MixalisX Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 οπότε διοθώνω....... πολοί προτειμούν να πάνε με το λεωφορείο
GeorgeKatz Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Στο rapidshare και άλλες hosting υπηρεσίες σκεφτείτε ότι βγάζουν λεφτά και εκμεταλεύονται τον κόπο των άλλων. Εγώ ειμαι τις άποψης ότι ο ISP μου μου φέρνει χαλκό στο σπίτι και αξίζει το 40euro. Το να πληρώνω για να έχω "γρήγορη" πρόσβαση σε κάτι (νομικά) παράνομο δεν το βρίσκω σωστό. Αυτό έχει να κάνει με την σημερινή νοοτροπία του Έλληνα "Το θέλω εδώ και τώρα". - Βαριέμαι να φτιάξω φραπέ σπίτι, δεν πειράζει θα πάρω φεύγοντας από τα everest (-2euro) - Το λεωφορείο αργεί πολύ, τσίμπαμε ένα taxi να κάνουμε δουλειά άνετα και με AC (-5euro) - Ε βράδυ είναι, ας παραγγείλουμε φαί να μην λερώνουμε και πιάτα (-15 euro) - Δώσε 1 ευρω στον τύπο στο φανάρι για τα τζαμια στο αμάξι, γιατί που να κατεβαίνω τώρα με το ΑΖΑΞ. Πήγε μακριά... Το σημαντικότερο είναι οτι εκμεταλλεύονται τον κόπο των releases group. :@
antonl Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 @GeorgeKatz: Τα οποία release groups εκμεταλλεύονται τον κόπο των εταιριών software, παραγωγής ταινιών κλπ. Και όπως και να το κάνουμε, ο χρόνος όντως είναι χρήμα στις μέρες μας. Όταν θα πάω κομμάτια το βράδυ σπίτι και θέλω να χαλαρώσω με μια ταινία, θα θέλω να τη δω τώρα επειδή μου μένουν 3 ώρες μέχρι να ρθει η στιγμή που θα πρέπει να κοιμηθώ.
Cromb Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Κι έλεγα κι εγώ... αυτή η "νοοτροπία του Έλληνα" άργησε να αναφερθεί. Πάλι καλά που υπάρχουν και οι έλληνες και επιβιώνει το filehosting.
slipknot Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Βασικά ένας από τους πολλούς λόγους για να έχεις γρήγορο internet δεν είναι και η άμεση και γρήγορη πρόσβαση σε stuff; Διαφορετικά θα περιμέναμε να κυκλοφορήσει μια ταινία στον κινηματογράφο και στη συνέχεια σε dvd για να τη δούμε ή θα έπρεπε να πηγαίνουμε σε video clubs.
pournaras Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Βασικά ένας από τους πολλούς λόγους για να έχεις γρήγορο internet δεν είναι και η άμεση και γρήγορη πρόσβαση σε stuff; Διαφορετικά θα περιμέναμε να κυκλοφορήσει μια ταινία στον κινηματογράφο και στη συνέχεια σε dvd για να τη δούμε ή θα έπρεπε να πηγαίνουμε σε video clubs. Βασικα ναι, εμεις για αυτο το λογο εχουμε τις "γρηγορες συνδεσεις". Αυτοι ομως που τις αναπτυσσουν και τις φτιαχνουν και ανεβαζουν τις ταχυτητες, στο μυαλο τους δεν εχουν το να κατεβασουμε εμεις πειρατικη την τελευταια ταινια, αλλα το πως θα κανουν υπηρεσιες pay per view οπως τηλεοραση, video on demand και αλλα τετοια ομορφα πραγματακια που θα μας χρεωνουν επιπλεον.
slipknot Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Βασικα ναι, εμεις για αυτο το λογο εχουμε τις "γρηγορες συνδεσεις".Αυτοι ομως που τις αναπτυσσουν και τις φτιαχνουν και ανεβαζουν τις ταχυτητες, στο μυαλο τους δεν εχουν το να κατεβασουμε εμεις πειρατικη την τελευταια ταινια, αλλα το πως θα κανουν υπηρεσιες pay per view οπως τηλεοραση, video on demand και αλλα τετοια ομορφα πραγματακια που θα μας χρεωνουν επιπλεον. Γι' αυτό ακριβώς είπα ότι ο συγκεκριμένος λόγος είναι ένας απ' τους πολλούς. Από εκεί και πέρα ο καθένας χρησιμοποιεί το internet όπως εκείνος θέλει αλλά το να φτάνεις στο σημείο να μιλάς για ελληνική νοοτροπία μόνο και μόνο επειδή κάνεις χρήση ενός αγαθού για το οποίο πληρώνεις (το τι χρήση θα κάνεις είπαμε εξαρτάται από σένα) είναι ολίγον τι παράλογο. Δε βρίσκω κάτι περίεργο στο να δοκιμάζεις ένα προϊόν πριν το αγοράσεις. Γιατί προσωπικά δεν έχω τα λεφτά για να αγοράζω 10 dvd το μήνα και να βλέπω άλλες 10 ταινίες στο cinema. Θα αγοράσω τα αυθεντικά dvd μου και τα εισιτηριάκια μου, με μέτρο όμως. Και σιγά που θα ζημιωθούν οι εταιρίες παραγωγής-κολοσσοί, ίσα ίσα που κάνεις και τσάμπα promotion αποκτώντας και προωθώντας μια ταινία σε φιλαράκια. Για να μη μιλήσω για τις σειρές που δεν υπάρχει και άλλος τρόπος να τις δεις εκτός κι αν θες να είσαι 100 seasons πίσω βλέποντας τες σε κάποιο κανάλι εδώ. Αν μου προσέφεραν ένα πακέτο για να βλέπω αμερικάνικη τηλεόραση με όσα θέλω, ναι θα έδινα.
