Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ναι οντως ειναι τοσο καλο και γρηγορο ακομα και με τα vista τοσο που σκεφτομαι να αγνοησω την ανακληση φοβουμενος το τι θα γινει στο σερβις. και αν οντως ειναι το πραγματικο προβλημα αυτο που αναφερουν για να τους οδηγησει σε ανακληση μια κινηση με τοσο μεγαλο επικοινωνιακο αντικτυπο για την εικονα του δευτερου σε πωλησεις κατασκευαστη στον κοσμο (ασχετα απο την ποιοτητα του σερβις στην Ελλαδα).

Δημοσ.

και εγώ δεν σκοπεύω να το δώσω προς το παρόν για service,αφ ΄ενός γιατί δεν εμπιστεύομαι τους τεχνικούς και φοβάμαι την τυχόν κακομεταχείριση που θα υποστεί,και αφ ΄αφετέρου γιατί το πρόβλημα δεν κρίνεται μεγάλης επικινδυνότητας.Ισως το δώσω αργότερα λίγο πριν την εκπνοή της εγγύησης,αν και είναι λίγο μπερδεμένο το πράγμα γιατί το έχω πάρει από eshop που δίνει 2 χρόνια άμεσης αντικατάστασης (και καλά...)ενώ η acer δίνει 1 έτος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τα λάπτοπ ισχύει πολύ το ότι σου τύχει.

Σε κάποιον βγαίνει μάπα το Sony σε κάποιον άλλο το Acer σε αλλον το Ηp.

Εχω ακούσει τόσα άσχημα για όλες τις εταιρείες που θα έπρεπε να μην ξαναγορασώ λάπτοπ απο κανένα.

Παρεπιπτόντος εχω Acer Travelmate απο το 2003 που του εχω κάνει τα μύρια όσα και δεν εχει πάθει τπτ. Κάπου στην 6ετία έβγαλε μια γραμμή στην οθόνη λογικό με το ξύλο που εχει φάει. Βρήκα άλλο μόνιτορ το άλλαξα, το αναβαθμισα κιόλας και τώρα εχει άνετα 2 χρονάκια ζωής για τα βασικά. Κρίμα που δεν βγαίνουν καλοί ide SSD να του πετάξω κανένα και να το δοκιμάσω και με win7.:lol::lol:

Το λαπτοπ που πήρα πάλι τώρα πρoσφατα είναι φυσικά Acer ('οχι απο αυτά που ανακάλεσαν) και δε το φοβάμαι καθόλου.

Βασικά σε value for money είναι No1 και την ακολουθεί η Lenovo με κάποια μοντελάκια και μετά η Hp.

Στην Αμερική αξίζει να πάρεις Dell κυρίως αλλά εδω αυτά εχουμε αυτά εμπιστευόμαστε...

Επεξ/σία από yiannis_1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν και δεν συμπαθω το eshop (το αγορασα απο κει για τα 2 χρονια εγγυηση) just in case επικοινωνησα τηλεφωνικα και με διαβεβαιωσαν οτι γνωριζουν το θεμα για τα timeline και αν θελω μπορω να το επιστρεψω ανα πασα στιγμη και να παρω κατι αλλο.

αλλα με εχει βολεψει τοσο πολυ που το σκεφτομαι ακομα και να μην το αλλαξω ασχετα απο την ανακοινωση της acer.

Επεξ/σία από GoldenEye
Δημοσ.

τι πρωτοτυπο (σε συνεχεια ταλαιπωριας γνωστου μου σχετικα με DOA) το eshop μου αρνηθηκε επιστροφη η αντικατασταση (6 μερες μετα την αγορα) με το σκεπτικο οτι δεν εχει εμφανες προβλημα. all time classic. Η acer μου εδωσε rma 4 μερες μετα την καταχωρηση των στοιχειων στο site και μου ειπαν να το στειλω με κουριερ με χρεωση δικη τους. αυτα

Δημοσ.

RMA?? Δηλαδή αντικατάσταση με καινούργιο ίδιο μοντέλο?Αυτό γίνεται επειδή το αγόρασες πρόσφατα (DOA)?

