Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου


super_Vegeta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρόκειται να πάρω καινούργιο αυτοκίνητου καπου στα 14000.

Είμαι μεταξύ του νέου Honda Jazz 1.4 , Opel Corsa 1.4 και Fiesta για το οποίο δεν άκουσα

και τα καλύτερα. Έχετε να προτείνεται κάτι καλύτερο?

Πάντως πιο κοντά στο Jazz είμαι λόγω Honda ποιότητας . Πως τα βλέπετε τα πράγματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόκειται να πάρω καινούργιο αυτοκίνητου καπου στα 14000.

Είμαι μεταξύ του νέου Honda Jazz 1.4 , Opel Corsa 1.4 και Fiesta για το οποίο δεν άκουσα

και τα καλύτερα. Έχετε να προτείνεται κάτι καλύτερο?

Πάντως πιο κοντά στο Jazz είμαι λόγω Honda ποιότητας . Πως τα βλέπετε τα πράγματα?

μπορεισ να παρεισ κ το autobild αυτου του μηνα εχει συγκριτκο με fiesta 1.4, ibiza 1.4 , yaris 1.33 kai clio 1.2T να παρεις μια ιδεα

εγω παντως εχω το clio αρκετα καλο ειδικα ο κινητηρας που εχει δεν υπαρχει στην συγκεκριμενη κατηγορια εχει πολυ δυναμη για τα κυβικα του ειναι λες κ οδηγας αμαξι μεγαλυτερου κυβισμου σκεψου το

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλο ειναι να μας πεις τα κριτηρια που σε νοιαζουν πιο πολυ, πλην της τιμης στην οποια ησουν συγκεκριμενος.

 

Επισης μην μπαινεις στο τρυπακι να συνδεεις την ποιοτητα με τη χωρα προελευσης κλπ γιατι θα οδηγηθεις σε επιλογη που ενδεχομενως δεν ειναι η ιδανικοτερη για σενα και τις αναγκες σου και εν τελει να μην ειναι και η καλυτερη επιλογη ακομα και σε ποιοτητα.

 

Προσωπικα το value for money αυτης της κατηγοριας ειναι το ibiza 1.4 101hp αλλα σαν σχημα δεν μαρεσει καθολου. Απο κει και περα μαλλον προς corsa μερια θα πηγαινα, παντα με βαση τα δικα μου κριτηρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα περιμενα το Πολο 1.2 tsi. Αυτοκινητο που θ αφησει εποχη και ετη φωτος μπροστα απ αυτα που αναφερεις.

 

 

Μη σου πω ότι θα αφήσει και 2 εποχές... :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτα τα λεφτα προσωπικα δαγκωτο Kia Ceed. Αν δε σε χαλαει τι σηματακι εχεις μπρος και πισω απο το αμαξι πιστευω πως ειναι η καλυτερη επιλογη σε αυτα τα λεφτα. Ειδικα αν βαλεις μεσα την ιπποδυναμη, το οτι ειναι μικρομεσαιο, την εγγυηση, την ποιοτητα και τους χωρους (μεταξυ αλλων).

 

Το jazz που λες ειναι επισης πολυ καλη επιλογη (ασχετα αν ο Σαρακακης απο μονος του ειναι λογος αποφυγης του Honda) και λογο ποιοτητας και επειδη εχει τα χαμηλοτερα τελη και ασφαλειες απο τα υπολοιπα που ειπες.

 

Το εχω πει και αλλου βεβαια, αν ειναι να περασει καποιος σε 1.4 (με τους αναλογους φορους) τοτε ειναι καλυτερα να διαθεσει το κατι παραπανω και να παει σε καποια εκδοση του αυτοκινητου που τον ενδιαφερει με περισσοτερη ιπποδυναμη. Δεν ειναι δυνατον να πληρωνεις τους 85 - 90 ιππους οσο πληρωνουν αλλοι με τα τουρμπο 1.4 - 1.8 και 150+ ιππους επειδη δεν μπορεσες να διαθεσεις 1.5 - 2κ παραπανω για αγορα ισχυροτερου (και πλουσιοτερου σε εξοπλισμο) αυτοκινητο.