MixalisX Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2009 Εισαι λιγο υπερβολικος.Μια χαρα πας και με"αμαξι"στο χωριο κ ας γραφει torrent πανω του.Αρκει να βρεις το καταλληλο μαγαζι για να παρεις το αμαξι. έχεις δίκιο, καποιοι θέλουν και παίρνουν το λεωφορείο.
klaount Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 Το ...διαβλέπει ε. Ο συντάκτης γράφει σα να μπήκε στο νετ πρώτη φορά χθες.
washcloud Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 ε υποχρεώθηκε βλέπεις, διότι είχε να γράψει το άρθρο... Δε βρίσκω κάτι περίεργο στο να δοκιμάζεις ένα προϊόν πριν το αγοράσεις. Γιατί προσωπικά δεν έχω τα λεφτά για να αγοράζω 10 dvd το μήνα και να βλέπω άλλες 10 ταινίες στο cinema. Θα αγοράσω τα αυθεντικά dvd μου και τα εισιτηριάκια μου, με μέτρο όμως. Και σιγά που θα ζημιωθούν οι εταιρίες παραγωγής-κολοσσοί, ίσα ίσα που κάνεις και τσάμπα promotion αποκτώντας και προωθώντας μια ταινία σε φιλαράκια. Για να μη μιλήσω για τις σειρές που δεν υπάρχει και άλλος τρόπος να τις δεις εκτός κι αν θες να είσαι 100 seasons πίσω βλέποντας τες σε κάποιο κανάλι εδώ. Αν μου προσέφεραν ένα πακέτο για να βλέπω αμερικάνικη τηλεόραση με όσα θέλω, ναι θα έδινα. To αντεπιχείρημα στα παραπάνω, είναι "δεν βρίσκεις, αλλά δε με ρωτάς εμένα που έχω τα δικαιώματα αν το θέλω/στο επιτρέπω - και στο κάτω που ξέρω εγώ αν θα σ' αρέσει ή όχι; (και παλιά που δεν υπήρχε το τζάμπα δηλαδή, δεν τις αγόραζες; Τις αγόραζες, ήξερες-δεν ήξερες αν θα σ' άρεζε) Κι εγώ τί θα κάνω σαν παραγωγός αν δεν αγοράζονται;" και "αν δεν έχεις τα λεφτά φίλε, να ΜΗΝ αγοράζεις 10, να μην βλέπεις 10, και να τελειώνει" ....και το δεύτερο γίνεται λίγο παράλογο, αφού έτσι ή αλλιώς λεφτά από 'σενα δε θα βγάλει, οπότε τί ζορίζεται; Που θα έχεις τη "χαρά" να δεις αυτά που δε θα 'βλεπες ούτως ή άλλως, για οικονομικούς λόγους; Αλλά η μεγάλη ιστορία είναι η εξής : Κατ' αρχάς υπάρχουν κι οι σινεμάδες (όπως και οι συναυλίες). Το οποίο είναι ΕΚΤΟΣ των άλλων (τεράστια οθόνη, περιβάλλον), ΚΑΙ κοινωνική συνήθεια. Οπότε μπορεί να ζορίζονται, αλλά δεν θα πεθάνουν (οι σινεμάδες, οπότε και οι παραγωγές). Άσε που οι μεγάλες εταιρίες τα παίρνουν από 1002 μεριές, κι όχι μόνο απ' τους σινε-γκισέδες. Τα δικαιώματα για να βγάλεις καπότες με κεφάλι Μπαγκς Μπάννυ, τα έχει η Γουώρνερ. Οπότε ας μη μας ζαλίζουν τον έρωτα, διότι το πραγματικό τους ζόρι είναι ότι χάσανε την κουτάλα. Το Χόλυγουντ κοντεύει ν' ανταγωνιστεί τη ΝΑΣΑ σε σπουδαιότητα και τεχνολογία. Και είμαι σίγουρος πως οι βιλάρες των χολυγουντανέζων, είναι μεγαλύτερες των νασαίων. Και μάθανε μια ζωή να πασάρουν ό,τι γουστάρουν, και τα τελευταία 10-15 χρόνια κατακλυζόμαστε από άπειρη μπούρδα. Ε ας κόψουν λοιπόν τις πολλές μπούρδες, γιατί όλοι χολυγουντιανέζοι γίνονται, ας πάνε οι πολλοί να φτιάξουν καμμιά φάρμα, κι ας μείνουν οι πιο πορωμένοι, ταλαντούχοι και ταγμένοι. Για να μη βλέπουμε τα πρότυπα του απόλυτου τίποτα να κυριαρχούν σε εικόνα ή ήχο. Γιατί όταν το κίνητρο είναι το εύκολο λεφτό, εκεί καταλήγουμε (καταλήξαμε). Διότι όταν η πίτα μοιράζεται, τρώνε οι πολλοί λιγότερο και γκρινιάζουν. Γιατί κοριτσάκι μου να θες να