 

Φαντάζομαι ότι εγώ δεν δικαιούμαι rma που το έχω περίπου 2 μήνες:-(

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

εστειλα το 3810 στην acer (CPI) για το προγραμμα ανακλησης πριν 21 μερες και ακομα να απαντησουν. κατα τα αλλα εθελοντικο προγραμμα ανακλησης και προσπαθεια να μην υπαρχουν καθυστερησεις.

απο δευτερα αναλαμβανει ο ΙΝΚΑ

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Λοιπον οσον αφορα τα acer νομιζω διαλεγεις:

 

1) αθορυβα και ομορφα κουμπακια, καλο φινιρισμα, ποιοτητα κατασκευης και υλικων, υψηλες τιμες, ακριβο service, χαμηλες επιδοσεις (αναλογικα με τα "ισοτιμα" φθηνα acer) απο τις γνωστες και προτιμητεες φιρμες

ή

2) αποδεκτα χαμηλης ποιοτητας φινηρισμα, υλικα, ποιοτητα κατασκευης του "κουτιου", και αισθηση στο πληκτρολογιο, παρεξηγημενo service (αλλαξαν πολλα τελευταια προς το καλυτερο), αλλα χαμηλη τιμη σε σχεση με τις υψηλες επιδoσεις σε cpu-gpu (ικανες ακομα και για gaming) και γενικως μεγαλυτερα νουμερα στα χαρακτηριστικα απο την acer.

 

Διαλεξτε λοιπον!!!

 

Εγω διαλεξα το 2) γιατι το λαπτοπ θελω να το δουλευω και οχι να το δειχνω και "δεν το φυσαω" !

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Φίλοι μου, αυτό το μένος με την ACER δεν το αντιλαμβάνομαι και έχω την αίσθηση ότι είναι "ολίγον" υπερβολικό και πιθανότατα κατευθυνόμενο.

Για κοιτάξτε λίγο τις ιστοσελίδες των εταιριών για να δείτε ότι κατά καιρούς όλες - μα όλες - οι εταιρίες έχουν αποσύρει διάφορα μοντέλα.

Προσωπικά χρησιμοποιώ ACER από το 2003 χωρίς ποτέ να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα, εκτός από μία καμένη motherboard λόγω κεραυνού και ενώ δεν είχα πάνω την μπαταρία, η οποία αντικαταστάθηκε μετά από συνεννόηση με την εταιρία χωρίς κανένα κόστος αφού το μηχάνημα ήταν μέσα στην εγγύση. Τώρα να μή μιλήσω για τα service γενικότερα των εταιριών γιατί θα βρίσω και δεν κάνει ...

Και για όποιον δεν ξέρει, οι εταιρίες που έχουν τα service των laptop στην Ελλάδα - έστω των περισσοτέρων από αυτών - είναι οι ίδιες ανεξαρτήτως brand name ...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
ακούστε και το αστείο λοιπόν και οποιος θέλει το πιστεύει.

Τα πήρα στο κρανίο με τη κοπέλα μου και σε κίνηση εντυπωσιασμού πήρα το λαπτοπ μου, acer aspire 8940g (καμια 5αρα κιλά, 18,4' icore 7 blue ray και δεν συμμαζεύεται 1700 τιμη με ΦΠΑ Χιου) και το πέταξα στον αέρα , του δωσα δλδ και ένα μετρο παράπανω να έχει να πέσει).

Έκανε ένα ήχο που μου έδωσε τη βεβαιότητα ότι κατάφερε να σκάσει. Ηταν η μπαταρία που βγήκε.

Η κοπέλα μου με παράτησε έτσι και αλλιώς αλλά ως εκ θαύματος το laptop επέζησε.

Βιβή αν με ακούς , να το βράσω το λαπτοπ και τα λεφτά που κέρδισε στο πόκερ , pls γύρνα.

(δεν κάνω πλάκα , η ιστορία είναι αληθινή) :-)

 

Αν δεν γυρίσει τουλάχιστον θα βλέπεις τσόντες..και σε blue ray έτσι...μέχρι και της κωλότριχες από της γκόμενες θα βλέπεις! Τυχερούλι!

Δημοσ.
Αν δεν γυρίσει τουλάχιστον θα βλέπεις τσόντες..και σε blue ray έτσι...μέχρι και της κωλότριχες από της γκόμενες θα βλέπεις! Τυχερούλι!

 

ααχαχαχαχαχαχαχαχααχα!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...