 

ΜΗΝ τσιγκουνευτεις αυτα τα λεφτα για κατι που ειναι σαφως κλασης ανωτερο. Ειναι καλυτερα να περιμενεις λιγο καιρο να τα μαζεψεις αυτα τα λεφτα η να βαλεις μεγαλυτερο δανειο (και να ζοριστεις να το πληρωνεις λιγο παραπανω). Παραδειγμα, το fiat bravo (dynamic) 1.4 90 HP κανει 15800 ενω το ιδιο ακριβως μοντελο αλλα 1.4 turbo με 120 ιππους κανει 17200 δηλαδη 1500 ευρω παραπανω. ΔΩΣΕ ΤΑ 1500 και παρε το 120. Δεν θα το μετανοιωσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά δεν με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να είναι πολύ γκαζιάρικο πλην όμως να μπορώ να κάνω και ταξίδια άνετα δηλαδή κάπου απο 85 - 95 άλογα πιστεύω είναι καλά για τέτοιου μεγέθους αυτοκίνητα. Επιπλέον θέλω να έχει σχετικά χαμηλή κατανάλωση .

Το Πολο το 1.2 TSi εμένα δεν με ενθουσίασε τόσο σαν εμφάνιση, πολύ κλασικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε 85 κ 95 αλογα δυσκολα κανεις ταξιδια χωρις να προσευχηθεις πριν καθε προσπεραση. Στο λεω γιατι εχω παρομοιας ιπποδυναμης αμαξι.

 

Αν εχεις σκοπο να τραξιδευεις μονος σου, χωρις αποσκευες/αλλους επιβατες/κλιματισμο, καπως παλευεται..

 

Κ επειδη βλεπω εισαι κ απο Λαρισα, το καλοκαιρι π μας περασε πηρα 3 φιλους μου να παμε Αγιοκαμπο με a/c και απλα μας βγηκε η πιστη στο ταξιδι. Για προσπερασεις βεβαια ουτε λογος.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:02 ----------

 

Εξαλλου δεν σου προτεινω περισσοτερη ιπποδυναμη για να ειναι ''γκαζιαρικο'' το αυτοκινητο, απλα κ μονο για να εχεις σωστη ενεργητικη ασφαλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά δεν με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να είναι πολύ γκαζιάρικο πλην όμως να μπορώ να κάνω και ταξίδια άνετα δηλαδή κάπου απο 85 - 95 άλογα πιστεύω είναι καλά για τέτοιου μεγέθους αυτοκίνητα. Επιπλέον θέλω να έχει σχετικά χαμηλή κατανάλωση .

Το Πολο το 1.2 TSi εμένα δεν με ενθουσίασε τόσο σαν εμφάνιση, πολύ κλασικό

 

Τα 100+ τουρμισια (κατα προτιμηση) αλλογα για τετοια αυτοκινητα ειναι πλεον must για την καλυτερη δυνατη ενεργητικη σου ασφαλεια. Μην νομιζεις οτι κατι με περισσοτερους ιππους "τρωει" και περισσοτερη βενζινη. 85 - 95 αλλογα ειναι -οριακα- καλα για το παλιο μου το Corolla G6 που ηταν και 1 τονος αυτοκινητο, δεν μιλαμε για αυτοκινητα που ειναι το λιγοτερο 1100 κιλα.

 

Βαλε και το Α/C, clima που θα εχεις σιγουρα στο αμαξι χωρια εξτρα εξοπλισμο και καταλαβαινεις οτι 85 - 95 αλλογα ειναι λιγα. Παραδειγμα ο κινητηρας του Polo 1.2 TSI ειναι πολυ καλος για να εχεις αξιοπρεπης δυναμη για να κινεισαι σωστα ενω ενας 1.4 τουρμπο των 120+ ειναι σβελτος και ειναι σιγουρο οτι θα εχεις την "σωστη" εκδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις σχεδόν όλα τα 1.4 σε αυτην την κατηγορία και σε αυτά τα λεφτά είναι κάπου μεταξύ απο 80 εως 100 άλογα. Πάντως θυμάμαι παλιά είχαμε ένα sedan polo classic 1.6 με 100 άλογα και πήγαινε μια χαρα το ρημάδι που ήταν και 1.5 τόνο αυτοκίνητο.

Αφήστε που με τα turbo ξεφεύγω λίγο απο τιμή

 

Απο αυτά που με ενδιαφέρουν στα 100 άλογα και αυτά τα λεφτά είναι τα Jazz ,Ibiza και punto

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις σχεδόν όλα τα 1.4 σε αυτην την κατηγορία και σε αυτά τα λεφτά είναι κάπου μεταξύ απο 85 εως 100 άλογα. Πάντως θυμάμαι παλιά είχαμε ένα sedan polo classic 1.6 με 100 άλογα και πήγαινε μια χαρα το ρημάδι που ήταν και 1.5 τόνο αυτοκίνητο.