γίνεις ντε και καλά σούπερ-σταρ, επειδή το ταλέντο σου συνοψίζεται στις βυζάρες σου; Ή γιατί να σκοτώνεσαι να τις εγχειρίσεις αν είναι μικρές; Πάνε γίνε μηχανικός αφού δε φτάνει η πίτα, να προσφέρεις και περισσότερο, ν' αρχίσουν τα λεφτρόνια να ρίχνουν τα γκαφρά τους σε εργοστάσια πχ που θα θέλουν μηχανικούς κι εργάτες, κι όχι να μας αποχαϊβανοποιούν και διαβρώνουν με γκλαμουριές (διότι από 'κει αρχίζουν όλα) Παραπερισσέψανε αι καλλιτέχναι και τα καλλιτεχνήματα - και είχαν μάθει να μας έχουν στο χέρι. Ε τώρα κάνουμε κατά πολύ ό,τι γουστάρουμε, έχουμε ολίγον κι από έλεγχο κι εμείς. Και καλά κάνουμε και δεν τους πληρώνουμε, να ξεσκαρταριστούνε και λίγο. Γι' αυτό λοιπόν, τζάμπα ftw ΚΑΙ συνειδητά κι όλας.
slipknot Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 To αντεπιχείρημα στα παραπάνω, είναι "δεν βρίσκεις, αλλά δε με ρωτάς εμένα που έχω τα δικαιώματα αν το θέλω/στο επιτρέπω - και στο κάτω που ξέρω εγώ αν θα σ' αρέσει ή όχι; (και παλιά που δεν υπήρχε το τζάμπα δηλαδή, δεν τις αγόραζες; Τις αγόραζες, ήξερες-δεν ήξερες αν θα σ' άρεζε) Κι εγώ τί θα κάνω σαν παραγωγός αν δεν αγοράζονται;" και "αν δεν έχεις τα λεφτά φίλε, να ΜΗΝ αγοράζεις 10, να μην βλέπεις 10, και να τελειώνει" ....και το δεύτερο γίνεται λίγο παράλογο, αφού έτσι ή αλλιώς λεφτά από 'σενα δε θα βγάλει, οπότε τί ζορίζεται; Που θα έχεις τη "χαρά" να δεις αυτά που δε θα 'βλεπες ούτως ή άλλως, για οικονομικούς λόγους; Αλλά η μεγάλη ιστορία είναι η εξής : Κατ' αρχάς υπάρχουν κι οι σινεμάδες (όπως και οι συναυλίες). Το οποίο είναι ΕΚΤΟΣ των άλλων (τεράστια οθόνη, περιβάλλον), ΚΑΙ κοινωνική συνήθεια. Οπότε μπορεί να ζορίζονται, αλλά δεν θα πεθάνουν (οι σινεμάδες, οπότε και οι παραγωγές). Άσε που οι μεγάλες εταιρίες τα παίρνουν από 1002 μεριές, κι όχι μόνο απ' τους σινε-γκισέδες. Τα δικαιώματα για να βγάλεις καπότες με κεφάλι Μπαγκς Μπάννυ, τα έχει η Γουώρνερ. Οπότε ας μη μας ζαλίζουν τον έρωτα, διότι το πραγματικό τους ζόρι είναι ότι χάσανε την κουτάλα. Το Χόλυγουντ κοντεύει ν' ανταγωνιστεί τη ΝΑΣΑ σε σπουδαιότητα και τεχνολογία. Και είμαι σίγουρος πως οι βιλάρες των χολυγουντανέζων, είναι μεγαλύτερες των νασαίων. Και μάθανε μια ζωή να πασάρουν ό,τι γουστάρουν, και τα τελευταία 10-15 χρόνια κατακλυζόμαστε από άπειρη μπούρδα. Ε ας κόψουν λοιπόν τις πολλές μπούρδες, γιατί όλοι χολυγουντιανέζοι γίνονται, ας πάνε οι πολλοί να φτιάξουν καμμιά φάρμα, κι ας μείνουν οι πιο πορωμένοι, ταλαντούχοι και ταγμένοι. Για να μη βλέπουμε τα πρότυπα του απόλυτου τίποτα να κυριαρχούν σε εικόνα ή ήχο. Γιατί όταν το κίνητρο είναι το εύκολο λεφτό, εκεί καταλήγουμε (καταλήξαμε). Διότι όταν η πίτα μοιράζεται, τρώνε οι πολλοί λιγότερο και γκρινιάζουν. Γιατί κοριτσάκι μου να θες να γίνεις ντε και καλά σούπερ-σταρ, επειδή το ταλέντο σου συνοψίζεται στις βυζάρες σου; Ή γιατί να σκοτώνεσαι να τις εγχειρίσεις αν είναι μικρές; Πάνε γίνε μηχανικός αφού δε φτάνει η πίτα, να προσφέρεις και περισσότερο, ν' αρχίσουν τα λεφτρόνια να ρίχνουν τα γκαφρά τους σε εργοστάσια πχ που θα θέλουν μηχανικούς κι εργάτες, κι όχι να μας αποχαϊβανοποιούν και διαβρώνουν με γκλαμουριές (διότι από 