αρκετες κοντρες εχω 0-100 9 sec και 135 δυναμομετρημενα..Μη το ψαχνετε τα Japan παντα βγαζουν πολυ παραπανω απο οτι δηλωνουν..Τωρα αν θελει να παρει ιταλικο για το ντιζαιν που προσφερει τοτε παω πασο..

 

Δε καταλαβαίνω ακριβώς που κολλάς σε αυτά που λέω...; Είπα πουθενά ότι το κόλτ είναι πιο αργό στα 0-100 και δεν το κατάλαβα;; Έχει ή δεν έχει ταμπούρα πίσω; Αν είσαι 18 και από 'Αυστραλία' ή το θες για κόντρες από φανάρι σε φανάρι τότε ναι καλή επιλογή είναι, αλλά όταν αρχίζουν η κίνηση ή οι στροφές τι παίρνει κάποιος με κολτ ακριβώς, απέναντι σε gti ή mito...;;

 

Επίσης θα ήθελα να σε συγχαρώ για το σπόρ (ας γελάσω) αμάξι σου το οποίο πατάει τον γαλλικό ανταγωνισμό στα 0-100 όταν αυτός είναι 2 κατηγορίες κάτω και φυσικά απ' ότι φαντάζομαι μόνο στις ευθείες (από στάση) μέχρι τα 140 (και αν) χιλιόμετρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Δε καταλαβαίνω ακριβώς που κολλάς σε αυτά που λέω...; Είπα πουθενά ότι το κόλτ είναι πιο αργό στα 0-100 και δεν το κατάλαβα;; Έχει ή δεν έχει ταμπούρα πίσω; Αν είσαι 18 και από 'Αυστραλία' ή το θες για κόντρες από φανάρι σε φανάρι τότε ναι καλή επιλογή είναι, αλλά όταν αρχίζουν η κίνηση ή οι στροφές τι παίρνει κάποιος με κολτ ακριβώς, απέναντι σε gti ή mito...;;

 

Επίσης θα ήθελα να σε συγχαρώ για το σπόρ (ας γελάσω) αμάξι σου το οποίο πατάει τον γαλλικό ανταγωνισμό στα 0-100 όταν αυτός είναι 2 κατηγορίες κάτω και φυσικά απ' ότι φαντάζομαι μόνο στις ευθείες (από στάση) μέχρι τα 140 (και αν) χιλιόμετρα...

 

Σε πληροφορω οτι πεζο ειχα πριν απο αυτο και πλεον γελαω με ολα τα ευρωπαικα "αυτοκινητα"..Με το auris περναω σχετικα ανετα σε ευθεια το τσι 122 και ειμαι σχεδον μαζι με το 140..Αν δεν ειναι το δικο μου σπορ που δεν ειπα οτι ειναι τοτε ουτε το σιφτ σπορτ ειναι σπορ αφου ειμαστε μαζι σε ολα επιταχυνση κρατηματα κτλ..Εγω το πηρα γιατι κανω ταξιδια 2000 χμ πηγαινε ελα καθε διμηνο..Προτεινε μου αλλο αυτοκινητο που θα ανταποκρινοταν στις απαιτησεις τοσων χιλιομετρων οταν το εχω 1 χρονο και 5 μηνες και εχω 48000 χμ..Σε λιγο ομως το αλλαζω παροτι ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια του και μαντεψε τι θα παρω..Colt ralliart φυσικα!!! Μολις βγηκε και το ειδα επαθα πλακα..Εχει να ριξει πολυ καροτσα..Τεσσερα ειναι τα αυτοκινητα σε hatcback που κυκλοφορουν σημερα..Auris 1.6 Civic 1.8 Civic ταπερ και Colt ralliart..Δεν πιστευω να εχεις αντιρρηση..

Επεξ/σία από alexpao
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω πολλες αντιρρησεις,αλλα εχεις συμπεριφορα "μετοχου" οποτε δε νομιζω οτι μπορουμε να κανουμε γονιμη κουβεντα με επιχειρηματα.Συνεχισε να ριχνεις "καροτσες"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω πολλες αντιρρησεις,αλλα εχεις συμπεριφορα "μετοχου" οποτε δε νομιζω οτι μπορουμε να κανουμε γονιμη κουβεντα με επιχειρηματα.Συνεχισε να ριχνεις "καροτσες"...

 

Ευχαριστω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πληροφορω οτι πεζο ειχα πριν απο αυτο και πλεον γελαω με ολα τα ευρωπαικα "αυτοκινητα"..Με το auris περναω σχετικα ανετα σε ευθεια το τσι 122 και ειμαι σχεδον μαζι με το 140..Αν δεν ειναι το δικο μου σπορ που δεν ειπα οτι ειναι τοτε ουτε το σιφτ σπορτ ειναι σπορ αφου ειμαστε μαζι σε ολα επιταχυνση κρατηματα κτλ..Εγω το πηρα γιατι κανω ταξιδια 2000 χμ πηγαινε ελα καθε διμηνο..Προτεινε μου αλλο αυτοκινητο που θα ανταποκρινοταν στις απαιτησεις τοσων χιλιομετρων οταν το εχω 1 χρονο και 5 μηνες και εχω 48000 χμ..Σε λιγο ομως το αλλαζω παροτι ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια του και μαντεψε τι θα παρω..Colt ralliart φυσικα!!! Μολις βγηκε και το ειδα επαθα πλακα..Εχει να ριξει πολυ καροτσα..Τεσσερα ειναι τα αυτοκινητα σε hatcback που κυκλοφορουν σημερα..Auris 1.6 Civic 1.8 Civic ταπερ και Colt ralliart..Δεν πιστευω να εχεις αντιρρηση..