Αφήστε που με τα turbo ξεφεύγω λίγο απο τιμή

θα συμφωνησω με τους απο απο πανω οτι το turbo einai must πλαον

δεν νομιζω οτι ξεφευγουν σε τιμη π.χ clio 1.2T 100HP 13700 με πολυ καλη εκδοση ac ραδιο cd αεροσακους κτλ

κινησου με ταξυ clio polo (αν κ δεν μου αρεσει ) κ ibiza δεν ειναι turbo αλλα εχει 100 αλογακια αλλα απο την αλλη ειναι seat

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις σχεδόν όλα τα 1.4 σε αυτην την κατηγορία και σε αυτά τα λεφτά είναι κάπου μεταξύ απο 85 εως 100 άλογα. Πάντως θυμάμαι παλιά είχαμε ένα sedan polo classic 1.6 με 100 άλογα και πήγαινε μια χαρα το ρημάδι που ήταν και 1.5 τόνο αυτοκίνητο.

Αφήστε που με τα turbo ξεφεύγω λίγο απο τιμή

 

Δεν παιζει με την καμια αμαξι με 100 ιππους και 1.5 τονο να παει βημα. Απλα δεν γινεται. Να τσουλαει ναι, ισως. Να κινειται ομως με τιποτα, ουτε με κανονια.

 

Επισης που λες οτι με τουρμπο ξεφευγεις απο την τιμη, ενταξει ειπαμε ειναι προτιμοτερο αλλα μην νομιζεις οτι ξεφευγεις πολυ. Το Fiat Bravo 1.4 T-jet 120 HP με την εκπτωση βγαινει γυρω στα 15 χιλιαρικα. Πες μου τωρα οτι δεν μπορεις να βρεις 1 - 1.5 χιλιαρικο παραπανω για να παρεις ενα αψογο μικρομεσαιο τουρμπατιο αυτοκινητο.

 

Αν ειναι πραγματικα η οροφη σου τα 14 χιλιαρικα και δεν πας ουτε ευρω παραπανω τοτε να σου προτεινω και Kia pro Ceed 1.6 που εχει 126 ιππους και βγαινει ταμαμ ακριβως 14 χιλιαρικα (δεν ξερω αν παιζει και καμια εκπτωση) και ειναι πραγματικα τιμιοτατο αυτοκινητο η το 1.4 109 ιππων με πλουσιοτερο εξοπλισμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παιζει με την καμια αμαξι με 100 ιππους και 1.5 τονο να παει βημα. Απλα δεν γινεται. Να τσουλαει ναι, ισως. Να κινειται ομως με τιποτα, ουτε με κανονια.

 

Επισης που λες οτι με τουρμπο ξεφευγεις απο την τιμη, ενταξει ειπαμε ειναι προτιμοτερο αλλα μην νομιζεις οτι ξεφευγεις πολυ. Το Fiat Bravo 1.4 T-jet 120 HP με την εκπτωση βγαινει γυρω στα 15 χιλιαρικα. Πες μου τωρα οτι δεν μπορεις να βρεις 1 - 1.5 χιλιαρικο παραπανω για να παρεις ενα αψογο μικρομεσαιο τουρμπατιο αυτοκινητο.

 

Αν ειναι πραγματικα η οροφη σου τα 14 χιλιαρικα και δεν πας ουτε ευρω παραπανω τοτε να σου προτεινω και Kia pro Ceed 1.6 που εχει 126 ιππους και βγαινει ταμαμ ακριβως 14 χιλιαρικα (δεν ξερω αν παιζει και καμια εκπτωση) και ειναι πραγματικα τιμιοτατο αυτοκινητο η το 1.4 109 ιππων με πλουσιοτερο εξοπλισμο.

 

 

Κοίτα το polo το είχαμε πολλά χρόνια και είχε κάνει πολλά χιλιόμετρα και για ταξίδια ήταν πολύ άνετο και πήγαινε μια χαρά ,δεν του λείπε δύναμη...τεσπα άστο αυτό

Με τα Κια έχω θέμα με το όνομα , ξέρω είναι προκατάληψη πλέον και η Kia βγάζει καλά αυτοκίνητα αλλά πάλι με τίποτα δεν θα έπερνα ΚΙΑ έχω κόλλημα.