'κει αρχίζουν όλα) Παραπερισσέψανε αι καλλιτέχναι και τα καλλιτεχνήματα - και είχαν μάθει να μας έχουν στο χέρι. Ε τώρα κάνουμε κατά πολύ ό,τι γουστάρουμε, έχουμε ολίγον κι από έλεγχο κι εμείς. Και καλά κάνουμε και δεν τους πληρώνουμε, να ξεσκαρταριστούνε και λίγο. Δεν έχω κάτι να προσθέσω, συμφωνώ γενικότερα. Γι' αυτό λοιπόν, τζάμπα ftw ΚΑΙ συνειδητά κι όλας. Κοίτα, ο καθένας έχει τις απόψεις του. Εγώ δεν είμαι απόλυτα κατά του αυθεντικού, απλά θα αγοράσω το dvd μου απ' το εξωτερικό έστω κι αν δεν έχει ελληνικούς υπότιτλους και θα προτιμήσω μικρό σινεμά, όχι multiplex. Το να προτιμάς μόνο το τσάμπα δεν είναι έγκλημα, άλλωστε κανείς δε θα κάνει κουμάντο στο πορτοφόλι σου. Όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος. Όχι οι τεράστιες παραγωγές του Hollywood αλλά οι μικρότερες παραγωγές άλλων χωρών, ανεξάρτητες και μη. Και αυτοί λοιπόν όλο και κάτι περιμένουν να βγάλουν, αν και η λογική του ανεξάρτητου δε νομίζω να είναι το άπληστο κέρδος. Σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν προσωπικά θα προτιμήσω να πάω ένα σινεμά έστω. Καταλαβαίνω ότι τα 6-8 ευρώ μου δε θα κάνουν καμιά τεράστια διαφορά αλλά όπως μπορώ θα συνεισφέρω. Αυτό βέβαια θα γίνει αν αποφασίσει να φέρει κανένας μια τέτοια ταινία, αντιεμπορική για τα δικά του κριτήρια. Διαφορετικά είτε θα περιμένω μερικά χρόνια μέχρι να τη βάλει κάνα κρατικό κανάλι ή το κανάλι της βουλής, είτε θα προσπαθήσω να τη βρω διαφορετικά. Εδώ έρχεσαι σε δίλημμα λοιπόν, θέλεις να συνεισφέρεις με τον τρόπο σου αλλά δε ξέρεις τελικά αν θα σου το επιτρέψουν. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό του Γιώργου Λάνθιμου. Αυτόν δεν τον ήξερα καν μέχρι που τον έμαθα αφού είχε βραβευθεί φέτος στις Κάννες. Πριν βραβευθεί, κανείς δε μίλαγε για αυτόν, μετά πήρε βραβείο και τον θυμήθηκαν. Και η ταινία που βραβεύθηκε θα κάνει πρεμιέρα στις 22 Οκτωβρίου (σε πόσες αίθουσες άραγε), πράγμα που ίσως να μη γινόταν αν δεν είχε βραβευθεί. Ο ίδιος ο σκηνοθέτης είπε πως δε μπορούσε να βρει διανομή για Ελλάδα τη στιγμή που τον είχαν ζητήσει στο φεστιβάλ του Toronto και είχαν κανονιστεί διανομές για άλλες χώρες. Η προηγούμενη ταινία του Λάνθιμου δεν είχε βρει διανομή και έτσι προβλήθηκε σε ένα bar για κάποιο διάστημα. Καταλαβαίνεις πιστεύω πως αν επρόκειτο για καμιά κονσερβοποιημένη κωμωδία με τηλεοπτική συνταγή τύπου Σούλα Έλα Ξανά ή ο Λάνθιμος δε λεγόταν Λάνθιμος αλλά κάπως αλλιώς (Αγγελόπουλος ή Βούλγαρης ας πούμε), η ταινία του θα έπαιζε σε άπειρες αίθουσες και η τηλεόραση θα μας έπρηζε με διαφημιστικά spotάκια. Σε τέτοιες περιπτώσεις λοιπόν το download είναι μονόδρομος, ειδικά αν μια ταινία δε προβληθεί ποτέ στις αίθουσες. Βέβαια έχουμε δει στο παρελθόν περιπτώσεις δημιουργών που τάσσονταν υπέρ της διακίνησης της ταινίας (Zeitgeist, The Man from Earth). Τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι ο κανόνας όμως. Το σίγουρο είναι πάντως πως και με το κατέβασμα γίνεται μια χαρά promotion. Και φτάνω επιτέλους εκεί που θέλω να καταλήξω. Αναμφισβήτητα παίζει μεγάλο ρόλο το γούστο, οφείλουμε να παραδεχτούμε όμως ότι σινεμά δεν είναι μόνο