 

Για το Auris δεν ξερω πολλα! Αλλα το Civic το 1.8 με τα 140 δν λεει πολλα.... το Colt με τα 150 καλο αλλα απο στριψιμο ειναι "0" το Esp του ειναι ενοχλιτικο και δν σε αφινει να "παιξεις"! Μετα στα 1400 μ'αρεσε πολυ το Fiat Grande Punto abarth esse esse! Αλλα λιγο ακριβο το κιτ των 180! Αλλα διαβασα σε ενα site οτι το abarth(Punto), το απλο δηλωνει 150 αλογα αλλα δυναμομετριμενο ειναι 163.1hp.....Αρα πιστευω οτι το εesse esse παιζει να βγαζει και παραπανω!!! Οσο για Hatchback ειναι ακομα τα Seat leon,VW Golf gt(170)/scirocco(160) Renault megane coupe(νομιζω 133)! Μιλαω για τα 1.4 turbo αυτα μου ερχονται τωρα! Αμα εχω καποιοα λαθος sorry!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα εννοεις αυτα που λες? Ποιο ακυρα πραγματα δεν εχω ακουσει εκτος και αν δεν γνωριζεις απο κοντρες..Το colt ριχνει σε golf gti και σιγουρα ειναι πολυ πιο γρηγορο απο το μιτο..Εδω εγω εχω auris 1.6 και ειμαι μαζι με 107 ραλυ στοκ δοκιμασμενο σε αρκετες κοντρες εχω 0-100 9 sec και 135 δυναμομετρημενα..Μη το ψαχνετε τα Japan παντα βγαζουν πολυ παραπανω απο οτι δηλωνουν..Τωρα αν θελει να παρει ιταλικο για το ντιζαιν που προσφερει τοτε παω πασο..

 

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:21 ----------

 

Σε πληροφορω οτι πεζο ειχα πριν απο αυτο και πλεον γελαω με ολα τα ευρωπαικα "αυτοκινητα"..Με το auris περναω σχετικα ανετα σε ευθεια το τσι 122 και ειμαι σχεδον μαζι με το 140..Αν δεν ειναι το δικο μου σπορ που δεν ειπα οτι ειναι τοτε ουτε το σιφτ σπορτ ειναι σπορ αφου ειμαστε μαζι σε ολα επιταχυνση κρατηματα κτλ..Εγω το πηρα γιατι κανω ταξιδια 2000 χμ πηγαινε ελα καθε διμηνο..Προτεινε μου αλλο αυτοκινητο που θα ανταποκρινοταν στις απαιτησεις τοσων χιλιομετρων οταν το εχω 1 χρονο και 5 μηνες και εχω 48000 χμ..Σε λιγο ομως το αλλαζω παροτι ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια του και μαντεψε τι θα παρω..Colt ralliart φυσικα!!! Μολις βγηκε και το ειδα επαθα πλακα..Εχει να ριξει πολυ καροτσα..Τεσσερα ειναι τα αυτοκινητα σε hatcback που κυκλοφορουν σημερα..Auris 1.6 Civic 1.8 Civic ταπερ και Colt ralliart..Δεν πιστευω να εχεις αντιρρηση..

 

 

 

 

 

Τα ανέκδοτα είναι σε άλλο θέμα...

 

:lol: :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...

οκ τα ειδα ολα τωρα κ πολλά ατομα μ εκαναν να γελασω δυνατα !!

λοιπον φιλε μου αναμεσα σε abarh k colt 8α μπουρασα να σου κανω ενα κατεβατο απ εδω μεχρι μεθαυβριο για τι κ πως αλλα δν εχει νοημα! απο θεμα κινητηρα κ ακσιοπιστια colt για παρα μα παρα πολους λογουσ. απο θεμα eurw παλι colt, απο θεμα ομορφιας ισως abarth αυτο ειναι καθαρα θεμα γουστου... απο θεμα σιμπεριφορασ στο δρομο (ροπη δυναμη κρατιμα φρενα κλπ) colt, απο θεμα αντιπροσοπια abarth γιατι ο σαρακακης ειναι μονοπολιο κ πιστεπσεμε δεν θες να μπλεκσεις αλλα παντα υπαρχουν κ τα εκσουσιοδοτιμενα συνεργεια που θα σου δωσουν αυτα που θες. οσο για καποιουσ που μιλισαν για opc cupra k αλλων ειδων κουβαδακια...ο κοσμος γελαει κ τα συνεργεια τριβουν τα χερια τους !! δν εχω δει opc που να μν εχει βγαλει προβλιμα πριν τα 20Khm οσο για το cupra για θυμηθητε λιγο τα golf 5 1.4 TSi με 180hp ναι ναι εκεινα που στην διαφιμισι η μυγα τραβουσε τον βατραχο...ε ναι τν ιδιο κινητηρα φορανε κ επισεις αυτα τ αμακσια πανω απο 50-65Khm δεν αντεκσαν!! εχω ιδι κσεφυγει πολυ αλλα δεν αντεκσα !! ελπιζω να σε βοηθησα εστω κ λιγο για την αγορα που θες να κανεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...