Επειδή το αμάξι θα είναι δώρο έχω αυτό το όριο 14000 άντε 14500 αλλά τα λεφτά θα πέσουν μετρητά "ντουκου", πιος ξέρει ίσως μου κάνουν καμιά έκτπτωση...

Επίσης όρος στο αυτοκίνητο είναι να μην είναι πολύ γκαζιάρικο για αυτό έχω ψιλοκόλλημα με πολλά άλογα.

Για τα Fiat έχω ακούσει άσχημα πράγματα και δεν ξέρω...

Υπάρχει κανένας που να έχει το Jazz να μου πεί καμιά γνώμη ή το Ibiza?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης όρος στο αυτοκίνητο είναι να μην είναι πολύ γκαζιάρικο για αυτό έχω ψιλοκόλλημα με πολλά άλογα.

Για τα Fiat έχω ακούσει άσχημα πράγματα και δεν ξέρω...

 

Τα 120 αλογα με τουρμπο στα 1400 κιλά που αναφερουν τα παιδια εδω δεν χαρακτηριζουν ενα γκαζιαρικο αμαξι.Ειναι απλα ενα ασφαλες αμαξι που μπορει να κανει μια προσπεραση χωρις να μεινεις αχρειαστη ωρα στο αντιθετο ρευμα.

Τα αυτοκινητα εχουν βαρυνει πολυ παιδια,μην τα συγκρινετε με 10 χρονια πριν.Πλεον απο τα 1100 κιλα ξεκινουν τα μικρομεσαια(segment B),γιαυτο ειναι πολυ χρησιμο το τουρμπο σε αυτα τα κυβικα.Δινει αξιοπρεπεις επιδοσεις σε βαρια αυτοκινητα.

 

Για τα ΣΥΓΧΡΟΝΑ Fiat εχω πολυ καλη αποψη συνολικα.Για τα παλια μοντελα ακουγονταν διαφορα,δεν τα λαμβανω υποψιν ομως,εχουμε φτασει στο 2010,δε γινεται να ακουω γνωμες που αφορουν τα αυτοκινητα του 1980.

Εχω οδηγησει το Bravo 150ps και μου φανηκε ιδανικος χιλιομετροφαγος.Ανετο,ξεκουραστο,ιδανικο για ταξιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωχ φιλε μου συγνωμη αλλα πολλες προκαταληψεις εχεις και μαλλον δεν θα σου βγει σε καλο αυτο. Οτι και να παρεις παντως αφου το αμαξι θα ειναι δωρο γιατι δεν βαζεις εσυ τα υπολοιπα που σου λειπουν για κατι τουρμπισιο? Τουρμπισιο δεν σημαινει γκαζιαρικο, τα τουρμπισια 1.4 με 120 ιππους εχουν ελαφρως καλυτερες επιδοσεις απο ατμοσφαιρικα παραπλησιας δυναμης και κιλων αλλα ΤΡΕΛΑ καλυτερες ρεπριζ και αυτο ειναι κατι που δεν το αλλαζεις με τιποτα. Η καταναλωση επισης ειναι πανω κατω η ιδια.

 

Δες εδω

 

http://www.4troxoi.gr/?pname=CompareModels&a=739&m1=5829&m2=4056&m3=&m4=

 

Το Auris 1.6 εχει υψηλοτερη καταναλωση απο το αντιστοιχο golf 1.4 TSI ενω το Jazz μονο μεσα στην πολη εχει υπολογισιμη διαφορα καταναλωσης. Εκτος πολης και μεικτο κυκλο η διαφορα ειναι εντελως αμελητεα.

 

Επισης κατι που ισως δεν ειδες το Jazz 1.4 εχει 15 χιλιαρικα στην εντελως βασικη τιμη του. Αλλα φιλε μου πρεπει να στο πω οτι μαλλον θα πληρωσεις πολλα τελικα για να παρεις πολυ λιγα λογο της προκαταληψης σου αυτης. Αν τελικα "ανοιξει" λιγο το σκεπτικο σου και κοιταξεις παντου θα βρεις ακριβως αυτο που θελεις στα λεφτα που θελεις.

 

P.S. Βαλε και δικα σου λεφτα, μην μενεις μονο στο οριο του δωρου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...