το Hollywood. Το να λέμε ότι δεν είναι σωστό να κατεβάζεις παράνομα κλπ δε στέκει καθώς με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε αναγκάζουν. Οπότε αντί να υπερασπιζόμαστε τις hollywoodιανές εταιρίες παραγωγής που παίζει να είναι σε θέση να μας αγοράσουν αν θέλουν, καλύτερα να διαμαρτυρόμαστε που πολλές φορές δε δίνονται ευκαιρίες και στους μικρότερους. (wash όπως θα δεις δεν απαντάω ακριβώς σε εσένα απλά πιο πολύ αρπάζομαι απ' αυτό που είπες και λέω τα δικά μου)
alexzzz Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 στην αρχή... Δεν έχω κάτι να προσθέσω, συμφωνώ γενικότερα. και μετά Κοίτα, ο καθένας έχει τις απόψεις του. Εγώ δεν είμαι απόλυτα κατά του αυθεντικού, απλά θα αγοράσω το dvd μου απ' το εξωτερικό έστω κι αν δεν έχει ελληνικούς υπότιτλους και θα προτιμήσω μικρό σινεμά, όχι multiplex. Το να προτιμάς μόνο το τσάμπα δεν είναι έγκλημα, άλλωστε κανείς δε θα κάνει κουμάντο στο πορτοφόλι σου. Όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος. Όχι οι τεράστιες παραγωγές του Hollywood αλλά οι μικρότερες παραγωγές άλλων χωρών, ανεξάρτητες και μη. Και αυτοί λοιπόν όλο και κάτι περιμένουν να βγάλουν, αν και η λογική του ανεξάρτητου δε νομίζω να είναι το άπληστο κέρδος. Σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν προσωπικά θα προτιμήσω να πάω ένα σινεμά έστω. Καταλαβαίνω ότι τα 6-8 ευρώ μου δε θα κάνουν καμιά τεράστια διαφορά αλλά όπως μπορώ θα συνεισφέρω. Αυτό βέβαια θα γίνει αν αποφασίσει να φέρει κανένας μια τέτοια ταινία, αντιεμπορική για τα δικά του κριτήρια. Διαφορετικά είτε θα περιμένω μερικά χρόνια μέχρι να τη βάλει κάνα κρατικό κανάλι ή το κανάλι της βουλής, είτε θα προσπαθήσω να τη βρω διαφορετικά. Εδώ έρχεσαι σε δίλημμα λοιπόν, θέλεις να συνεισφέρεις με τον τρόπο σου αλλά δε ξέρεις τελικά αν θα σου το επιτρέψουν. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό του Γιώργου Λάνθιμου. Αυτόν δεν τον ήξερα καν μέχρι που τον έμαθα αφού είχε βραβευθεί φέτος στις Κάννες. Πριν βραβευθεί, κανείς δε μίλαγε για αυτόν, μετά πήρε βραβείο και τον θυμήθηκαν. Και η ταινία που βραβεύθηκε θα κάνει πρεμιέρα στις 22 Οκτωβρίου (σε πόσες αίθουσες άραγε), πράγμα που ίσως να μη γινόταν αν δεν είχε βραβευθεί. Ο ίδιος ο σκηνοθέτης είπε πως δε μπορούσε να βρει διανομή για Ελλάδα τη στιγμή που τον είχαν ζητήσει στο φεστιβάλ του Toronto και είχαν κανονιστεί διανομές για άλλες χώρες. Η προηγούμενη ταινία του Λάνθιμου δεν είχε βρει διανομή και έτσι προβλήθηκε σε ένα bar για κάποιο διάστημα. Καταλαβαίνεις πιστεύω πως αν επρόκειτο για καμιά κονσερβοποιημένη κωμωδία με τηλεοπτική συνταγή τύπου Σούλα Έλα Ξανά ή ο Λάνθιμος δε λεγόταν Λάνθιμος αλλά κάπως αλλιώς (Αγγελόπουλος ή Βούλγαρης ας πούμε), η ταινία του θα έπαιζε σε άπειρες αίθουσες και η τηλεόραση θα μας έπρηζε με διαφημιστικά spotάκια. Σε τέτοιες περιπτώσεις λοιπόν το download είναι μονόδρομος, ειδικά αν μια ταινία δε προβληθεί ποτέ στις αίθουσες. Βέβαια έχουμε δει στο παρελθόν περιπτώσεις δημιουργών που τάσσονταν υπέρ της διακίνησης της ταινίας (Zeitgeist, The Man from Earth). Τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι ο κανόνας όμως. Το σίγουρο είναι πάντως πως και με το κατέβασμα γίνεται μια χαρά promotion. Και φτάνω επιτέλους εκεί που θέλω να καταλήξω. Αναμφισβήτητα παίζει μεγάλο ρόλο το γούστο, οφείλουμε να παραδεχτούμε όμως ότι σινεμά δεν είναι μόνο το Hollywood. Το να λέμε ότι δεν είναι σωστό να κατεβάζεις παράνομα κλπ δε στέκει καθώς με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε αναγκάζουν. Οπότε αντί να υπερασπιζόμαστε τις hollywoodιανές εταιρίες παραγωγής που παίζει να είναι σε θέση να μας αγοράσουν αν θέλουν, καλύτερα να διαμαρτυρόμαστε που πολλές φορές δε δίνονται ευκαιρίες και στους μικρότερους. (wash όπως θα δεις δεν απαντάω ακριβώς σε εσένα απλά πιο πολύ αρπάζομαι απ' αυτό που είπες και λέω τα δικά μου)
status Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 Δεν έχω κάτι να προσθέσω, συμφωνώ γενικότερα. Κοίτα, ο καθένας έχει τις απόψεις του. Εγώ δεν είμαι απόλυτα κατά του αυθεντικού, απλά θα αγοράσω το dvd μου απ' το εξωτερικό έστω κι αν δεν έχει ελληνικούς υπότιτλους και θα προτιμήσω μικρό σινεμά, όχι multiplex. Το να προτιμάς μόνο το τσάμπα δεν είναι έγκλημα, άλλωστε κανείς δε θα κάνει κουμάντο στο πορτοφόλι σου. Όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος. Όχι οι τεράστιες παραγωγές του Hollywood αλλά οι μικρότερες παραγωγές άλλων χωρών, ανεξάρτητες και μη. Και αυτοί λοιπόν όλο και κάτι περιμένουν να βγάλουν, αν και η λογική του ανεξάρτητου δε νομίζω να είναι το άπληστο κέρδος. Σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν προσωπικά θα προτιμήσω να πάω ένα σινεμά έστω. Καταλαβαίνω ότι τα 6-8 ευρώ μου δε θα κάνουν καμιά τεράστια διαφορά αλλά όπως μπορώ θα συνεισφέρω. Αυτό βέβαια θα γίνει αν αποφασίσει να φέρει κανένας μια τέτοια ταινία, αντιεμπορική για τα δικά του κριτήρια. Διαφορετικά είτε θα περιμένω μερικά χρόνια μέχρι να τη βάλει κάνα κρατικό κανάλι ή το κανάλι της βουλής, είτε θα προσπαθήσω να τη βρω διαφορετικά. Εδώ έρχεσαι σε δίλημμα λοιπόν, θέλεις να συνεισφέρεις με τον τρόπο σου αλλά δε ξέρεις τελικά αν θα σου το επιτρέψουν. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό του Γιώργου Λάνθιμου. Αυτόν δεν τον ήξερα καν μέχρι που τον έμαθα αφού είχε βραβευθεί φέτος στις Κάννες. Πριν βραβευθεί, κανείς δε μίλαγε για αυτόν, μετά πήρε βραβείο και τον θυμήθηκαν. Και η ταινία που βραβεύθηκε θα κάνει πρεμιέρα στις 22 Οκτωβρίου (σε πόσες αίθουσες άραγε), πράγμα που ίσως να μη γινόταν αν δεν είχε βραβευθεί. Ο ίδιος ο σκηνοθέτης είπε πως δε μπορούσε να βρει διανομή για Ελλάδα τη στιγμή που τον είχαν ζητήσει στο φεστιβάλ του Toronto και είχαν κανονιστεί διανομές για άλλες χώρες. Η προηγούμενη ταινία του Λάνθιμου δεν είχε βρει διανομή και έτσι προβλήθηκε σε ένα bar για κάποιο διάστημα. Καταλαβαίνεις πιστεύω πως αν επρόκειτο για καμιά κονσερβοποιημένη κωμωδία με τηλεοπτική συνταγή τύπου Σούλα Έλα Ξανά ή ο Λάνθιμος δε λεγόταν Λάνθιμος αλλά κάπως αλλιώς (Αγγελόπουλος ή Βούλγαρης ας πούμε), η ταινία του θα έπαιζε σε άπειρες αίθουσες και η τηλεόραση θα μας έπρηζε με διαφημιστικά spotάκια. Σε τέτοιες περιπτώσεις λοιπόν το download είναι μονόδρομος, ειδικά αν μια ταινία δε προβληθεί ποτέ στις αίθουσες. Βέβαια έχουμε δει στο παρελθόν περιπτώσεις δημιουργών που τάσσονταν υπέρ της διακίνησης της ταινίας (Zeitgeist, The Man from Earth). Τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι ο κανόνας όμως. Το σίγουρο είναι πάντως πως και με το κατέβασμα γίνεται μια χαρά promotion. Και φτάνω επιτέλους εκεί που θέλω να καταλήξω. Αναμφισβήτητα παίζει μεγάλο ρόλο το γούστο, οφείλουμε να παραδεχτούμε όμως ότι σινεμά δεν είναι μόνο το Hollywood. Το να λέμε ότι δεν είναι σωστό να κατεβάζεις παράνομα κλπ δε στέκει καθώς με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε αναγκάζουν. Οπότε αντί να υπερασπιζόμαστε τις hollywoodιανές εταιρίες παραγωγής που παίζει να είναι σε θέση να μας αγοράσουν αν θέλουν, καλύτερα να διαμαρτυρόμαστε που πολλές φορές δε δίνονται ευκαιρίες και στους μικρότερους. (wash όπως θα δεις δεν απαντάω σε εσένα απλά πιο πολύ αρπάζομαι απ' αυτό που είπες και λέω τα δικά μου) Κάτι παρόμοιο. Από τον παραγωγό του "Man from the Earth" To Whom It May Concern: My name is Eric D. Wilkinson and I am the producer of a small independent film called “Jerome Bixby’s The Man From Earth” (our review). I am sending you this email after realizing that our website has had nearly 23,000 hits in the last 12 days, much of it coming from your website. In addition, our trailer, both on the www.manfromearth.com site and other sites like YouTube, MySpace and AOL has been watched nearly 20,000 times AND what’s most impressive is our ranking on IMDb went from being the 11,235th most popular movie, to the 5th most popular movie in 2 weeks (we are also the #1 independent film on IMDb & the #1 science fiction film on IMDb). How did this all happen? Two words: Torrent / File Sharing sites (well, four words and a slash). More specifically, ------.net. Our independent movie had next to no advertising budget and very little going for it until somebody ripped one of the DVD screeners and put the movie online for all to download. After that happened, people were watching it and started posting mostly all positive reviews on IMDb, Amazon and other places. Most of the feedback from everyone who has downloaded “The Man From Earth” has been overwhelmingly positive. People like our movie and are talking about it, all thanks to piracy on the net! Am I upset… surprisingly no. Thanks to everyone who has downloaded this torrrent and watched the film, our awareness level is through the roof. For that I say, “THANK YOU”! What you guys have done here is nothing short of amazing. In the future, I will not complain about file sharing. YOU HAVE HELPED PUT THIS LITTLE MOVIE ON THE MAP!!!! When I make my next picture, I just may upload the movie on the net myself! Η πειρατεία δεν είναι απαραίτητα κακό πράγμα άλλωστε ο Michael Bay έχει δηλώσει ότι δεν τον νοιάζει ο online διαμοιρασμός των ταινιών του ΑΡΚΕΙ να μην υπάρχει κέρδος απ αυτή την ενέργεια. Σε αντίθεση με την μουσική βιομηχανία που βγάζει σποτάκια με δακρύβρεχτους καλλιτέχνες να παραπονιούνται για το κακό ίντερνετ και το κακό κ δόλιο p2p.
washcloud Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 (wash όπως θα δεις δεν απαντάω ακριβώς σε εσένα απλά πιο πολύ αρπάζομαι απ' αυτό που είπες και λέω τα δικά μου) (...πρέπει να έχω "τρομάξει" κόσμο με τα "σεντόνια", ε; ) Ναι ρε μαν, no worries. Και 'γω δεν διαφωνώ με όσα έγραψες, και τώρα, αλλά και πριν. Όπως ΚΑΙ εγώ "πιάστηκα" από κάτι που έλεγες στο προηγούμενο, κι έγραψα ό,τι έγραψα. Για την ακρίβεια ήθελα κι εγώ πριν να πω για το "αγκάθι" των "μικρών" παραγωγών, αλλά τελικά το άφησα - και καλά έκανες που το τόνισες. Όμως, ούτε οι μικρές αυτές δε νομίζω να καταστραφούν από το download - πάντα βασίζονταν άλλωστε στους σινεμάδες, στα φεστιβάλ, στις επιχορηγήσεις κτλ, και όχι στα dvd. Και στο σινεμά θα πας για να ΧΑΡΕΙΣ μια ταινία - ακόμα κι αν την έχεις ήδη δει, έτσι δεν είναι; Και το ξαναλέω : προκειμένου να έχουμε πατάτες, καλύτερα να λιγοστέψει η πίτα. Βαρέθηκα ο κάθε σαλταρισμένος να γυρίζει ταινία ή να πιάνει μικρόφωνο. Ε ας μείνουν "στην τέχνη" αυτοί που θα την κάνουν και σε καμαρούλα μια σταλιά. Παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό, το "summer angels". Γιατί να κάνουν φράγκα αυτά τα τσουλιά; Ας παίξουν σε καθαρό πορνό, ή ας πάνε να γίνουν γαζώτριες. Γιατί να τις πληρώνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι (που τα 'χουν), τους οποίους πληρώνω εγώ; Παραδέχομαι πως αυτοί τραβάνε το πιο μεγάλο ζόρι, αλλά στην τελική μου φαίνεται πως θα εξυπηρετηθεί η ποιότητα Τέλος, δεν λέω "μην αγοράζετε". Όποιος θέλει να ενισχύει, δικαίωμά του είναι. Κι εγώ επιλεκτικά θα ενισχύσω κάποιον που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γουστάρω. Αυτό στο οποίο είμ' ενάντιος, ειν' αυτό που βγαίνουν κάποιοι και λένε "μην κατεβάζετε απλήρωτα, κάνετε κακό", το οποίο το θεωρώ (μετά απ' όσα είπα) στοιχειωδώς ηλίθιο όταν μιλάμε για άτομα σαν εσένα κι εμένα... * στην αρχή... και μετά έχω δημιουργήσει ρεύμα, φαίνεται... (εκτός του φιλοσοφικού )
slipknot Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2009 Λες να κόλλησα washίτηδα; Κάτι παρόμοιο. Από τον παραγωγό του "Man from the Earth" To Whom It May Concern: My name is Eric D. Wilkinson and I am the producer of a small independent film called “Jerome Bixby’s The Man From Earth” (our review). I am sending you this email after realizing that our website has had nearly 23,000 hits in the last 12 days, much of it coming from your website. In addition, our trailer, both on the www.manfromearth.com site and other sites like YouTube, MySpace and AOL has been watched nearly 20,000 times AND what’s most impressive is our ranking on IMDb went from being the 11,235th most popular movie, to the 5th most popular movie in 2 weeks (we are also the #1 independent film on IMDb & the #1 science fiction film on IMDb). How did this all happen? Two words: Torrent / File Sharing sites (well, four words and a slash). More specifically, ------.net. Our independent movie had next to no advertising budget and very little going for it until somebody ripped one of the DVD screeners and put the movie online for all to download. After that happened, people were watching it and started posting mostly all positive reviews on IMDb, Amazon and other places. Most of the feedback from everyone who has downloaded “The Man From Earth” has been overwhelmingly positive. People like our movie and are talking about it, all thanks to piracy on the net! Am I upset… surprisingly no. Thanks to everyone who has downloaded this torrrent and watched the film, our awareness level is through the roof. For that I say, “THANK YOU”! What you guys have done here is nothing short of amazing. In the future, I will not complain about file sharing. YOU HAVE HELPED PUT THIS LITTLE MOVIE ON THE MAP!!!! When I make my next picture, I just may upload the movie on the net myself! Η πειρατεία δεν είναι απαραίτητα κακό πράγμα άλλωστε ο Michael Bay έχει δηλώσει ότι δεν τον νοιάζει ο online διαμοιρασμός των ταινιών του ΑΡΚΕΙ να μην υπάρχει κέρδος απ αυτή την ενέργεια. Σε αντίθεση με την μουσική βιομηχανία που βγάζει σποτάκια με δακρύβρεχτους καλλιτέχνες να παραπονιούνται για το κακό ίντερνετ και το κακό κ δόλιο p2p. Ακριβώς! Δηλαδή αν εγώ ας πούμε κατεβάσω μια ταινία και μετά τη γράψω τσάμπα σε φίλους για να τη δουν διαπράττω αδίκημα υποτίθεται. Ναι καλά. Το πιθανότερο είναι, αν η ταινία αξίζει να θελήσει ο άλλος μετά να την αγοράσει και σε dvd ή να περιμένει την επόμενη ταινία του ίδιου δημιουργού και να τη δει στο σινεμά αυτή τη φορά. Αν η ταινία είναι μάπα απλά δε θα ασχοληθείς παραπάνω και θα χαίρεσαι που δεν έδωσες έστω και 2 ευρώ για να τη νοικιάσεις. Απλά τον τελευταίο καιρό που το internet είναι πολύ διαδεδομένο και ο εξοπλισμός για να φτιάξεις μια αξιόλογη τεχνικά ταινία δε κοστίζει εκατομμύρια, πολλοί -κυρίως ανεξάρτητοι- επιλέγουν το internet για promotion. Αυτό είναι κάτι που δεν αρέσει στους μεγάλους γιατί όπως είπε και ο wash χάνουν την κουτάλα. Το καλύτερο γι' αυτούς θα είναι να κατανοήσουν πως οι εποχές αλλάζουν και τα μονοπώλια καταρρέουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις